|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 20:25 schreef tomson het volgende:Zondagmiddag is tot daar an toe maar om het weekend nou al op zaterdagavond te laten vergallen ? Kom op FEYENOORD! Je kan het maar gehad hebben |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dat Advocaat ze in de kleedkamer helemaal verrot mag schelden |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kokcu, Fer, Nico, allemaal drietjes |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ach wat Gijp gisteren zei, zeggen wij hier toch al jaren.
Elke club speelt beter dan dit zooitje, al jaren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alleen Malacia een voldoende |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
HOEZO IS DIT EEN OVERTREDING |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De vrije trap vat alles samen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind veel reacties overdreven , ik vind ons beter, we missen 4 kansen, er moet er daarvan gewoon minimaal 1 in. Wel verbaast het me dat we ineens weer het spel proberen te maken. Dat is niet de kracht van dit elftal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind ik serieus echt de enige die nog aardig speelt |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Zo. Die is slecht vandaag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Geen idee waarop gebaseerd, sorry |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 20:35 schreef van geil het volgende:Ik vind veel reacties overdreven , ik vind ons beter, we missen 4 kansen, er moet er daarvan gewoon minimaal 1 in. Wel verbaast het me dat we ineens weer het spel proberen te maken. Dat is niet de kracht van dit elftal. Heb ons nog geen seconde de betere ploeg gevonden. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 20:35 schreef van geil het volgende:Ik vind veel reacties overdreven , ik vind ons beter, we missen 4 kansen, er moet er daarvan gewoon minimaal 1 in. Wel verbaast het me dat we ineens weer het spel proberen te maken. Dat is niet de kracht van dit elftal. Inderdaad en straks als we met 1-2 het veld afstappen hebben de azijnzeikers weer het grootste woord, over hoe geweldig het was |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 20:35 schreef van geil het volgende:Ik vind veel reacties overdreven , ik vind ons beter, we missen 4 kansen, er moet er daarvan gewoon minimaal 1 in. Wel verbaast het me dat we ineens weer het spel proberen te maken. Dat is niet de kracht van dit elftal. Geef mij jouw drugs |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Onbegrijpelijk toch hoe je weer simpel 1-0 achterstaat. Iedere keer sta je toch weer tegen dit soort clubs achter net als tegen Fortuna door fouten in de verdediging. Kom op Feyenoord laat je toch niet afbluffen. Geen woorden maar daden en winnen vanavond, kom op zeg. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Meedoen en plezier hebben is belangrijker dan winnen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Deze regel geldt altijd. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gewoon niet genoeg kwaliteit om goed voetbal te spelen , de wil is er echt wel en zie ze ook echt proberen om goed te spelen , dit elftal heeft echt een goede creatieve middevelder nodig , kokcu verzuipt en van toornstra en fer moet je het niet hebben |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 20:40 schreef Nicotti het volgende:[..] Inderdaad en straks als we met 1-2 het veld afstappen hebben de azijnzeikers weer het grootste woord, over hoe geweldig het was Dan moeten ze Heracles in de 2e helft toch echt in de gehaktmolen stampen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kökcü is er juist een van de oorzaken van |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Tegen Fortuna bedoel ik de onnodige 1-1 na een fout in de verdediging bij Feyenoord, want er kon vrijuit worden geschoten waardoor het 1-1 werd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Eerder overtreding van Heracles... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dessers hoort rood te krijgen . Mafkees. En die beweging naar de bal toe is toch een pingel ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Krijgen niet eens een herhaling, raar |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Leg dr aan welke ploeg hem maakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waar is die tiefus var nou telkens? Eerst op die overtreding op kökcu ,en nu weer bij de elleboog bij die wegloper |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: AZ zijnde ook tegen Heerenveen zag ik, was ook hands laatste minuut |
|
|
|