|
|
remco k
|
|
|
Promes ook echt gewoon heel erg slecht vandaag. Maar ja. Scoort wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ziyech begint zo’n beetje de messi van Ajax te worden. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Dat klopt inderdaad. Had het niet verwacht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Promes eraf voor Huntelaar. Tadic naar links. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Voor mij is Onana momenteel de beste keeper van de wereld samen met Allison en Oblak. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Werkelijk elke pass gaat mis vandaag bij Promes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ziyech echt met grote afstand de beste man op het veld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
lekkerrrrrr0-3 Hakiiiiiim Ziyeeeeech.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mooie pass van Tadic trouwens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Qua lijnkeeper, uitkomen en hoge ballen inmiddels eens. Meevoetballen doet die ook goed, vind alleen zijn spelhervattingen niet goed. En daarom vind ik hem nu nummer 2/3. Is dat wat beter, is die met stipt nummer 1 voor mij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou vooruit, de UEFA VAR heeft het een keer bij het rechte eind. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik vind hem ook de beste omdat hij gewoon het hele verschil maakt. Maar ik wil Martinez achterin niet te kort doen. Die staat me te verdedigen daar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is terecht afgekeurd, maar op Real uit na heeft de VAR ons echt nog nooit meegezeten. Al het cruciale zit tegen.
Deze handsbal kan die niets aan doen trouwens |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Centraal achterin niets weggegeven... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch wel balen, dat het afgekeurd werd. Had ook eerst gedacht op een 0 - 3.
Nu nog 10 spannende minuten. Maar we zijn goed bezig in EUROPA. Mag ook wel eens gezegd en geschreven worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tadic doet trouwens ineens een hele hoop goed. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ben benieuwd trouwens of Schuurs dit seizoen Veltman nog uit de basis gaat spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2019 - 22:40 schreef Onze Ajax het volgende:Toch wel balen, dat het afgekeurd werd. Had ook eerst gedacht op een 0 - 3. Nu nog 10 spannende minuten. Maar we zijn goed bezig in EUROPA. Mag ook wel eens gezegd en geschreven worden. Ja. Want dat schrijft echt helemaal niemand over Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2019 - 22:40 schreef Onze Ajax het volgende:Toch wel balen, dat het afgekeurd werd. Had ook eerst gedacht op een 0 - 3. Nu nog 10 spannende minuten. Maar we zijn goed bezig in EUROPA. Mag ook wel eens gezegd en geschreven worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 1 slecht moment vandaag. Dekt aan de verkeerde kant. Verder gewoon goed. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Waarom zeg je het dan? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Precies. Heeft de rust aan de bal en is fysiek behoorlijk sterk geworden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kunnen we niet missen de komende weken. Met afstand onze beste speler. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Mooie actie van Promes en van de Beek. Ziyech toch echt geblesseerd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Voetballend ook gewoon sterk. Doet eigenlijk altijd iets goeds in balbezit. Hij heeft een goede pass in de benen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als de standen zo blijven en ik het goed heb, is het de laatste pot Salzburg - Liverpool. Wint Salzburg daar met minder dan 3 tegengoals, ligt de cuphouder eruit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook hier weer, hopen dat het meevalt met Ziyech. Die kun je niet missen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooie dag voor de opleiding van Feyenoord. Jongens die daar weggaan doen het goed bij de concurrent op het allerhoogste niveau. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Martinez en Schuurs gewoon prima vandaag. Ziyech heel erg goed en de rest doet het prima. Tadic onzichtbaar masr okay, wat hij doet is wel okay.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 november 2019 door Eide -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Basically Tadic het gehele seizoen al zo. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik vond Martinez echt bizar goed achterin. Schuurs echt in de wedstrijd gegroeid
En Onana een 10. Al heeft de tegenstander open goal, durven ze nog niet te scoren |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2019 - 22:46 schreef remco k het volgende:Mooie dag voor de opleiding van Feyenoord. Jongens die daar weggaan doen het goed bij de concurrent op het allerhoogste niveau. Lang zal niet rouwig zijn dat hij daar op z'n 14e is vertrokken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch we bizar. 10 punten en er nog 4 genaaid ook. En dan lig je er bij verlies in de laatste pot gewoon uit. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2019 - 22:48 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vond Martinez echt bizar goed achterin. Schuurs echt in de wedstrijd gegroeid En Onana een 10. Al heeft de tegenstander open goal, durven ze nog niet te scoren Terechte pluim voor Onana. Hoort bij de beste 3 keepers van de wereld. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Hoe we ook het went of keert. We doen het lekker in Europa.
Weer vele miljoenen euro's erbij bij ons dit seizoen, dankzij de Champions League. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
En weer een knap resultaat in een CL-uitwedtrijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Onana 7.5 Dest 7 Schuurs 7 Martinez 8 Tagliafico 7.5 Van de Beek 6 Mazraoui 5.5 Ziyech 8.5 Labyad 5 Tadic 5 Promes 5
Alvarez 6 Lang 6.5 |
|
|
|