BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub wil normaal tegen elkaar doen?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 27 december 2007 - 15:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub wil normaal tegen elkaar doen?

"Jij kan het niet loslaten. Daarom loop je me elke keer achterna. Waarom doe je dat? Waarom?", schreeuwt Lieke inmiddels. "Toenadering", antwoordt Huub. "Toenadering, afstand, toenadering, afstand", dreunt Lieke op. "Ik wil gewoon de komende dagen normaal tegen elkaar doen. In ieder geval vanavond...", probeert hij voor de 34ste keer. Maar net wilde je elkaar nog negeren Huub...

bron: tien.tv
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 december 2007 - 16:07   quote  deeplink  
Huub is bang dat Lieke iets gaat doen met DJ Quintin en dat hij vanavond niemand heeft...
ilse
 ilse - donderdag 27 december 2007 - 22:46   quote  deeplink  
nou jammer dan ook huub heeft veel sjans en hij laat lieke der gang gaan hahaha..beter
zo moet het ook.en ook huub heeft gezoend,mot wel zeggen wat een zooitje ongeregeld zeg.ik ga even een spelletje doen nu dus ben er even tussenuit zal vanavond wel meer informatie geven en het de hele week bij houden,en het er hier neer pleuren.groetjes.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 28 december 2007 - 00:47   quote  deeplink  
Ik vraag me af of Huub er morgen nog op terug komt want ik had het idee dat het van Lieke gemeend was (ze zei: "laat je gaan, je bent vrijgezel")

En even later ligt ze bij Quintin tussen de armen...
ilse
 ilse - vrijdag 28 december 2007 - 00:54   quote  deeplink  
ja weet ik maar het ligt aan beide kanten wel leuk dat elkaar gelukkig nieuwjaar wenste;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub wil normaal tegen elkaar doen?

0.0048639