|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pff, die Dummefries mag alles precies zonder kaart te krijgen... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We spelen duidelijk tegen 12 man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij vlag meteen, dat kan helemaal niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niet voor het eerst |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha echt niet matenaaiertje |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Toch een punt tegen 12 man |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Higler brengt zichzelf in de problemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog ff teruggekeken, die handsbal was echt niks. Maar voor de rest was t kut. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Flink de pest erin, dit had je gewoon MOETEN winnen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bonuspunt onder deze omstandigheden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Te veel mensen die afwezig waren. Toornstra. Stevie. Narsingh. Malacia. Haps. Kökcü
echt matig, vooral die tweede helft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan zou ik nog maar eens kijken ,en op zijn hand letten. De vingers gaan met de bal mee naar beneden. Maar goed,heb toch een hekel aan dit soort pingels. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het Haps experiment is mislukt. Mede dankzij Higler, dat wel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 16:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dan zou ik nog maar eens kijken ,en op zijn hand letten. De vingers gaan met de bal mee naar beneden. Maar goed,heb toch een hekel aan dit soort pingels. Die bal raakt op zeker de hand....penalty is misschien overdreven. Aan de andere kant...die arm hoort daar niet en loop je risico... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dumfries zegt hetzelf ook bal raakte m’n hoofd en hand.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit zijn gewoon geen penalties. Moeten ze ook gewoon mee ophouden. Kijk hoe die bal wegvliegt.
Vind al die onbestrafte shirt trek en vasthou momenten veel irritanter. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En het mag dan wel geen hands zijn maar zijn elleboog en vuist drukte botje wel lekker weg. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Leuke pot jammer van al die mogelijkheden pfffff |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ff wat anders doen nu, dit is nog niet echt lekker voor mijn humeur. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik vond het ook geen penalty. Zat wel een stukje hand bij, maar vooral toch ook veel hoofd. Als je ergens voor fluit dan is het m.i. het gebruik van die arm t.o.v Botteghin. Maar dat was ook niet echt zwaar genoeg denk ik en ook niet in de spirit van de wedstrijd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit seizoen 4 punten tegen PSV. Uitstekend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 16:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik vond het ook geen penalty. Zat wel een stukje hand bij, maar vooral toch ook veel hoofd. Als je ergens voor fluit dan is het m.i. het gebruik van die arm t.o.v Botteghin. Maar dat was ook niet echt zwaar genoeg denk ik en ook niet in de spirit van de wedstrijd. Nee, klopt, Dumfries is een lul met vingers, maar sprong gewoon eerder. Kopte m goed weg. Soit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 16:33 schreef VVout het volgende:En het mag dan wel geen hands zijn maar zijn elleboog en vuist drukte botje wel lekker weg. Hij leunt , duidelijk als iets , en ook nog contact met het hoofd. 100 procent pingel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 16:37 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee, klopt, Dumfries is een lul met vingers, maar sprong gewoon eerder. Kopte m goed weg. Soit. Precies. Zocht de grens op, maar ging er niet over heen, niet zoals de scheids floot deze pot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2020 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Var heeft veel commentaar gehad anders wordt ie gewoon gegeven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 16:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Precies. Zocht de grens op, maar ging er niet over heen, niet zoals de scheids floot deze pot. Met mijn Feyenoordbril vind ik ook penalty natuurlijk, maar fair gezien niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als er had 1 moeten winnen , dan waren wij het. Kan er wel prima mee leven, het kwartje kan niet altijd goed vallen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2020 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: VAR grijpt alleen in als het 100% fout is. En dit lijkt me juist een schoolvoorbeeld van een situatie waar juist veel interpretatie bij komt kijken. De scheids had hem evt kunnen geven, maar persoonlijk kan ik er mee leven dat hij dat niet doet. En als VAR grijp je in deze situatie ook niet in. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hadden twee punten meer moeten zijn... Maar ja, het kan niet altijd meezitten helaas... Wel jammer.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 16:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] VAR grijpt alleen in als het 100% fout is. En dit lijkt me juist een schoolvoorbeeld van een situatie waar juist veel interpretatie bij komt kijken. De scheids had hem evt kunnen geven, maar persoonlijk kan ik er mee leven dat hij dat niet doet. En als VAR grijp je in deze situatie ook niet in. Ik kneep m nog even aan t einde bij Thomas. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eigenlijk werd het kansloos na de wissel Bozenik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 16:40 schreef van geil het volgende:[..] Als er had 1 moeten winnen , dan waren wij het. Kan er wel prima mee leven, het kwartje kan niet altijd goed vallen. Eens. Die goal na rust heeft ze veel energie gegeven, daardoor bleven ze echt in de wedstrijd (buiten dat het toen de gelijkmaker was uiteraard). Wij waren iets gevaarlijker en hadden meer aanspraak op de 3 punten, maar het verschil was ook niet zo groot dat 1-1 een rare uitslag is. Denk dat we redelijk speelde grote delen van de wedstrijd. Al hadden we het het eerste kwartier van de tweede helft lastig. En ook een mindere periode halverwege de eerste. En de wissel van Bozenik deed ons ook geen goed trouwens. En dat ligt niet zozeer aan Narsingh, maar meer dat je gewoon een puntspeler miste.
En inderdaad, het heeft ook vaak genoeg meegezeten recent, dus is wat het is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heel even ja, maar er bleek gelukkig weinig aan de hand. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En dat vind ik eigenlijk een positief iets.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2020 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het voetbal had meer smoel dan de laatste weken, maar PSV is ook wel vrij armoedig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Malacia naar linksvoor en Haps links achter, kwam er niet uit. Botteghin wat we ook vinden speelde een goede wedstrijd, Senesi prima maar sorry die Karsdorp ???????!?!!!!!!! En de Domfries maakte Hands hoe duidelijk wil je het hebben ? Zelf bevstigde hij het (dat was toch dummerfries) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen hands, althans twijfel. Dan geen pingel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Voor de speler in kwestie wel, maar Dick had echt moeten zorgen dat er iemand in de punt stond. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 17:07 schreef van geil het volgende:[..] Voor de speler in kwestie wel, maar Dick had echt moeten zorgen dat er iemand in de punt stond. In principe eens, want zelfs op de counter spelen ging niet met deze bezetting voorin. Maar goed, wie zet je daar dan neer? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Enige redelijk alternatief was denk ik Narsingh? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 17:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] In principe eens, want zelfs op de counter spelen ging niet met deze bezetting voorin. Maar goed, wie zet je daar dan neer? Berghuis bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die stond er ook. Min of meer. Maar die gaat zwerven. Wat ook zijn kracht is. Maar het gevolg is dat je alsnog zonder punt speelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee T , ik zeg dus, Dick had moeten zorgen dat er iemand in de punt stond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus een briefje, in de punt, en nergens anders meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of dat briefje aan Narsingh zelf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dubbele pingel dus ;) Raakte ook het hoofd van Botje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kijk eens goed naar de beelden hij raakt hem met zijn vuist, ik vond het duidelijk, ok ik kijk met een gekelurde bril. Maar kijk nu eens goed |
|
|
|