|
|
piet de paler
|
|
|
Optie op links Koczu en op de 10 positie Ozkayup |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Zet Haps maar links buiten |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Kokcu op links en Ozayup op 10. Behalve tegen Pisvee dan gaat Hapsie die Dummie uit de wedstrijd halen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nee Jens moet er staan tegen de Gloeilampen
ben er bij zondagmiddag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 februari 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben er meestal ook wel bij, soms wat afwezig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Welk vak zit je en naast wie? En foto's graag. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ben jij een politie agent ik vraag het toch ook niet zeker jaloers, zal een bord hoog houden Ha Ha ik ben er wel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 - 11:22 schreef de bluffer het volgende:[..] Ben jij een politie agent ik vraag het toch ook niet zeker jaloers, zal een bord hoog houden Ha Ha ik ben er wel En wat staat er op het bord? en hoe groot is het? En welke kleur? Nou? Nou? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Proest ! blufffie laat je niet gek maken hoor.. We weten dat je met JG en RvN gezellig aan de bitterballen zit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze vinden dat je wat feller mag. Zou mooi zijn als je zo er nou nog 1tje in prikt. Ben je weer helemaal t baassie ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fel zat ,meer proberen het overzicht te bewaren als hij in balbezit komt . Toch dit word onze spits.Zoveel vertrouwen in hem! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 15:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Fel zat ,meer proberen het overzicht te bewaren als hij in balbezit komt . Toch dit word onze spits.Zoveel vertrouwen in hem! Te gek man zo'n jong ventje. Volgens mij leergierig en getalenteerd als ik dat zo zie. Kijk als dat de goeie kant op valt gaan we voor een voor een meier lol hebben aan de aankoop van een joet ;) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gek, ik zie dat helemaal nog niet....wel gedrevenheid en inzet, symphatiek, maar voetbalskills heb ik nog niet echt gezien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 15:33 schreef CobusIII het volgende:Gek, ik zie dat helemaal nog niet....wel gedrevenheid en inzet, symphatiek, maar voetbalskills heb ik nog niet echt gezien. Eens. Maar laat zich meer zien. Meer fysiek vooral. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 15:33 schreef CobusIII het volgende:Gek, ik zie dat helemaal nog niet....wel gedrevenheid en inzet, symphatiek, maar voetbalskills heb ik nog niet echt gezien. Is nog een jonkie he. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nu zag ik m ook wel effe klungelen ja ..man man |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Omdat ie de bal kwijt was? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha.. Zag er koddig uit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik heb er ook vertrouwen in. Goeie kop zit erop |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Narsingh... geweldige aanwinst..... Wat een rukeend. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zeg niet dat hij als spits niet kan doorbreken, maar voetballend vind ik hem zwak van wat ik gezien heb. Hij heeft wel gevoel voor positie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar een spits hoeft gewoon echt niet mee te voetballen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Moet gaan leren doseren met zijn energie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 15:29 schreef tomson het volgende:[..] Te gek man zo'n jong ventje. Volgens mij leergierig en getalenteerd als ik dat zo zie. Kijk als dat de goeie kant op valt gaan we voor een voor een meier lol hebben aan de aankoop van een joet ;) Zekers en we hopen allemaal! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 16:26 schreef CobusIII het volgende:Zeg niet dat hij als spits niet kan doorbreken, maar voetballend vind ik hem zwak van wat ik gezien heb. Hij heeft wel gevoel voor positie. Een spits die veel scoort,hoeft van mij verder niet zoveel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: laten we dat dan maar hopen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem behoorlijk dreigend ogen. Moet in zijn balbehandeling en in de duels nog wel groeien. Ook het type spits dat hij is. En dat mag gerust heel simpel en functioneel zijn, maar het scheelt enorm als hij dat onder de knie gaat krijgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Krijg aldoor wel te horen dat ie eruit gelopen wordt, moeten ze de bal maar eerder geven. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Een echte spits, waar we nog veel plezier aan zullen hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gooit wel met zijn kracht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
komt goed is pas hier moet van 2 kanten komen elkaar beter begrijpen dan gaat dit best lopen. had vandaag toch 2 doelpunten kunnen maken had pech bij zij 2de poging. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 18:46 schreef Dirk1 het volgende:komt goed is pas hier moet van 2 kanten komen elkaar beter begrijpen dan gaat dit best lopen. had vandaag toch 2 doelpunten kunnen maken had pech bij zij 2de poging. Word een killer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: De symptomen zijn aanwezig idd. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
eens symptomen zijn zeker aanwezig , hoe hij die 2 kansen weet te raken en hoe hij zich in positie brengt verraad zijn gevoel om een goede spits te worden is ook gretig in de 16meter , duidelijk dat er nog veel te schaven valt maar hij is nog maar 20 en komt uit een lagere niveau dus die stappen gaat hij nog wel zetten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat wij altijd maar een meevoetballende spits willen draagt bij aan dat eindeloze breien van ons. t is toch veel heerlijker om een spits weg te kunnen steken die goed positie kiest? Of een lage/hoge voorzet van de zijkant waar de spits opduikt?
De spits hoeft helemaal niet betrokken te zijn in de aanvalsopzet. Als dat zo is moet je zonder echte spits gaan spelen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2020 - 10:50 schreef Stylzz het volgende:Dat wij altijd maar een meevoetballende spits willen draagt bij aan dat eindeloze breien van ons. t is toch veel heerlijker om een spits weg te kunnen steken die goed positie kiest? Of een lage/hoge voorzet van de zijkant waar de spits opduikt? De spits hoeft helemaal niet betrokken te zijn in de aanvalsopzet. Als dat zo is moet je zonder echte spits gaan spelen. eens het verschil eigenlijk tussen jorgensen en bozenik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2020 door kenny -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2020 - 10:50 schreef Stylzz het volgende:Dat wij altijd maar een meevoetballende spits willen draagt bij aan dat eindeloze breien van ons. t is toch veel heerlijker om een spits weg te kunnen steken die goed positie kiest? Of een lage/hoge voorzet van de zijkant waar de spits opduikt? De spits hoeft helemaal niet betrokken te zijn in de aanvalsopzet. Als dat zo is moet je zonder echte spits gaan spelen. Meevoetballen niet per se, wel prettig als een spits balvast is en op die wijze medespelers in de omschakeling kan bedienen. Vind hem in balvaardigheid onvoldoende. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is een spelvorm wanneer je niet kan voetballen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of bewuste keuze tegen een opponent die weggecounterd moet worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan heb je juist snelheid nodig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kieft en Gijp, speciale capaciteiten , wordt n grote jongen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Een spits van achteruit strak inspelen, balvast is, en de opkomende buitenspelers kan bedienen, dat helpt in meerdere opties om uit te counteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kijk toch eens een keer een wedstrijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet zo pretentieus, jochie, het komt zo armoedig over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Joh , Bozenik was een paar keer perfect in het vasthouden en doorspelen, je lult zo dom. Misschien zat dat niet in de samenvatting, maar hij speelde prima. Zowel als spits als aanspeelpunt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2020 door van geil -- |
|
|
|