|
|
FR-Henk
|
|
|
Nieuwe trend? Positief zijn? Realisme nu is dat het spel zich niet verbetert. Realisme is ook dat hooggespannen verwachtingen weer tot teleurstellingen leidt. Het spel is matig en accepteer dat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee, want dan ben je een zuurpruim. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zie anders best wel een verbetering, vooral het naar voren spelen vanuit de verdediging gaat steeds beter. Ergerlijk dat er niets in wou vallen bij Fietstas, perfect is natuurlijk anders maar dat zou pas onrealistisch zijn als je dat nu al verwacht. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik heb alleen de samenvatting gezien. Ben redelijk positief, wat vvout zegt,van achteruit een paar goede voorzetten. Denk dat het met jorgenson ook wel goed komt, als hij maar niet geblesseerd raakt. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2019 - 20:03 schreef piet de paler het volgende:Vind je dat ben je al die wedstrijden vergeten en onthou jij alleen de slechte wedstrijden dat is ook heel zuur. Even als jij een paier ziet met een stipje zie jij dan alleen de stip? Dua het gehele witte vlak zie je niet. Ik wil hier mee zeggen dat er genoeg goede wedstrijden zijn geweest en gaan komen . Maar de tendens is alleen o wat is het slecht, ja dat kan wel zijn maar niet alles is slecht. En de tendens is ouwehoeren en klagen daar moeten we afstand van nemen, Feyenoord ken al jaar en dag geen spel maken tegen niet voetballende ploegen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nog een pluspuntje van de wedstrijd:
quote: Advocaat: ''Blij dat Jørgensen 90 minuten gespeeld heeft''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2019 door Fart -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2019 - 21:46 schreef igor korneev het volgende:Ik heb alleen de samenvatting gezien. Ben redelijk positief, wat vvout zegt,van achteruit een paar goede voorzetten. Denk dat het met jorgenson ook wel goed komt, als hij maar niet geblesseerd raakt. Zit er ook 566656 keer simpel balverlies in die samenvatting? Nico die de hele wedstrijd geen bal kan passen, aannemen of slim positie kiest?
Deze wedstrijd was verschrikkelijk. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Nee dat hebben ze mooi weggeknipt. Jammer dat t weer niet uit de verf kwam |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2019 - 20:52 schreef FR-Henk het volgende:Nieuwe trend? Positief zijn? Realisme nu is dat het spel zich niet verbetert. Realisme is ook dat hooggespannen verwachtingen weer tot teleurstellingen leidt. Het spel is matig en accepteer dat. Nee maar we geven niets meer een kans. Feyenoord bleef gaan tot het end, met redelijke combinaties,alleen geen afmaker. We weten dat we niet best draaien,maar alles maar ook letterlijk alles wordt afgekeurd dat heeft niets meer met realisme te maken maar puur schoppen. Als je nu eens alles een kans geeft, en Advocaat de tijd geeft, En de td in de winterstop eens zijn gang laten gaan Krijgen we misschien een lach op onze gezicht, en wie weet waar we eindigen ik denk plaats 4 of 3 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die negatieve tendens valt wel mee. Ook hier zijn het er enkelen die het geheel afkeuren. Advocaat heeft krediet en de gunfactor aan z'n kont hangen. Wat het ook wordt in 2020. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie weinig steun , of lees ik in depressieve buien anders ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
WI geeft hier Advocaat de schuld dan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wie mag er opstappen als het niet goed komt? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ah Koevermans, want das geen spits. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Of nee, Troost want die had vertrouwen in Jorgensen en dacht dat het wel goed kwam zonder een mislukte voetballer uit het buitenland te halen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Of laten we met zijn alle nog maar eens een groepje progressie rupsen los in Martin zijn tuin, die is toch echt wel de aanstichter van het probleem. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
As je me nou, zegt Loekie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wordt je er al moe van? Ik ook! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
PS..... Laten we de Kuip gaan renoveren en gezellig onze club gaan steunen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2019 - 21:22 schreef VVout het volgende:Ik zie anders best wel een verbetering, vooral het naar voren spelen vanuit de verdediging gaat steeds beter. Ergerlijk dat er niets in wou vallen bij Fietstas, perfect is natuurlijk anders maar dat zou pas onrealistisch zijn als je dat nu al verwacht. Ik zie veel verbetering , het verdedigingsduo is al weken solide. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Van plek 12 naar 6 zegt al genoeg. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Toch is het lastig verdedigen met zo'n zwakke voorhoede. Ik vind dit één van de zwakste voorhoedes van de laatste 10 jaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2019 - 21:23 schreef Frstu het volgende:Toch is het lastig verdedigen met zo'n zwakke voorhoede. Ik vind dit één van de zwakste voorhoedes van de laatste 10 jaar. Dat niet alleen ,het middenveld is ook dramatisch |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Helpt niet dat Fer telkens zo dicht bij de verdediging staat... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker niet ,al is hij verdedigend nog wel aardig. Je moet me nu niet gaan uitlachen hoor haha maar Dick zou Senesi en Fer van positie moeten wisselen. |
|
|
|