|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Prima, nu weer lekker volwassen doen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja hehe. Tis weekend en dan gaat ie als queen Passiva door het leven..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jawel kan ik best, geef enkel ff tegengas aan de jensbashers.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Prima, maar doe t dan onderbouwd, Jens speelt in mijn ogen heel zwak. Met uitzondering van de goal en al weken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als je scoort ben je de held |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Polletje alweer volledig onnavolgbaar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel lekker die voorsprong, Willem 2 is gelijk weer stillem 2.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dikke overtreding OP malacia |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die verdediger vangt 'm bewust op |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zou die huilebalk nu ook weer wat te zeggen hebben ? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Nou wat een blinde die Belg |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik vind ze overtuigend spelen. Zitten goede combinaties tussen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die geilt alleen op Nelomp |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inspelen... Doorbewegen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wat hebben wij daar ook lang van mogen genieten he |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 15:12 schreef Stylzz het volgende:[..] Prima, maar doe t dan onderbouwd, Jens speelt in mijn ogen heel zwak. Met uitzondering van de goal en al weken. Heeft geen zin want dan verwijt je mensen geen ogen te hebben..maar denk toch echt dat jij naar de oogarts moet. Zeg ook niet dat die super speelt maar ik vind het de meest nuttige speler van de afgelopen jaren. Staat er altijd als het moet, zeikt niet kan je overal neer zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Liever dat dan die dolle baviaan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ziyech killer ja.. :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha zie het weer helemaal voor me.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Allemaal voldoendes, en dan kunnen we nog redelijk voetballen ook. Sterk optreden , en veel plezier in en langs het veld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 15:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heeft geen zin want dan verwijt je mensen geen ogen te hebben..maar denk toch echt dat jij naar de oogarts moet. Zeg ook niet dat die super speelt maar ik vind het de meest nuttige speler van de afgelopen jaren. Staat er altijd als het moet, zeikt niet kan je overal neer zetten. +1. Gaat best een en ander mis, maar pakt zijn goals mee. En belangrijker, rent zich de tyfus om fouten van anderen weg te poetsen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Je gaat nu extra op Bozzie letten soms is de pass of aanname slordig. Maar goed hoe hij die bal uit de draai weer ineens op de goal knalt daar hou ik van gewoon schieten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 15:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heeft geen zin want dan verwijt je mensen geen ogen te hebben..maar denk toch echt dat jij naar de oogarts moet. Zeg ook niet dat die super speelt maar ik vind het de meest nuttige speler van de afgelopen jaren. Staat er altijd als het moet, zeikt niet kan je overal neer zetten. Je verwacht een normale reactie op een gif. Oké. Je mag vinden wat je wilt en tot vorig seizoen was ik t met je eens. Hard werken, altijd, maar dat is niet meer genoeg. Jens lijdt echt enorm veel balverlies en wordt tegenwoordig vaak eenvoudig uitgespeeld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 15:18 schreef van geil het volgende:Allemaal voldoendes, en dan kunnen we nog redelijk voetballen ook. Sterk optreden , en veel plezier in en langs het veld. En dat ondanks het ingraven vd tegenstander |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ok, lekkere eerste helft, snel drie nul in tweede helft en weer 3 punten in de pocket |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, als ik op geile afgaat, kan er niks meer fout gaan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tijdperk Jens is gewoon voorbij, gun m een mooi afscheid met een beker ;) We hebben overigens ook niets beters wat fit is op dit moment |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 15:19 schreef Stylzz het volgende:[..] Je verwacht een normale reactie op een gif. Oké. Je mag vinden wat je wilt en tot vorig seizoen was ik t met je eens. Hard werken, altijd, maar dat is niet meer genoeg. Jens lijdt echt enorm veel balverlies en wordt tegenwoordig vaak eenvoudig uitgespeeld. Enorm veel en vaak ben ik het dus niet mee eens,. Verliest de bal wel maar wie niet, krijg het idee dat Jens er nu uitgepikt moet worden en dat vind ik onterecht zie er wel meer balverlies lijden, maar die worden dan zelden genoemd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:Tijdperk Jens is gewoon voorbij, gun m een mooi afscheid met een beker ;) We hebben overigens ook niets beters wat fit is op dit moment Ozkayup is fit toch.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee en dat is meer een vervanging vóór Fer en Kökcü
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2020 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha een vervaging zelfs.. Zit toch op de bank.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
(Ik durfde tapia niet te noemen namelijk) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt. Maar Tapia ook en die s nog nooit fit geweest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Verstandig, is ook geen voetballer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toornstra speelt naar behoren, duikt hier en daar verrassend op, loopt zich vrij en leidt soms dom balverlies. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 15:28 schreef FR-Henk het volgende:Toornstra speelt naar behoren, duikt hier en daar verrassend op, loopt zich vrij en leidt soms dom balverlies. Prima speler veel betekend voor Feyenoord voor mij is het een ideale 12e man. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jens is een zeer nuttige speler voor Feyenoord.. al jaren Hij is ook een echte clubman. Maar als je door wilt pakken als Feyenoord zijnde, moet je doorselecteren. Dus hij verdient alle lof, en voor volgend seizoen een mooie club uit de Bundesliga. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 15:32 schreef Positivo het volgende:[..] Prima speler veel betekend voor Feyenoord, maar voor mij is het een ideale 12e man. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 15:32 schreef Positivo het volgende:[..] Prima speler veel betekend voor Feyenoord voor mij is het een ideale 12e man. Is ie ook, 12e man. Slechter niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 15:32 schreef ar het volgende:Jens is een zeer nuttige speler voor Feyenoord.. al jaren Hij is ook een echte clubman. Maar als je door wilt pakken als Feyenoord zijnde, moet je doorselecteren. Dus hij verdient alle lof, en voor volgend seizoen een mooie club uit de Bundesliga. Haha wij moeten doorselecteren dus Jens doet een stapje omlaag naar de Bundesliga? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 15:34 schreef MightyAce het volgende:[..] Haha wij moeten doorselecteren dus Jens doet een stapje omlaag naar de Bundesliga? Tweede |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|