|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 20:03 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zit wel wat in. Dan nog moet Kokcu niet het verzaken van z'n collega's, proberen op te lossen. Heeft ie zichzelf mee. Aan Dickie om dat mee te geven. Liep de eerste helft t snot achter zijn ogen vandaag. Dan kan hij er in de 2de helft er nooit nog een schepje bovenop doen. Sinisterra zat ook aardig stuk de 2de helft. Feyenoord moet hun 100% kansen eens wat meer gaan benutten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Stond verdorie een aardige pot te keepen! The marsian! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik mis Vermeer nog steeds......niet! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoofdpijn keeper vanavond |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is ook gewoon een flutkeeper |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat Vermeer niet in de lucht kan,kan Marsman niet op de grond. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha en nu? Bijlow is ook ruk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar Bijlow is nog jong |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik krijg en déjà vu naar wie van de drie.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Marsman heeft de eerste wedstrijden het prima gedaan, nu, tegen een ook wel wat betere tegenstander dan VVV of zo, ff iets minder... Kijk ik vond hem bij Twente nooit goed, en had twijfels over zijn aankoop, maar hij deed het naar behoren eerst. Vermeer en Bijlow hebben ook allemaal hun mindere momenten gekend... Zie ook Zoet bij PSV... Van vaste waarde naar een bijrol... En heeft die neuzen keeper hen kunnen behoeden van de recente nederlagen, al is hij misschien wel de beste keeper in de competitie? Het is allemaal relatief. Laten we niet altijd het ene moment iemand ophemelen om hem daarna de stront in te duwen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Twee tegendoelpunten ontstaan door een lullige fout in de opbouw, traag daarna in de omschakeling en slap verdedigen en zelf Marsman kon ze dit keer niet redden. Tsja had een wereld van verschil geweest als je dat had kunnen voorkomen, maar ja daar wordt wel aan gewerkt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fouten maken staat symbool voor zijn carrière. Is gewoon een dramatische keeper die de afgelopen weken eens een bal pakte..
Dat van gisteravond gaan we veel vaker zien |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kwaliteit naar budget, we hebben geen 500 miljoen per jaar.
Hou gewoon voor ogen dat het in principe je derde keeper is, nou dan mag je niet mopperen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 december 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan mopper ik wel. Is zijn hele carrière al een keeper van NIKS.
Bij Twente komen ze nog niet bij van het lachen zo slecht was deze man |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mag je, maar wat verwacht je als 3e keeper dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een ervaren rot in het vak. Tuurlijk krijg je dan ook geen topper als 3e keeper maar deze man is echt helemaal niks |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat is natuurlijk onzin, wordt hij nou afgerekend omdat ie een hard schot op korte afstand op een nat veld door laat glibberen. Het was al knap dat ie er bij zat. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Idd was waardeloos verdedigt....En maar over Malacia te zwijgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2019 - 09:41 schreef VVout het volgende:Dat is natuurlijk onzin, wordt hij nou afgerekend omdat ie een hard schot op korte afstand op een nat veld door laat glibberen. Het was al knap dat ie er bij zat. Hij word afgerekend dat hij zijn hele carrière niet goed genoeg is! En ja gisteren waren gewoon 2 blunders. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Malacia inmiddels niveau El Bekhi |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heren het is een 3e keeper |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2019 - 09:54 schreef MMM het volgende:[..] Hij word afgerekend dat hij zijn hele carrière niet goed genoeg is! En ja gisteren waren gewoon 2 blunders. Vooral die eigen goal van Malacia was een blunder van hem hè? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De bal die maakt een curvje ,over het natte groene gras. Ik strek me handen naar de hemel,maar me kont is nog in de lucht.
De bal ging harder dan hij duiken kon ,harder dan hij duiken kon. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: Voor een derde keeper was dit heel slecht. Zelfs voor een zevende keeper.
Je ziet dat hij best kan keepen. Hij heeft best de souplesse en het reactievermogen. Alleen maakt hij twintig blunders per seizoen. En dat maakt hem uiteindelijk totaal ongeschikt. Dit kan echt niet. Hij is alleen naar Feyenoord gekomen doordat Rob Jansen een vriend van Kuijt is. Maar dat zei ik deze zomer al.
Zonder hem had je nog een kans gehad tegen FC Porto.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 december 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
John69
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2019 - 09:54 schreef MMM het volgende:[..] Hij word afgerekend dat hij zijn hele carrière niet goed genoeg is! En ja gisteren waren gewoon 2 blunders. Zullen we stevie zijn carrière eens onder een vergrootglas leggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is ook niet zo bijzonder om te constateren dat Marsman niet het gewenste niveau heeft. |
|
|
|
|
John69
|
|
|
quote: Eens. Noem een derde keeper de dat wel heeft |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ernstiger is dat 1e keuze Vermeer niet veel beter is. Sinds zijn blessure van 3 jaar terug niet meer de oude geworden. En nog nerveuzer bij hoge ballen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, doen, ook sterk in de trein. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mij best maar die heeft bewezen een topspeler te zijn in de Eredivisie. Marsman niet. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Sssttt noem die naam niet.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ah die van de Friese flag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alleen zelden als we het echt kunnen gebruiken. Maar hij zou de beste kunnen zijn. |
|
|
|
|
John69
|
|
|
quote: Een topspeler vind ik iemand die meerdere seizoenen top is geweest dat is bij beghuis niet het geval. Over marsman verder eens maar dat is je derde keeper dus logisch dat dat geen topper is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2019 - 19:37 schreef John69 het volgende:[..] Een topspeler vind ik iemand die meerdere seizoenen top is geweest dat is bij beghuis niet het geval. Over marsman verder eens maar dat is je derde keeper dus logisch dat dat geen topper is. Nou bij deze dan.
Wedstrijden - goals - assists
19/20 Eredivisie Eredivisie Feyenoord 16 11 3 18/19 Eredivisie Eredivisie Feyenoord 33 12 12 17/18 Eredivisie Eredivisie Feyenoord 31 18 14 16/17 Eredivisie Eredivisie Feyenoord 30 7 6
Dan ben ik heel benieuwd wat je dan wel een topspeler vind voor de Eredivisie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Elke keer een wanprestatie als deze eikel speelt. Elke keer ellende.
Kut keeper |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2019 - 08:35 schreef MMM het volgende:Fouten maken staat symbool voor zijn carrière. Is gewoon een dramatische keeper die de afgelopen weken eens een bal pakte.. Dat van gisteravond gaan we veel vaker zien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die eerste is lomp. Die tweede vind ik dat ie niet zo heel ver staat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had vorige seizoen een paar goede wedstrijden. Ook 1 mindere in Europa. Maar dit lijkt weer op zijn niveau van voordat hij naar Feyenoord kwam. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
1ste doelpunt comunicatiefout maar wel weer een blunder van de keeper 2de weer een blunder van hem staat gewoon niet op te letten en staat te ver voor het doel hij doet nog wel een alibi duik voor de show aar als hij gewoon oplet kan hij deze bal nog makkelijk opvangen weer een blunder ben blij als Bylo donderdag er weer bij is anders gaat het gegarandeerd weer mis. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vind the marsian helemaal niks. Maar die goal van de Leeuw kun je hem echt niet verwijten.. slaat nergens op. Dat was een wereldgoal die niemand zag aankomen. Hell.. Neuer had hem ook niet gehad. |
|
|
|