|
|
FR-Henk
|
|
|
De rest doet er hier niet toe. Deze jongen dwingt niets af.
Deze jongen krijgt amper de bal, omdat ieder weet dat bij hem het of balverlies wordt, of hij staat niet vrij.
Maar ach, ik hoop van harte dat het wat wordt, beter voor de club. Maar Jan. 2022 moet ie het hebben laten zien. Anders echt oprotten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te snel, maar eens zien of de speelwijze van Slot hem beter ligt. Ik geloof er niets van, maar nu verkopen is 3 miljoen transferverlies incalculeren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Te snel weet ik niet, hij heeft me nog in niets kunnen bekoren. Diemers heeft tenminste nog 2 goede passes gegeven. En dat verlies heb je in 2022 ook Henk :) Gelijk doorpakken die handel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij gaat per goal meer salaris krijgen. Hij zit nu net boven het minimum-jeugdloon. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bron: Bozenik forumfans. Zeer betrouwbaar volgens eigen zeggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe kan ie nu boven minimum jeugdloon zitten. Of tellen oefenwedstrijden ook al mee? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij werkt zo hard... En heeft spelvreugde.
En kan zo leuk juichen.
Hij verdient die 25 euro meer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Whahahahaha die henkert... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iets met een pot en een ketel . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Er is een verschil in blaten en inhoudelijke argumentatie.
Kijk, je kunt Diemers een slechte voetballer vinden. Maar de kutjes die Diemers als persoon omlaag halen herhalen zichzelf 80 keer.
Ik herhaal liever waarom Bozeniks als voetballer niks is. Verder geen oordeel over die jongen.
En.....Ik was een van de weinige hier, maar meer gaan het zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij ziet niet veel, he? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Narcistisch geblaat Henkert . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hij is inderdaad nog niet goed genoeg , dat v persie het wel in hem ziet zitten terwijl hij elke dag met hem werkt zegt wel genoeg vind zijn passie en beleving wel wat hebben en hij gaat er wel vol voor , hij moet gewoon eens langer basis staan voor hem echt te beoordelen ,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2021 - 10:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] Er is een verschil in blaten en inhoudelijke argumentatie. Kijk, je kunt Diemers een slechte voetballer vinden. Maar de kutjes die Diemers als persoon omlaag halen herhalen zichzelf 80 keer. Ik herhaal liever waarom Bozeniks als voetballer niks is. Verder geen oordeel over die jongen. En.....Ik was een van de weinige hier, maar meer gaan het zien. Dat men Diemers als persoon omlaag haalt zie ik niet moet ik zeggen, of ik moet het missen. Volgens mij word hij beoordeeld als (slechte) speler.
Dat Bozenik het nog niet is ziet iedereen maar ik vind wel dat die jongen ook nooit eens 10 wedstrijden achter elkaar de kans heeft gekregen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wat ik gewoon jammer vind voor bozenik is dat hij nooit een kans gehad heeft , in tegendeel zelfs eigenlijk schandalig afgezeken door advocaat , lekker voor zo'n jonge gast komt aan in een nieuw land nieuwe club en dan zegt je trainer te pas en onpas in de pers dat je er niks van kan , toch recht deze jongen zijn rug en blijft er voor gaan dat valt te prijzen in deze jongen , iedereen ziet dat hij nog niet goed genoeg is maar zijn wilskracht en doelgerichtheid gaan hem absoluut verder brengen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: t ware van één maakt t ander nog niet minder waar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2021 - 12:27 schreef kenny het volgende:wat ik gewoon jammer vind voor bozenik is dat hij nooit een kans gehad heeft , in tegendeel zelfs eigenlijk schandalig afgezeken door advocaat , lekker voor zo'n jonge gast komt aan in een nieuw land nieuwe club en dan zegt je trainer te pas en onpas in de pers dat je er niks van kan , toch recht deze jongen zijn rug en blijft er voor gaan dat valt te prijzen in deze jongen , iedereen ziet dat hij nog niet goed genoeg is maar zijn wilskracht en doelgerichtheid gaan hem absoluut verder brengen Maar kenny, hij kan er toch ook niks van? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2021 - 11:54 schreef MMM het volgende:[..] Dat men Diemers als persoon omlaag haalt zie ik niet moet ik zeggen, of ik moet het missen. Volgens mij word hij beoordeeld als (slechte) speler. Dat Bozenik het nog niet is ziet iedereen maar ik vind wel dat die jongen ook nooit eens 10 wedstrijden achter elkaar de kans heeft gekregen Eens hoor . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2021 - 10:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] Er is een verschil in blaten en inhoudelijke argumentatie. Kijk, je kunt Diemers een slechte voetballer vinden. Maar de kutjes die Diemers als persoon omlaag halen herhalen zichzelf 80 keer. Ik herhaal liever waarom Bozeniks als voetballer niks is. Verder geen oordeel over die jongen. En.....Ik was een van de weinige hier, maar meer gaan het zien. Kan iemand Henk een sticker gegeven, die heeft ie verdiend, wat is die man goed...!!!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pffffff zullen we zelf ( ik ook) eens stoppen met elkaar afzeiken We zijn toch aleemaal Feyenoord fan ja toch ? Niet dan ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2021 - 13:23 schreef piet de paler het volgende:Pffffff zullen we zelf ( ik ook) eens stoppen met elkaar afzeiken We zijn toch aleemaal Feyenoord fan ja toch ? Niet dan ? Of te stoppen met jezelf zo op te hemelen, dat vraagt om reactie niet waar.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Moet toch heerlijk zijn, dat je je eigen grootste fan bent. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hoe bedoel je ? Sans rancune ......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2021 - 10:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] Er is een verschil in blaten en inhoudelijke argumentatie. Kijk, je kunt Diemers een slechte voetballer vinden. Maar de kutjes die Diemers als persoon omlaag halen herhalen zichzelf 80 keer. Ik herhaal liever waarom Bozeniks als voetballer niks is. Verder geen oordeel over die jongen. En.....Ik was een van de weinige hier, maar meer gaan het zien. koekoek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zeer inhoudelijke argumentatie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2021 - 10:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] Er is een verschil in blaten en inhoudelijke argumentatie. Kijk, je kunt Diemers een slechte voetballer vinden. Maar de kutjes die Diemers als persoon omlaag halen herhalen zichzelf 80 keer. Ik herhaal liever waarom Bozeniks als voetballer niks is. Verder geen oordeel over die jongen. En.....Ik was een van de weinige hier, maar meer gaan het zien. Deze bedoelde ik Piet. Daar reageerde ik op.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar jij doet het ook goed hoor! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Best joh, tis maar wat je wilt zien. En van jou verwacht ik niet anders. Dat maakt het zo grappig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha! Genieten weer! Dank! Deze heb je goed gevonden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yes ik ook een sticker.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Niet de aandacht verleggen hè, Henkie intrigant. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb ik al gezegd dat Bozenik een enorme lul is? En is dit inhoudelijk ook goed onderbouwd? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: dat kan zo wezen , maar om hem publiekelijk elke x af te zeiken is normaal ? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: quote:Op vrijdag 05 maart 2021 - 21:49 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee joh, die jongen heeft een enorme grauwe rotkop. Daarom heeft ie ook 4 miljoen gekost. Goed onderbouwd Henk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ver gezocht, kerel. Maar ik vind het best hoor. |
|
|
|