|
|
VVout
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 januari 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En weer op zaterdag, nou deze moet maar gewoon eens 8-0 worden. Kein geloel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Overdrijven is ook een vak...:.doe maar 5-0 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
1-0, verwachting beetje temperen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens Geer, maar toch iets meer.. 4-0 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als zelfs Stylzz positief wordt, ga ik me zorgen maken ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Baggerwedstrijd, 15 minuten vlammen, 4-0. Next! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
6-4. Laat het dan maar vooral leuk en foutenfestival zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De nul is lastig maar 4-1 moet toch te doen zijn. Debuut Bosenik met 2 treffers.. bam |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nog niet bij selectie |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Gelijk die Turk erin, Toornstra naar rechts, anders wordt het weer een lijdensweg. Sini in de spits en Sam en Narsingh op het bankie.
Soort 442 zonder echte buitenspelers Kokcu en Toornstra mogen het aanlopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 januari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ozyakup begint meteen in de basis. Kökcü is geblesseerd. Jørgensen speelt wel. #feyemm |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Denk dat Nicolai hem niet gaat uitspelen.. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Mikos: Bozenik begint op de bank morgen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Logisch, anders kan je Jorgensen beter gelijk afschrijven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En zit je op de bank dan kun je invallen ook (aldus advocaat) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En als je invalt kun je er ook 2 in peren :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Jörgensen en Bozeník De Rotterdammers kunnen zaterdag ook gewoon beschikken over Nicolai Jörgensen. De spits viel tegen Fortuna Sittard met klachten uit. Aanwinst Róbert Bozeník zit nog niet bij de wedstrijdselectie. De twintigjarige Slowaak maakt dinsdag eerst zijn opwachting bij Jong Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 - 16:46 schreef SCF Leiden het volgende:Jörgensen en Bozeník De Rotterdammers kunnen zaterdag ook gewoon beschikken over Nicolai Jörgensen. De spits viel tegen Fortuna Sittard met klachten uit. Aanwinst Róbert Bozeník zit nog niet bij de wedstrijdselectie. De twintigjarige Slowaak maakt dinsdag eerst zijn opwachting bij Jong Feyenoord. Bozenik zit wel bij de wedstrijdselectie, die begint op de bank.. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zou mooi zijn als de wedstrijd er naar is om een half uurtje te laten spelen dan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat gaf Dick aan in Intervieuw.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het Legioen bestaat zaterdag twaalf jaar. De thuiswedstrijd tegen FC Emmen staat voor een deel in het teken van het jubileum van Feyenoords officiële supportersclub.
Feyenoord kan al sinds het jaar 1908 rekenen op de onvoorwaardelijke steun van supporters. Sinds de oprichting van Het Legioen als supportersclub kunnen zij zich ook officieel verbinden aan Feyenoord. Twaalf jaar later staat de teller op ruim 66.000 leden, een aantal waar de club bijzonder trots op is.
Als dank voor de steun, betrokkenheid en loyaliteit dragen de spelers zaterdag bij de opkomst van de thuiswedstrijd tegen FC Emmen een shirt, met daarop de tekst ‘Het Legioen bedankt!’ voorop. Op de rug prijkt de naam van Het Legioen met nummer twaalf. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind dat ze ook alle Legioen-leden een hand moeten geven. Alleen Tapia krijgt 'm niet terug. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 - 18:58 schreef FR-Henk het volgende:Vind dat ze ook alle Legioen-leden een hand moeten geven. Alleen Tapia krijgt 'm niet terug. Ghehe.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi om 18:45 in het huisje met WiFi en iPad.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Yeah, maar eerst nog ff een nieuw bed zo in elkaar schroeven van die kleine. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Vanavond ga ik met mijn jongen naar de kuip. Dus ik hoop op een mooie pot! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaaf Milo dat zijn de mooie momenten/herrineringen.
5-0!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Ja man, ik ga altijd 2x per jaar. Vorig verloren we van Fortuna. Drama avond koud en nat. Hij zei vandaag ga ik als een echte hooligan. In vak G :) nu de 3 punten pakken en morgen hopen op een sensatie....dan kan het nog heel raar gaan lopen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lol geef hem maar flink wat kleingeld om mee te gooien dan d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tegenwoordig genoeg voor een doodsvonnis. De onschuldige droppies van 30 jaar terug worden niet meer getolereerd. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
4-1 vanavond nico weer uitvallen met blessure bozenik direct 2x scoren zou mooi zijn. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
4-1 mag, maar heb liever dat Nico heel blijft en gewisseld wordt en Bozenik alsnog 2x scoort. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: ja heb ook liever dat nico heel blijft maar tegen fortuna ook alweer uitgevallen dus zou zomaar weer kunnen maar nu hebben we gelukkig iemand die hem kan vervangen hoop ik. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja maar we spelen vandaag op gras he. Van de week was het op een omgeploegd weiland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Veel plezier samen, zo belangrijk dit soort momenten samen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee echt, zit al te popelen . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gewoon al een pilsje om af te koelen genomen . Rustig aan hè |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
De kleine ff inwijden op varkenoord! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstellingen Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Özyakup; Berghuis, Jørgensen , Sinisterra. FC Emmen: Nog niet bekend Wissels Feyenoord: Marsman, Ten Hove, Johnston, Van der Heijden Ié, Karsdorp, Tapia, Narsingh, Larsson, Boženík. FC Emmen: Nog niet bekend |
|
|
|