|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Standaard moeilijke pot. Belabberde 1e helft, 1-0 achter. 2e helft dan toch ijzersterk, en omgezet in een knappe 2-3. Petje af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja het voelde alsof hij Robben wisselde tegen Portugal. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Je hoeft maar een half uurtje goed te voetballen om een wedstrijd te winnen. Dit geeft hoop voor dinsdag!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker, gelijk die grafstemming bij fox. Je zal er in de studio zitten. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: De kans is groot dat je die zelfde grafstemming hebt wanneer je Feyenoord ziet winnen. Anders ga je daar niet voor je plezier zitten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 21:54 schreef Fart het volgende:[..] De kans is groot dat je die zelfde grafstemming hebt wanneer je Feyenoord ziet winnen. Anders ga je daar niet voor je plezier zitten. Zag er wel een paar Feyenoorders zitten met bonzend hartje zitten in de rust :p |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
karsdorp op het middenveld is al eens eerder geopperd hier....van origine ook een middenvelder...dus wie weet...hij heeft er wel de dynamiek voor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 22:03 schreef CobusIII het volgende:karsdorp op het middenveld is al eens eerder geopperd hier....van origine ook een middenvelder...dus wie weet...hij heeft er wel de dynamiek voor. Nu al beter dan Ayoub Tapia en Fer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Inderdaad, brengt de nodige dynamiek, leuke optie erbij! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: In alle eerlijkheid had Rick wel veel meer ruimte op t moment dat hij erin kwam vanwege de tussenstand. Hij viel goed in, maar de omstandigheden zorgden dat hij in zijn kracht kwam. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 22:58 schreef MightyAce het volgende:[..] In alle eerlijkheid had Rick wel veel meer ruimte op t moment dat hij erin kwam vanwege de tussenstand. Hij viel goed in, maar de omstandigheden zorgden dat hij in zijn kracht kwam. Ja is ook wel zo, zien hoe het zich ontwikkelt verder, maar in ieder geval weer een optie erbij, en lijkt lekker fit weer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 23:23 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ja is ook wel zo, zien hoe het zich ontwikkelt verder, maar in ieder geval weer een optie erbij, en lijkt lekker fit weer Zeker positief. Al moet Geert ook vervangen worden vind ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goede goal Botje zeg, zat net even terug te kijken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zat het ook al te denken Geile, echt knap hoe hij zo ver van de rechterkant die bal net nog langs de paal naar binnen knikt. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
toch weer goed gekomen na weer een slechte helft nu op naar dinsdag en dan wel zo spelen als in de 2de helft van gisteren dan moet er gewonnen worden en hebben we deze week goed afgesloten ,en dan thuis tegen emmen moet toch winnend afgesloten worden maar ja wij winnen tegen niemand zomaar alleen als we 1oo% geven,het gaat langzaam vooruit met kleine stapjes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zo sta je ineens 3de. Had ik toch ook niet verwacht toen het weekend begon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Belangrijkste volgende week zelf weer winnen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Tegen Emmen zou je zeggen dat dat geen probleem moet zijn. Maarja ... Feyenoord he.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja daarom ,ik temper mijn eigen vreugde hahah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar wel al 9 wedstrijden ongeslagen. En ook as. weekend kan het mis gaan. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Op karakter in de 2e helft 3 punten verdiend binnen a.s. dinsdag gewoon zo doorgaan en zaterdagavond lekker weer thuis 3 punten en dan tot zondagmiddag 16.15 uur op de bank afwachten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voorlopig gewoon happy en we gaan dat lekker vol houden zo. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: We zijn allemaal lang genoeg Feyenoorder om te weten dat het gevoel wat we nu hebben tegen verachting in volgende week 180 graden om kan zijn. Zoals VVout geniet ik van het moment, maar zoals Leon Temper ik mijn enthousiastme. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 22:10 schreef Fart het volgende:[..] We zijn allemaal lang genoeg Feyenoorder om te weten dat het gevoel wat we nu hebben tegen verachting in volgende week 180 graden om kan zijn. Zoals VVout geniet ik van het moment, maar zoals Leon Temper ik mijn enthousiastme. Is ook een insteek. Elke overwinning vind ik een meevaller. De 3e plaats ook. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat zeker ja. 2 maanden geleden had ik je uitgelachen als je zei dat we eind Januari 3de zouden staan.
Het is sowieso lekker als alles om je heen verliest en je zelf de 3 punten pakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik had mezelf ook uitgelachen, maar dat is meer omdat ik mezelf lollig vind. Al helpt het mee dat clubs als psv, Utrecht en Vitesse ook ondermaats zijn.
En wij hechter, beter, fitter worden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Haha Wat slecht dit Henk
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 22:21 schreef FR-Henk het volgende:Al helpt het mee dat clubs als psv, Utrecht en Vitesse ook ondermaats zijn. En wij hechter, beter, fitter worden. Ik ga hem niet jinxen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Man toch, waar eindigt dit zeg??? Nog eens Kampioen van de armoede, zoals altijd... Geen probleem hoor voor mij, hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 22:10 schreef Fart het volgende:[..] We zijn allemaal lang genoeg Feyenoorder om te weten dat het gevoel wat we nu hebben tegen verachting in volgende week 180 graden om kan zijn. Zoals VVout geniet ik van het moment, maar zoals Leon Temper ik mijn enthousiastme. Welk gevoel dan? We winnen. Met geluk en fortuin. Das prima, maar we zijn nog vaak grote delen van de wedstrijd minder dan de tegenstander
Dus ik zie plek vijf eerder in zicht dan hoger |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, geloof dat ie zich zelluf gejinxd heeft, nog geen deal en je cluppie laten hangen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2020 - 07:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Welk gevoel dan? We winnen. Met geluk en fortuin. Das prima, maar we zijn nog vaak grote delen van de wedstrijd minder dan de tegenstander Dus ik zie plek vijf eerder in zicht dan hoger Het gevoel dat het even meezit in uitslagen. Dat het kwartje een keer de goede kant op valt. In ieder geval niet dat kut gevoel wat ik voor de winterstop na elke wedstrijd met Stam had. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dat denk ik ook lol Maar ik ga er niet in mee doen. Das vragen om gezeik haha |
|
|
|