|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaat me een druk en mooi weekje worden. We pakken ze in een spannende partij met 2-3. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als ze deze winnen zou ik dat ontzettend knap vinden. Ik verbaas mij elke week om niet het betere of veel betere team te zijn en toch alles winnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Met ozkayup, Bot, Haps, en Jorgensen loopt het weer. En win je van PSV |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
PSV had vandaag gewoon moeten verliezen. Strafschop die het niet is, hands in de andere 16m. Belachelijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Lekker weekendje. Ajakkes tegen Az en wij naar de Boeren.
Heb geen idee of we de beter voetballende ploeg zullen zijn deze wedstrijd. Ook geen notie ofmwe deze middag de meeste en beste kansen zullen hebben.
Weet wél dat we 3 ptn pakken daar, gebeurt altijd in legendarische seizoenen. En ik heb 't gevoel al ná het verlies van Ajax in Groningen, en nu zeker, we doen gewoon weer mee voor t kampioenschap.
Maand maart gaat een héél lekkere worden. Zo tegen begin april begint de status van Advocaat deze planeet te ontstijgen....... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2020 - 21:23 schreef Bowie het volgende:Lekker weekendje. Ajakkes tegen Az en wij naar de Boeren. Heb geen idee of we de beter voetballende ploeg zullen zijn deze wedstrijd. Ook geen notie ofmwe deze middag de meeste en beste kansen zullen hebben. Weet wél dat we 3 ptn pakken daar, gebeurt altijd in legendarische seizoenen. En ik heb 't gevoel al ná het verlies van Ajax in Groningen, en nu zeker, we doen gewoon weer mee voor t kampioenschap. Maand maart gaat een héél lekkere worden. Zo tegen begin april begint de status van Advocaat deze planeet te ontstijgen....... Gaat altijd goed als Feyenoorders dit soort dingen beginnen te dagdromen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beter deze gedachte als er vanuit gaan daar te verliezen.. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Geloof me Mighty, ik heb diep gezeten, zo tegen eind oktober echt overwogen om de club achter me te laten, die wedstrijd in Zwitserland bv was zo vreselijk slecht dat ik dgn later nog klote voelde.
Maar sinds de intrede van Dick met de nwe staf zijn we qua resultaten weer top, is de trots terug voor de club en begin ik echt te geloven dat dit elftal met iets bijzonders bezig is.
En in dit beeld past een overwinning in boerenland, hoe Italiaans of sneaky dan ook. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hij is eerlijk, ik ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay, en waarom gaan we dan verliezen.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Als we volgende week winnen gaan er nog leuke dingen gebeuren! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: -Omdat we niet in onze sterkste opstelling meer spelen (deed dit weekend al zeer, alleen net niet in resultaat) -Omdat we winnen in Eindhoven niet zo vaak gebeurt -omdat we waarschijnlijk Kuipers als scheids hebben -Omdat er supporters dromen over prijzen (Da's bij ons bijna vragen om gezeik) -omdat ik nog steeds vind dat we totaal niet goed voetballen, en je zomaar een maand lang niks kunt winnen als het geluk opdroogt -omdat ik me al jaren instel op teleurstellingen |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2020 - 21:46 schreef MightyAce het volgende:[..] -omdat ik nog steeds vind dat we totaal niet goed voetballen, en je zomaar een maand lang niks kunt winnen als het geluk opdroogt Dat we niet goed voetballen klopt, Dick kiest voor punten Maar het woordje geluk ben ik echt niet met je eens, als je 11 wedstrijden ongeslagen bent, kun je niet meer spreken van geluk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch wel. Je kunt ook elf keer goed gokken bij roulette, blijft geluk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2020 - 21:31 schreef Bowie het volgende:Geloof me Mighty, ik heb diep gezeten, zo tegen eind oktober echt overwogen om de club achter me te laten, die wedstrijd in Zwitserland bv was zo vreselijk slecht dat ik dgn later nog klote voelde. Maar sinds de intrede van Dick met de nwe staf zijn we qua resultaten weer top, is de trots terug voor de club en begin ik echt te geloven dat dit elftal met iets bijzonders bezig is. En in dit beeld past een overwinning in boerenland, hoe Italiaans of sneaky dan ook. De club achter je laten? Man mij lukt dat nooit. Omdat ik het niet kan en wil. Jou ook niet. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Let me know, als dat gelukt is |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2020 - 21:46 schreef MightyAce het volgende:[..] -Omdat we niet in onze sterkste opstelling meer spelen (deed dit weekend al zeer, alleen net niet in resultaat) -Omdat we winnen in Eindhoven niet zo vaak gebeurt -omdat we waarschijnlijk Kuipers als scheids hebben -Omdat er supporters dromen over prijzen (Da's bij ons bijna vragen om gezeik) -omdat ik nog steeds vind dat we totaal niet goed voetballen, en je zomaar een maand lang niks kunt winnen als het geluk opdroogt -omdat ik me al jaren instel op teleurstellingen Die laatste doet er toe. Dat voorgaande was daarmee niet eens nodig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2020 - 21:46 schreef MightyAce het volgende:[..] -Omdat we niet in onze sterkste opstelling meer spelen (deed dit weekend al zeer, alleen net niet in resultaat) -Omdat we winnen in Eindhoven niet zo vaak gebeurt -omdat we waarschijnlijk Kuipers als scheids hebben -Omdat er supporters dromen over prijzen (Da's bij ons bijna vragen om gezeik) -omdat ik nog steeds vind dat we totaal niet goed voetballen, en je zomaar een maand lang niks kunt winnen als het geluk opdroogt -omdat ik me al jaren instel op teleurstellingen Wat de. Teleurgesteld leven joh |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We winnen omdat: We vechten voor een overwinning We Dickie hebben Omdat PSV nog slechter voetbalt Omdat we niets te verliezen hebben Omdat we van de 12 e plaats komen En omdat ik er in geloof |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou Larsson ook niet tegenover Dumfries zetten. Die luie Zweed is na 10 minuten al moe als hij achter Dumfries aan moet.
Benieuwd naar Dick zijn tactisch plan. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wie fluit er Wie zitten voor de VAR En wat is de opstelling dan pas mijn uitslag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: niet genoeg om dichte bij te komen |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Scheidsrechter:Björn Kuipers VAR :Makkelie Opstelling. : Bijlow Karsdorp-Bottegin-Senesi-Malacia Toornstra-Fer-Köckzu Berghuis-Bozenik-Haps |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Heerlijke weken elke Maandag weer een feestje. Zie geen enkele reden om deze te verlizen dat PSV is een slappe hap. Erop en erover even die Itharen uit de wedstrijd spelen en klaar is Cees. Zou Haps ook lekker bij Dumbie zetten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En wie kiezen ze als scheidsrechter? HIGLER. Bereidt je maar weer voor op oneindige irritatie! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Ssssssswaaaab, Hendrix, Understall, Lammers, opvreten die gasten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Dick zal voor een gelijkspel gaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Waar ik direct voor teken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stel je voor je verliest...............ja en dan. Psv is zwalkend en overtuigd mij niet,due ja ik wil dat we winnen. Maar nee het is niet het einde. Parijs is nog ver ( citaat Joop Zoetemelk) Ik vind na de start ( 12e plaats) alles mooi |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
3 verliespartijtjes en de stemming is weer compleet omgeslagen...Zo gaat dat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laten we het er op houden dat de komende wedstrijden spannend worden en er heel wat vanaf hangt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En die komen eraan, vandaag de eerste |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De zenuwen slaan weer toe bij Stylzz. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet echt, is meer een beetje dat t er al een paar weken aan zit te komen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op basis spel is dat zeker zo, toch denk ik dat het collectief er zich weer doorheen slaat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of het wordt een snoeiharde ( voor NL begrippen) met een hoofdrol voor de VAR. Of een saaie tiktak wedstrijd |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Heerlijke video op Feyenoord twitter, geen Woorden maar Dadenm lekkere muziek, mooie bus, veel strijd, en uiteindelijk juichende Feyenoorders.
Dat gaat 't worden vanmiddag.
Een échte topper, met veel strijd, nog meer spanning, maar vooral een Feyenoord dat nu écht aantoont gewoon kampioenskandidaat te zijn.
1-3! |
|
|
|