|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee joh, die jongen heeft een enorme grauwe rotkop. Daarom heeft ie ook 4 miljoen gekost. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het was weer fris vandaag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 maart 2021 - 21:49 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee joh, die jongen heeft een enorme grauwe rotkop. Daarom heeft ie ook 4 miljoen gekost. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Talent voor maar 4 miljoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Henk wanneer doe jij eens vrolijke en optimistisch.????? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als er weer aanleiding toe is piet.
En als Bozenik het tegendeel eens gaat bewijzen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Valt niet mee als spits bij ons. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wordt 2 e spits volgend seizoen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Schandelijk dat Linssen in de spits staat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Opgeroepen voor het nationale team....dus kan niet voetballen toch ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia stond ook in het nationale team. Kon ook niet voetballen, toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jullie hebben allebei gelijk. Nu hoeft Bozenik van mij ook niet te kunnen voetballen, die moet ballen in t netje schieten. Voetballen doen de mensen om m heen maar. Maar das meteen t probleem, in de huidige opstelling moet de spits meer voetballen dan scoren. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: dickie heeft de aankoop linssen er door gedramd en zal hem daarom nooit zal laten vallen en altijd opstellen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 - 15:11 schreef kenny het volgende:[..] dickie heeft de aankoop linssen er door gedramd en zal hem daarom nooit zal laten vallen en altijd opstellen Mwah, Dickie zet Linssen wel meteen ernaast na z'n hattrick. Leg dat maar eens uit. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dickie houdt niet van hattricks, weet je wel wat zo'n bal kost. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En geblesseerd weer terug komen zeker of met Corona. Ik snap er de ballen niet van, bij Feyenoord amper gespeeld de laatste tijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat ligt aan Dick.
Vind het wel fijn dat hij in de basis stond gisteren, maakt hij tenminste nog minuten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Had een goede indruk van hem in zijn eerste wedstrijden, kwam toch vaak in vrije positie voor de goal. Mits goed bediend legt die er minimaal 20 in, in onze Eredivisie. (als vaste spits) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
uur binnen de lijnen en niet gescoort. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even Bozenik is beter dan Vente denk ik Dis de aankoop was niet dom, ik lees net da Feyenoord vriendschappelijk verloren heeft van WillemII Met Pratto in de spits, ben benieuwd hoe hij het gedaan heeft niet gescoord maar ben toch nieuwsgierig...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2021 - 14:05 schreef piet de paler het volgende:Even Bozenik is beter dan Vente denk ik Dis de aankoop was niet dom, ik lees net da Feyenoord vriendschappelijk verloren heeft van WillemII Met Pratto in de spits, ben benieuwd hoe hij het gedaan heeft niet gescoord maar ben toch nieuwsgierig... er is in die wedstrijd heel veel gewisseld he piet. dat kan je niet zien als een echte oefenwedstrijd. op sommige plaatsen is er 3 keer gewisseld door dirk hahaha |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
In de studio van ESPN noemt Kenneth Perez het optreden van Bozeník ‘druistig’. Marciano Vink vindt hem ‘beweeglijk, maar ongelukkig’. “Je ziet dat het een speler is die heel graag wil”, merkt Vink op. “Hij wil zich bewijzen, want hij krijgt niet veel kansen onder Advocaat. Maar dan lukt het allemaal net niet. Na zijn eerste kans viel hij theatraal op zijn knieën, van: ‘Hoe heb ik die kunnen missen?’ Maar het was gewoon een schot voorlangs. Je ziet dat hij met heel veel emotie speelt."
"De moeilijkheidsfactor bij Feyenoord is dat je nergens speelt", vult Perez aan. "Je kunt niet bij Jong spelen. Als je dan een kans krijgt, wil je er alles aan doen om die aan te pakken en de eerste spits te worden." Advocaat vindt dat zijn spits 'redelijk' heeft gespeeld. "Hij had eigenlijk een goal moeten maken in de eerste helft, maar je moet positief zijn over hem. Hij heeft kei- en keihard gewerkt en hij kan een goal maken, dat zie je op de training ook. Maar het moet beter." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bozenik lijkt aardig te kampen met zijn uithoudingsvermogen, ik kreeg het idee dat hij na 45 min al helemaal stuk was. Leuk al dat jagen, maar wellicht wat beter proberen te doseren en kiezen op welke bal je wel of niet loopt. De goaltjes komen vanzelf als je rustig blijft. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mist gewoon wedstrijd ritme, en wil ook een beetje TE graag zich bewijzen. Laat die gewoon de rest van het seizoen eens staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Beetje Wout Weghorst, weinig techniek, maar denk als hij eenmaal gaat scoren een bruikbare speler. Maar wel als 2 e spits volgend seizoen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zou niet weten wat Slot met hem zou moeten aanvangen....Volgend jaar exit ben ik bang. 4M down the drain. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij is wel verkoopbaar, hij is een international |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis nog steeds niks. En dat voor 4 miljoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
4,5 milj mooi bedrag en dan idd verkopen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mits goed bediend gaat ie er makkelijk 20 plus per seizoen inleggen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Oh jongens het werd wel heel pijnlijk duidelijk dat robert op dit moment niet beter is dan de tweede rangs spitsen bannis, azarkan en vente
Jammer zon goed karakter |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ik denk het wel. Nu speelt ie nooit, en wil ie zich te graag bewijzen in de Ene wedstrijd.
Gewoon de laatste wedstrijden laten staan, denk dat ie dan er nog wel 5 of 6 inlegt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik hoop het voor hem en ons. Maar ik zie geen enkele aanleiding hierop te vertrouwen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Als ie niet een serie wedstrijden speelt, zullen we het nooit weten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vraag dit heeeeeeeeeeeeel voorichtig............is dit ook niet zo met Pratto? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pratto heeft geen toekomst, Bozenik (eventueel) wel. Zet gewoons spelers als Baldé, Bozenik en El Butre in in de laatste wedstrijden, in plaats van de bekende hap.
BBB dus :-) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
als je het zo voorzichtig vraagt denk ik dat een pratto daarover heen zou moeten kunnen komen gezien zijn verleden maar is nu wat laat gezien ze leeftijd. toch? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2021 - 11:43 schreef Cruzcontrol het volgende:Pratto heeft geen toekomst, Bozenik (eventueel) wel. Zet gewoons spelers als Baldé, Bozenik en El Butre in in de laatste wedstrijden, in plaats van de bekende hap. BBB dus :-) Inderdaad. Pratto geen toekomst en Advocaat wil hem toch niet opstellen, dus Pratto valt af. Jorgensen daar is wat mee, continue blessures (nu weer enkel), en als hij het veld in komt dan is er ook geen rendement.
Bozenik kan je prima laten staan voor 50 minuten, tegen de wat mindere clubs zie ik hem makkelijk goals maken. Wat extra training en vertrouwen van een goede coach, en in een prima team spelen dan zal die gozer echt wel gaan scoren. Iedereen beoordeelt hem nu om de redder te zijn van Feyenoord de laatste paar wedstrijden, was dan met hem in de spits begonnen vanaf wedstrijd 1. Dan konden we er nu meer over zeggen. De meeste geilen op die Giakoumakis van VVV, maar die kon ook geen fuck voordat hij naar VVV ging. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik zal wel proberen een bod gaan doen op Giakoumakis samen in de spits met Berghuis op 10 zou geweldig zijn volgens seizoen ik zie het wel zitten, en dan Bozenik achter de hand met Jorgensen rechts buiten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 april 2021 door de bluffer -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2021 - 13:29 schreef de bluffer het volgende:I zal wel proberen een bod gaan doen op Giakoumakis samen in in de spits met Berghuis zou geweldig zijn volgens seizoen ik zie het wel zitten Tja ineens een gearriveerde speler. Ze vragen zich in Griekenland al het hele jaar af, hoe het kan dat deze man kan scoren op het veld. |
|
|
|