|
|
p111
|
|
|
quote: Mazraui is al weken uit vorm,lekker wisselen en Des daar laten spelen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 13:14 schreef Ronald 1960 het volgende:de eerste was goed gekruld en onhoudbaar. De 2e weet ik niet. Volgens mij hij twijfelde hij in eerste instantie Hij gleed weg,hij wilde er uit komen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Ben ik ook mee eens. En Veldman heb ik nooit goed gevonden. Blijft ondermaats voor Ajax ! ! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is ook niet helemaal waar. Mazraoui speelde dinsdag kut vanuit het middenveld en nu wederom niet goed. Maar vanaf Chelsea uit speelde hij goed tot aan afgelopen week. Dus dat was best te verantwoorden en Dest had het even lastig op dat moment. Maar deze Mazroaui mag van mij weer heel gauw banken |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Laten we vooral hopen op een snelle doelpunt binnen 10 minuten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Met deze stand maak je AZ in ieder geval wel héél lekker, met AZ - Ajax over 2 weken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook Van de Beek hier weer, veel te traag. Die voorzet moet ineens, toen stonden er 2 man vrij. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 13:23 schreef Loetje het volgende:Ook Van de Beek hier weer, veel te traag. Die voorzet moet ineens, toen stonden er 2 man vrij. Klopt, daardoor kwam ook de verdediging in de problemen. Had zomaar een goal kunnen zijn. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ben benieuwd, die counters blijven gevaarlijk.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Scoort er gewoon 2 die gek! Maar wat komt Ajax daarvoor goed weg |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
YES !! nu wij in de omschakeling... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch eindelijk binnen 10 minuten de 2 - 2. Wel zo fijn. Nu moeten we doordrukken naar 2 - 3 (en mogelijk ook wisselen waar nodig is) . |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En nu scherp! Want na rust was het dat ook niet. Waren al 2 momenten dat het ook gewoon 3-1 kan worden. Je bent er echt nog niet |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nu er overheen Ajax. Gaf geven en die vreselijke eerste 20 minuten meenemen als een positief moment waarna de ploeg wilskracht toonde. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Soms komt Lang te kort, maar hij trekt wel aan het langste eind! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is dat toch achterin bij ons, het hele blok klopt totaal niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Donny, Donny, Donny toch... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook Nico speelt met vuur hoor. Het is zo symbolisch voor Ajax vandaag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geef hem 1 kans. Maar nu probleem 2, de VAR |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
geweldig op inzet een prachtige goal ! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo, wat haalt Klaas daar verwoestend uit. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ondanks de op 2 - 2 teruggekomen stand blijven we nog steeds met los zand spelen, al is dat ietsje minder. Maar toch....... geen goede wedstrijd.
Maar deze 2 - 3 voor ons mag er zeker zijn. Mooie goal voor KJH. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vind dat je deze overtredingen moet laten aan interpretatie zoals nu gedaan wordt. Je kan fluiten, het hoeft niet.
En nu niet stoppen maar doorpakken |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als daar sprake was van een overtreding was die van die speler van Twente. Ik ben overigens wel gecharmeerd van die controlende middenvelder van hun. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 13:37 schreef Eide het volgende:Als daar sprake was van een overtreding was die van die speler van Twente. Ik ben overigens wel gecharmeerd van die controlende middenvelder van hun. Je bedoeld Roemeratoe? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 13:37 schreef Eide het volgende:Als daar sprake was van een overtreding was die van die speler van Twente. Ik ben overigens wel gecharmeerd van die controlende middenvelder van hun. Het is een duel en gaan er 2 plat. Dat en de lichte overtredingen moet je altijd bij de scheids laten en nooit bij de VAR. Daar pleit ik al een jaar voor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat zal zijn omdat die onder vuur lag. Wel een wissel waardoor je wéér moet wijzigen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Maar dit keer wel verstandig van Ten Hag ;-) |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De wissel heeft alleen te maken met een mogelijk tweede gele kaart. Zal wel voorzorg zijn, en Dest is ook niet slecht, lijkt mij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu speelt Ajax het toch al een keer of 3 niet goed uit hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jawel. Al zit ik niet te springen op verkeerde jongens die niet op hun positie spelen. Maar begrijpelijk is het, want persoonlijk vond ik dat Nico zijn 2e geel had verdiend. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Noa maakt gewoon een hattrick! Wilde net zeggen, druk nou door zodat je straks een slotoffensief voorkomt. Dit dus... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Lekker hoor. een hattrick van Noa Lang XXX |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
2 - 4. Nu de boel goed vasthouden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mazraoui trouwens wel beter na rust. Mag ook wel gezegd worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Een ding weten we zeker, Ajax scoort niet meer! ;-) De 4 is al bereikt |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
opkarakter winnen, puur onderschatting de eerste 20 a 25 min.. prima terug geknokt ! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Goed hersteld inderdaad, knap hersteld en ook steeds beter gaan voetballen. Maar de achterstand waren echt persoonlijke fouten, niet eens onderschatting.
Maar klasse dat je deze ook post een keer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zo Lang, even historie! Lang geleden! |
|
|