|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bijlow als enige voldoende. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bozenik ook, doet al meer dan ik had verwacht |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Weer een slechte wedstrijd gewonnen. Volgende! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat kunnen wij lelijk spelen en toch winnen zeg. Dat wordt nog wat volgende week tegen PSV... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een draak van een wedstrijd. Manmanman.. Mrja 3 points |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Larsson man van de wedstrijd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Standaard verliezen daar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pff, geen enkele wedstrijd zit je rustig. Maar wel weer gewonnen.
IE kan je totaal niet vertrouwen om degelijk te verdedigen. Hopelijk is Botteghin snel weer fit, die is enerzijds beperkter maar anderzijds wel een stuk stabieler.
Voorin missen we veel diepte in het spel met deze 3. Verwacht de nodige speeltijd voor Narsingh als ie weer fit is. Vond Larsson overigens eerste helft best aardig, behoorlijk dynamisch, al was is zoals altijd niet altijd gelukkig in zijn actie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En Toornstra Fer Berghuis Malacia n Karsdorp. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ga voor Malacia, die was onverzettelijk vond ik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan moeten ar en VVout maar allebei uit eten gaan... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Misschien moet jij ook maar mee |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Durfde niet als eerste zijn naam op te schrijven maar als jij het zeg hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 5,5
De rest lager dan dat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou 6 van de 11 is nooit fijn Henkie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Fijn ventje, jij vindt dit. Ik vind anders. Moeilijk hè? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die penalty die Fortuna krijgt vind ik nog steeds niks als ik hem terugzien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 punten maar wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die ander ook niet. Dus is het 1-0 geworden. Kom je nog goed weg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet moeilijk,wel lachwekkend |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In retrospectief is t op zich een prima resultaat met zo’n gemankeerde selectie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vooral als je een groeiende speler als Sinestera in één keer mist, moeten het Sam & Moos het gaat doen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Feijenoord is moeilijk te verslaan op het moment. Advocaat parkeert de bus (5-3-2) en wint de wedstrijden. Het is alleen niet om aan te zien. Het is maar waar je de nadruk op legt, punten of voetbal. Met deze selectie denk ik op de punten dan maar... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Speelt op de omschakeling, scoren deden we niet veel ook niet met 1 of 2 maan meer voorin omdat het niet aansloot. Ging ook niet want dan vielen de gaten achterin en verdedigen rond de middenstreep is ze niet gegeven. Je kan dan maar beter zo spelen en hopen dat je het geluk hebt dat je ze minder tegen krijgt dan je er maakt en dat pakt aardig uit tot nu toe, ook al komen we er aardig mee weg als ik de samenvatting mag geloven. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2020 - 09:08 schreef CobusIII het volgende:Het is maar waar je de nadruk op legt, punten of voetbal. Met deze selectie denk ik op de punten dan maar... Dit is echt niet de slechtste Feyenoord-selectie die in jaren hebben gezien. Maar spelers zijn allemaal totaal uit vorm lijkt het wel. En er zit geen positiespel in. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geloven jullie in de inpact van de begrafenis van Carlo de Leeuw |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Fortuna altijd lastig. 3 punten en de druk ligt nu bij die kaaskoppen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoorde het Dick zeggen. Is geen zinnig woord over te zeggen. Het kan. De een raakt dat dieper dan de ander. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Impact ja. Maar we spelen al een jaar of 2 elke keer zo slecht tegen Fortuna, das geen toeval meer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaf Berghuis ook aan, hebben 2 spelers die tussen de linies door blijven lopen. Lastig. |
|
|
|