|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heel goede actie van Sinisterra trouwens. Die doet 90% van het werk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wie gaf trouwens die bal diep op Sinisterra? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wel een verademing, Sinisterra in de spits. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
De 3 beste spelers van de afgelopen paar weken beslissen ook deze pot. Sini senesi en steven |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Lekker Luis, Berghuis en Senesi |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt. Zag het begin van die aanval even niet, maar in de herhaling was het heel logisch eigenlijk. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wat zei pierre ook alweer over sini?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vermeer terecht over de zeik |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Haha who gives a fuck about Pierre Die ging voor Kazim |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ondanks dit middenveld gewoon voor |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat tie geen inzicht had. Dommekracht ? |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Pierre neem ik gelukkig heel mijn leven al.niet serieus als het aankomt op analyseren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Goeie wedstrijd Vermeer Snap jullie niet dat jullie nooit tevreden zijn over hem |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die Hoedemakers is wel een aardige speler trouwens. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat terugtrekballetje is Sini' s 2e al he. Kopietje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer een dikke voldoende , Berghuis Botje en Senesie goed. Nico belachelijk, en Tapia idem dito . Sini 85 minuten niet goed, wel belangrijk bij n goal. Senesi weer matchwinnaar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vreemd doekje in het uitvak. Steunen is zinloos, kwetsen is goud. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Toch weer Senesi, heerlijke speler vind ik dat toch, echt karakter mannetje met de nodige kwaliteit! Sinistera niet altijd gelukkig, maar heb je vaak met dat soort spelers, maar wel de beslissende pass. Als je ziet waar we vandaan komen onder Stam, is er onder Advocaat toch iets moois aan t groeien. Is het briljant, nee, maar wel effectief, en hopelijk kunnen we daar langzaam aan op voort bouwen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een wedstrijd. 90 minuten met scherpe nagels over een schoolbord. Pijnlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het kan aan mij liggen ( meestal) ik heb echt geen moment gedacht dit ga je verliezen. Met een Vermeer in topvorm, en 2 redelijk spelende cv s, Alleen Geertruida en Malacia tja. Ik zie altijd duidelijk dat veel spelers van Feyenoord te log draaien op kunstgras, en vooral dit soort kunstgras. Ook het commentaar weer van die hansie hansie, het commentaar van de nipte overwinningen van 020 en Pisvee, en de wannebees AZ Was veel milder. Vond Cambuur een goed spelende ploeg op kunstgras |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Goed resultaat, dat is het enige dat telt in de beker. En door... |
|
|
|