|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik dacht dat het MMM was die dat shirtje kreeg? Niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Malacia, haps wat een tandem! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Schoot hem wel lekker droog binnen. Jammer dat ie net buitenspel stond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Yep, twijfel of hij buitenspel stond hoor, die andere wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
NAC laat je niet zo kennen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat uitgerekend die nummer 4 zo tekeer gaat... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dacht net van wel, maar goed zal wel gecheckt zijn door de VAR. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou er nog effe drie inschoppen , record pakken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In het Indiaas betekend Narsingh ,helemaal klote |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het zou ook zomaar voor ‘oud wijf’ kunnen staan. Wat een weggooier is dat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En dat speelt dan ook nog met de 7? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij is een aardige gozer ,maar lopen en tegelijkertijd denken zit er niet in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft Ie een blinde kapper? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Bijlow , Malacia, Kokcu, Berghuis , Fer, Bozenik zijn de enige met wie wij door kunnen gaan. Haps vs Malacia de laatste. Ik krijg echt kriebels van onze stoere plakplaat Rick wat een sukkel een vinger en hij valt om snuif nog ff door. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gewoon een penalty inderdaad. Dat er misschien iets van de bal bijzit betekent niet dat je een vrijbrief heb om iemand verrot te schoppen. En Narsingh wordt behoorlijk op zijn enkel geraakt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Leuk voor Narsingh. Scoort ie ook eens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Twee bekerwedstrijden op rij ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima wedstrijd. Geen klachten. Finale wooohooo |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Berghuis komt effe zn bal ophalen :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Fer scoorde toch in Heerenveen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, weer een heerlijk avondje. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tja, op schitterende manier de finale bereikt, wat wil je nog meer.. (finale winnen ook uiteraard :-) ) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Leuk maar ik wil de titel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je hebt gelijk. Narsingh scoorde natuurlijk de winnende tegen Fortuna, maar dat was weer een ronde daarvoor.
Maar goed, het was voor Narsingh zelf wel de tweede bekerwedstrijd op rij, want tegen Heerenveen zat hij de hele wedstrijd op de bank ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Heerlijk deze bekerfinale, winnaar mag weer ook om de jcschaal spelen. Prijzen pakken is gewoon heel belangrijk voor het imago en de status. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2020 - 01:52 schreef R()b het volgende:Heerlijk deze bekerfinale, winnaar mag weer ook om de jcschaal spelen. Prijzen pakken is gewoon heel belangrijk voor het imago en de status. Belangrijkste is om die grafkop van Brom weer op onweer te zetten :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als Feyenoord 2 e wordt en de beker wint, gaat de FC dan wel europa in ? Ik was door en door nat, maar het was het waard en nu er weer staan tegen Willem II |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoorde en zag al weer glory hunters in de kuip, en om mij heen. En die Euforie bij het voetbal programma van RTV Rijnmond. Daar heb ik zo een hekel aan, je bent fan in goede en slechte tijden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2020 - 09:37 schreef piet de paler het volgende:Ik hoorde en zag al weer glory hunters in de kuip, en om mij heen. En die Euforie bij het voetbal programma van RTV Rijnmond. Daar heb ik zo een hekel aan, je bent fan in goede en slechte tijden. Ja alle thuiswedstrijden zullen wel uitverkocht raken nu |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En BN ers die ineens Feyenoord fan zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vooruitlopend op alles hoor, want laten we absoluut niet te vroeg juichen en kijken waar het schip strandt.
Maar mocht je kiezen:
Mochten we de beker winnen en plek 3 in de competitie - Directe plaatsing groepsfase EL Mochten we de beker winnen en plek 2 in de competitie - Voorronde CL, met het risico dat je voorronde EL moet gaan spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2020 - 10:06 schreef MMM het volgende:Vooruitlopend op alles hoor, want laten we absoluut niet te vroeg juichen en kijken waar het schip strandt. Maar mocht je kiezen: Mochten we de beker winnen en plek 2 in de competitie - Voorronde CL, met het risico dat je voorronde EL moet gaan spelen. Met Dickie die er een jaartje aan vast knoop en we ook eens verder komen dan waar de meeste in geloven. Het zou een welkome inhaalslag €€€ zijn. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2020 - 09:37 schreef piet de paler het volgende:Ik hoorde en zag al weer glory hunters in de kuip, en om mij heen. En die Euforie bij het voetbal programma van RTV Rijnmond. Daar heb ik zo een hekel aan, je bent fan in goede en slechte tijden. Was dat maar waar, dat laatste. Wat ik de laatste tijd op diverse Topic gelezen heb was niet mis.
Tot zondagmiddag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat zijn gewoon MEE LOPERS |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2020 - 13:55 schreef de bluffer het volgende:[..] Was dat maar waar, dat laatste. Wat ik de laatste tijd op diverse Topic gelezen heb was niet mis. Tot zondagmiddag Nou inderdaad hè maat wat hier sommige mailen op de topics het lijken wel supporters van dat cluppie uit Amsterdom.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2020 - 10:06 schreef MMM het volgende:Vooruitlopend op alles hoor, want laten we absoluut niet te vroeg juichen en kijken waar het schip strandt. Maar mocht je kiezen: Mochten we de beker winnen en plek 3 in de competitie - Directe plaatsing groepsfase EL Mochten we de beker winnen en plek 2 in de competitie - Voorronde CL, met het risico dat je voorronde EL moet gaan spelen. Plek 3 is knap genoeg. EL is best haalbare Plek 1 is natuurlijk mooiste. |
|
|
|