|
|
VVout
|
|
|
vs
Fc Porto - Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Heb dr eigenlijk wel zin in. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ook, elke keer weer. Hoop gewoon nog op een positieve verassing :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kans dat je weer op je bek gaat is 50% Vandaag is ht glas half vol (of in Piet z'n termen, er is genoeg ruimte voor Vodka) |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik ben er nog niet uit heren. Sinds een kwartiertje al af en toe rillerig, dan weet ik genoeg, belangrijke wedstrijd is aanstaande.
Want belangrijk is ie, vanavond het wonder en alle misere is de oude Kuip uit. Daarom, dat gaf ik al eerder aan in een topic begrijp ik helemaal niks van de absentie van Jorgensen.
Nog ff wat tikken, dan nog een grote sigaret buiten, en hoppa naar Rijnmond. Maar gevoel is er nog niet, wordt of al binnen 1e helft kansloos of een heel snelle 0-1, die met hartstocht verdedigd gaat worden, met glansrol Marsman (gelijk de nwe doelman...) en af en toe ook onze Dick en John in de eigen 16 aanwezig, en dan net voor tijd Narsingh met de 0-2.
In Glasgow eren ze Dick, dus die doen hun werk en hoppa heren dan is dit toch een heerlijke avond..... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kans zit er wel in ja. Aan de andere kant: dachten we thuis ook vooraf. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan, hoeft niet. Ga er eens voorzitten. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2019 - 20:00 schreef Bowie het volgende:Ik ben er nog niet uit heren. Sinds een kwartiertje al af en toe rillerig, dan weet ik genoeg, belangrijke wedstrijd is aanstaande. Want belangrijk is ie, vanavond het wonder en alle misere is de oude Kuip uit. Daarom, dat gaf ik al eerder aan in een topic begrijp ik helemaal niks van de absentie van Jorgensen. Nog ff wat tikken, dan nog een grote sigaret buiten, en hoppa naar Rijnmond. Maar gevoel is er nog niet, wordt of al binnen 1e helft kansloos of een heel snelle 0-1, die met hartstocht verdedigd gaat worden, met glansrol Marsman (gelijk de nwe doelman...) en af en toe ook onze Dick en John in de eigen 16 aanwezig, en dan net voor tijd Narsingh met de 0-2. In Glasgow eren ze Dick, dus die doen hun werk en hoppa heren dan is dit toch een heerlijke avond..... Hoop niet op een hele snelle 0-1. Als dat gebeurd ben je de de stitting duck rest van de wedstrijd. Laat het maar lekker lang 0-0 blijven en 89ste minuut de 0-1 vallen. Neem ik anderhalf uur frustratie op de koop toe |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En ach, is het Europees over, kan die selectie eens echt fitter worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bijlow zit weer bij de selectie. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: We gaan niet scoren ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Laat mij positief zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaan met die banaan en met de Marsian, zal er geen bal van Porto in goan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor 21:10 staan we achter |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik ga vast aan de wijn |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Lekker man, die positieve houding! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee joh, komt helemaal goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb nog een flesje Decidomus, plop! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
SENESIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
oefff hard zat recht op de keeper |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar had iemand bij moeten zitten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Met VAR zo maar rood |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Op zeker. Hoewel tegen Feyenoord kan dat zomaar eens anders beoordeeld worden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
ar