|
|
pth
|
|
|
Het druk zetten op de bal was zo goed ontwikkeld en komt nu helemaal niet meer uit de verf ... hoe is dat in godsnaam mogelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo dom hè. Een schouder duw in iemands rug. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Een ding weet ik wel, Schuurs kan mij nog verre van bekoren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 21:12 schreef pth het volgende:Het druk zetten op de bal was zo goed ontwikkeld en komt nu helemaal niet meer uit de verf ... hoe is dat in godsnaam mogelijk. Achterste linie durft niet door te dekken en Martinez en Eiting staan 10 meter weg bij hun mensen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De redelijke fases van Ajax duren tegenwoordig 5 minuten |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik heb de indruk dat Onnana en Schuurs erg goed zijn. Over de eerste helft weet ik verder niets omdat ik driekwart gemist hebt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Onana echt de enige die altijd constant goed is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eens. Veltman is op dit moment echt stabieler. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En laten we ook eerlijk zijn, aan deze Ziyech heb je helemaal niks. Dramatisch aan de bal en alleen maar zeveren |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 21:11 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Dat weet ik en ik begrijp de reacties hierop. Ik dacht eerst dat het (nog) wel goed kon komen. Maar op 'n één of ander manier wil het niet meer vlotten. Het heeft nooit gevlot met die kale kut kabouter ... Ajax heeft lange tijd uitstekend voetbal gespeeld ondanks de aanwezigheid van die mafklapper. Niet dankzij dat tactisch onbenul. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Hoe kan het dat alles ineens als een kaartenhuis ineen is gezakt bij Ajax..? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe kan Martinez gewoon tussen de twee cv staan als de wit 40 meter bij hem weg is. Jezus Christus. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Marin maar brengen voor Martinez. Die doet echt al weken niks goeds. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Moet je bij ten Hagje zijn met zijn achterlijke keuzes en onbegrijpelijk omzettingen in het elftal, waardoor alle automatismen er nu wel uit zijn. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Denkelijk geen goede samenspel, en ook angst ? Ik denk niet meer dat alleen blessures de oorzaak is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2020 - 21:18 schreef pth het volgende:[..] Moet je bij ten Hagje zijn met zijn achterlijke keuzes en onbegrijpelijk omzettingen in het elftal, waardoor alle automatismen er nu wel uit zijn. Automatismen raak je kwijt door gewoon 6 tot 8 basis spelers te missen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ziyech. Je speelt echt zeg als een natte krant. Inzet genoeg maar aan de bal een drama. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Die zeik Marokkaan is vandaag net zo belabberd als die roze smurf. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Donny staat veel en veeeeeel te diep. Geen ruimte meer om weg te lopen joh |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: En door allerlei onbegrijpelijke omzettingen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Over en uit. En de titel pakken wij niet, het wordt alleen maar slechter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus. En weer doordat helemaal niemand die bal wil afpakken. Niemand die een bal afpakt. Hoe de fuck kan dat man. Dit is toch niet normaal |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat een klotebende . 0 - 2. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Afkeuren lijkt me. Duidelijk hands. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
100% hands ... blinde kut Turk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom op zeg. Gewoon klem met de arm. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is toch helemaal geen discussie. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
En zo wordt je dus zoekgespeeld.. Voetballes van AZ. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pfff wat ontsnap je hier, hoe terecht ook |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Had dat ook ff bij die penalty gedaan. Tering, deze was ook overduidelijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer laat Ajax zich uitlokken. Wat een amateuristische bedoelingen hier |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom op. Verlos die Martinez uit zijn lijden. En verlos mij daarmee van m’n irritatie. Slechtste man op het veld. Echt niks goed aan de bal. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Voor rond 22:00: Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten, Ten Hag oprotten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
AZ is fitter met meer gretigheid. en wij slomer met afwezigheid van inspiratie(s). |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Zou Chelsea al spijt hebben? Sjezus wat een drama die Ziyech ... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Blind weer met briljant balverlies. Hoe is fucking iedereen zo uit vorm. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Alle spelers waar we naar snakte, Blind en Ziyech zijn DRA-MA-TISCH |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Onvoorstelbare pleuris bende ... lijkt helemaal nergens meer op ... AZ had al op 0-3 0-4 kunnen staan. Ben er zo goed als klaar mee ... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer is er geen reden om eens in te grijpen he |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
God.. Blijft gewoon niets anders over dan de schade beperken lijkt het.. Vreselijke wedstrijd van Ajax |
|
|
|
|
pth
|
|
|
HUNTELAAR ipv het Tadic drama! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is weer combineren tot je dood loopt. Sorry, maar hier zit geen visie meer achter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Huntelaar erbij. Je moet. 0-1 of 0-3 boeit niet meer. |
|
|
|