|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu 50% korting op alle bijzettafeltjes . 5 extra korting met de legioenpas. En nog eens 10% extra korting als je lid bent van de Feyenoord supportersvereniging.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 januari 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De wens is de vader van dit topic |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Prima speler Ossekop ook goed bezig we zien wel wie er komt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als je dit leest zal ie wel komen ja..d:-) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou eerder voor baker gaan dan voor die Turkse jongen , misschien allebei nog beter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb je dat artikel van VV gelezen, die heeft 0 gepresteerd en word teruggestuurd naar Chelsea.. Wat is jouw reden dan vol voor hem te gaan..? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tsja Fortuna-Düsseldorf dan nog wel, nou dan kan je hem echt wel schrappen hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is dit de zoon van George ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2020 - 18:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb je dat artikel van VV gelezen, die heeft 0 gepresteerd en word teruggestuurd naar Chelsea.. Wat is jouw reden dan vol voor hem te gaan..? Gaat misschien niet lekker met de trainer daar of iets dergelijks ? Wat ik bij Vitesse van m gezien heb beviel mij wel. Zal hij toch niet verleerd zijn ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2020 - 19:15 schreef tomson het volgende:[..] Gaat misschien niet lekker met de trainer daar of iets dergelijks ? Wat ik bij Vitesse van m gezien heb beviel mij wel. Zal hij toch niet verleerd zijn ? Geen idee Tom, heb hem na Vitesse ook niet meer gezien, nooit meer wa van gehoord en lees dat die daar geen donder gepresteerd hebt.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nooit een basisplaats gehad, alleen wat invalbeurten. Kan je ook niet presteren denk ik. Denk misschien gewoon geen klik gehad daar, zoals de Ayoub van Utrecht bij ons ook opeens verdwenen was. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2020 - 19:15 schreef tomson het volgende:[..] Gaat misschien niet lekker met de trainer daar of iets dergelijks ? Wat ik bij Vitesse van m gezien heb beviel mij wel. Zal hij toch niet verleerd zijn ? mee eens , dusseldorf staat niet voor niks onderaan , dat elftal zal weinig voetbal spelen maar meer beperken tot verdedigen dus daarom ook meer verdedigende middevelders zal opstellen
deze jongen kan echt wel heel goed voetballen dat heeft hij bij Vitesse al bewezen , is tweebenig met een geweldige traptechniek zowel links als rechts , ik denk dat hij gewoon verkeerde clubs heeft gekozen , hij kan zich waarschijnlijk beter laten gelden in een elftal dat voetballend wil spelen en naar voren |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik zal hem nu niet meer halen, het beste is er af geen top 3 speler, bij Vitesse toen wel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Net of hij 35 is.. haha.. Jorgensen, Pelle, ze hadden allemaal een krasje toen ze bij ons kwamen. Wij moeten het vanwege ons budget juist hebben van dat soort spelers. En ja dan dan neem je risico's. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Kökçü dan op de bank? Of Fer? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha precies Tom. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Laat hem eerst maar eens een paar weken mee trainen, dan komt het tzt vanzelf goed met blessures en schorsingen. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Tapia moet nu toch wel echt tot de conclusie komen dat er geen ruimte meer voor hem is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die is nog te dom om te poepen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Interesseert hem niets, zaakwaarnemer heeft hem allang zover dat hij zijn laatste maanden uitzingt. Zou me niets verbazen als hij allang een andere club heeft op de achtergrond.
Hoop op nul speelminuten voor hem, maar als ie wel binnen de lijnen komt zal de Kuip hem uitkotsen en uitfluiten. Maar ja, geld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2020 - 21:39 schreef MightyAce het volgende:[..] Interesseert hem niets, zaakwaarnemer heeft hem allang zover dat hij zijn laatste maanden uitzingt. Zou me niets verbazen als hij allang een andere club heeft op de achtergrond. Hoop op nul speelminuten voor hem, maar als ie wel binnen de lijnen komt zal de Kuip hem uitkotsen en uitfluiten. Maar ja, geld. Zit de tijd uit voor eu papier en transfervrije status. Go figure :p |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia is een autist. Heeft geen enkel gevoel bij uitjouwen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Una Paloma Blanca i am just a bird in the Sky |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ik zie toch liever zo'n baker met optie tot koop worden gehuurd dan zo'n ozaykup van 27 met een dik salaris. Bovendien heeft die laatste nauwelijks gespeeld en is dus waarschijnlijk niet fit.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, alleen heeft hij meer dan Baker gespeeld. Dus die zal vast fitter zijn. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 - 09:02 schreef yoghurt17 het volgende:Ik zie toch liever zo'n baker met optie tot koop worden gehuurd dan zo'n ozaykup van 27 met een dik salaris. Bovendien heeft die laatste nauwelijks gespeeld en is dus waarschijnlijk niet fit.. mee eens , je moet ook naar je eigen toekomst kijken , die Özyakup loopt na 4 maanden de deur weer uit , het is dus weer korte termijn gedachte ipv naar de lange termijn te kijken vind die Özyakup wel een goede speler maar Baker ook |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Baker heb je dit seizoen helemaal niets aan, das een soort panfluit met een Chelsea contract die zich niet begrepen voelt. Heb mijn twijfels of ie ooit terug komt, geloof dat hij het wel ff best vindt zo, met zijn salaris. Heeft voorlopig nog een contract tot half 2022. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 - 10:00 schreef VVout het volgende:Baker heb je dit seizoen helemaal niets aan, das een soort panfluit met een Chelsea contract die zich niet begrepen voelt. Heb mijn twijfels of ie ooit terug komt, geloof dat hij het wel ff best vindt zo, met zijn salaris. Heeft voorlopig nog een contract tot half 2022. Precies mislukt bij Dusseldorf en dan goed genoeg voor ons ............... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook wordt Advocaat gevraagd naar de laatste transferontwikkelingen. Oğuzhan Özyakup lijkt onderweg naar De Kuip. "Het ziet er goed uit, maar hij heeft nog niet getekend. Zolang hij nog niet heeft getekend is het nog niet zeker." Ook de naam van Lewis Baker werd genoemd, maar daar weet Advocaat niks van. "Dat is uit de lucht komen vallen. Ik weet niet wie dat in de media gebracht heeft, maar dat gebeurt bij ons." |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 - 19:50 schreef RenatoBos het volgende:Ook wordt Advocaat gevraagd naar de laatste transferontwikkelingen. Oğuzhan Özyakup lijkt onderweg naar De Kuip. "Het ziet er goed uit, maar hij heeft nog niet getekend. Zolang hij nog niet heeft getekend is het nog niet zeker." Ook de naam van Lewis Baker werd genoemd, maar daar weet Advocaat niks van. "Dat is uit de lucht komen vallen. Ik weet niet wie dat in de media gebracht heeft, maar dat gebeurt bij ons." Dat was Leon, Dick |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb er 2 gekocht ,4 tientjes voor die bijzettafeltjes. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is dat voor jou dan een eettafel? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha dat is iets wat jij niet weten kan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit topic gaat over lenen van een bakker. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een loungeset voor maar 185 ex korting met je legioenspas, koopje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 januari 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb 20 kussens besteld.
Niet nodig, maar ja, voor die prijs. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan je toch niet laat lopen zijn als het ware wergwerpkussens zo.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Altijd leuk met een Europees potje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is die hangstoel niks voor jou dan, kan je je vrouw in ophangen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 januari 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker befstoeltje ja, ook maar doen. |
|
|
|