|
|
Loetje
|
|
|
Wat ligt het bij Ajax iedere keer open.
Na de eerste minuten wederom niet meer gevaarlijk geweest. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het valt de laatste maanden zo verschrikkelijk op dat geen enkele speler op de bal verdedigd.
Iedere tegenstander kan met de bal aan de voet doen wat ie wil. Het enige wat wij doen is meelopen. In de duels probeert men het wel en verder wacht men op foutjes. Maar gewoon ouderwets een bal afpakken is er zelden tot nooit bij.
Echt heel irritant. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus. Martinez start bij die sprint gewoon 10 meter eerder en is gewoon te laat omdat ie niet op let. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 20:22 schreef Loetje het volgende:Wat ligt het bij Ajax iedere keer open. Na de eerste minuten wederom niet meer gevaarlijk geweest. Begin echt heel goed en fris tot aan de goal. Daarna niks meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zijn de verslaggevers soms blind?
Je ziet toch gewoon dat ie een schop krijgt. Roept ie dat ie op de bal ging staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
AZ doet ondertussen gewoon wat Getafe deed he. Gewoon een lijn van 6 man optrekken |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zonder bal wordt Ajax gewoon echt van de mat gevoetbald. En dat terwijl az gewoon niet eens goed is aan de bal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
AZ zo compact en maar eindeloos combineren. Kies nou eens de snellere oplossing |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inzet zat. Maar dat is ook het enige. Ze rennen hard. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Het is eeuwig opbouwen en dan een lange zeikpass geven waardoor AZ kan counteren.
Echt afschuwelijk om naar te kijken. Er is letterlijk geen enkele speler die aan de bal een drang naar voren heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pffff. Martinez raakt echt geen bal normaal momenteel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ahhhh kom op zeg. Ga eens op die fucking bal verdedigen man. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is er in hemelsnaam met dit elftal gebeurd, er lukt helemaal niks meer. Sterker nog, we zijn niet eens meer gevaarlijk en staan gewoon te ballen als een middenmoter en niks meer dan dat. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ben nu pas thuis. Ik hoorde dat AZ de betere ploeg is en dat wij de initiatief niet willen / kunnen nemen. Ook hoorde ik dat veel passes niet goed aankwamen.
Dus is mijn vraag : spelen we (weer) ondermaats voetbal met te laag tempo voetbal, of valt dat wel mee ? Is er gretigheid en goede instelling aanwezig bij ons ? Is AZ terecht de beter ploeg tot nu toe ?
Al met al geen goed begin van ons lijkt mij, nu het denk ik erg moeilijk kan worden met de achterstand van 0 - 1 Wie zijn de beste drie spelers bij Ajax tot nu toe, of is dat geen van allen ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt iedere speler van az kan iedere bal gewoon meters vrij aannemen en alles doen wat ze willen.
Dat az daar niks van snapt en er niks nuttigs mee doet. Veranderd daar niks aan. Wat een verschrikking zonder bal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Is dit niet gewoon een pingel? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dus je mag je arm zo opzij slaan??? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik ben overigens wel eerlijk, met verlies vandaag en woensdag, moet het wel einde verhaal zijn voor Ten Hag. Ajax moet gewoon kampioen worden en het lijkt langzaam helemaal mis te gaan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Fijne VAR weer. Fucking overduidelijke penalty |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe kan dat nou geen penalty zijn. Dit meen je toch niet zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
We verdienen niks, maar dit was echt een pingel. Zeist zit ons zelden mee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De wil is er echt wel. Maar echt iedere speler mist de vorm. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Iedereen speelt zo Ajax onwaardig op het moment. De enige die voldoende is, is Onana. De rest is één groot drama |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik ben benieuwd of we de tweede helft veel beter tot voetballen komen, en de wedstrijd (alsnog) hopelijk kunnen winnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Loopacties lijken ook helemaal nergens op |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfffff. Wat geven we veel weg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sorry voor me taalgebruik, maar kan iemand voorgoed die walgelijke Dusan Tadic voor altijd eruit halen? Wat een kutspeler is dat geworden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Onana redt je gewoon weer. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ze mogen werkelijk alles doen en elke bal komt aan. Wat een kuthelft. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
JA, goede redding van Onnana. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
We krijgen voetballes! Wanprestatie van jawelste de eerste helft.
Nogmaals, verliezen we vandaag en woensdag, moet Ten Hag er acuut uit. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Blind lijkt me niet helemaal fit (begrijpelijk overigens) Geeft wel enorm veel weg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 20:50 schreef Jaccio het volgende:Blind lijkt me niet helemaal fit (begrijpelijk overigens) Geeft wel enorm veel weg Blind maakt indd de fout, maar het zijn met name Eiting en Martinez door wie al die ruimte ontstaat al de hele eerste helft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar met het programma wat nog komen gaat, wetende dat Ziyech en Promes er straks af gaan, zie ik ons geen kampioen meer worden. AZ en Feyenoord een aanzienlijk makkelijker programma dan wij.
Het spel wordt gewoon niet meer beter. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Oprotten met die kale kut kabouter, krijgt er geen enkel voetbal in en dat al weken. En maar slap uit zijn nek lullen ... hebben in 2020 ondertussen al meer verloren dan gewonnen. Oppleuren kale mafkut ... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Moeten we ons niet eens afvragen wie eigenlijk nu wél de trainer moet worden voor Ajax, een trainer die Ajax wél veel verder kan brengen ?
Toch wel een vraag die vaker bij me opkomt. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Overigens wel een 100% pingel onthouden ... die VAR kunnen ze zo langzamerhand wel mee kappen, wordt met de week achterlijker die idioten in Zeist. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 21:03 schreef Onze Ajax het volgende:Moeten we ons niet eens afvragen wie eigenlijk nu wél de trainer moet worden voor Ajax, een trainer die Ajax wél veel verder kan brengen ? Toch wel een vraag die vaker bij me opkomt. Komt al maanden bij me op ... deze lul de behanger is totaal ongeschikt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
In december geef je in 8 dagen 6 punten weg en ga je uit de CL. Als je nu niet oppast, geef je in 9 dagen opnieuw 6 punten, de EL en de beker weg. Het is een keer klaar he. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 21:06 schreef Loetje het volgende:In december geef je in 8 dagen 6 punten weg en ga je uit de CL. Als je nu niet oppast, geef je in 9 dagen opnieuw 6 punten, de EL en de beker weg. Het is een keer klaar he. Bij iedere top club was de trainer al in de hoogste boom gehangen maar niet bij deze amateur vereniging ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2020 door pth -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eerste minuten na rust weer prima. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
The Hunter voor Tadic ... bakt er helemaal niets meer van die prullenbak ... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ziyech loopt overal en nergens |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Dat weet ik en ik begrijp de reacties hierop. Ik dacht eerst dat het (nog) wel goed kon komen.
Maar op 'n één of ander manier wil het niet meer vlotten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een drama is Martinez geworden. Gewoon niet meer met de man meelopen en aan de bal louter vertragen |
|
|
|