|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Springen als een pupil met je rug naar de bal |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waren een paar ovetredingen achter elkaar.....niet fluiten en dadelijk weer wel? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Malacia heeft t lastig tegen Zeefuik.
Zeefuik... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Net bij dat schot, dan word je simpel uitgekapt. Staat bij mijn pupillen tien keer opdrukken op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tot nu toe verdedigend een kleine voldoende. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sinistera handenbindertje.voor Groningen Mooi Senesi laat zich niet weg zetten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hehe Senesi laat zich niet piepelen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Senesi sober maar goed, Botje ook niet zo slecht |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zijn ook goed in multitasking? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tot nu toe leuke pot, natuurlijk kan je er van alles op aan merken maar zie strijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft iemand nog een link voor een seksclub ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja! Ehh, ben effe de link kwijt. Iemand? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord speelt overigens redelijk gedisciplineerd. Zit een stuk meer lijn in dan voorheen. Zonder dat het nu echt goed is. En een aantal spelers haalt geen voldoende. Maar tactisch klopt het redelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jep. 3-4-3 is het eigenlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 13:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Feyenoord speelt overigens redelijk gedisciplineerd. Zit een stuk meer lijn in dan voorheen. Zonder dat het nu echt goed is. En een aantal spelers haalt geen voldoende. Maar tactisch klopt het redelijk. Eens ,Toorsntra na de rust iets scherper en het komt goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 13:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Feyenoord speelt overigens redelijk gedisciplineerd. Zit een stuk meer lijn in dan voorheen. Zonder dat het nu echt goed is. En een aantal spelers haalt geen voldoende. Maar tactisch klopt het redelijk. Eens, nu volhouden, en drie punten meenemen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Goed centrum met Fer als mandekker voor Sierhuis zeer goeie zet van Dick |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind Fer als derde CV een goede wedstrijd spelen. Alleen zijn passes zijn wat minder |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zou heel lekker zijn ...... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Senesi goed in de passing vooruit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Elke pass is goed ,zelfs in de diepte |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 13:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Feyenoord speelt overigens redelijk gedisciplineerd. Zit een stuk meer lijn in dan voorheen. Zonder dat het nu echt goed is. En een aantal spelers haalt geen voldoende. Maar tactisch klopt het redelijk. onvoldoendes ook niet echt hoor |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu doorzetten en er gloort weer een beetje hoop. Ik denk echt dat na de winterstop we best wel ver kunnen komen, dickie vertelde ook dat hij nog niet echt begonnen is met systemen. Nu volhouden bijten schoppen krabben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zal wel niet op deze wedstrijd slaan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Geen zware onvoldoendes, maar wel een paar vijfjes denk ik. Kijk ik bijvoorbeeld naar Jens. Die toch een aantal veelbelovende aanvallen om zeep hielp. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 13:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Geen zware onvoldoendes, maar wel een paar vijfjes denk ik. Kijk ik bijvoorbeeld naar Jens. Die toch een aantal veelbelovende aanvallen om zeep hielp. Was me niet opgevallen, maar dat is bij Jens wel bijzonder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet opgevallen ? hahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Veel lege plekken in dat stadion |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t wel zorgelijk dat Malacia Zeefuik niet de baas is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Malacia is echt heel matig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Dat vind ik ook. En Larsson juist heel redelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Spreekt Sinisterra cavia? ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeefuik is het hele seizoen al bepalend voor Groningen. Helaas niet haalbaar voor ons. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat was Vermeer in godsnaam aan het doen? |
|
|
|