|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij zijn echt koningen in de eigen spelers in de problemen brengen, passes op kniehoogte in de drukte. heerlijk |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
groningen heeft in elke linie betere spelers maar ben blij met ons technisch hart troost kuyt en adriaanse die hebben er kijk op en ons toch maar weer een paar toppers bezorgt |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 13:44 schreef kenny het volgende:makkelijk om de scheids de schuld te geven , ze doen het zichzelf aan , schrijnent om te zien dat groningen ons op alle vlakken de baas is , we spelen weer dramatisch Nee, maar het helpt ook niet.... Had geen penalty mogen zijn, en Groningen had al lang met 10 moeten staan... Dat maakt wel ff een groot verschil |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 13:48 schreef Stylzz het volgende:Wij zijn echt koningen in de eigen spelers in de problemen brengen, passes op kniehoogte in de drukte. heerlijk Ben allang blij dat Van Beek niet speelt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 13:49 schreef kenny het volgende:groningen heeft in elke linie betere spelers maar ben blij met ons technisch hart troost kuyt en adriaanse die hebben er kijk op en ons toch maar weer een paar toppers bezorgt En jij bondscoach........of moet ik nog effe het aantal intern opnoemen bij feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Narsingh op links? Of spits ? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 13:49 schreef kenny het volgende:groningen heeft in elke linie betere spelers maar ben blij met ons technisch hart troost kuyt en adriaanse die hebben er kijk op en ons toch maar weer een paar toppers bezorgt Ik weet niet of dat nou wel echt waar is, maar ze zijn als team wel beter en hebben meer vertrouwen. En vanaf de start van het seizoen een goede trainer, dat scheelt ook wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nigmaals luister naar Dick hij heeft nog niet goed kunnen trainen op systemen. Dus dat kun je nog niet zien |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Had liever een andere wissel gezien. Hoewel ik doorgaans op de banken sta als Larsson gewisseld wordt, vind ik hem de laatste tijd beter. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
narsingh lood om oud ijzer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 13:49 schreef kenny het volgende:groningen heeft in elke linie betere spelers maar ben blij met ons technisch hart troost kuyt en adriaanse die hebben er kijk op en ons toch maar weer een paar toppers bezorgt Aankoop Senesi wederom motm |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat lijkt me wel ja. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Geertruida pfff nog geen enkele goede bal gegeven |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wel bij laten tekenen ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 13:52 schreef Els het volgende:[..] Had liever een andere wissel gezien. Hoewel ik doorgaans op de banken sta als Larsson gewisseld wordt, vind ik hem de laatste tijd beter. wel mee eens toont iets verbetering |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat mis je nu een spits maakt niet uit wie of wat |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Piet, Karsdorp is van glas, Nieuwkoop speelt bij een andere club. Wie dan? We zullen toch 11 spelers op moeten stellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig kan Malacia leuk lachen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, tis wel duidelijk waarom Malacia niet speelt. Totaal uit vorm. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 14:00 schreef Els het volgende:[..] Piet, Karsdorp is van glas, Nieuwkoop speelt bij een andere club. Wie dan? We zullen toch 11 spelers op moeten stellen. dat zeg ik , aankopen deze zomer zijn belachelijk voor woorden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het gemis van Haps, Karsdorp en Jorgensen voel je wel enorm deze wedstrijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geloof nog steeds niet dat Malacia in aanleg een echte verdediger is, zie hem meer op het middenveld of zelfs als links voor |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Geel voor Malacia, maar geen overtreding na de worstelpartij tegen Toornstra. De scheids heeft weer te veel invloed. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: met deze jongens speel je ook slecht hoor |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pfff, die Fer word je ook niet goed van zeg.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Senesi botteghin kokcu top! De rest tsja |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hebben we ook genoeg slechte wedstrijden mee gespeeld. Maar Haps is itt Malacia wel in vorm. Geertruida heeft weinig van een back. En Jorgensen is eigenlijk onze enige spits. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Toornstra, waarom staat die er nog? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat denk ik niet. Karsdorp begreep ik, maar te vaak geblesseerd en ik denk te kinderachtig. Senesi vind ik een goede aankoop, Narsingh kan ik niet beoordelen, omdat hij bijna nooit op de juiste positie staat. Stam vind ik een blunder en ben ik dus met je eens, evenals die Laaf die hij heeft meegenomen.Fer uiteindelijk wel een goede aankoop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe slecht is zo'n Ayoub dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat denk ik niet. Karsdorp begreep ik, maar te vaak geblesseerd en ik denk te kinderachtig. Senesi vind ik een goede aankoop, Narsingh kan ik niet beoordelen, omdat hij bijna nooit op de juiste positie staat. Stam vind ik een blunder en ben ik dus met je eens, evenals die Laaf die hij heeft meegenomen.Fer uiteindelijk wel een goede aankoop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom neem je wisselspelers mee als je dan Toornstra laat staan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom neem je wisselspelers mee als je dan Toornstra laat staan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ooohhhhhhhhhhhhhhh Berghuis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2019 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII