|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 - 12:59 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Denk niet dat Blind op linksback komt te staan, die hebben we centraal hard nodig. Ik zou Martinez linksback zetten en Eiting op het middenveld als vervanger. Ik zou Castillo wel meenemen in de selectie, maar direct basis is denk ik problematisch. Ik twijfel wel tussen Schuurs of Alvarez. Mijn voorkeur gaat uit naar Schuurs omdat ik hem aan de bal een stuk zekerder vind. Maar als je die grove fout bij de 2-0 ziet, weet ik niet wat slim is. Ik vind Alvarez ook groeiende eigenlijk. Sterker nog, speelt op het moment prima. Achterin gaat het ook niet zo verkeerd momenteel |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 - 14:10 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind Alvarez ook groeiende eigenlijk. Sterker nog, speelt op het moment prima. Achterin gaat het ook niet zo verkeerd momenteel Dat krijg je wanneer je meerdere wedstrijden achter elkaar de kans krijgt. Alleen hebben wij een kuttrainer! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Je hebt niks anders op dit moment,ik zou graag Propper bij Ajax zien. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2020 - 23:20 schreef Loetje het volgende:[..] Hier ben ik het zo enorm mee eens. En moet je maar eens opletten als je straks weer gaat posten, staan ze voor of gaat het goed, zijn ze er niet. En dat zijn inderdaad geen Ajacieden. Kritiek is 1, moedwillig slachtoffers kiezen en altijd maar zeiken is totaal wat anders. Ze noemen anderen kinderachtig, maar voelen zichzelf inmiddels zo dat ze dwangmatig maar reageren louter om de club af te zeiken, zelfs als er niks is. Spreken zichzelf constsnt tegen en roepen hier dit en hier dat. Zoals jij zegt, dat zijn geen Ajacieden. Heb hier 1x iets doms geroepen daarover, maar voor dit soort gasten schaam ik me helemaal kapot. Ze verzieken ieder topic Pietje en zelfs als het er niet over gaat, moet het er weer over gaan. En niet om mezelf op te hemelen, integendeel. Maar Eide en ik steken veel tijd in de topics en dan is het in en diep triest dat die gewoon even grof gezegd, allemaal verneukt worden. Ze roepen van alles, maar totaal geen idee wat ze doen. Het is dwangmatig reageren Piet. Triester gaat het niet worden. En ik reageer er niet meer op, want dat is wat ze willen. Maar als meerdere gewoon zeggen van laten we niet meer op elkaar reageren want het wordt er niet leuker op en je gaat dan nog door, dan ben je psychisch niet in orde vriend. Weet je, Syl, als je constant hetzelfde roept (schrijft) gaat dat alleen maar irriteren. Joël Veltman waardeloos, Erik ten Hag een kut-trainer... Als je dat vindt, roep/schrijf het één keer, dan kent iedereen jouw mening. Oké een tweede keer begrijp ik ook nog wel. Maar een derde keer begint te vervelen en alle keren daarna wordt super irritant en werkt zelfs averechts, contraproductief! Bovendien vind ik het kleutergedrag binnen een kleuterklasje! Mijn jongste kleindochter doet zo iets ook, maar die is pas 2 jaar ;-) En hier op ons forum reageer ik daar niet op, sterker, als ik de naam van die posters zie, scroll ik door zonder die berichten te lezen: de inhoud van zo'n post ken ik ongeveer toch wel.
En dat jij en Eide prachtige wedstrijdtopics schrijven weet ik uiteraard, vriend! Dat waardeer ik ook enorm (en vind ik reuze knap) en met mij heel veel andere forumleden. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Alle Lof voor de topic makers Loetje en Eide. Maar al eerder aan gegeven na een slechte wedstrijd zit er bij veel fans (ja fans) frustatie en die kunnen ze kwijt op jullie topics. Mocht Ajax een top wedstrijd spelen dan zie je amper die scheldwooorden dan is bijna alles koek en ei.Dus ik zou zeggen gewoon doorgaan en de frustaties overslaan,dus niet lezen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 - 16:34 schreef Pietje het volgende:[..] Weet je, Syl, als je constant hetzelfde roept (schrijft) gaat dat alleen maar irriteren. Joël Veltman waardeloos, Erik ten Hag een kut-trainer... Als je dat vindt, roep/schrijf het één keer, dan kent iedereen jouw mening. Oké een tweede keer begrijp ik ook nog wel. Maar een derde keer begint te vervelen en alle keren daarna wordt super irritant en werkt zelfs averechts, contraproductief! Bovendien vind ik het kleutergedrag binnen een kleuterklasje! Mijn jongste kleindochter doet zo iets ook, maar die is pas 2 jaar ;-) En hier op ons forum reageer ik daar niet op, sterker, als ik de naam van die posters zie, scroll ik door zonder die berichten te lezen: de inhoud van zo'n post ken ik ongeveer toch wel. En dat jij en Eide prachtige wedstrijdtopics schrijven weet ik uiteraard, vriend! Dat waardeer ik ook enorm (en vind ik reuze knap) en met mij heel veel andere forumleden. tjah pietje, en voor een ander is het weer heel irritant dat bepaalde mensen, bepaalde spelers/trainers veren in de kont blijven drukken.. zoals keizer en nu met tenhag, of een dolberg en ook een veltman etc etc.. maar als we het dan toch over kleutersklas dingen hebben, nahja laat ik daar maar verder niet op ingaan.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik ben ook nog helemaal gefrusteerd,sorry ik lees al die commentaren van analisten en diverse kranten over hoe matig Ajax was en dat zij zich niet moeten laten provoceren enz enz ,maar als je voetbalt of hebt gevoetbald dan weet je dat je tegen sommigen tegenstanders niet je niveau haalt,dat kunnen verschillende oorzaken hebben (een bloedzuiger-een schopper of een klever).Nou in mijn tijd en ik zou gisteravond tegen Getafe voetballen dan speel je tegen een combinatie van bovenstaande mafkezen dan zou ik mij ook niet kunnen beheersen.Dus ik begrijp Nico en Babel wel het liefst had ik er een nog een doodschop verkocht.Helaas had ik gehoopt op een sterke scheidsrechter die veel kaarten had moeten geven om die schoppers/toneelspelers/kaartennaaiers weer te laten voetballen zoals het hoort veel inzet en in iedergeval proberen er een voetbal wedstrijd van te maken.Helaas kregen wij weer een slap aftreksel uit het scheidsrechterwereldje.Hopelijk spelen we op onze top in de return en kunnen we wraak nemen dat zou alles goed maken voor onze jongens en alle fans.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 februari 2020 door p111 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 - 16:34 schreef Pietje het volgende:[..] Weet je, Syl, als je constant hetzelfde roept (schrijft) gaat dat alleen maar irriteren. Joël Veltman waardeloos, Erik ten Hag een kut-trainer... Als je dat vindt, roep/schrijf het één keer, dan kent iedereen jouw mening. Oké een tweede keer begrijp ik ook nog wel. Maar een derde keer begint te vervelen en alle keren daarna wordt super irritant en werkt zelfs averechts, contraproductief! Bovendien vind ik het kleutergedrag binnen een kleuterklasje! Mijn jongste kleindochter doet zo iets ook, maar die is pas 2 jaar ;-) En hier op ons forum reageer ik daar niet op, sterker, als ik de naam van die posters zie, scroll ik door zonder die berichten te lezen: de inhoud van zo'n post ken ik ongeveer toch wel. En dat jij en Eide prachtige wedstrijdtopics schrijven weet ik uiteraard, vriend! Dat waardeer ik ook enorm (en vind ik reuze knap) en met mij heel veel andere forumleden. Je hebt glashard gelijk in deze Jack, niks aan gelogen. Ieder topic gaat erover, iedere fout wordt aan hun toegewezen, zelfs als het hun fout niet is en dat herhaalt zich 15x per dag. En doen ze het goed, wordt het niet benoemd tenzij ze aangesproken wordt.
Voorheen moest ik er op reageren, maar inmiddels negeer ik ze. En het er overheen lezen gaat ook steeds beter. Nep Ajacieden zijn de aandacht niet waard Jack. Helemaal als ze beweren juist een andere mening te hebben, dan ga ik helemaal stuk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 - 18:04 schreef p111 het volgende:Alle Lof voor de topic makers Loetje en Eide. Maar al eerder aan gegeven na een slechte wedstrijd zit er bij veel fans (ja fans) frustatie en die kunnen ze kwijt op jullie topics. Mocht Ajax een top wedstrijd spelen dan zie je amper die scheldwooorden dan is bijna alles koek en ei.Dus ik zou zeggen gewoon doorgaan en de frustaties overslaan,dus niet lezen. Gaat het niet om, we uiten allemaal frustraties P. Iedereen galt na een kutwedstrijd even uit. Maar ervoor, erna, overal en altijd en zelfs als het goed gaat. In ieder topic en zelfs in de tooics die er niet voor zijn. Sorry maar dan heeft het niks meer met frustratie te maken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 - 18:30 schreef p111 het volgende:Ik ben ook nog helemaal gefrusteerd,sorry ik lees al die commentaren van analisten en diverse kranten over hoe matig Ajax was en dat zij zich niet moeten laten provoceren enz enz ,maar als je voetbalt of hebt gevoetbald dan weet je dat je tegen sommigen tegenstanders niet je niveau haalt,dat kunnen verschillende oorzaken hebben (een bloedzuiger-een schopper of een klever).Nou in mijn tijd en ik zou gisteravond tegen Getafe voetballen dan speel je tegen een combinatie van bovenstaande mafkezen dan zou ik mij ook niet kunnen beheersen.Dus ik begrijp Nico en Babel wel het liefst had ik er een nog een doodschop verkocht.Helaas had ik gehoopt op een sterke scheidsrechter die veel kaarten had moeten geven om die schoppers/toneelspelers/kaartennaaiers weer te laten voetballen zoals het hoort veel inzet en in iedergeval proberen er een voetbal wedstrijd van te maken.Helaas kregen wij weer een slap aftreksel uit het scheidsrechterwereldje.Hopelijk spelen we op onze top in de return en kunnen we wraak nemen dat zou alles goed maken voor onze jongens en alle fans. Ajax was ook echt kut gister. Eigenlijk zondag al en het spel is na de eerste blessures tegen Twente, langzaam minder geworden. Gister maar 3/4 gezien die aardig speelden. Beter mag het ook niet genoemd worden en dat was de laatste lijn. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 - 18:38 schreef Loetje het volgende:[..] Je hebt glashard gelijk in deze Jack, niks aan gelogen. Ieder topic gaat erover, iedere fout wordt aan hun toegewezen, zelfs als het hun fout niet is en dat herhaalt zich 15x per dag. En doen ze het goed, wordt het niet benoemd tenzij ze aangesproken wordt. Voorheen moest ik er op reageren, maar inmiddels negeer ik ze. En het er overheen lezen gaat ook steeds beter. Nep Ajacieden zijn de aandacht niet waard Jack. Helemaal als ze beweren juist een andere mening te hebben, dan ga ik helemaal stuk. dat jij nep ajacied uberhaubt noemt, maakt jou misschien nog wel het meest kinderlijk. Als personen bepaalde speler af willen kraken op een openbaar forum moeten ze dat lekker zelf weten. vind je het niks ? ga je toch lekker een priveappje starten
ander simpel voorbeeld waar ik wel positief over was, peter bosz.. en waren jullie met zijn allen negatief en kon die man niks goed doen... precies anders om en trok ik me verder ook niks van aan behalve de discussie aangaan. het enige wat jullie zoeken is meelopers die precies zo denken als jullie denken, en ja dit was in 2017 al zo gezien mijn inbox berichten van toen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 februari 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2020 - 23:28 schreef Loetje het volgende:Wie volgende week als opvolger van Tagliafico? Mazraoui zal nog wel geblesseerd zijn. Blind en dan Schuurs en Alvarez centraal, (die het prima deed) of Castillo? Martinez linksback. En Eiting in de ploeg. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 - 18:41 schreef Loetje het volgende:[..] Ajax was ook echt kut gister. Eigenlijk zondag al en het spel is na de eerste blessures tegen Twente, langzaam minder geworden. Gister maar 3/4 gezien die aardig speelden. Beter mag het ook niet genoemd worden en dat was de laatste lijn. Vind ze al niet goed meer spelen sinds die ellende bij Chelsea. Daarna steeds blessures ect. Seizoen begon swingend maar daar zie je niets meer van terug. Promes mis je ook. En Tadic ook die heeft het hele seizoen nog niet goed gespeeld. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 - 21:24 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vind ze al niet goed meer spelen sinds die ellende bij Chelsea. Daarna steeds blessures ect. Seizoen begon swingend maar daar zie je niets meer van terug. Promes mis je ook. En Tadic ook die heeft het hele seizoen nog niet goed gespeeld. en promes brengt ook weer alleen wat met ziyech.. weet je wie ik echt mis ? neres.. en zelfs schone voor de rust aan de bal zo nu en dan.. maar het vreemde is, zie deze gekken volgende week er nog overheen walsen ook nog... en wat betreft traore moet ik remco toch gelijk ingeven, nog niet rijp voor europa..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 februari 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 - 21:24 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vind ze al niet goed meer spelen sinds die ellende bij Chelsea. Daarna steeds blessures ect. Seizoen begon swingend maar daar zie je niets meer van terug. Promes mis je ook. En Tadic ook die heeft het hele seizoen nog niet goed gespeeld. Juist niet, we beginnen moeizaam, maar vanaf Feyenoord thuis tot aan Chelsea was het prima. Erna zoveel minder. Daarom is ondanks de 6 punten ook nog steeds die titel niet zeker. Want zo stabiel is Ajax ook vooralsnog niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 - 18:15 schreef nummer10 het volgende:[..] tjah pietje, en voor een ander is het weer heel irritant dat bepaalde mensen, bepaalde spelers/trainers veren in de kont blijven drukken.. zoals keizer en nu met tenhag, of een dolberg en ook een veltman etc etc.. maar als we het dan toch over kleutersklas dingen hebben, nahja laat ik daar maar verder niet op ingaan.. Ik steek pertinent nooit veren in de reet van iemand, maar toon wel respect voor spelers en trainers van MIJN club. Binnen je elftal/selectie heb je "sterren" en "waterdragers", maar ze spelen wel allemaal voor mijn mooie club. Zo is het niet anders met de technische staf die keihard werkt om het beste resultaat te halen. Om onze trainer/coach o.a. af te rekenen op zijn kale hoofd en zijn tukkers accent (wat sommigen doen) is ongehoord.
Erik ten Hag is met Ajax kampioen geworden, heeft de KNVB-beker gewonnen en heeft met onze prachtige club op een haartje na de finale van de Champions League gehaald met prachtige en sensationele overwinningen op Europese grootmachten. Een beetje meer respect naar hem zou dus wel op zijn plaats zijn.
Joël Veltman is misschien niet die topverdediger die jij en anderen graag in hem willen ontdekken, maar dat is hij simpelweg niet: hij is zo'n waterdrager waar ik het hierboven over had en doet zijn best om zijn werk naar behoren te doen. En natuurlijk maakt hij wel eens een foutje, maar niets is menselijker dan dat. Ook jij en ik zijn niet foutloos bij de dingen die we doen. Datzelfde gold voor Lasse Schöne, die op dit forum ook zo nu en dan voor rotte appel is uitgemaakt.
Ik vergelijk het maar met het uitfluiten van je eigen speler(s)... Wat denkt de "supporter" daarmee te bereiken? Gaat zo'n voetballer daardoor beter spelen?
Als forumleden ontevreden zijn over beleid of over bepaalde spelers of trainers zouden zij een ingezonden brief of mail naar het management van Ajax moeten sturen om hun ongenoegen daar te uiten. Maar om continu, echt continu het mantra te herhalen "Veltman is een kneus" (of woorden van gelijke strekking) en "Ten Hag is een kut-trainer" steeds maar weer op het forum te plaatsen, zelfs wanneer Ajax wèl goede wedstrijden heeft gespeeld, schiet mij in het verkeerde keelgat. Na één, twee of drie keer weet ik het wel...
En geloof me, na afgelopen donderdag ben ik ook ziek en chagrijnig geweest van de 2-0 nederlaag tegen "theater Getafe", maar om je zo te blijven uiten is kinderachtig en totaal niet functioneel. In tegendeel!
Afgelopen zondag ben ik 71 jaar geworden (ja, een ouwe l*l...) en in de 65 jaar dat ik bij Ajax kom, heb ik geleerd om respect te tonen, zelfs naar de tegenstanders van Ajax.
Zo... amen! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 - 12:41 schreef Pietje het volgende:[..] Ik steek pertinent nooit veren in de reet van iemand, maar toon wel respect voor spelers en trainers van MIJN club. Binnen je elftal/selectie heb je "sterren" en "waterdragers", maar ze spelen wel allemaal voor mijn mooie club. Zo is het niet anders met de technische staf die keihard werkt om het beste resultaat te halen. Om onze trainer/coach o.a. af te rekenen op zijn kale hoofd en zijn tukkers accent (wat sommigen doen) is ongehoord. Erik ten Hag is met Ajax kampioen geworden, heeft de KNVB-beker gewonnen en heeft met onze prachtige club op een haartje na de finale van de Champions League gehaald met prachtige en sensationele overwinningen op Europese grootmachten. Een beetje meer respect naar hem zou dus wel op zijn plaats zijn. Joël Veltman is misschien niet die topverdediger die jij en anderen graag in hem willen ontdekken, maar dat is hij simpelweg niet: hij is zo'n waterdrager waar ik het hierboven over had en doet zijn best om zijn werk naar behoren te doen. En natuurlijk maakt hij wel eens een foutje, maar niets is menselijker dan dat. Ook jij en ik zijn niet foutloos bij de dingen die we doen. Datzelfde gold voor Lasse Schöne, die op dit forum ook zo nu en dan voor rotte appel is uitgemaakt. Ik vergelijk het maar met het uitfluiten van je eigen speler(s)... Wat denkt de "supporter" daarmee te bereiken? Gaat zo'n voetballer daardoor beter spelen? Als forumleden ontevreden zijn over beleid of over bepaalde spelers of trainers zouden zij een ingezonden brief of mail naar het management van Ajax moeten sturen om hun ongenoegen daar te uiten. Maar om continu, echt continu het mantra te herhalen "Veltman is een kneus" (of woorden van gelijke strekking) en "Ten Hag is een kut-trainer" steeds maar weer op het forum te plaatsen, zelfs wanneer Ajax wèl goede wedstrijden heeft gespeeld, schiet mij in het verkeerde keelgat. Na één, twee of drie keer weet ik het wel... En geloof me, na afgelopen donderdag ben ik ook ziek en chagrijnig geweest van de 2-0 nederlaag tegen "theater Getafe", maar om je zo te blijven uiten is kinderachtig en totaal niet functioneel. In tegendeel! Afgelopen zondag ben ik 71 jaar geworden (ja, een ouwe l*l...) en in de 65 jaar dat ik bij Ajax kom, heb ik geleerd om respect te tonen, zelfs naar de tegenstanders van Ajax. Zo... amen! ik snap jouwn punt zeker, maar vergeet niet dat dit een uitlaat klep is.. teminste voor mij.. als ik zin heb om te schelden en vloeken hier doe ik dat, ook in het echt overigens, ik laat mij niet door mensen bepalen wat ik moet doen of zeggen. niet op een forum, niet op mijn werk, nergens.
wat mij meer stoort is het afzeiken van een trainer of speler (ziyech in het begin bijv), ook gewoon dagelijks en zelfs nog feller, wat dan wel mag door personen die nu andere proberen terecht tewijzen dat wij deze trainer en veltman niet mogen afzeiken ? komaan hoe hypcriet ben je dan, als je dan denkt dat dit forum van jou alleen is of alleen maar dingen zeggen wat in jouwn straatje past en een ander maar zijn bek moet houden sla je de plank echt volledig mis of je bent erg dement dat je niet meer weet wat je in het verleden zelf hebt gedaan. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 - 22:24 schreef Loetje het volgende:[..] Juist niet, we beginnen moeizaam, maar vanaf Feyenoord thuis tot aan Chelsea was het prima. Erna zoveel minder. Daarom is ondanks de 6 punten ook nog steeds die titel niet zeker. Want zo stabiel is Ajax ook vooralsnog niet. Gelukkig AZ ook niet.!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 - 12:41 schreef Pietje het volgende:[..] Ik steek pertinent nooit veren in de reet van iemand, maar toon wel respect voor spelers en trainers van MIJN club. Binnen je elftal/selectie heb je "sterren" en "waterdragers", maar ze spelen wel allemaal voor mijn mooie club. Zo is het niet anders met de technische staf die keihard werkt om het beste resultaat te halen. Om onze trainer/coach o.a. af te rekenen op zijn kale hoofd en zijn tukkers accent (wat sommigen doen) is ongehoord. Erik ten Hag is met Ajax kampioen geworden, heeft de KNVB-beker gewonnen en heeft met onze prachtige club op een haartje na de finale van de Champions League gehaald met prachtige en sensationele overwinningen op Europese grootmachten. Een beetje meer respect naar hem zou dus wel op zijn plaats zijn. Joël Veltman is misschien niet die topverdediger die jij en anderen graag in hem willen ontdekken, maar dat is hij simpelweg niet: hij is zo'n waterdrager waar ik het hierboven over had en doet zijn best om zijn werk naar behoren te doen. En natuurlijk maakt hij wel eens een foutje, maar niets is menselijker dan dat. Ook jij en ik zijn niet foutloos bij de dingen die we doen. Datzelfde gold voor Lasse Schöne, die op dit forum ook zo nu en dan voor rotte appel is uitgemaakt. Ik vergelijk het maar met het uitfluiten van je eigen speler(s)... Wat denkt de "supporter" daarmee te bereiken? Gaat zo'n voetballer daardoor beter spelen? Als forumleden ontevreden zijn over beleid of over bepaalde spelers of trainers zouden zij een ingezonden brief of mail naar het management van Ajax moeten sturen om hun ongenoegen daar te uiten. Maar om continu, echt continu het mantra te herhalen "Veltman is een kneus" (of woorden van gelijke strekking) en "Ten Hag is een kut-trainer" steeds maar weer op het forum te plaatsen, zelfs wanneer Ajax wèl goede wedstrijden heeft gespeeld, schiet mij in het verkeerde keelgat. Na één, twee of drie keer weet ik het wel... En geloof me, na afgelopen donderdag ben ik ook ziek en chagrijnig geweest van de 2-0 nederlaag tegen "theater Getafe", maar om je zo te blijven uiten is kinderachtig en totaal niet functioneel. In tegendeel! Afgelopen zondag ben ik 71 jaar geworden (ja, een ouwe l*l...) en in de 65 jaar dat ik bij Ajax kom, heb ik geleerd om respect te tonen, zelfs naar de tegenstanders van Ajax. Zo... amen! Machtig mooie post man! Respect |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 - 12:41 schreef Pietje het volgende:[..] Ik steek pertinent nooit veren in de reet van iemand, maar toon wel respect voor spelers en trainers van MIJN club. Binnen je elftal/selectie heb je "sterren" en "waterdragers", maar ze spelen wel allemaal voor mijn mooie club. Zo is het niet anders met de technische staf die keihard werkt om het beste resultaat te halen. Om onze trainer/coach o.a. af te rekenen op zijn kale hoofd en zijn tukkers accent (wat sommigen doen) is ongehoord. Erik ten Hag is met Ajax kampioen geworden, heeft de KNVB-beker gewonnen en heeft met onze prachtige club op een haartje na de finale van de Champions League gehaald met prachtige en sensationele overwinningen op Europese grootmachten. Een beetje meer respect naar hem zou dus wel op zijn plaats zijn. Joël Veltman is misschien niet die topverdediger die jij en anderen graag in hem willen ontdekken, maar dat is hij simpelweg niet: hij is zo'n waterdrager waar ik het hierboven over had en doet zijn best om zijn werk naar behoren te doen. En natuurlijk maakt hij wel eens een foutje, maar niets is menselijker dan dat. Ook jij en ik zijn niet foutloos bij de dingen die we doen. Datzelfde gold voor Lasse Schöne, die op dit forum ook zo nu en dan voor rotte appel is uitgemaakt. Ik vergelijk het maar met het uitfluiten van je eigen speler(s)... Wat denkt de "supporter" daarmee te bereiken? Gaat zo'n voetballer daardoor beter spelen? Als forumleden ontevreden zijn over beleid of over bepaalde spelers of trainers zouden zij een ingezonden brief of mail naar het management van Ajax moeten sturen om hun ongenoegen daar te uiten. Maar om continu, echt continu het mantra te herhalen "Veltman is een kneus" (of woorden van gelijke strekking) en "Ten Hag is een kut-trainer" steeds maar weer op het forum te plaatsen, zelfs wanneer Ajax wèl goede wedstrijden heeft gespeeld, schiet mij in het verkeerde keelgat. Na één, twee of drie keer weet ik het wel... En geloof me, na afgelopen donderdag ben ik ook ziek en chagrijnig geweest van de 2-0 nederlaag tegen "theater Getafe", maar om je zo te blijven uiten is kinderachtig en totaal niet functioneel. In tegendeel! Afgelopen zondag ben ik 71 jaar geworden (ja, een ouwe l*l...) en in de 65 jaar dat ik bij Ajax kom, heb ik geleerd om respect te tonen, zelfs naar de tegenstanders van Ajax. Zo... amen! Pietje, gefeliciteerd met je 71ste verjaardag. Hopelijk volgen er nog vele in goede gezondheid!
Echter, ten Hag is een kuttrainer, zijn kop staat me niet aan en ze accent nog minder. Helaas is dat mijn probleem. Ik baal enorm dat hij trainer is van MIJN club!
Goed dat jij jouw mening en visie hebt, echter het mooie van onze samenleving en een forum is , is dat je er meerdere meningen op na kan en mag houden.
Ik hou van Ajax, maar vind het oprecht jammer dat zo'n geweldige selectie zo'n kuttrainer heeft.
Goed betoog van Veltman trouwens, ben ik het mee eens ook nog. Jammer alleen dat hij steeds de kans krijgt die anderen niet krijgen maar in potentie wel beter zijn en een hogere restwaarde vertegenwoordigen. Ook jammer dat hij als ervaren waterdrager nog steeds beginnersfouten maakt.
Hopelijk hebben we volgend jaar een mooi team op de been met Neres behouden en Anthony erbij. Promes en een betere Tadic dan dit jaar. Wat doorkomende jeugd en een stabiele Alvarez en Schuurs als centraal duo....
Én.... een betere trainer :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 - 20:57 schreef AkaS het volgende:[..] Pietje, gefeliciteerd met je 71ste verjaardag. Hopelijk volgen er nog vele in goede gezondheid! Echter, ten Hag is een kuttrainer, zijn kop staat me niet aan en ze accent nog minder. Helaas is dat mijn probleem. Ik baal enorm dat hij trainer is van MIJN club! Goed dat jij jouw mening en visie hebt, echter het mooie van onze samenleving en een forum is , is dat je er meerdere meningen op na kan en mag houden. Ik hou van Ajax, maar vind het oprecht jammer dat zo'n geweldige selectie zo'n kuttrainer heeft. Goed betoog van Veltman trouwens, ben ik het mee eens ook nog. Jammer alleen dat hij steeds de kans krijgt die anderen niet krijgen maar in potentie wel beter zijn en een hogere restwaarde vertegenwoordigen. Ook jammer dat hij als ervaren waterdrager nog steeds beginnersfouten maakt. Hopelijk hebben we volgend jaar een mooi team op de been met Neres behouden en Anthony erbij. Promes en een betere Tadic dan dit jaar. Wat doorkomende jeugd en een stabiele Alvarez en Schuurs als centraal duo.... Én.... een betere trainer :-) Dank je wel voor je goede wensen. Ik zal mijn best doen om er nog wat jaartjes aan te plakken.
Natuurlijk heb je gelijk wat betreft het mogen posten op een vrij forum. Maar mijn betoog was vooral wie je ermee probeert te bereiken! Steeds weer dezelfde opmerkingen ten aanzien van Ten Hag en Veltman naar je mede-supporters gaat vervelen. Wij hebben uiteraard geen enkele invloed daarop. Stuur dan een brief of een mail op poten richting directie. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Deze kutdag krijgt nog een beetje glans door de 0-3 nederlaag van Getafe tegen Sevilla ,een pot met 7 gele kaarten voor Getafe en 3 gele voor Sevilla. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dus ze kunnen verliezen die slagers !!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
promes wellicht terug.. wat zal tenhag dan gaan doen met de voorhoede, heb al zoon een idee denk ik.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Met Promes terug en Ziyech nog niet 100% fit hoop ik dat hij terug gaat naar de eerste goede cl wedstrijden.
Ziyech naar rechtsbuiten omdat hij meer vrijheid aan de bal krijgt en minder werk hoeft te doen. Tadic op 9 en Promes op links. En dan van de beek op 10 met alvarez en martinez daarachter. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 - 09:34 schreef remco k het volgende:Met Promes terug en Ziyech nog niet 100% fit hoop ik dat hij terug gaat naar de eerste goede cl wedstrijden. Ziyech naar rechtsbuiten omdat hij meer vrijheid aan de bal krijgt en minder werk hoeft te doen. Tadic op 9 en Promes op links. En dan van de beek op 10 met alvarez en martinez daarachter. vind het lastig, die kan opzich maar ook
promes hunter tadic
ziyech
maar ik vermoed eerlijk gezegt dat babel er gewoon weer instaat, god mag weten waarom. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Een kaartentrekker van jawelste komende donderdag. 17 keer geel en 1 keer rood in zijn laatste 2 potten. En de man die Anterp - AZ floot waarbij die meer kaarten trok dan wij haren op onze kop hebben staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 - 09:47 schreef nummer10 het volgende:[..] vind het lastig, die kan opzich maar ook promes hunter tadic ziyech maar ik vermoed eerlijk gezegt dat babel er gewoon weer instaat, god mag weten waarom. Huntelaar echt alles behalve basis materiaal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wat zou jij eigenlijk doen met Promes en Ziyech, gezien je zondag en woensdag wederom 2 cruciale duels hebt en ze beide waarschijnlijk niet alle 3 de potten kunnen spelen? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 - 09:34 schreef remco k het volgende:Met Promes terug en Ziyech nog niet 100% fit hoop ik dat hij terug gaat naar de eerste goede cl wedstrijden. Ziyech naar rechtsbuiten omdat hij meer vrijheid aan de bal krijgt en minder werk hoeft te doen. Tadic op 9 en Promes op links. En dan van de beek op 10 met alvarez en martinez daarachter. Denk dat Martinez LB komt te staan. Op het middenveld Eiting erbij. Hoop ook dat vd Beek op 10 komt te spelen. Babel mag van mij op de bank beginnen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: babel ook, traore ook.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 - 15:11 schreef Loetje het volgende:[..] Wat zou jij eigenlijk doen met Promes en Ziyech, gezien je zondag en woensdag wederom 2 cruciale duels hebt en ze beide waarschijnlijk niet alle 3 de potten kunnen spelen? Misschien wel raar. Maar ik denk dat als ze fit genoeg zijn om te spelen zou ik de eerste helft met ze starten. Alles uit de kast halen om uitzicht te hebben op een resultaat. Is dat er in de rust laat je ze staan. Is dat resultaat er niet. Haal je ze er allebei af en gooi je min of meer de handdoek.
Uiteindelijk voetbal je om Europees succes te behalen. Daar moet je dan ook alles voor doen denk ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Babel kan nog komen. Traore is een talent. Die heeft gewoon tijd nodig.
Huntelaar laat als wissel zien van toegevoegde waarde te zijn. Als basis brengt hij helemaal niks. Babel is niet geweldig in de kleine ruimte maar laat bij Oranje toch echt wel zien nog prima mee te kunnen. Waarom dat niet lukt is me een raadsel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 - 17:07 schreef remco k het volgende:[..] Misschien wel raar. Maar ik denk dat als ze fit genoeg zijn om te spelen zou ik de eerste helft met ze starten. Alles uit de kast halen om uitzicht te hebben op een resultaat. Is dat er in de rust laat je ze staan. Is dat resultaat er niet. Haal je ze er allebei af en gooi je min of meer de handdoek. Uiteindelijk voetbal je om Europees succes te behalen. Daar moet je dan ook alles voor doen denk ik. Ik dacht exact, maar dan ook exact hetzelfde. In de rust 0-0 of erger is sowieso klaar. Zondag en woensdag zijn min of meer ook 2 potten om de prijzen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Neres traint nog altijd alleen. Pff, wat missen we die |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 - 17:08 schreef remco k het volgende:[..] Babel kan nog komen. Traore is een talent. Die heeft gewoon tijd nodig. Huntelaar laat als wissel zien van toegevoegde waarde te zijn. Als basis brengt hij helemaal niks. Babel is niet geweldig in de kleine ruimte maar laat bij Oranje toch echt wel zien nog prima mee te kunnen. Waarom dat niet lukt is me een raadsel. nederlands elftal voetbalt ook heel anders, maar babel heeft echt geen toegevoegde waarde voor dit ajax helaas, traore klopt.. hoop igg dat promes erbij is... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 - 15:11 schreef Loetje het volgende:[..] Wat zou jij eigenlijk doen met Promes en Ziyech, gezien je zondag en woensdag wederom 2 cruciale duels hebt en ze beide waarschijnlijk niet alle 3 de potten kunnen spelen? Ik zou Promes en Ziyech geen hele wedstrijd laten spelen,gedeeltelijk sparen voor AZ |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Onana-Des-Schuurs-Blind-Martinez Eiting-Alvarez-Donny. Ziyech-Tadic-Babel Tweede helft wissel Ziyec voor Promes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 - 23:16 schreef p111 het volgende:Onana-Des-Schuurs-Blind-Martinez Eiting-Alvarez-Donny. Ziyech-Tadic-Babel Tweede helft wissel Ziyec voor Promes. Ik zou Promes en Ziyech juist even samen laten spelen als die mogelijkheid er is. Dat is onze dodelijkste combinatie. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik ben heel benieuwd of Promes en Ziyech samen kunnen spelen. Als ze beide in de basis staan, gaan ze denk ik geen 90 minuten spelen. Dit vanwege de aanwezige blessure(s) en / of conditie.
Wel hoop ik dat Eijting mee gaat doen. Zijn afwezigheid in de basis in Madrid was zeker merkbaar, vind ik.
Ook blijft het jammer dat Neres er nog steeds niet bij is. Duurt wel erg lang na zo'n lange afwezigheid. We missen hem wel.
Ook met de terugkeer van Onana zijn we blij mee, na zijn schorsing. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
heb zoon vermoeden dat blind linksback gaat spelen en martinez en alvarez centraal dest rechtsback.. middenveld donny gravenberch eiting.. voorin ziyech huntelaar tadic... promes nog tevroeg denk ik.. mjah dit zal dan weer nergens op slaan maar goed... we zullen het zien morgen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2020 - 10:28 schreef nummer10 het volgende:heb zoon vermoeden dat blind linksback gaat spelen en martinez en alvarez centraal dest rechtsback.. middenveld donny gravenberch eiting.. voorin ziyech huntelaar tadic... promes nog tevroeg denk ik.. mjah dit zal dan weer nergens op slaan maar goed... we zullen het zien morgen Zouden toch ook gewoon allemaal logische keuzes zijn. Tis niet zo dat die jongens nog nooit op die plek hebben gespeeld. Voorin heb je nu eenmaal weinig keuze.
Je mist gewoon Neres Promes labyad Veltman Mazraoui en tagliafico. Dat zijn gewoon 6 spelers die basis hebben gespeeld dit seizoen.
Een aantal doet maar net alsof dat geen fluit voorstelt en men ook met een gehavende basis maar goed voetbal op mat moet leggen. Als je daar gewoon even logisch over nadenkt begrijpt iedereen volgens mij dat dit onmogelijk is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Géén Hakim Ziyech tegen Getafe! Teveel last van beide kuiten. Wellicht teveel risico genomen met hem. Dan zal die voor AZ ook een groot vraagteken zijn.
Langzaam glipt alles uit onze handen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Promes zit wel bij de selectie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2020 - 15:16 schreef Loetje het volgende:Géén Hakim Ziyech tegen Getafe! Teveel last van beide kuiten. Wellicht teveel risico genomen met hem. Dan zal die voor AZ ook een groot vraagteken zijn. Langzaam glipt alles uit onze handen. Ten Hag verwacht hem er tegen az wel bij. Op Neres na is die info over het algemeen wel goed.
Of er met Ziyech risico genomen is weet ik niet. Het zijn nu ook ineens beide kuiten. Overigens begrijp ik dat risico volkomen. Het is Europees voetbal en daar wil je alles uit de kast halen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Björn Rekelhof is afgelopen jaar vervangen als inspanningsfysioloog. Laten we erop houden dat tot op heden alles zéér ongelukkig uit aan het vallen is.
Ziyech haakte af met een kuitblessure, komt terug en staat met dezelfde blessure aan de kant. Je kan je afvragen of het verantwoord was al is het achteraf allemaal makkelijk praten.
Maar dat het allemaal eens goed tegen het licht gehouden moet worden, lijkt mij zeer logisch. Dit kan toch veel prijzen gaan kosten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2020 - 15:57 schreef remco k het volgende:[..] Ten Hag verwacht hem er tegen az wel bij. Op Neres na is die info over het algemeen wel goed. Of er met Ziyech risico genomen is weet ik niet. Het zijn nu ook ineens beide kuiten. Overigens begrijp ik dat risico volkomen. Het is Europees voetbal en daar wil je alles uit de kast halen. Dat ben ik deels met je eens. Anderzijds geeft Ten Hag steeds aan géén enkel risico te willen nemen met spelers. Je kan dat wel als tegendraads tegen elkaar afzetten waarbij dus de vraag of er teveel risico bij zat, gerechtvaardigd was.
We waren er in ieder geval helaas niet bij ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Apart dat Ten Hag beweert dat Getafe vorige week boven zichzelf is uit gestegen. Wij hebben massaal gezegd dat het lastig zou worden tegen de op dat moment nummer 3 in Spanje. Vorig jaar ook al knap 5e. Dan heb je ze dus onderschat beste Erik. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2020 - 16:14 schreef Loetje het volgende:Apart dat Ten Hag beweert dat Getafe vorige week boven zichzelf is uit gestegen. Wij hebben massaal gezegd dat het lastig zou worden tegen de op dat moment nummer 3 in Spanje. Vorig jaar ook al knap 5e. Dan heb je ze dus onderschat beste Erik. Hij dacht 'laat ik ze nog even extra tergen, die Spanjaarden' ;) Aparte tactiek idd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|