|
|
nummer10
|
|
|
Nou mensen niet zoon mooi topic als loetje of eide, maar we moeten het er maar meedoen. succes allemaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Plak er op zijn minst even dit plaatje in. Gewoon op quote en alles even kopiëren. Dit is echt té. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wedstrijd vanavond, 1-0 verlies |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: kijk mooi dat jij dat even hebt gedaan ! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
heb geen idee.. zal de groep de koppen bij 1 steken na hun teamuitje zonder technischestaf/trainer ? laten we het hopen.. 1-2 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoppa, nu weer Timber centraal. Alvarez en Schuurs bank |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Onana, Dest, J.Timber, Blind, Tagliafico, Martinez, Van de Beek, Ziyech, Tadic, Traore en Promes.
En wéér Tadic op de flank.
Correctie: Op 10
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2020 door Loetje -- |
|
|
|
|
JV
|
|
|
Belachelijke keuze geef iemand alvarez 4 wedstrijden de kans |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is gewoon iedere keer weer iemand anders. En dan iemand in zo'n fase voor de leeuwen gooien. Gaat het mis, is die voorgoed getekend. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Heerenveen 3 - 4 Ajax
Mega wedstrijd met 2 pingels, voor wie?...., dat laat mijn glazen bal helaas dan weer net niet zien.
3 punten in de tas, thats de most belangrijke of alles! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
JV
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 19:40 schreef Loetje het volgende:Het is gewoon iedere keer weer iemand anders. En dan iemand in zo'n fase voor de leeuwen gooien. Gaat het mis, is die voorgoed getekend. Nog erger zo brand je Schuurs en alvarez volledig af |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Voor wie??
Bedoel je nou 8-2 voor de boeren? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Speelde toch zo slecht zei iedereen? Nou...wisselen dus, er wordt naar de zeurpieten geluisterd Dus bij geen winst, zijn jullie allemaal slechter dan ten Hag 8-)) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik vind Schuurs ook erg matig, maar geef gewoon iemand 5 wedstrijden de kans. En Alvarez deed het zo slecht niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan ga ik vanavond in een winterslaap tot volgend jaar. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik kom je wakker maken gap |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik ben bang dat ik bij 8-2 niet meer wakker te maken ben, vriend. Zelfs met een hamer niet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wat een lachertje, zelfs al zouden wij winnen.. maar gewoon blijven zoeken naar de juiste samenstelling zodat ze weer ritme krijgen en vertrouwen whaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Laat hem maar slapen bamibal!
Maar Tering, weer een andere CV. Echt, wordt moe van Ten Hag! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ten Hag kiest naar mijn inziens de juiste 11 vanavond! Ik denk 1-3 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 20:04 schreef nummer10 het volgende:wat een lachertje, zelfs al zouden wij winnen.. maar gewoon blijven zoeken naar de juiste samenstelling zodat ze weer ritme krijgen en vertrouwen whaha Altijd weer negatief, we weten het nu wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 19:40 schreef Loetje het volgende:Het is gewoon iedere keer weer iemand anders. En dan iemand in zo'n fase voor de leeuwen gooien. Gaat het mis, is die voorgoed getekend. Hij is sneller dan de rest. Denk dat het daarin zit.
Wel apart. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Jan Joost teringlul zit zich al weer te verkneukelen en te hopen op een verliespartij ... wat een tyfus kneus |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Puur kijkend naar het plaatje, klopt het. Hoewel de pass altijd van Veerman komt, dat is nog belangrijker.
Maar als je over structuur praat, moet je wel een keer iemand 4/5 potten laten staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haha, die actie heeft Tadic 6 maanden niet meer gemaakt |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: niks negatiefs aan, roep dan niet als trainer dat je vastigheden zoekt |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hopen dat ze weer een keer op voorsprong komen, want vrees dat als Hoerenveen voor komt het weer als een kaartenhuis in mekaar gaat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Bepaal nou eens niet wat een ander mag vinden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Backs tot nu toe dramatisch. Met iets meer overzicht, kan Dest 2x een speler voor bijna open goal zetten. Nico in defensief opzicht matig |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Zo snel is ie dus niet .... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Timber gewoon nu al geel he, tegen hun snelheid |
|
|
|
|
pth
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wederom is dan ook geel Manskots ... ouwe marchandeur |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik ben blij dat Nico op het laatste moment besluit in te houden, anders is het rood.
Weer balverlies van Ziyech waar het begint he |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wordt van de zomer ook zoeken naar een spits ... die Traore kan er wat mij betreft niet veel van (wel een een reet als een bijzettafel dat dan weer wel) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ziyech kun je nu al wisselen ... doet maar wat en weinig goeds ... is weer helemaal terug bij zijn begin jaren |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het wil allemaal wel, maar het is simpelweg te slordig. Ook zou ik nu simpelweg iets minder voor het eindeloze tikken gaan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hij heeft nog geen vastigheid gevonden omdat sommigen teleurstellen. Op de positie van Veltman heeft nieman een goede indruk achter gelaten. Een juiste conclusie toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De strijd echt weer prima. Het voetbal. Echt weer matig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit is zo'n voorbeeld, Dest moet gewoon uithalen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer in ondertal godverdomme |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Zullen van de zomer 5, 6 echte kwaliteit injecties bij moeten, anders is alles wat is opgebouwd al weer naar de klote |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ziyech gewoon weer de slechtste man van het veld. Pfff. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zoekt. Het woordje zegt het al hè. Zoekt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij heeft nog geen vastigheid gevonden omdat sommigen teleurstellen. Op de positie van Veltman heeft nieman een goede indruk achter gelaten. Een juiste conclusie toch? Nee natuurlijk niet! Als je elke wedstrijd een ander probeert zal je nooit vastigheid creëren. Geef spelers eens een wedstrijd of 4 a 5. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wissel Ziyech nu maar, ben er wel klaar mee met die ongeïnteresseerde en inspiratieloze lamlul |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij heeft nog geen vastigheid gevonden omdat sommigen teleurstellen. Op de positie van Veltman heeft nieman een goede indruk achter gelaten. Een juiste conclusie toch? omdat ze geen vertrouwen krijgen van de trainer... 1 verkeerde scheet en ze worden weer gepasseerd.. maar lekker blijven wisselen, gaat weer top |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het is weer fijn om Ajax te kijken. Vergelijk dit met een jaar eerder. Pfff wat een levensgroot verschil! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Met alle respect, maar deze keer is juist Tadic de enige behoorlijk voorin tot dusver |
|
|
|