|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er is ook nog niks! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij heeft ook een zus schijnt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deal afgeketst ,nu onderweg naar Hamburg. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: zal het? een twijfelende spits.... hmmm
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2020 door pat -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gaan we gewoon verder over Bozenikova |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Veel make-up en haarlak en van alles denkbaar wat je kunstmatig aan je zelf kan aanpassen. Van zulke štetku vind je er daar 100 in een dozijn. Moet je eens zien als je daar ‘s ochtends naast wakker word, pak je gelijk je tas weer in, maar goed dan had je er wat aan voor een keertje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar zijn dat soort types ook voor |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niets meer en minder, ghèhè. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 08:14 schreef VVout het volgende:Veel make-up en haarlak en van alles denkbaar wat je kunstmatig aan je zelf kan aanpassen. Van zulke štetku vind je er daar 100 in een dozijn. Moet je eens zien als je daar ‘s ochtends naast wakker word, pak je gelijk je tas weer in, maar goed dan had je er wat aan voor een keertje. Eens. Zonder make-up schrik je je rot. Ze heeft niet eens wenkbrauwen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zie je niks van als ze op dr knieën zit |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 08:14 schreef VVout het volgende:Veel make-up en haarlak en van alles denkbaar wat je kunstmatig aan je zelf kan aanpassen. Van zulke štetku vind je er daar 100 in een dozijn. Moet je eens zien als je daar ‘s ochtends naast wakker word, pak je gelijk je tas weer in, maar goed dan had je er wat aan voor een keertje. Nee jij trekt volle zalen :) Is die Boseniks nu al in Hamburg gepresenteerd btw ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik ben ook niet zo achterlijk dat ik een foto van mij zelluf op sm zet ;) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
de verhalen van koolwijk over bozenik geeft toch wel lichtelijk bedenkingen , 5 milj blijft voor ons een hoop geld , ik hoop dat de scouting deze jongen goed bekeken heeft |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 11:50 schreef kenny het volgende:de verhalen van koolwijk over bozenik geeft toch wel lichtelijk bedenkingen , 5 milj blijft voor ons een hoop geld , ik hoop dat de scouting deze jongen goed bekeken heeft Zeker weten, meer gele kaarten dan doelpunten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Precies, bij voorbaat afserveren. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zou hem de eerste wedstrijd al uitfluiten. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Zou ik zeker niet doen, de scouting zal hem heus wel voldoende bekeken hebben! Anders betaal je ook niet zo veel geld als dat de media suggereert! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gewoon nu al gaan bedreigen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: niks afserveren , weinig mensen hebben hem genoeg zien spelen om een oordeel te vellen en als koolwijk zijn bedenkingen heeft wordt je vanzelf bezorgt , ik moet zeggen dat op YouTube hij goed overkomt maar dat zegt natuurlijk niks , ik zeg alleen dat ik hoop dat feyenoord zijn huiswerk goed gedaan heeft , we zitten nu in de hoek waar we weinig miskopen kunnen veroorloven |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Eens. Ff bezoekje brengen en hem eea duidelijk maken |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Who the fuck is Koolwijk. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
De medice keuring duurt overigens wel behoorlijk lang. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik sta al in de tuin |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Maken er gelijk een profect X van Ik zorg voor de snert |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bronnen melden dat die geile hem keurt in de dark room. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Grootste miskoop in de club geschiedenis, Arnesen stapt per direct op. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha, dan zal het tekenen staand moeten gebeuren door onze nieuwe vriend. @Henk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2020 door ar -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Henk heeft het nu al een jaren over naaldhakken darkrooms kinky en van Geil in diverse volgordes . Waar de mond van vol is ,loopt t hart van over. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou vooruit dan maar dan neem ik wel een keer genoegen met Bozenikova en neem een vat met brandhout mee voor in de tuin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 13:11 schreef Leon FR1908 het volgende:Henk heeft het nu al een jaren over naaldhakken darkrooms kinky en van Geil in diverse volgordes . Waar de mond van vol is ,loopt t hart van over. Hahahaha, lol. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Duurt allemaal veel te lang! Heeft vast al een overeenkomst met HSV en wil daar nu onderuit, dat gaat niet zomaar. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 13:32 schreef Nibke 7 het volgende:Duurt allemaal veel te lang! Heeft vast al een overeenkomst met HSV en wil daar nu onderuit, dat gaat niet zomaar. is dit een aanname of weet je meer? |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Ik weet helemaal niks, maar het deugt natuurlijk niet. Hij was volgens de berichten gisteren al in Rotterdam en nu nog geen witte rook, dat lijkt mij niet goed!? |
|
|
|
|
Jones1
|
|
|
Hij is gisteren pas vanuit Dubai.op het vliegtuig gestapt heb ik begrepen. Dus was op z n vroegst rond 20.30 uur op Schiphol. Dus afronding neem ik aan pas na het weekend (medische keuring en dan presentatie). |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lijkt me dan ook, gaat eerst een weekendje kijken en maandag als ie het dan nog ziet zitten, verder. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kijken of je hem in de zomerstop ken slijten... als iemand hem al wil. Heb je niks an. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 16:36 schreef VVout het volgende:Lijkt me dan ook, gaat eerst een weekendje kijken en maandag als ie het dan nog ziet zitten, verder. Maar verbieden om straks te kijken dan, anders stapt ie meteen weer op het vliegtuig :0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Simon Cziommer was zojuist op fox sports , deal is met robert en club rond alleen nog medische keuring , volgens hem een talentvolle spits die kan doorgroeien , waren meerdere duitse clubs die hem volgden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz