|
|
VVout
|
|
|
VS
............ Feyenoord <------------------------> PSV ............
https://www.youtube.com/watch?v=fdYm8HPpY8c
2-1
S. Bergwijn 72' S. Larsson 33' N. Jørgensen 28'
Jørgensen en Sam gescoord, tevens het moment dat Jørgensen geblesseerd raakte wat we nu maar ff laten. Zou tekenen voor winst, maar deze keer wat overtuigender.
Heb er weer zin aan, hoop dat ze de strijd meenemen uit Porto en wens geen excuus over de wedstrijd in de benen te hebben en 2 wedstrijden per week.
Come on Feyenoord, kick out PSV...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 december 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
6-1 deze keer, wel een kudt tijd trouwens om te spelen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb er heel veel voor over om die enge v Bommel boos te zien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ben bang dat we slaag gaan krijgen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Makkelijk te voorspellen deze. 7-3 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
No way. Feyenoord PSV 9/10 = spektakel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En die ene saaie keer noem ik nou juist. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 december 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dacht het niet hè... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 december 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaaf, hopelijk gaan ze niet de toegangswegen naar de Kuip blokkeren. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Flikkeren wij toch gewoon zo,n kraan om, net als in Antwerpen van de week |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon een kist gel op zijn schouders |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Uit China , bijwerkingen , ongecontroleerd gedrag. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Bijna, Eindhoven is ook een heel eind |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb er zin an
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 december 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik weet nog niet of ik er zin in heb. Ondanks het betere spel donderdag was de uitslag er weer 1 die past in dit oerlullige seizoen waarin we eigenlijk vooral van onszelf verliezen.
Of idiote dingen tussen keeper en verdediger (oa Botteghin en van der Heijden) of idiote handelingen op zich (Ié) of eigen doelpunten (ook donderdag weer).
Kortom, zolang de idiootheid er niet uitgaat, heb ik geen hoop.
We gaan 't zien zo dadelijk, maar hun kracht (Bergwijn, Malen, etc) komt tegen onze zwakte.
Andersom geldt min of meer hetzelfde(al is Jorgensen geen Malen, maar ik verwacht nu eens wat van Berghuis tegen die tragische PSV-Tsjech), kan dus wel eens een doelpuntrijke wedstrijd worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2019 - 10:14 schreef Bowie het volgende:Ik weet nog niet of ik er zin in heb. Ondanks het betere spel donderdag was de uitslag er weer 1 die past in dit oerlullige seizoen waarin we eigenlijk vooral van onszelf verliezen. Of idiote dingen tussen keeper en verdediger (oa Botteghin en van der Heijden) of idiote handelingen op zich (Ié) of eigen doelpunten (ook donderdag weer). Kortom, zolang de idiootheid er niet uitgaat, heb ik geen hoop. We gaan 't zien zo dadelijk, maar hun kracht (Bergwijn, Malen, etc) komt tegen onze zwakte. Andersom geldt min of meer hetzelfde(al is Jorgensen geen Malen, maar ik verwacht nu eens wat van Berghuis tegen die tragische PSV-Tsjech), kan dus wel eens een doelpuntrijke wedstrijd worden. Ja precies 5-0.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je maar knokt, en alles geeft |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Waar ik een beetje moeite mee heb de laatste tijd is dat ik mij niet kan identificeren met het elftal. Normaal gesproken had ik altijd wel een paar helden in het elftal. De ene keer wat meer dan de andere keer, maar altijd genoeg om naar een wedstrijd uit te kijken. Ik merk de laatste tijd dat ik dat niet echt meer heb. Er zijn weinig tot geen spelers op dit moment die echt tot mijn verbeelding spreken. Dat zelfde geldt voor het bestuur en het perspectief wat zij te bieden hebben. Wat er over blijft, is de liefde voor de club en dat is genoeg. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vermeer en Jorgensen zitten weer bij de selectie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vermeer ipv Marsman, Jorgensen ipv Larsson. Verder zelfde opstelling als tegen Porto.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slecht voorgevoel.
Winst dus. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Joehoe backjes, wakker worden! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Berghuis is echt al maanden kut |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Sorry dat ik het zeg, maar het lijkt nu al duidelijk dat pisvee veel meer kwaliteit heeft. Ik hoop niet dat ik gelijk krijg, maar dit kon wel eens een zware afstraffing worden... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz