|
|
Loetje
|
|
|
Maar langzaam worden er wel dingen duidelijk wat mij betreft. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Hahahahaha ongelofelijke misbaksel die Lang! Hoeft van mij niet uit te blinken maar wel het snot voor de ogen werken en dus op zijn minst terugverdedigen!
Verder hebben we een kuttrainer |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Weet jij een betere optie dan ? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2019 - 21:52 schreef Loetje het volgende:[..] Mooi dat die vraag debiel is, graag gedaan. Ben het met veel met je eens, maar al die tijd dat het goed ging ben je nergens te bekennen. Dat is niet echt netjes Lieve Loet, het is niet waar wat je zegt. Kusje uit de buurt van de Arena en ik hoop dat de 2e helft beter gaat. Zuip mijn hele drankvoorraad uit frustratie leeg!!!
Gvd wat een kuttrainer hebben we!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 december 2019 door AkaS -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Lang er uit traore proberen.En een geen woord over dat kutje Veltman wat een gigantische eikel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2019 - 21:58 schreef AkaS het volgende:[..] Lieve Loet, het is niet waar wat je zegt. Kusje uit de buurt van de Arena en ik hoop dat de 2e helft beter gaat. Zuip mijn hele drankvoorraad uit frustratie leeg!!! Gvd wat een kuttrainer hebben we! Zo ken ik je weer
Groetjes, Imbeciel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar Lang kan echt niet, maar je hebt al je blessures voorin en zitten daar inmiddels op de C categorie he |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Wéér Mazraoui naar het middenveld????
Wat een kuttrainer hebben we |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mazraoui naar het middenveld en de zwalkende Dest erbij?
Hoe dan! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Lijkt me verstandig, de wissel van Dest / Martinez. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Had dan Dest gewoon rechtsbuiten gemaakt en je middenveld in ere hersteld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Martinez staat gewoon nog. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: alles behalve dit... denk ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar Alvarez er uit. Speelde heel slecht. Maar dat is zo langzamerhand een vervelend verhaal aan het worden he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als je spelers die het moeten doen dan ook nog eens de hele pot al geen overzicht hebben voor de 2e keer op rij, wordt het echt pijnlijk |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2019 - 22:03 schreef Loetje het volgende:Maar Alvarez er uit. Speelde heel slecht. Maar dat is zo langzamerhand een vervelend verhaal aan het worden he Hoort ook gewoon niet op die positie te spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat fluit Turpin klote zeg. Vorig jaar zoveel beter.
Soms lijkt het alsof we eruit moeten, maar dat is iets teveel callimerogehalte |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2019 - 22:07 schreef Loetje het volgende:Wat fluit Turpin klote zeg. Vorig jaar zoveel beter. Soms lijkt het alsof we eruit moeten, maar dat is iets teveel callimerogehalte Precies wat ik vooraf al probeerde te zeggen, we hebben de UEFA niet mee!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Krijgen ook gewoon geen kansen he. Hoe moet dit goed gaan komen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tadic kan ook gewoon helemaal niks meer. Alles spat al maanden van zijn poten af |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sorry hoor. Maar Martinez is het nu echt al een paar potjes helemaal kwijt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Druk neemt dan wel toe maar als je dan nog geen kans krijgt schiet het nog niets op. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En straks 2 minuten erbij.
Maar goed nieuws, al spelen we nog 5 jaar door, scoren doen we niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Toe aan winterstop? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Minuut 70 Huntelaar en Schuurs voor Veltman en martinez. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vermoed het. Maar veel meer Ajacieden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Tijd voor een echte spits nu? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Komt er een keer een echte kans? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: En daarna svp die Veltman nooit meer opstellen!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dit zag Turpin heel snel!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serieus. Hoezo geen penalty. Hand achter het lichaam en de bal veranderd van baan waardoor Tadic hem niet meekrijgt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus. Ziyech. Nee hoor als dit er niet in gaat lukt het niet meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tering, loop lekker van het veld af stomme niksnutten. De makkelijkste kansen kunnen er de hele CL al niet in. Deze zie je al dat die hem mist. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hier was ik al bang voor toen Valencia en Chelsea in de vorige wedstrijd gelijk speelden. Dit was het meest negatieve resultaat wat Ajax kon hebben. Klotezooi. Ik vrees gewoon uitschakeling en verder in de EL. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serieus lang. Ook die moet er gewoon in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2019 - 22:25 schreef Ajax Warrior het volgende:Hier was ik al bang voor toen Valencia en Chelsea in de vorige wedstrijd gelijk speelden. Dit was het meest negatieve resultaat wat Ajax kon hebben. Klotezooi. Ik vrees gewoon uitschakeling en verder in de EL. En die kansen missen. Dan gaat het gewoon niet gebeuren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die Lang is ook gewoon een onstuimige gozer he. 0, maar dan ook echt 0 intelligentie. Alles wat je met die bal moet en kunt, doet hij vooral niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Helaas inderdaad.
Lang er nu uit. Speelde niet goed. |
|
|