|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Slapia maakt comedy capers compleet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit is toch geen hands kutscheids |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hij trekt zijn arm zelfs weg van de bal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het ontbeert nog aan een eigen goal. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Het is nog niet gedaan he ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alleen Berghuis kan schieten. Om gek van te worden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wanprestatie met een voldoende resultaat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Marsman pakt gewoon 3 punten voor je. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Misschien doelen neerzetten die je kunt bewegen met een afstandsbediening |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een billenknijper weer. Maar de ranglijst liegt niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou nou, deze had je gewoon met 5 doelpunten verschil kunnen winnen. Maar goed 3 punten in de pocket. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor rust moet je dit al beslist hebben |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Inmiddels naar de 7de plek gestegen. Gelijk in punten met 5. 2 achter op 4. Op dit moment 3 achter op 3 (PSV) maar die moeten nog later vandaag. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
OEFFFFF, diep zucht verluchting..... Maar de 3 punten tellen lekker wel, en we maken weer een sprongetje omhoog, dat is al wat telt nu! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een verschil weerde eerste en de tweede helft.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Stylzz: Heb je Marsman gezien vandaag, was hij Top of Flop |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 18:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Inmiddels naar de 7de plek gestegen. Gelijk in punten met 5. 2 achter op 4. Op dit moment 3 achter op 3 (PSV) maar die moeten nog later vandaag. Kan nog raar aflopen dit seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Berghuis had een rug blessure |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Goed.
Een slippertje gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Altijd de echte kenners raadplegen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Scouting draait op volle toeren bij bluf |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Iets vergeten doet hij in iedergeval niet haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat een zielige opmerking.
Zegt degene die waarschijnlijk lekker voor z’n tv zit en nooit gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Over de wedstrijd, eerste helft aardig maar de tweede helft weer een wanvertoning.
Ellendig zooitje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 18:59 schreef MMM het volgende:Over de wedstrijd, eerste helft aardig maar de tweede helft weer een wanvertoning. Ellendig zooitje Ik heb echt te doen met jullie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De supporters worden niet verwend, wat een ellende. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 18:58 schreef MMM het volgende:[..] Wat een zielige opmerking. Zegt degene die waarschijnlijk lekker voor z’n tv zit en nooit gaat. Pak zelfs de trein vanuit Belgie of Duitsland als het gaat, woon niet om de hoek. Ik vind dat gezeik elke keer als je eens niet om 14:30 speelt zielig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Marsman heeft van pec gewonnen. Zn teammaten hebben alvast pakjesavond gevierd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 19:07 schreef VVout het volgende:[..] Pak zelfs de trein vanuit Belgie of Duitsland als het gaat, woon niet om de hoek. Ik vind dat gezeik elke keer als je eens niet om 14:30 speelt zielig. We spelen zelden om 14:30 uur. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Combineren eerste helft is bijna tot kunst verheven, vooral voorin. Wordt wel erg vaak doorgevoerd. Meer en eerder schieten mag ook wel eens. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 19:14 schreef FR-Henk het volgende:Combineren eerste helft is bijna tot kunst verheven, vooral voorin. Wordt wel erg vaak doorgevoerd. Meer en eerder schieten mag ook wel eens. Das puzzelen, want alleen Steven kan schieten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Marsman ook, terugleggen naar de middenstip! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Levert waarschijnlijk nog eerder goals op. Als ik Larsson of Kokcu zie "schieten" schaam ik me echt kapot voor ze |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 19:19 schreef MightyAce het volgende:[..] Levert waarschijnlijk nog eerder goals op. Als ik Larsson of Kokcu zie "schieten" schaam ik me echt kapot voor ze Sinatra heeft ook een bal goed geraakt, helaas 2 meter buitenspel, dat wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zonder druk vanwege affluiten ja |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 19:07 schreef VVout het volgende:[..] Pak zelfs de trein vanuit Belgie of Duitsland als het gaat, woon niet om de hoek. Ik vind dat gezeik elke keer als je eens niet om 14:30 speelt zielig. 20.00 vind ik ok, maar zo'n wedstrijd om 1200 's middag, vind ik wel kut... |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: Waarom Kökçü eigenlijk? Die heeft toch best een aardig schot? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach ja, als het 1 goed is, is er iets anders wat niet goed is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vooral als je ff onderweg bent is dat klote. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 18:58 schreef MMM het volgende:[..] Wat een zielige opmerking. Zegt degene die waarschijnlijk lekker voor z’n tv zit en nooit gaat. Hoe lang moet jij reizen M? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar