|
|
Heeloudefan
|
|
|
Dit elftal mist duidelijk een leider. Voorstel: haal Guidetti terug! Is nu 27 jaar, speelt weinig in Spanje (Deportivo Alavès) maar was bij Feyenoord een persoonlijkheid die de ploeg op sleeptouw nam en een klik had met het publiek! |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja hoor ik denk ook dat hij dit zou kunnen maar wel onder goede voorwaarden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Er is al een Guidetti topic en een transfergeruchten topic... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jo! Schiet eens op! Guidetti WOOHOO, Guidetti WOOHOOOOO |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Eens! Huren met optie tot koop graag. Maar ik heb weinig hoop, nu advocaat zich niet al te enthousiast heeft uitgesproken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat mensen serieus Guidetti willen zegt alles over de huidige staat van Feyenoord, ook onder supporters. Heeft 7 jaar geleden voor het laatst een goed seizoen gehad.
Bizar |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Feyenoord is al jarenlang - mede vanuit armoede geboren - een luchtkasteel dat alleen maar op nostalgie blijft drijven.
Besef dat je per saldo vooruit moet. Dat kan alleen met spelers als Kökçü. Niet met Guidetti, Kalou of El Ahmadi. Je moet dus een balans vinden. 2 of 3 van zulke spelers en voor de rest alleen maar spelers met restwaarde. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Misschien is aanjager een beter woord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, aanjager eens, en humor. Geen leider, en met zo'n cv al helemaal niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als Guidetti geen leider is ,wie is er in godsnaam dan nog wel een leider? En natuurlijk zijn we weer een aantal jaren verder en is het de vraag of hij nog kan aanhaken. Maar in onze periode was hij super Baas dat ventje. |
|
|
|
|
Erri86
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kwestie van semantiek denk ik. Het verschil tussen aanjager en leider is een beetje een non-issue. Leiderschap kan zich op verschillende manieren manifesteren. Uiteindelijk is een aanjager ook een leider. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
nou ik hou van guidettie. geweldenaar dus kom maar terug MAAAR niet huren, dan kopen en er een duit van in eigen zak steken. ik weet dat hij het hier weer gaat doen, dit seizoen dan wel het volgende en dan is het ek geweest... dan gaan er clubs naar hem hengelen...
huren is niks waard, dan die 20 jarig slawaak. net zo een gok alleen is die 7 jaar jonger. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
@T
Dat hangt er maar helemaal vanaf waarin Guidetti als aanjager wordt gezien. Ik vind hem voor een groep een goed ventje. Een aanjager voor de goede sfeer.
Bovendien: ik heb hem niet als leider kunnen betrappen in de afgelopen 7 jaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2020 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jan Arie , heeft een kanarie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2020 - 18:34 schreef FR-Henk het volgende:@T Dat hangt er maar helemaal vanaf waarin Guidetti als aanjager wordt gezien. Ik vind hem voor een groep een goed ventje. Een aanjager voor de goede sfeer. Bovendien: ik heb hem niet als leider kunnen betrappen in de afgelopen 7 jaar. Ik keek dan vooral ook naar dat ene seizoen bij ons. Dan vind ik dat wel leiderschap. Of een aanjager. Het verschil tussen die twee begrippen is hier denk ik niet zo relevant.
Maar goed, ik zou persoonlijk nooit meer aan Guidetti beginnen. De kans dat het op teleurstelling uitloopt is m.i. veel te groot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2020 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een leider op het veld trekt zn bek open, scheldt af en toe, is belangrijk voor het vormgeven van het spel en ziet en anticipeert regelmatig. Verlengstuk van de trainer zeg maar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2020 - 18:46 schreef FR-Henk het volgende:Een leider op het veld trekt zn bek open, scheldt af en toe, is belangrijk voor het vormgeven van het spel en ziet en anticipeert regelmatig. Verlengstuk van de trainer zeg maar. En pakt geen tweede gele kaart door z'n shirt uit 't trekken hahaha
Guidetti is net zo min een leider als Berghuis. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2020 - 18:55 schreef MightyAce het volgende:[..] En pakt geen tweede gele kaart door z'n shirt uit 't trekken hahaha Guidetti is net zo min een leider als Berghuis. Helemaal eens. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2020 - 18:55 schreef MightyAce het volgende:[..] En pakt geen tweede gele kaart door z'n shirt uit 't trekken hahaha Guidetti is net zo min een leider als Berghuis. 4 hattricks in echte toppers maar goed vindt dat we verder moeten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nog nooit vertoond in de gehele club geschiedenis niet,maar was geen leider hahaha koekoek.
Wel eens met de meeste dat je voor jong talent met waarde moet gaan . Maar lukt dat niet ,dan die leider uit Spanje ophalen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had geen snorretje en waan ideeën . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2020 - 22:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nog nooit vertoond in de gehele club geschiedenis niet,maar was geen leider hahaha koekoek. Wel eens met de meeste dat je voor jong talent met waarde moet gaan . Maar lukt dat niet ,dan die leider uit Spanje ophalen. Lezen is lastig. Geeft niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je valt er op, he, ouwe homo. Effe je weer uittesten. Altijd leuk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Brabo ellebogenwerk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En...Wat is voor de eeneiige tweeling nou een leider. En daarna samen neuken. En morgen gezond weer op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zaandam , molens , en Don Henkerd Quichot. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De laatste jaren lijdt Guidetti vooral |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2020 - 22:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nog nooit vertoond in de gehele club geschiedenis niet,maar was geen leider hahaha koekoek. Wel eens met de meeste dat je voor jong talent met waarde moet gaan . Maar lukt dat niet ,dan die leider uit Spanje ophalen. Een grote bek en doelpunten maken je niet per se een goede leider. Haal de doelpunten weg en je houdt alleen een grote bek over.
Goh, Kazim was ook een leider. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar nu echt, wat is een leider voor jou? Kom eens uit de kast. Vertel het maar. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Leider in de zin van aanwijzingen geven en richting aangeven wellicht niet. Maar het is een speler die het ultieme Feyenoord-gevoel kan uitstralen. Het publiek herkent zich hierin, waardoor de rest van het team uit de broodvoetballer-modus schiet en de boel vleugels krijgt.
Persoonlijk ga ik om twee redenen naar Feyenoord kijken. Om het Feyenoord-gevoel te ervaren of om ons kampioen te zien worden. Anders is het gewoon kut. Nu is het dus meestal kut. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is klaar. Jansen genoeg gehad |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 - 10:51 schreef windoweyes het volgende:Leider in de zin van aanwijzingen geven en richting aangeven wellicht niet. Maar het is een speler die het ultieme Feyenoord-gevoel kan uitstralen. Het publiek herkent zich hierin, waardoor de rest van het team uit de broodvoetballer-modus schiet en de boel vleugels krijgt. Mooi omschreven ,en jou mooie verhaal kan in 1 woord omschreven worden.
Leider! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dan kun je Kuyt ook als leider wel weer op halen |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ik ben het hier volledig mee eens! De oplossing ligt voor ons neus en heeft zich zelfs aangeboden. Dit elftal mist iemand die de kar trekt, een beetje gek is en zelfs uit in een vol camp nou zegt en uitstraalt; we gaan winnen en pakken ze! Dat gaat dit elftal heel veel brengen. Ik durf zelfs te stellen dat wij 2e worden met een jonh in t elftal!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dick wil Guidetti niet, Denk als hij komt dan gaat Dick volgend seizoen niet verder |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Feyenoord haalt toch alleen spelers volgens dat datasysteem?. Nou daar hebbie t al. Heeft jaren niks gepresteerd. Vergane glorie halen is verleden tijd nu. |
|
|
|