BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Spakenburg (woensdag 22 januari, 20.45 uur) TOTO KNVB Beker 7-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2020 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 22:18 schreef Eide het volgende:
Naci Ünüvar. Mooi hoor.
Geweldig, in een ploeg die inmiddels zo statisch als wat geworden is.

Zo zonde
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 22 januari 2020 - 22:19   quote  deeplink  
De afgelopen minuten beetje slordig bij ons.
Had wel meer verwacht.

Hopelijk kan Unuvar meer hoop geven.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2020 - 22:28   quote  deeplink  
Dit is dan heel mooi
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 januari 2020 - 22:30   quote  deeplink  
heel mooi voor unuvar dit...
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 22 januari 2020 - 22:31   quote  deeplink  
Nu de 7-klapper.
Fijn om te zien dat Ajax met plezier doet spelen.
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2020 - 22:34   quote  deeplink  
Prima overwinning. Niet goed, maar wel gewoon prima. Hulde voor Spakenburg die het okay deden, beste Ajacieden waren Eiting en Traore.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2020 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 22:34 schreef Eide het volgende:
Prima overwinning. Niet goed, maar wel gewoon prima. Hulde voor Spakenburg die het okay deden, beste Ajacieden waren Eiting en Traore.
Ik heb een uur lang een prima Ajax gezien hoor. Tempo vrij hoog, kansen zat en mooie combinaties. Na die kansloze dubbele wissel was het weg.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2020 - 22:37   quote  deeplink  
Op naar de GelreDome. Lastig potje. Komen heel veel zware wedstrijden aan nu
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2020 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 22:00 schreef Eide het volgende:
Varela foutloos tot nu toe ;)
Foutloos gebleven :p
remco k
 remco k - woensdag 22 januari 2020 - 22:42   quote  deeplink  
Ajax in ieder geval gas gegeven tegen een hele slechte tegenstander. Ruimtes extreem groot. Leuk voor de jongens die het goed gedaan hebben maar voor mij geen enkele waarde. Tegen Sparta gaven diezelfde jongens namelijk niet thuis. En dat is het eerste niveau waar men het moet laten zien.

Zeer benieuwd of Eiting en Traore dit ook tegen betere ploegen voor het echie kunnen. Ik vermoed van wel maar dat hebben ze nog niet laten zien.
remco k
 remco k - woensdag 22 januari 2020 - 22:42   quote  deeplink  
Wel met veel man terug in de 16 maar wel veel ruimte omdat alles statisch was.
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 januari 2020 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 22:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Foutloos gebleven :p
goede uitworpen met name:P
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 januari 2020 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 22:42 schreef remco k het volgende:
Ajax in ieder geval gas gegeven tegen een hele slechte tegenstander. Ruimtes extreem groot. Leuk voor de jongens die het goed gedaan hebben maar voor mij geen enkele waarde. Tegen Sparta gaven diezelfde jongens namelijk niet thuis. En dat is het eerste niveau waar men het moet laten zien.

Zeer benieuwd of Eiting en Traore dit ook tegen betere ploegen voor het echie kunnen. Ik vermoed van wel maar dat hebben ze nog niet laten zien.
traore sowieso wel... tegen brugge ook meer dan een prima pot, snapte al niet waarom die tegen sparta niet speelde...
Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2020 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 22:42 schreef remco k het volgende:

Traore is de enige bij wie ik daar echt totaal niet bang voor ben. Die speelde tegen ADO prima en op het trainingskamp ook. Die is zo compleet
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 januari 2020 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 22:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb een uur lang een prima Ajax gezien hoor. Tempo vrij hoog, kansen zat en mooie combinaties. Na die kansloze dubbele wissel was het weg.
ons meesterbrein
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 januari 2020 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 22:37 schreef Loetje het volgende:
Op naar de GelreDome. Lastig potje. Komen heel veel zware wedstrijden aan nu
ben echt benieuwd hoe dit gaat zonder ziyech..
Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2020 - 22:48   quote  deeplink  
Groningen - Ajax
Ajax - PSV
FC Utrecht - Ajax
Vitesse - Ajax
Ajax - RKC
Getafe - Ajax
Heracles - Ajax
Ajax - Getafe
Ajax- AZ

De tering... Hier gaat een en ander beslist worden denk ik zo
Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2020 - 22:52   quote  deeplink  
Maar dat moment met Unuvar, even die vraag van: Mag ik? Het deed me even aan onze Appie denken.
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 januari 2020 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 22:52 schreef Loetje het volgende:
Maar dat moment met Unuvar, even die vraag van: Mag ik? Het deed me even aan onze Appie denken.
ik zei het gelijk hier... ff kippenvel
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2020 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 22:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Traore is de enige bij wie ik daar echt totaal niet bang voor ben. Die speelde tegen ADO prima en op het trainingskamp ook. Die is zo compleet
Ik denk ook dat ze het kunnen. Echter nog niets laten zien. Dus ook daarmee kalm aan. Uiteindelijk stonden deze jongens er ook tegen Sparta toen ze overlopen werden.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 januari 2020 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2020 - 07:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze het kunnen. Echter nog niets laten zien. Dus ook daarmee kalm aan. Uiteindelijk stonden deze jongens er ook tegen Sparta toen ze overlopen werden.
Ik heb het gevoel vooralsnog alleen bij Traore. En zelfs dat is niet meer dan gevoel.
p111
 p111 - donderdag 23 januari 2020 - 11:22   quote  deeplink  
Een ding is zeker we gaan in de komende zware wedstrijden Ziyech heel erg missen.Hopelijk komen wij daar goed door heen.
Eide
 Eide - vrijdag 24 januari 2020 - 15:37   quote  deeplink  
Een dynamische passmap van Ajax - Spakenburg.

Erg opvallend hoe Traore en Siem de Jong, ondanks het aanvallende voetbal, beide nauwelijks aan de bal komen. Naar mate de tweede helft vorderd komt Traore wel steeds meer aan de bal. Gedurende de eerste helft doet Alvarez ook nauwelijks mee terwijl Martinez wel actief meevoetbalt. Tijdens de tweede helft wordt dit omgedraaid.

Verder goed zichtbaar dat Alles via Eiting loopt. Eiting, Marin, Dest en Nico zijn de spelers met veruit het meeste balbezit.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 januari 2020 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2020 - 15:37 schreef Eide het volgende:
Een dynamische passmap van Ajax - Spakenburg.

Erg opvallend hoe Traore en Siem de Jong, ondanks het aanvallende voetbal, beide nauwelijks aan de bal komen. Naar mate de tweede helft vorderd komt Traore wel steeds meer aan de bal. Gedurende de eerste helft doet Alvarez ook nauwelijks mee terwijl Martinez wel actief meevoetbalt. Tijdens de tweede helft wordt dit omgedraaid.

Verder goed zichtbaar dat Alles via Eiting loopt. Eiting, Marin, Dest en Nico zijn de spelers met veruit het meeste balbezit.
traore was mee bezig als aanspeelpunt en aan het kaatsen... wat die top deed overigens
Eide
 Eide - vrijdag 24 januari 2020 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2020 - 16:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

traore was mee bezig als aanspeelpunt en aan het kaatsen... wat die top deed overigens
De eerste helft werd hij alleen nauwelijks gevonden. De tweede helft was hij veel nadrukkelijker aanwezig.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 januari 2020 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2020 - 18:00 schreef Eide het volgende:

[..]

De eerste helft werd hij alleen nauwelijks gevonden. De tweede helft was hij veel nadrukkelijker aanwezig.
klopt zeker..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Spakenburg (woensdag 22 januari, 20.45 uur) TOTO KNVB Beker 7-0

0.0084888