|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord nadert akkoord over huur Özyakup'
Feyenoord hoopt zich voor het sluiten van de transfermarkt nog te versterken met een middenvelder. De Rotterdammers zijn al dagen in gesprek met een speler en hopen de deal snel af te ronden.
Volgens Kuiptalk gaat het om Oğuzhan Özyakup. De middenvelder van Besiktas werd eerder al in verband gebracht met een overstap naar De Kuip, maar Advocaat zag zijn komst niet zitten. De plannen lijken nu veranderd. De 27-jarige Zaandammer staat open voor een tijdelijke overgang naar Feyenoord en hoopt in Rotterdam meer aan spelen toe te komen. Het gaat om een huur van zes maanden met optie tot koop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 januari 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leuke speler die zie ik wel zitten.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik open dit topic en denk nee joh, das geen Turk das Wesley Verhoek :0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stop nou eens met middags te drinken ace.. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik vind em niet byzonder eigenlijk, beste egoistisch is ie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wel grappig om het lengteverschil tussen Clasie en de rest te zien op die foto |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik wilde na Bosenik net over een middenvelder gaan zeuren. Bedankt RB :) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Als investering totaal waardeloze speler. Zeker als Kökçü dan naar de bank verhuist. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Die gaat zeker niet naar de bank! |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Welkom voor de nodige creativiteit tegen de kleintjes! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Die hoef je tegen RKC niet op te stellen! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Wat is daar mis mee :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
RTV Rijnmond meldt dat de transfer van Özyakup naar Feyenoord rond is. Op korte termijn zal de Rotterdamse club de nieuwe aanwinst bekend maken, zo valt te lezen op de website van het lokale medium. Daarmee krijgt Advocaat zijn zo gewenste creatieve middenvelder |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Fer is niet creatief, Ozzie weer wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben benieuwd.
Optie tot koop is slim, mocht het wat worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voorlopig zit hij het hele seizoen al op de bank ,dus komt wel uitgerust aan. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Toornstra is de enige die (beslissende) goals maakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft met Besiktas een akkoord bereikt over de komst van Oguzhan Özyakup. Dit schrijft de NOS. De Rotterdammers zullen de 27-jarige middenvelder tot het einde van het seizoen huren. Volgens het eerder genoemde medium is het nog onduidelijk of Feyenoord, dat de komst van Özyakup op korte termijn wereldkundig maakt, ook een optie tot koop heeft bedongen op de 43-voudig Turks international. Özyakup zat dit seizoen op een zijspoor bij zijn club Besiktas. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo gaat het hard met de transfers.. welkom Oguzhan, bij de mooiste club des lands. Bij mij onbekend, maar wat ik hier en daar hoor kun je wel voetballen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja welkom ,ik laat me graag positief verassen .. |
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
https://youtu.be/q4eHSxn48-c https://youtu.be/DkTgKWa4jBg
Mooie pasjes.. super creatief.. veel belovend.. meer voor de plek van kokcu dan die van fer.. 0,5 jaar en 1,5 jaar terug nog bijna rond met Everton... Weet niet wat er gebeurt is dat die nu ineens niet meer speelt, gehuurd mag worden .. blessures? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijkt idd dat die meer op de plek van Kokcu zou passen, lijkt me niet dat ie voor de bank gehaald wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heeft zeker mooie pasjes ,maar scoort in dat filmpje net 1 doelpunt minder dan Kökcü dit seizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En geeft 300 keer mooiere passes dan Kokcu. Haha. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ja, maar op hoger niveau.
Per saldo weet ik niet wat ik er van moet vinden. Dick Advocaat is totaal (!) niet bezig met de lange termijn bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens Turkse media geen koopclausule |
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
Opzich wel prima, kokcu is een talent.. maar laat het ook niet elk weekend zien.. vooral niet na de winterstop.. heeft weinig concurrentie Ja Toornstra maar die loopt al alle gaten dicht daar kun je moeilijk mee gaan schuiven .. En als je geen echte 6 nodig hebt in verschillende wedstrijden zitten we een beetje te kutten met 27000 balletjes breed van fer en/of tapia |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Goed gehandeld van Feyenoord, weer wat meer mogelijkheden. Of ze het gaan maken zullen we zien, maar begin met nog positiever gevoel voor de laatste 14 wedstrijden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Beter dan een Ayoub of Kelly, dus beter voor ons. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens met Ace
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat zou een koopclausule voor zin hebben, deze speler kost 10-15 miljoen. Dat hebben we nu niet, en in de zomer waarschijnlijk ookniet voor 1 middenvelder. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2020 - 22:59 schreef MightyAce het volgende:Wat zou een koopclausule voor zin hebben, deze speler kost 10-15 miljoen. Dat hebben we nu niet, en in de zomer waarschijnlijk ookniet voor 1 middenvelder. Kuip talk zegt daarentegen optie tot koop van €5 miljoen... Dat zou me verbazen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ja dat begreep ik ook , met een afkoopclausule van 5milj |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zeker merkwaardig, met een contract tot juli 2022. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Transfermarkt geeft een transferwaarde van 2,2 miljoen aan. |
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
Als je een paar van die Turkse links door de Google translatie haalt... Mentale knauw gehad..daarna weinig gespeeld en/of nooit meer echt een kans gehad. Maar als ze hem hier weer aan de praat en op niveau krijgen, lijkt mij niet dat ze hem voor 5m, een Snickers en bos wortelen kado doen aan ons
After falling out of favor with the then coach Şenol Güneş during the 2018/2019 season, TV pundit Ali Ece claimed on a YouTube show that Özyakup was receiving mental health assistance from sports psychologists. While the public and the rest of the sports media generally agreed that Ece crossed a line in disclosing private information, Özyakup nonetheless denied the claims and sued him for slander. https://www.gzt.com/zpor/ali-ece-oguzhan-ozyakup-tedavi-goruyor-3490683 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
FeyenoordTM zegt nu weer geen optie, speler wil zich in de kijker spelen voor 't EK en wellicht een mooie transfer afdwingen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Meest aannemelijk. Besiktas zal er veel meer uit willen sleuren. Endat me een goedkoper podium in Rotterdam. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
mocht er geen doorverkoopclausule zijn had ik misschien toch eerder voor die Baker gegaan daar was wel een doorverkoop mogelijjk daarbij is beker pas 24 wat ook weer gunstig is ivm je er weer winst op wil maken met verkoop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2020 door kenny -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|