|
|
Dirk1
|
|
|
heel mooi en goed voor het zelfvertrouwen maar als we niet winnen in Utrecht dan zakken we weer op de ranglijst en laten we eerlijk zijn PSV had ook makkelijk met 2-0 voor kunnen staan scoren tegen de verhouding in de 1-0 komen nogal gelukkig op 3-0 maar er is gelukkig ook een stijgende lijn te zien dus zondag winnen anders is deze overwinning voor niets geweest . |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: 3-0 klinkt beter dus |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Omdat Vermeer te ver voor zijn doel stond |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maakt heel vaak een doelpunt in de Kuip |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beter kijken, Vermeer stond niet verkeerd, hij rekent op ingreep Malacia. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Malacia liep met zijn man Dumpie mee ,dan blijven er nog 4 spelers over die je in dat moment zou kunnen aanwijzen . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2019 - 06:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Malacia liep met zijn man Dumpie mee ,dan blijven er nog 4 spelers over die je in dat moment zou kunnen aanwijzen . Malacia had backup voor Dum, daar was al een medespeler, Malacia kon als enige een doelpoging beletten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben geen analist maar wat een hoop tegenstrijdig gelul op tv. Het lijkt wel of PSV heel erg goed was, ik heb niet echt met spanning op mijn stoeltje gezeten, je kon zien dat de kansen van PSV niet zo groot waren als op tv gezegd is. De meeste schoten op het doel van ons waren krachteloos of wel heel ver naast. Ik zag niet het zeer grote verschil in geld op het veld.
Hoor net dar v Bommel ontslagen is ach wat zielig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2019 - 08:15 schreef FR-Henk het volgende:[..] Malacia had backup voor Dum, daar was al een medespeler, Malacia kon als enige een doelpoging beletten. Dum is zijn man beste Henk ,,hij loopt mee en neemt tevergeefs perero over waar Tapia tevergeefs komt inlopen. Het is Fer zijn man en daarna van Senesi. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat alles gezegd hebbende maakt het nog geen fout van Vermeer. Gewoon mooi doelpuntje |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Levert net zo veel punten op als 3-1 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu Cambuur en Utrecht nog en we kunnen een fijn 2020 tegemoet zien Komt alles dan toch nog redelijk goed ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2019 - 09:21 schreef piet de paler het volgende:Ik ben geen analist maar wat een hoop tegenstrijdig gelul op tv. Het lijkt wel of PSV heel erg goed was, ik heb niet echt met spanning op mijn stoeltje gezeten, je kon zien dat de kansen van PSV niet zo groot waren als op tv gezegd is. De meeste schoten op het doel van ons waren krachteloos of wel heel ver naast. Ik zag niet het zeer grote verschil in geld op het veld. Hoor net dar v Bommel ontslagen is ach wat zielig Komt goed uit, Erwin zoekt ook weer werk zie ik dus kunnen ze ruilen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Absoluut,een wereld doelpunt. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2019 - 09:21 schreef piet de paler het volgende:Ik ben geen analist maar wat een hoop tegenstrijdig gelul op tv. Het lijkt wel of PSV heel erg goed was, ik heb niet echt met spanning op mijn stoeltje gezeten, je kon zien dat de kansen van PSV niet zo groot waren als op tv gezegd is. De meeste schoten op het doel van ons waren krachteloos of wel heel ver naast. Ik zag niet het zeer grote verschil in geld op het veld. Hoor net dar v Bommel ontslagen is ach wat zielig Aardige analyse. Ik vond psv nou niet echt uitblinken. Het was gelijkwaardig. Waarbij Feijenoord 2 100% kansen had met Nicolai..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2019 - 09:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dum is zijn man beste Henk ,,hij loopt mee en neemt tevergeefs perero over waar Tapia tevergeefs komt inlopen. Het is Fer zijn man en daarna van Senesi. Ja duh, dus je blijft bij je man en je laat een ander in kansrijker positie schieten? Nou ja, worden we niet eens. |
|
|
|