|
|
CobusIII
|
|
|
toornstra inderdaad erg matig en ik ben bang dat bozenik niet kan voetballen. hoop dat hij wel een afmaker is....Wel één van de beste helften van Feyenoord dit seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 15:18 schreef MMM het volgende:Niet ontevreden over de eerste helft als team. Toornstra vind ik weer heel erg zwak, Haps en Malacia aan de bal ook matig, Bozenik mag wat feller in de duels. Feller, ik denk dat dit ervaring en body is. Hoe veel Bozenik loopt in een wedstrijd, is ongewoon. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ideaal moment lijkt me ook |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha dat bedacht ik me om 15u 18 ook al. Tuurlijk ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben er nog niet gerust op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hartslag 180 ,ook wat nageltjes gebeten. Dit alles moet gecompenseerd worden met winst in Eindhoven. Hadden we maar garantie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 14:39 schreef van geil het volgende:Mooi te zien zojuist, de Bluffer vol in beeld , met een bordje op schoot, met de tekst; Fuck you Henk. Nee, dat was een supporter naast hem. Hij had het bord 'Homo van Geil' omhoog. Selectieve gluurderd, haha! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan Been niet gewoon een uitsmijter gaan eten ergens? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
PSV tandeloos. Dat helpt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 15:23 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, dat was een supporter naast hem. Hij had het bord 'Homo van Geil' omhoog. Selectieve gluurderd, haha! Die boeren kunnen niet schrijven. Fake news. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 15:19 schreef Stylzz het volgende:[..] Feller, ik denk dat dit ervaring en body is. Hoe veel Bozenik loopt in een wedstrijd, is ongewoon. Zit zeker wat in.
2e absoluut. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat ik goed vond om te zien, waren de steekpassjes op het middenveld....heel lang niet gezien...(Sinds Rutten).. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Bluffert! Ace noemt jou boer! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik kan het niet helpen maar als ik hem daar zie gaan mijn gedachten toch weer naar die oorwassing. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog een helft genieten, gelukkig plaats genoeg rond de tafel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 15:32 schreef tomson het volgende:[..] Ik kan het niet helpen maar als ik hem daar zie gaan mijn gedachten toch weer naar die oorwassing. Ja, en doet ie ook nog eens lekker verslag van deze wedstrijd.. Uhhh |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En bewijs, Bozenik kan voetballen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 15:32 schreef tomson het volgende:[..] Ik kan het niet helpen maar als ik hem daar zie gaan mijn gedachten toch weer naar die oorwassing. Kan die geen nieuwe club krijgen in China of zo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dramatisch begin tweede helft als ie telt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zou net buitenspel kunnen zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dat mag toch wel een kaart zijn voor Dumfries. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jawel, want nu is het geloof terug |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jawel, want nu is het geloof terug |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die linkerkant werkt aanvallend echt niet |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Een gele kaart voor Gakpo omdat hij geen vol zicht op PSV supporters wilhebben als hij juicht, maar geen gele kaart voor Dumfries als hij lomp op de enkel van Malacia gaat staan?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die goal van PSV was wel echt fantastisch ingeschoten |
|
|
|