|
|
remco k
|
|
|
Heus man. Hij raakt hem alleen aan. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ik ben pas de 2e helft ingeschakeld. Is die scheids zo slecht/partijdig? Of zijn die spelers van Getafe zo geslepen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zondag was slaapverwekkend, nu niet anders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
75 minuten en geen enkele doelpogingen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2020 - 20:31 schreef Jaccio het volgende:Ik ben pas de 2e helft ingeschakeld. Is die scheids zo slecht/partijdig? Of zijn die spelers van Getafe zo geslepen? Is niet partijdig, fluit gewoon veel aan beide kanten en dat is in ons nadeel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2020 - 20:31 schreef Jaccio het volgende:Ik ben pas de 2e helft ingeschakeld. Is die scheids zo slecht/partijdig? Of zijn die spelers van Getafe zo geslepen? Scheidsrechter is niet geweldig. Maar die gasten spelen gewoon hun eigen spel endogene dat goed. Wij komen er totaal niet aan te pas.
Geen enkele doelpogingen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfffff Ziyech is echt niet fit hoor. Die heeft echt 1 fatsoenlijke crossbal gegeven en verder helemaal niets. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax langzaam aan wel sterker. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Kon Babel niet op doel koppen.....?? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
babel waarom zit je daar nu aan... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Babel toch.
Is er bij ons een die kan blijven staan ofzo? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfff wat een bal Babel en dat terwijl het open ligt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ziyech heeft het niet vandaag.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: en helaas nog steeds geen toegevoegde waarde die jongen, hadden net zo goed lang erbij kunnen houden wat dat betreft |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik had Ziyech voor Eiting een hele logische wissel gevonden vandaag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hehe. Een doelpogingen. De eerste na 85 minuten spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blind en van de Beek voor mij de twee beste Ajacieden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het eerste schot, na 86 minuten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En wederom een verschrikkelijke bal van Ziyech. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Varela soms wat onzeker, maar redelijk tot goed gekeept verder hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
4 minuten maar met al die grondduikers |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Van richting veranderd..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgende week gewoon jong opstellen. Dit is onbegonnen werk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gewoon een achterlijke fout van Schuurs. Met name dat doordenken na die kutbal. Wat een debiel zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax helemaal niks laten zien. Een enkel rollertje op de goal. En geen enkele kans gecreëerd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En Martinez gewoon lekker lachen met de tegenstander. Arm eromheen en gezellig doen. Fucking hell zeg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik heb mij kapot geïrriteerd aan zowel dat misselijke Spaanse acteerclubje als ons eigen Ajax. Zeker die eerste helft was verschrikkelijk. De tweede helft is eigen niet beter, maar dara lag de intensiteit iets lager waardoor het leek alsof Ajax wat beter meedeed.
Op deze manier kan je de thuiswedstrijd schriftelijk afdoen. Ajax moet echt uit een heel ander vaatje tappen dan het halfslachtige, futloze wandelvoetbal van de afgelopen weken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2 goals uit het niets, waardeloos aan de bal, Nico oliedom geschorst en jezelf laten uitlokken. Lekker bezig. Dit is einde verhaal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Veltman op dit moment echt nog wel een flink stuk beter dan Veltman.
Maar ja. Sommige zijn blij dat ie geblesseerd is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van Basten helemaal gelijk. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2020 - 20:53 schreef remco k het volgende:Veltman op dit moment echt nog wel een flink stuk beter dan Veltman. Maar ja. Sommige zijn blij dat ie geblesseerd is. ?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Duidelijk toch? Als je Veltman met Veltman vergelijkt is Veltman duidelijk beter. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik heb me doodgeërgerd aan die Spanjaarden, maar ik betwijfel of ik dit seizoen een slechter Ajax heb gezien dan zojuist. Met name Babel en Ziyech waren uitermate slecht.
Ik zie dit volgende week niet goed komen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2020 - 20:53 schreef remco k het volgende:Veltman op dit moment echt nog wel een flink stuk beter dan Veltman. Maar ja. Sommige zijn blij dat ie geblesseerd is. Met name qua gezicht merk je ook dat Veltman totaal niet op Veltman lijkt. ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Je mist natuurlijk wel nog steeds Neres en Promes |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hahaha. Sorry. Veltman echt nog wel een stuk verder dan Schuurs. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blij dat ik nog een lach kan toveren op zo’n avond. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tadic en Babel zijn ook Geen prutsers. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: indd een fout, fouten die veltman met al zijn ervaring nog steeds maakt.. daarbij gewoon een ongelukkige kut goal die van richting veranderd.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Oh zeker man, kan hier niet wakker van liggen.
En even eerlijk, het spel is al langer niet goed, zoals ik jou trouwens ook heb zien zeggen.
Hoop vooral dat we kampioen worden en misschien de beker pakken en dan opnieuw bouwen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat zeg ik ook niet, maar met Tadic in de spits en Neres en Promes aan de zijkanten, heb je veel meer selheid en diepte |
|
|
|