|
|
VVout
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kun je lezen Wout..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, zoef zoef. Zat ie op te wachten zekers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wout..volgens mij is het donderdag.. |
|
|
|
|
weert
|
|
|
wie komt er nog mensen te kort om donderdag met drieen in de auto naar heerenveen te reizen.Ik ben op dit moment nog alleen en zoek nog mensen om meet te kunnen rijden. eventueel afspreken in de buurt van heerenveen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Misschien kan VVout je wel ophalen maar die gaat woensdag al.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Datum heeft ie dan wel weer goed, alleen de schrikkeldag valt vroeger bij VVout. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kudt, was maandag vrij en gelijk gebrainwashed -.- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze moeten nog eens klagen dat we altijd thuis loten. De finale is toch nog wel in de Kuip he ? :p |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Moet wel tegen de wind in, pffff. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hehehe.. we zitten morgen even redelijk in de luwte he. Hopen dat er van t weekend niet weer gezeik is met t voetbal want het gaat weer blazen. .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vaste middenveld speelt, dus niet Ozyakup. Die moet volgens Dickie een basisplaats afdwingen. Zeker omdat Feyenoord in 15 wedstrijden maar 1 keer verloor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Karsdorp rechts , Geertruida centraal lijkt mij hè meest logisch niet die gekke wilde IE aub. Benieuwd of Jorgensen eens een fatsoenlijke wedstrijd speelt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Winnen en de weg naar de finale ligt open |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Effe lullig hoor, maar komt een rustiger programma AZ ook niet wat beter uit? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat AZ binnenkort wel eens een heel rustig programma gaat krijgen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel, met hun smalle selectie hoeft dat niet slecht uit te komen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: AZ wordt nu als een topploeg gezien dat is een heel andere druk. Iedereen graaft zich in en jij mag het uitzoeken ook voor AZ is dat lastig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zeker weer gesplitst in 2 wedstrijden dan? Dat verhaal kennen we... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow, Geertruida, Ié, Senesi, Malacia, Toornstra, Fer, Kökcü, Berghuis, Jorgensen, Sinisterra |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik vermoed en hoop: Bijlow, Karsdorp, Geertruida, Senesi, Malacia, Toornstra, Fer, Kökcü, Berghuis, Jorgensen, Sinisterra.
Verder zie ik Ozyakuip nog wel minuten maken voor een van de drie middenvelders. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 februari 2020 - 11:13 schreef VVout het volgende:Ik vermoed en hoop: Bijlow, Karsdorp, Geertruida, Senesi, Malacia, Toornstra, Fer, Kökcü, Berghuis, Jorgensen, Sinisterra. Verder zie ik Ozyakuip nog wel minuten maken voor een van de drie middenvelders. 2 - 3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 13 februari 2020 - 11:09 schreef windoweyes het volgende:Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow, Geertruida, Ié, Senesi, Malacia, Toornstra, Fer, Kökcü, Berghuis, Jorgensen, Sinisterra Is m. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Slecht voorgevoel. We winnen haast nooit als ik chagrijnig ben... En ik ben me daar een partijtje chagrijnig.....
(Sorry)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 februari 2020 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sowieso, emotionele wedstrijden zijn lastig |
|
|
|