|
|
MightyAce
|
|
|
Kokcu heeft altijd zo. Veel. Tijd. Nodig. Om. Te. Schieten. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Jezus Geertruida en Kokcu. Handel dan gewoon. Sjonge jonge jonge. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kokcu en schieten. Ook niks. 4 van de 5 keer een blok. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Marsman en Senesi redelijk. Dat was het wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Chagrijnig om deze pot zeg. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Psv maakt ons af volgende week. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Man van de wedstrijd ....Ik stem voor Kökcü |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Man van de wedstrijd ....Ik stem voor Kökcü |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Foei foei foei, nu op strafkamp naar Porto en minimaal een 5-0 nederlaag ophalen! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Senesi. Kokcu was niks. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar jij snapt er niet zoveel van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Inderdaad. Kökcü misschien een 4,5. Senesi een vijfje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jij vindt Malacia een topper toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha jij hebt zonder hond gekeken ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Koop die geleidehond een keer man. Kokcu speelde ook ruk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar Henk,ook jij snapt er niet zoveel van natuurlijk. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Over de hele wedstrijd was het wel de beste middenvelder. Had natuurlijk wel gewoon dat laatste schot moeten nemen. Vond Senesi wel een klasse beter spelen en de enige ruime voldoende halen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Senesi Kökcü beste middenvelder..en dat mocht ook wel beter |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ook niet te vergeten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hebben we gewonnen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord had gewoon moeten winnen. Jorgensen laten staan zie wel verbetering, maar Geertruida ..?..... Senesi prima maar ook Botje, en Marsman tja ik denk Vermeer verkopen Maar je verliest niet en nogmaals na de winterstop zie je pas het echte Feyenoord met misschien een extra spits. O ja en Fer CV zou ik wel zien zitten Nou op naar de auto en naar huis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tja, had hier geen wonderen verwacht, uiteindelijk moet je tevreden zijn met een puntje in uitwedstrijden als dit, met dit elftal toch... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: De 0 gehouden. 2e helft beter dan de eerste. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik zie ook de positieve dingen. We hebben geen tegendoelpunt gehad |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Positief, dus eens. Maar een hele zure nasmaak Els. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Niemand geblesseerd geloof ik.. Tegenwoordig ook winst |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, deze wedstrijd had je moeten winnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: O ja, da's waar. Was ik effe vergeten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En alweer blijft Dickie ongeslagen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik had mezelf vandaag echt 3 punten rijker gerekend. Zuur |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Marsman een dikke 8 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon kut, had vandaag graag 3 punten bijgeschreven. Geen zin om te gaan wijzen, hebben echt wel gas gegeven en de wil getoond. Zat er ook in, baal daarom gewoon nu en met mij nog vele schat ik zo in. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Conditioneel zat het nu wel goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die eerste helft kunnen ze nooit moe geworden zijn.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hup zuur, er werd hard gewerkt, als je dat niet wil zien prima. Maar voor goed voetbal heb je 2 ploegen nodig. 2 e helft gewoon goed je miste een afmaker. Maar ook Jorgensen deed zijn best. Vitesse zat er gewoon doorheen in de 2 e helft door het fysieke spel van Feyenoord. Bovendien speel je met een 3 e keeper, en minimaal 3 vervangers voor sterkhouders. Ik vind het jammer dat we niet gewonnen hebben, maar het lag niet aan de inzet wel aan de kwaliteit op sommige plekken, maar oom die mensen werkte hard,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De eerste helft was heel kut. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar nogmaals voor goed voetbal heb je 2 ploegen nodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is natuurlijk niet waar. Als de ander niet wil voetballen moet je het zelf doen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Daar is Feyenoord ( nog) niet in staat toe |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ha! Al jaren niet! Muv een paar wedstrijden, vooruit |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vind je dat ben je al die wedstrijden vergeten en onthou jij alleen de slechte wedstrijden dat is ook heel zuur. Even als jij een paier ziet met een stipje zie jij dan alleen de stip? Dua het gehele witte vlak zie je niet. Ik wil hier mee zeggen dat er genoeg goede wedstrijden zijn geweest en gaan komen . Maar de tendens is alleen o wat is het slecht, ja dat kan wel zijn maar niet alles is slecht. En de tendens is ouwehoeren en klagen daar moeten we afstand van nemen, |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Als ze vandaag ook maar een kwartier goed hadden gevoetbald was er met 0-3 gewonnen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb je heel de wedstrijd gezien ? Je hebt geen scorend vermogen, maar de 2 e helft heb ik alleen zitten wachten op een doelpunt. Vitesse kon niets meer.mede door goed voetbal tot aan het strafschop gebied, Senesi en Bot gewoon sterk. Nee op het scorend vermogen na veel goede dingen gezien. Ik kijk denk ik realistischer kij met het team wat er NU staat. En dat is geen kampioensteam maar wel een top 3 team als er spelers terugkomen en een scorende spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2019 door piet de paler -- |
|
|
|