|
|
Loetje
|
|
|
Geef dan rood voor Babel! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik vind Eiting wel prima invallen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het is zeer bedroevend om hier naar te kijken. We verdienen het niet eens om te winnen.
Ben benieuwd of er minimaal één doelpunt in deze wedstrijd gemaakt gaat worden, ongeacht door welke club. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat valt mij ook op. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoe vrij wil je staan, Babel... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het zegt alles dat dit de noodoplossing is |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Babeltje, Babeltje. Hoe slecht kun je zijn |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
In de huidige vorm van de clubs bovenin, zie ik aan het eind van de rit Feyenoord nog de titel pakken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 4 betere opties geblesseerd. Dat breekt ons gewoon op. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is zo statisch voorin, alle keuzes verkeerd. Al het voetbal is eruit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfffff Blind. De beste bij Ajax en dan zo kinderachtig in de fout. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
We gaan er weer aan in Almelo. En dit Ajax wordt zo echt géén kampioen.
En waardeloos verdedigt van Daley Blind! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schouder duw in de rug. Die zou afgekeurd moeten worden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Tot nu toe hebben we zes goede kansen gehad om op 0 - 1 én 0 - 2 te komen. Dat we de weg kwijt zijn in de afgelopen vier wedstrijden, is wel zeker.
Deze 1 -0 voor Heracles bewijst dat maar weer eens. DRAMAAAAAAATISCH ! ! ! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Uitgerekend Daley Blind in de fout |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dan breng je toch verdorie Traore joh! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als deze schouder duw bestraft wordt. Waarom die van Dessers op Blind niet? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom blijft iedereen maar eindeloos lopen met die bal? Ik kan het amper nog aanzien, alles is kapot wat er in anderhalf jaar tijd opgebouwd is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Heracles weet de laatste 7 wedstrijden niet te winnen en uitgerekend tegen Ajax doen ze dat wel. Hoe triest. GVD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die brengt ook niks. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik dacht dat ik de enige was die dat zag |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Tot nu toe hebben we zes goede kansen gehad om op 0 - 1 én 0 - 2 te komen. Dat we de weg kwijt zijn in de afgelopen vier wedstrijden, is wel zeker.
De 1 -0 voor Heracles bewijst dat maar weer eens. DRAMAAAAAAATISCH ! ! ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geen enkel moment het idee dat Ajax een goal zou kunnen gaan maken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Uitgerekend Blind?? Sta er niet eens van te kijken dat het weer Blind is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wie o wie gaat Ajax uit het slop halen?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dat die Babel überhaupt is gehaald. Weer eens een goedkope oplossing willen proberen!! Dramatisch weer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tadic aanvoerder af maken! En alles en iedereen op de schop. Het is heel duidelijk dat dit Ajax niet goed is in de breedte en er geen enkele balans is. Ajax kan niet zonder Ziyech, maar hier mankeert veel en veel meer |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ajax en lange ballen! Nooit een succes geweest! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ben heel erg benieuwd hoe de opstelling zal zijn tegen Getafe én AZ om twee keer te kunnen winnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedere keuze is een verkeerde constant de moeilijke optie kiezen ipv de makkelijke. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2020 - 18:33 schreef Onze Ajax het volgende:Ben heel erg benieuwd hoe de opstelling zal zijn tegen Getafe én AZ om twee keer te kunnen winnen. Niet heel veel anders. Er is namelijk niet veel anders. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2020 - 18:31 schreef Loetje het volgende:Tadic aanvoerder af maken! En alles en iedereen op de schop. Het is heel duidelijk dat dit Ajax niet goed is in de breedte en er geen enkele balans is. Ajax kan niet zonder Ziyech, maar hier mankeert veel en veel meer Het verval ten aanzien van vorig jaar is wel heeeeeeeel erg groot |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2020 - 18:33 schreef Onze Ajax het volgende:Ben heel erg benieuwd hoe de opstelling zal zijn tegen Getafe én AZ om twee keer te kunnen winnen. Precies dezelfde opstelling. Er is geen alternatief helaas |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo’n duur elftal en die jongens en trainer leggen dit op de mat.
Echt schandalig. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is er toch aan de hand met de ploeg zeg. Pffffff.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2020 door remco k -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Om je helemaal kapot te schamen.
Alles wat er op het veld stond vandaag een dikke onvoldoende en de trainer erbij. Wat een dramatische prestatie dit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sinds half November geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben hier echt helemaal ziek van. Ik herken in niks meer het Ajax van vorig seizoen. Man, man wat heb ik de ziekte in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Uiteindelijk is de selectie niet sterk genoeg in de breedte en is er in de winterstop niet voldoende geanticipeerd op de blessures en het niet fit zijn van bepaalde spelers. Het spel wordt met de week erger en nu hebben we een fors probleem. Ik vind ook als je deze week nog 2x verliest, je moet gaan ingrijpen. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Selectie te smal, Babel miskoop, Gravenberch overhyped, tadic deed niet mee, ten hag brevet van onvermogen.
Er is niet goed ingekocht: marin, alvarez blijkbaar te licht. VOor dat geldhandelaar een topspits gekocht moeten worden.
Titel weg . Voetbal weg. Lachertje van de eredivisie. Dank je wel ten hag |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ten Hagje het is leuk geweest ... je krijgt ze niet meer aan het voetballen ... en nu opgepleurd stomme kut boer. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2020 - 18:25 schreef Pietje het volgende:Heracles weet de laatste 7 wedstrijden niet te winnen en uitgerekend tegen Ajax doen ze dat wel. Hoe triest. GVD Kunstgras Ajax daar daar niet op voetballen,derde jaar verlies daar |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nu al net zo vaak verloren als vorig seizoen in 34’wedstrijden, belooft niet veel goeds ... |
|
|
|