|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub wil normaal tegen elkaar doen?
"Jij kan het niet loslaten. Daarom loop je me elke keer achterna. Waarom doe je dat? Waarom?", schreeuwt Lieke inmiddels. "Toenadering", antwoordt Huub. "Toenadering, afstand, toenadering, afstand", dreunt Lieke op. "Ik wil gewoon de komende dagen normaal tegen elkaar doen. In ieder geval vanavond...", probeert hij voor de 34ste keer. Maar net wilde je elkaar nog negeren Huub...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub is bang dat Lieke iets gaat doen met DJ Quintin en dat hij vanavond niemand heeft... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nou jammer dan ook huub heeft veel sjans en hij laat lieke der gang gaan hahaha..beter zo moet het ook.en ook huub heeft gezoend,mot wel zeggen wat een zooitje ongeregeld zeg.ik ga even een spelletje doen nu dus ben er even tussenuit zal vanavond wel meer informatie geven en het de hele week bij houden,en het er hier neer pleuren.groetjes. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik vraag me af of Huub er morgen nog op terug komt want ik had het idee dat het van Lieke gemeend was (ze zei: "laat je gaan, je bent vrijgezel")
En even later ligt ze bij Quintin tussen de armen... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja weet ik maar het ligt aan beide kanten wel leuk dat elkaar gelukkig nieuwjaar wenste;-) |
|
|
|