|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:22 schreef nummer10 het volgende:[..] omdat ze geen vertrouwen krijgen van de trainer... 1 verkeerde scheet en ze worden weer gepasseerd.. maar lekker blijven wisselen, gaat weer top +35! O nee, dan ben je negatief! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee natuurlijk niet! Als je elke wedstrijd een ander probeert zal je nooit vastigheid creëren. Geef spelers eens een wedstrijd of 4 a 5. Ik stoor me vooral dat hij het dan over structuur heeft. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
STOP MET BLIND ACHTERIN!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan eindelijk eens druk erop. En dan weer zo’n boeren bal van Ziyech. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Eerste knappe aanvallen en dikke kansen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Eerlijk is eerlijk, verdediging staat nu als een huis na de laatste ingreep van het master brein alias de kale kut kabouter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2020 door pth -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:25 schreef pth het volgende:Eerlijk is eerlijk, verdediging staat nu als een huis na de laatste ingreep van het master brein alias de kale kut kabouter Zeker man, Blind is echt snel geworden! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En terecht wat Tadic daar doet |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
je kan de mensen naast blind wel blijven wisselen, maar denk juist dat blind juist nu het probleem is achterin.. en sfeertje is ook perfect binnen de selectie. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Met deze samenstelling oogt het ook lekker zeker en stabiel. Kan die jongen Timber overigens niets aan doen, maar als het straks fout zou gaan krijgt die wel de volle strontkar over zich heen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: yep heel negatief :( |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dest loopt ook gewoon weer te kutten! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer 2 man over achterin.
Maar het zit een keertje mee. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En waar was Blind weer???? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die is wel zo slecht. Haha, Tadic gewoon met afstand onze beste man. Nooit verwacht dat ooit nog uit me mond te krijgen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet voor het eerst. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Heeft iemand die Timber van te voren niet verteld dat die renneger van Hoerenveen rechtsbenig is ... zo ja dan kan deze gast ook niet verdedigen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
BLIND MOET GODVERDOMME LEREN DAT HIJ VERDEDIGER IS!!! ELKE KEER DAT NAAR VOREN GAAN EN DAN HET PROBLEEM NEERLEGGEN BIJ ZIJN MEDESPELERS ACHTERIN!!! TRAGE KUT! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Aanvallend zonder overzicht en verdedigend constant weg uit zijn zonde. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik ga het nog een keer herhalen, Tadic gewoon onze beste man. Die staat echt goed te spelen joh |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Speelt veel te diep. Wordt constant in zijn rug geklopt.
Iedere club die 4-4-2 speelt klopt ons op die manier.
Waarom gaat ie niet gewoon 3-4-3 spelen. Dan pak je en het middenveld en je bent sterker tegen die 2 aanvallers. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:34 schreef Ajax Warrior het volgende:BLIND MOET GODVERDOMME LEREN DAT HIJ VERDEDIGER IS!!! ELKE KEER DAT NAAR VOREN GAAN EN DAN HET PROBLEEM NEERLEGGEN BIJ ZIJN MEDESPELERS ACHTERIN!!! TRAGE KUT! Blind moet het van het positie kiezen hebben en als die dat zoals vandaag ook nog eens fout gaat doen, ontstaat er een hele zwakke verdediger |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:34 schreef Loetje het volgende:Ik ga het nog een keer herhalen, Tadic gewoon onze beste man. Die staat echt goed te spelen joh Als enige, Martinez vandaag ook prima trouwens.
De rest gewoon onder de maat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ziyech en Blind vandaag de twee minste Ajacieden. En die zouden het elftal moeten dragen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heerenveen doet het gewoon heel slim met Halilovic kort achter die 2 snelle mensen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:34 schreef remco k het volgende:[..] Speelt veel te diep. Wordt constant in zijn rug geklopt. Iedere club die 4-4-2 speelt klopt ons op die manier. Waarom gaat ie niet gewoon 3-4-3 spelen. Dan pak je en het middenveld en je bent sterker tegen die 2 aanvallers. omdat die stront eigenwijs.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Martinez wel goed, maar voor mij pas vanaf een minuut of 10. Begin vond ik hem minder.
Ziyech en Blind zeer matig indd, maar voeg daar Dest ook graag aan toe |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zie nu het moment terug, gaat Blind even Martinez aanspelen met een man in de rug terwijl er 9 man op de helft van Heerenveen staan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2020 door Loetje -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De eerste helft heb ik niet kunnen zien. Wat ik gehoord hebt, is dat het zeer rommelig is en gefrustreerd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:39 schreef Onze Ajax het volgende:De eerste helft heb ik niet kunnen zien. Wat ik gehoord hebt, is dat het zeer rommelig is en gefrustreerd. Dat laatste klopt niet, een uitbrander van Tadic en dat was het. Ajax heel veel strijd. Maar te slordig en opnieuw uit positie in de omschakeling |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:34 schreef remco k het volgende:[..] Speelt veel te diep. Wordt constant in zijn rug geklopt. Iedere club die 4-4-2 speelt klopt ons op die manier. Waarom gaat ie niet gewoon 3-4-3 spelen. Dan pak je en het middenveld en je bent sterker tegen die 2 aanvallers. Omdat Blind kut is en Ten Hag een tactisch onbenul. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer neemt de druk toe. Nog 45 minuten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:37 schreef Loetje het volgende:[..] Martinez wel goed, maar voor mij pas vanaf een minuut of 10. Begin vond ik hem minder. Ziyech en Blind zeer matig indd, maar voeg daar Dest ook graag aan toe Dest is volgens mij het type speler dat het nodig heeft dat de rest goed draait.
Ziyech blind en Tadic zijn spelers die het MOETEN dragen en daar de laatste weken in falen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:40 schreef Loetje het volgende:[..] Dat laatste klopt niet, een uitbrander van Tadic en dat was het. Ajax heel veel strijd. Maar te slordig en opnieuw uit positie in de omschakeling Oke, dan begrijp ik het. Dat is dan weer even recht gezet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: doet nu niet anders kom je bij de negatieveclub ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nou wat gaat tenhag doen in de 80ste minuut ? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Wat Ten Hag veel te weinig doet, is in de 65e minuut een dubbele wissel toepassen. Zowel bij thuiswedstrijden als uitwedstrijden.
Omdat dit haast nooit gedaan wordt, zorgt dit voor zeer veel blessures door overbelast van de spelers, inclusief de bijbehorende blessures. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Allebei mogen morgen nog oprotten van mij! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:43 schreef remco k het volgende:[..] Dest is volgens mij het type speler dat het nodig heeft dat de rest goed draait. Ziyech blind en Tadic zijn spelers die het MOETEN dragen en daar de laatste weken in falen. En toch moet je altijd eerst naar je eigen prestatie kijken he.
Maar wat een tactisch onbenul joh, je zet toch gewoon Blind naar het midden en versterkt je middenveld tegen een 4-4-2 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:49 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Wat Ten Hag veel te weinig doet, is in de 65e minuut een dubbele wissel toepassen. Zowel bij thuiswedstrijden als uitwedstrijden. Omdat dit haast nooit gedaan wordt, zorgt dit voor zeer veel blessures door overbelast van de spelers, inclusief de bijbehorende blessures. wel nee joh, hij had voor de winterstop geen kans om spelers te sparen en jeugd in te passen dat ze er nu wat beter voorstonden.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nou gaat timber rood krijgen (laat wederom iemand staan met al heel vroeg geel) en krijgt die nooit geen kans weer onder tenhag ? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Niks brengt Huntelaar in de 89e minuut |
|
|
|
|
pth
|
|
|
En nou oprotten met die kut Marokkaan, godverdomme wat een stuk ellende |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik heb de indruk dat de motivatie helemaal weg is bij ons. De lichaamstaal van spelers zegt al genoeg.
Ook zie ik veel balverlies en een laag tempo voetbal. Was dat in de eerste helft ook het geval ? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
In het begin verweet ik Huntelaar vaak dat die zowat op de doellijn stond, Traore heeft daar ook een handje van. Daardoor ben je amper aan te spelen bij een voorzet |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:57 schreef Loetje het volgende:In het begin verweet ik Huntelaar vaak dat die zowat op de doellijn stond, Traore heeft daar ook een handje van. Daardoor ben je amper aan te spelen bij een voorzet ook traore was telicht bevonden volgens sommigen en tadic beter in de punt, maar wat doet tenhag... achja man wat een ellende dit |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Na de EL, beker ... gaat nu ook de titel verspeeld worden. Bij iedere topclub wordt ingegrepen maar bij Ajax blijft die kale tering boskabouter maar de tijd krijgen om het elftal totaal de vernieling in te helpen ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:57 schreef Onze Ajax het volgende:Ik heb de indruk dat de motivatie helemaal weg is bij ons. De lichaamstaal van spelers zegt al genoeg. Ook zie ik veel balverlies en een laag tempo voetbal. Was dat in de eerste helft ook het geval ? Motivatie? Ze knokken werkelijk voor iedere bal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 21:59 schreef nummer10 het volgende:[..] ook traore was telicht bevonden volgens sommigen en tadic beter in de punt, maar wat doet tenhag... achja man wat een ellende dit Dat heeft hij toch ook weer geprobeerd. En dat werkte niet.
Tadic vandaag overigens een van de betere. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
lekker kopbal ook van blind, en niet brst verdedigd timber, maar die neem ik het niet kwalijk.. |
|
|
|