|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij had 2 assisten kunnen geven en 2 doelpunten kunnen maken,hij was dus de gevaarlijkste speler met 0% resultaat. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zakelijke overwinning, 0 gehouden, 3 punten prima. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima resultaat uiteraard, als die Narsingh wat scherper was, had het zo 4-0 kunnen zijn.
Ga die echt niet missen volgend seizoen.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 16:28 schreef Cruzcontrol het volgende:Prima resultaat uiteraard, als die Narsingh wat scherper was, had het zo 4-0 kunnen zijn. Ga die echt niet missen volgend seizoen.. Nou inderdaad, missers a la Slory. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 punten maar wat was de tweede helft slecht.
Narsingh, bizar.. Die moeten er allebei in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe dit, Feyenoord neemt maatregelen tegen het Corona virus. Voor de spelers dan wel, op de toiletten voor het gepeupel niet voldoende janddoekjes , geen hamd ont smettings middel. Tja na de lekkage van het afdak tegen NAC, denk ik wel eens kan die bv stadion niet eens aangepakt worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 17:07 schreef piet de paler het volgende:Effe dit, Feyenoord neemt maatregelen tegen het Corona virus. Voor de spelers dan wel, op de toiletten voor het gepeupel niet voldoende janddoekjes , geen hamd ont smettings middel. Tja na de lekkage van het afdak tegen NAC, denk ik wel eens kan die bv stadion niet eens aangepakt worden Drink je weer Piet? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je zou het denken he |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee natuurlijk niet, maar dit viel mij op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Buiten dat er iets met de spelling is, heeft ie wel gelijk natuurlijk. Het lijkt nergens op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 17:07 schreef piet de paler het volgende:Effe dit, Feyenoord neemt maatregelen tegen het Corona virus. Voor de spelers dan wel, op de toiletten voor het gepeupel niet voldoende handddoekjes , geen hand ontsmetting. Tja na de lekkage van het afdak tegen NAC, en meerdere zaken aan onderhoud, denk ik wel eens kan die bv stadion niet eens aangepakt worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 17:15 schreef VVout het volgende:[..] Buiten dat er iets met de spelling is, heeft ie wel gelijk natuurlijk. Het lijkt nergens op. Eens hoor.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel aardige averij opgelopen qua kaarten. Nog niemand geschorst toch?
Botteghin, Fer, Toornstra, Malacia en Kokcu staan op scherp met 4 kaarten. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Op Fox werd gemeld dat Botteghin geschorst was voor de volgende wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hmmm apart, zie op meer sites 4 kaarten staan |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als het goed staat met de rust tegen Sparta dan Fer en Toornstra er uit halen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
voor de rust een 7 naar de rust een kleine 6 |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Gewoon 9 goals gemaakt in 2 wedstrijden. Gewoon klasse. Voor het eerst in mijn Feijenoord leven denk ik echt dat we 020 pakken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2020 - 09:27 schreef MMM het volgende:Wel aardige averij opgelopen qua kaarten. Nog niemand geschorst toch? Botteghin, Fer, Toornstra, Malacia en Kokcu staan op scherp met 4 kaarten. Het zal tegen Sparta wel weer kaarten regenen .. zal je altijd zien |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Fer en Malacia niet opstellen dan |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2020 - 15:16 schreef Milo het volgende:Gewoon 9 goals gemaakt in 2 wedstrijden. Gewoon klasse. Voor het eerst in mijn Feijenoord leven denk ik echt dat we 020 pakken. Nooit denken dat we 020 pakken, dan kan het alleen maar tegen vallen. Opvreten moeten ze dat 020!!!!! Grrrrrrr.... |
|
|
|