|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zou het liefst een echte clubman, die een cultuurbewaker en clubbehartiger met enig verstand van zaken is en namens de supporters op de hoogte wordt gehouden. Iemand die direct z'n bek opentrekt en onafhankelijk is. Effe dromen mag... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2020 - 18:35 schreef FR-Henk het volgende:Ik zou het liefst een echte clubman, die een cultuurbewaker en clubbehartiger met enig verstand van zaken is en namens de supporters op de hoogte wordt gehouden. Iemand die direct z'n bek opentrekt en onafhankelijk is. Effe dromen mag... Ja, ideale scenario, maar kennelijk zijn die er niet, of willen er niet instappen...
Denk dat er velen momenteel hun vingers niet willen branden in de huidige situatie, en gaat er niet op beteren als iedereen weer weggejaagd wordt.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor geld is eenieder te koop. Maar wie betaalt die... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2020 - 18:51 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ja, ideale scenario, maar kennelijk zijn die er niet, of willen er niet instappen... Denk dat er velen momenteel hun vingers niet willen branden in de huidige situatie, en gaat er niet op beteren als iedereen weer weggejaagd wordt.. hier heb je een punt , het zegt al genoeg dat niemand dat wespennest in wil stappen , daarom moeten die heertjes eruit en zo vlug mogelijk , ik blijf hopen op Eenhoorn als algemeen directeur , TD is met Arnesen denk en hoop ik ook goed ingevuld , dan nog een voetbalman ( geen troost) naar de commissarissen en dan begin je weer op een voetbalclub te lijken |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2020 - 18:04 schreef kenny het volgende:je kan ook eens denken om geschikte en capabele mensen op de juiste posities te zetten , dan valt er voor ons supporters en de media weinig aanleiding tot , maarja leid je onze club als een stel amateurs krijg je negatieve aandacht Staan 25 man bij Feyenoord die schijnbaar onze club leiden. Ik zie door de bomen ook het bos niet meer. Ik had sympathie voor Bodegom maar nu hij toch veelal praatjes heeft en geen centen en bovendien een besmet verleden, kom ik tot de conclusie dat hij niet verder kan. Wie dan we hebben de VVF hun rol is mij onduidelijk. Koevermans en Troost voor wie zitten die er? Misschien moet er wel extern iemand komen die de organisatie tegen het licht houdt adviezen uitbrengt en een werkbare en vooral succesvolle organisatie neerzet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Het enige dat in Nederland besmet is, is het vlees tegenwoordig, maar helemaal niets wat met Doekoe te maken heeft. ""The grabbing hands grab all they can"" zong Depeche Mode al in de jaren '80 vorige eeuw.
En sindsdien is helemaal niemand die in deze maatschappij iets bereikt heeft vrij van de zonde. Zie de politiek, zie de schandalen in de publieke sector, zie de multinationals die geen winstbelasting betalen, en dit rijtje is schier eindeloos.
En dan plaatst de hockey krant NRC een stukje over van Bodegom, en dan moet volgens velen hier zijn kop er maar weer af.
Ik blijf van mening dat van Bodegom de juiste is, type van de Herik, hebben we nodig als club en zíjn we ook als club, een beetje boevenclub toch. Van Bodegom heeft 1 grote investeerder klaar staan, maar daarvoor moet de VVF alles inleveren en dus zo is het huidige politieke spelletje begonnen.
Maar ik denk dat bij de VVF achter de schermen al iets gebeurd is, Boudewijn Poelman is zelf een grote jongen in Nederland, ook op media gebied, en zeker geen tegenstander van van Bodegom. Diezelfde van Bodegom is inmiddels zélf van standpunt veranderd over het nwe stadion, hij schijnt volgens VI gedraaid te zijn naar het kamp renovatie Kuip.
Maar laat hem maar aan het roer, Arnesen voor de renovatie van alles wat met voetbal Feyenoord te maken heeft en met Dick dit seizoen naar bekerwinst en wellicht zelfs 2e plek en volgend seizoen naar nóg grotere hoogten.
Soms vallen dingen goed. Advocaat heeft tientallen jaren de hele wereld over gezworven en nooit maar dan ook nooit in de buurt van de Kuip geweest. Dit terwijl we via Jan Boskamp weten dat ie altijd al een zwak voor de club heeft gehad. Via Gio toen binnen gehengeld en nu met al zijn ervaring en tactisch inzicht bezig aan zijn laatste klus dus bij de club waar ie altijd gek op is geweest.
Dat zie je ook aan 'm af vind ik, op het veld, tijdens interviews. En tussen hem en deze groep is iets bijzonders aan het ontstaan, 20 uit 8 met 6 tegen, wat een cijfers.
Gewoon 1e sinds zijn aantreden.
Daarom kan dit seizoen nog heel wat gaan brengen, en wil ik 'm ook volgend jaar nog voor de groep. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2020 - 21:00 schreef Bowie het volgende:Het enige dat in Nederland besmet is, is het vlees tegenwoordig, maar helemaal niets wat met Doekoe te maken heeft. ""The grabbing hands grab all they can"" zong Depeche Mode al in de jaren '80 vorige eeuw. En sindsdien is helemaal niemand die in deze maatschappij iets bereikt heeft vrij van de zonde. Zie de politiek, zie de schandalen in de publieke sector, zie de multinationals die geen winstbelasting betalen, en dit rijtje is schier eindeloos. En dan plaatst de hockey krant NRC een stukje over van Bodegom, en dan moet volgens velen hier zijn kop er maar weer af. Ik blijf van mening dat van Bodegom de juiste is, type van de Herik, hebben we nodig als club en zíjn we ook als club, een beetje boevenclub toch. Van Bodegom heeft 1 grote investeerder klaar staan, maar daarvoor moet de VVF alles inleveren en dus zo is het huidige politieke spelletje begonnen. Maar ik denk dat bij de VVF achter de schermen al iets gebeurd is, Boudewijn Poelman is zelf een grote jongen in Nederland, ook op media gebied, en zeker geen tegenstander van van Bodegom. Diezelfde van Bodegom is inmiddels zélf van standpunt veranderd over het nwe stadion, hij schijnt volgens VI gedraaid te zijn naar het kamp renovatie Kuip. Maar laat hem maar aan het roer, Arnesen voor de renovatie van alles wat met voetbal Feyenoord te maken heeft en met Dick dit seizoen naar bekerwinst en wellicht zelfs 2e plek en volgend seizoen naar nóg grotere hoogten. Soms vallen dingen goed. Advocaat heeft tientallen jaren de hele wereld over gezworven en nooit maar dan ook nooit in de buurt van de Kuip geweest. Dit terwijl we via Jan Boskamp weten dat ie altijd al een zwak voor de club heeft gehad. Via Gio toen binnen gehengeld en nu met al zijn ervaring en tactisch inzicht bezig aan zijn laatste klus dus bij de club waar ie altijd gek op is geweest. Dat zie je ook aan 'm af vind ik, op het veld, tijdens interviews. En tussen hem en deze groep is iets bijzonders aan het ontstaan, 20 uit 8 met 6 tegen, wat een cijfers. Gewoon 1e sinds zijn aantreden. Daarom kan dit seizoen nog heel wat gaan brengen, en wil ik 'm ook volgend jaar nog voor de groep. Zo denk ik er ook over maar de politiek niet en die heb je toch echt nodig voor een nieuw stadion. Politiek is ons moreel kompas zelf nemen ze het niet zo nauw maar voor de bühne en de maatschappij spelen ze rechter en beul.
Goed als men slim wordt en de Kuip renoveert blijft het mijn man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2020 - 21:00 schreef Bowie het volgende:Het enige dat in Nederland besmet is, is het vlees tegenwoordig, maar helemaal niets wat met Doekoe te maken heeft. ""The grabbing hands grab all they can"" zong Depeche Mode al in de jaren '80 vorige eeuw. En sindsdien is helemaal niemand die in deze maatschappij iets bereikt heeft vrij van de zonde. Zie de politiek, zie de schandalen in de publieke sector, zie de multinationals die geen winstbelasting betalen, en dit rijtje is schier eindeloos. En dan plaatst de hockey krant NRC een stukje over van Bodegom, en dan moet volgens velen hier zijn kop er maar weer af. Ik blijf van mening dat van Bodegom de juiste is, type van de Herik, hebben we nodig als club en zíjn we ook als club, een beetje boevenclub toch. Van Bodegom heeft 1 grote investeerder klaar staan, maar daarvoor moet de VVF alles inleveren en dus zo is het huidige politieke spelletje begonnen. Maar ik denk dat bij de VVF achter de schermen al iets gebeurd is, Boudewijn Poelman is zelf een grote jongen in Nederland, ook op media gebied, en zeker geen tegenstander van van Bodegom. Diezelfde van Bodegom is inmiddels zélf van standpunt veranderd over het nwe stadion, hij schijnt volgens VI gedraaid te zijn naar het kamp renovatie Kuip. Maar laat hem maar aan het roer, Arnesen voor de renovatie van alles wat met voetbal Feyenoord te maken heeft en met Dick dit seizoen naar bekerwinst en wellicht zelfs 2e plek en volgend seizoen naar nóg grotere hoogten. Soms vallen dingen goed. Advocaat heeft tientallen jaren de hele wereld over gezworven en nooit maar dan ook nooit in de buurt van de Kuip geweest. Dit terwijl we via Jan Boskamp weten dat ie altijd al een zwak voor de club heeft gehad. Via Gio toen binnen gehengeld en nu met al zijn ervaring en tactisch inzicht bezig aan zijn laatste klus dus bij de club waar ie altijd gek op is geweest. Dat zie je ook aan 'm af vind ik, op het veld, tijdens interviews. En tussen hem en deze groep is iets bijzonders aan het ontstaan, 20 uit 8 met 6 tegen, wat een cijfers. Gewoon 1e sinds zijn aantreden. Daarom kan dit seizoen nog heel wat gaan brengen, en wil ik 'm ook volgend jaar nog voor de groep. Helemaal mee eens. Nu niet gaan zeiken meer, laat de ploeg die er nu zit het nu maar bewijzen. Geen woorden maar daden! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Johan Derksen had gisteren wel een nuttige analyse in VI... Dat verhaal over van Bodegom komt van een rancuneuze ex medewerker, die ontslagen is DOOR van Bodegom, voor die zogezegde fraude...
Ook dat de VVF hun aandelen niet willen verkopen, aangezien ze, als ze dat geld op de bank zetten er tegenwoordig 0 procent rente voor krijgen, en nu krijgen ze 2 a 4 procent plus dividend, en ze spelen de baas op de achtergrond, alhoewel ze maar 49 procent hebben...
Gewoon even een nuance in het hele verhaal.... Kijk, ik ben ook niet persé een Bodegom fan, kende die man ook niet voor ie ineens bij ons kwam.
En nogmaals mijn devies, het is nu aan hem om daden te leveren, in plaats van woorden dus. Zoals Van den Herik indertijd wel deed tov van HCS, wat toen echt onze club redde, die er toen nog tien keer zo slecht voor stond als nu... Geen woorden maar daden dus, simpel! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2020 - 15:47 schreef Cruzcontrol het volgende:Johan Derksen had gisteren wel een nuttige analyse in VI... Dat verhaal over van Bodegom komt van een rancuneuze ex medewerker, die ontslagen is DOOR van Bodegom, voor die zogezegde fraude... Ook dat de VVF hun aandelen niet willen verkopen, aangezien ze, als ze dat geld op de bank zetten er tegenwoordig 0 procent rente voor krijgen, en nu krijgen ze 2 a 4 procent plus dividend, en ze spelen de baas op de achtergrond, alhoewel ze maar 49 procent hebben... Gewoon even een nuance in het hele verhaal.... Kijk, ik ben ook niet persé een Bodegom fan, kende die man ook niet voor ie ineens bij ons kwam. En nogmaals mijn devies, het is nu aan hem om daden te leveren, in plaats van woorden dus. Zoals Van den Herik indertijd wel deed tov van HCS, wat toen echt onze club redde, die er toen nog tien keer zo slecht voor stond als nu... Geen woorden maar daden dus, simpel! Klopt en Troost spreekt geen Engels |
|
|
|
|
pat
|
|
|
nou nou het heeft heel wat teweeg gebracht. Ik lees e.a. zo eens door en ik vraag me af hoe wij hier uit moeten komen. kijk als we hier al niet eensgezind kunnen zijn en, wat volgens mij het belangrijkste is, dat we de tegen reacties niet zelf eens door de ogen van de schrijver bekijken dan schieten wij hier niks op.
niet dat dit allemaal ook iets zal gaan veranderen hoor, de heren in de directie zullen hier niet lezen.
van bodegom op de achtergrond omdat hij daar hoort, nee zeg die gast is ontmaskerd en heeft geen draagvlak meer. daarom is hij naar de achtergrond gegaan en geloof me die inversteerder heeft elk persoon bij de rvc, vvf en het huidige directie team dus dat is loos.
Troost spreekt geen engels? shiiit wat een gelul zeg alsof hij in de contract onderhandelingen niet even iemand erbij haalt die vertaald voor hem, senesie, ie, sinistera, johnston... zijn spreken ook geen nederlands en het grootste deel functioneert nu toch gewoon?
en dan de comments over hoe een andere club het doet, wat een calimero gedrag zeg. waar zijn de ekte mannen. ik zie henk, leon, stylezz die bowie, van geil... dat is allemaal prima, sterker nog ze lezen en kijken vooruit. ook als iemand iets zegt wat zij zelf anders zien merk ik op dat ze wel nadenken en de tegenmening meenemen.
kan het misschien zo zijn dat wij allemaal verschillend denken omdat er na ons kampioensschap mensen fan zijn geworden van feyenoord maar nu tot de conclusie komen dat feyenoord niet is wat ze ervan verwachen? Zouden sommige in emotie ons prachtige logo hebben getatooeerd en nu niet meer terug kunnen, het staat er immers op en weghalen is een zonde...
Kijk mensen dit is gewoon bij elke club in hun historie precies zo, het nadeel is dat andere clubs er nu niet inzitten. het zal ook nooit veranderen en zeker niet bij ons want ons fan bestand is gewoon zo groot dat er andere meningen komen, ook de mening die zijn gevormd vanaf 2017. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Troost geen Engels kom op het is 2020.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: ik had niks anders verwacht van jou positivo. Je kan wel zeggen dat je constant ben hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ach joh, er zijn er die zelfs geen helder nederlands kunnen schrijven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fijn groepje hoor de vrienden van Feyenoord.
De reden dat Eenhoorn niet wilde. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: is dat wel helemaal zo ? , ik ben ook totaal geen voorstander van de VvF , maar ik begreep dat v bodegem zelf zijn hielen heeft laten zien aan eenhoorn , ook hier was nog een discussie over bij foxsport op zondagmorgen
ik krijg nu heel sterk het gevoel dat het kamp v bodegem aan alle kanten VvF in het verdomt hoekje willen zetten , begrijp me goed ook ik vind dat VvF moet meewerken om de aandelen terug te verkopen in belang van feyenoord , maar die v bodegem is ook gewoon een gladde laaielichter die de boel heel goed weet te manipuleren
je moet gewoon het liefst dat hele zooitje eruit gooien anders blijft het etteren al zie ik dit jammer genoeg niet gebeuren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De VvF wil van Bodegom juist in een hoekje zetten en het AD/NRC spelen daar in mee..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een deel van de aanhang wijst met de beschuldigende vinger voortdurend naar de Vrienden van Feyenoord. Van de redders in nood volgens die fans naar machtswellustelingen met Pim Blokland inmiddels als kop van jut. De Vrienden gaven Feyenoord in 2010 geen lening, maar kochten aandelen. Een transactie waar uiteraard risico’s aankleefden. Al beloning kregen ze per geïnvesteerd miljoen vier stoelen van vijfduizend euro per stuk. Het bij hun start afgesproken dividendpercentage van vier procent, dat ze de eerste drie jaren niet kregen, werd inmiddels op hun verzoek gehalveerd naar twee procent. Maart dat is in de huidige financiële markt nog altijd een heel fraai rendement en iets waar sommige supporters van vinden dat ze dat nu eens zouden moeten laten vallen om Feyenoord echt verder te helpen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik betwist ook niet dat VvF goed zijn of niet , die moeten ook meewerken aan het terug verkopen van de aandelen , probleem is dat die v bodegem een even grote snake is als de VvF en waar is het op gebaseerd dat v bodegem de scepter zwaait en de baas wil spelen ? , het zijn gewoon een stel klootzakken daar in dat maasgebouw , ze zijn totaal niet bezig met wat goed is voor feyenoord maar meer met hun eigen machtspositie het is een grote slangenkuil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2020 door kenny -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
We weten het niet iedereen wijst toch naar de VVF dan zal er een kern van waarheid inzitten. Misschien is er behalve geld ook de angst bij de VVF ,dat we afglijden met andere investeerders kortom moeilijk verhaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2020 - 17:19 schreef Positivo het volgende:We weten het niet iedereen wijst toch naar de VVF dan zal er een kern van waarheid inzitten. Misschien is er behalve geld ook de angst bij de VVF ,dat we afglijden met andere investeerders kortom moeilijk verhaal. zoiets denk ik ook , de angst bij de VvF om onze club in handen te geven aan v bodegem zal een rol spelen , v bodegem trekt terecht of onterecht de macht naar zich toe maar waarop gebaseerd ? onze ziel verkopen aan een investeringsmaatschappij lijkt misschien leuk maar die gasten zijn alleen maar uit op dikke winst en totaal niet begaan met onze mooie club |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2020 - 12:22 schreef MMM het volgende:Een deel van de aanhang wijst met de beschuldigende vinger voortdurend naar de Vrienden van Feyenoord. Van de redders in nood volgens die fans naar machtswellustelingen met Pim Blokland inmiddels als kop van jut. De Vrienden gaven Feyenoord in 2010 geen lening, maar kochten aandelen. Een transactie waar uiteraard risico’s aankleefden. Al beloning kregen ze per geïnvesteerd miljoen vier stoelen van vijfduizend euro per stuk. Het bij hun start afgesproken dividendpercentage van vier procent, dat ze de eerste drie jaren niet kregen, werd inmiddels op hun verzoek gehalveerd naar twee procent. Maart dat is in de huidige financiële markt nog altijd een heel fraai rendement en iets waar sommige supporters van vinden dat ze dat nu eens zouden moeten laten vallen om Feyenoord echt verder te helpen. Dat laatste kan helemaal niet. Zie belastingdienst .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2020 door van geil -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
emile schellevis sprak ook over de machtsstrijd binnen het maasgebouw , hij heeft meer inside info als ons bij elkaar , ik moet zeggen ben het aardig met hem eens |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2020 - 19:39 schreef kenny het volgende:emile schellevis sprak ook over de machtsstrijd binnen het maasgebouw , hij heeft meer inside info als ons bij elkaar , ik moet zeggen ben het aardig met hem eens Dat gezeik moet stoppen interessant voor journalisten. Op het veld verdien je geld zonder die kauwgom vretende kale neuroot hadden we bovenaan gestaan. |
|
|
|
|
|