|
|
Fart
|
|
|
quote: Enige verbetering die ik bij hem zag was dat hij zijn korte broek niet meer tot onder zijn oksels omhoog trok |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Die marega wat een beest! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Inderdaad. Trots op onze spelers vandaag, dat mag ook wel eens gezegd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je nu toch scoort dan wordt het leuk de laatste minuten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Het is niet zo dat ze geen kansen hebben gehad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geloof het niet maar wish full thinking |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zou toch fijn zijn om afstandschoten te zien die een beetje richting doel gaan |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Ik ben trots op de progressie die onze mannen gemaakt hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geel voor schwalbe daar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2019 door MightyAce -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie het zitten tegen PSV |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die gaan we 0-3 verliezen helaas |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja hoor, we spelen aardig. Deden we thuis tegen Porto ook. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
YB maakt ook gelijk tegen Rangers. Dus op dit moment hebben we het niet eens in eigen hand. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Vandaag aardig gespeeld. Zal het van het weekend wel weer kut zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Eens. Die gaan we winnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, op een paar incidenten na , gewoon een prima pot. Een gelijkspel was dik verdiend geweest . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Rangers - YB is afgelopen. 1-1. Dus zelfs al winnen we alsnog, we zijn uitgeschakeld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar wij hebben een keeper en een back die het team laten zakken op het verkeerde moment helaas |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jammer, maar op deze manier kan ik er best mee leven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het is zoals het is. In ieder geval wel genoeg dingen om op voort te boduren. Zeker als er dadelijk wat spelers terugkomen van blessures. Of erbij komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo, dat was Europa. Tijd om een fitte selectie te worden. Voor de beker en plek 3 of 4. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: het probleem is gewoon dat we dit seizoen nooit collectief een voldoende halen. Te broos, te weinig kwaliteit, maar wat een enorme verbetering ten opzichte van de wedstrijden onder Stam. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Winterstoppie spelertje spitsie erbij, Komt goed tijd tijd tijd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het was vreselijk onzuiver met persoonlijke fouten, maar ze hebben gestreden voor wat ze waard waren. Ik ben redelijk tevreden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2019 - 23:00 schreef ar het volgende:Het was vreselijk onzuiver met persoonlijke fouten, maar ze hebben gestreden voor wat ze waard waren. Ik ben redelijk tevreden Ik ook Porto is en. Blijft een potentieele CL ploeg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: 2e plek. Let maar op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tjonge AZ gaat met 4-0 het veld af en ze blijven positief over AZ .................. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet heel gek. Az heeft 43 miljoen minder op haar begroting en is wél door. Met leuk voetbal. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Tegen de Rangers en Young Boys thuis had je al de klus moeten klaren. Met een gelijkspel vanavond waar Feyenoord recht op had, zou overwinteren mogelijk zijn geweest. Helaas door gepruts in de achterhoede met weer het makkelijk weggeven van doelpunten en het nalaten van grote kansen in de tweede helft lig je eruit. Ook het niet aantrekken van een spits eind augustus voor het sluiten van de transferdeadline kost Feyenoord ontzettend veel doelpunten en onbegrijpelijk dat men dit niet heeft gedaan. Dat Jorgensen blessuregevoelig is en een hekel heeft aan kunstgras was al lang bekend en daar had men tijdig op moeten inspelen door het aantrekken van een andere snelle en behendige spits. Gemiste kans gewoon door dit niet te doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelijkspel had je niks aan gehad toch? In geen geval? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Deze wedstrijd was een laatste kans, maar je hebt het al laten liggen in andere wedstrijden, ook door verkeerde coach tactieken. Ze hebben in iedere geval gedaan wat ze konden, en ja, sommigen kunnen nu eenmaal niet al teveel, maar goede test, en weet je wie je weg moet doen en wie niet als nieuwe TD. Wat goeds in de winterstop, en met de focus op de nationale wedstrijden, kan er zeker nog van alles gebeuren. Het kaf van het koren scheiden nu de komende maanden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Geweldig ! Hun zitten morgen in de koker bij de loting. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou idd,daar gaat t om. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tja noem dat maar een afgang he :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Naja, ze hebben der best gedaan. Jammer van die 2 goals die je tegen krijgt en natuurlijk valt er wat van te zeggen, maar zag een strijdend team die ook zeker gelijk had kunnen spelen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Het is zuur omdat je aan alles zag dat winst erin zat. Maar de manier waarop je hem hier verliest is geen schande. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen schande nee dat op zekers, daarom was ik er ook onprettig van en heb nog een uurtje of wat Netflix nodig gehad om te bekomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 december 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ga je lekker naar AZ kijken toch? Het commentaar na afloop. Dat ging over 2 spelertjes die er niet bij waren bla bla bla. Ze werden In een kwartier kansloos weg getikt. En dan blijven ze positief anders is dat bij Feyenoord bah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 december 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Piet, gaat er om wat wij denken erger je niet aan anders gestemde. Ik kijk het geen eens, ook niet AZ. Ik heb hem daarna gelijk op Netflix gezet om mijn gedachte te verzetten, kan die commentaren ook niet aanhoren. Kijk later ff op de site wat Dickie zegt en eventuele spelers en hier deel ik de stemming en klaar. |
|
|
|