Ik heb het niet zo op die ticket service via de mail, kan ik nu ook met mijn seizoenskaart een kaartje bij de kassa kopen ? In mijn vak ? Zal wel opbellen maandag hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2020 door piet de paler --
Op zaterdag 15 februari 2020 - 15:40 schreef piet de paler het volgende: Ik heb het niet zo op die ticket service via de mail, kan ik nu ook met mijn seizoenskaart een kaartje bij de kassa kopen ? In mijn vak ? Zal wel opbellen maandag hahaha
Volgens de site 3,5 uur voor de wedstrijd als er nog iets beschikbaar is Piet.
quote:
Aan de stadionkassa's Je kunt op wedstrijddagen je kaart ook kopen bij de loketten van Feyenoord Service & Tickets. Die bevinden zich op het voorplein aan de Olympiazijde van het stadion (Olympiaweg 50). De loketten zijn 3,5 uur voor aanvang van een wedstrijd geopend en sluiten als de eerste helft van de wedstrijd gespeeld is.
Teken ik voor, maar deze pot leeft enorm bij NAC. Die gaan er alles aan doen, dus het zal niet zo gauw een saaie pot worden denk ik. Tenzij er vroege goals vallen oid.
Zou goed kunnen, maar dat ligt ook aan het wedstrijdverloop. Krijgen ze een goal cadeau, dan kan het nog wel eens een hele irritante wedstrijd worden. Of als het lang 0-0 blijft, gaan ze er ook nog meer in geloven natuurlijk.
Op donderdag 05 maart 2020 - 09:20 schreef VVout het volgende: Matchday, volgens de historische statistieken geen vuiltje aan de lucht. Op naar de finale.
Misschien dat ik hem na vanavond niet meer zo leuk vind, haha, maar die Peter Hyballa is een sympathiek ventje hoor. Leuk om hem over het spelletje te horen praten. Ik wist trouwens niet dat zijn moeder Rotterdamse is....