BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Positivo
 Positivo - zondag 12 april 2020 - 15:32   quote  deeplink  
https://www.geenstijl.nl/5152914/last-night-in-belgium-rellende-jongeren/ Heftige beelden schietende jongeren België is helemaal verloren
tomson
 tomson - zondag 12 april 2020 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 13:18 schreef RenatoBos het volgende:
Och gosh Kieft moet ook wat zeggen..
Jorritsma heeft gelijk, duidelijkheid naar iedereen, niet net zoals de knvb maar aanmodderen en iedereen in het ongewisse laten, terwijl we allemaal weten dat er toch niet meer gevoetbald word..
Iedereen wil wat zeggen. Ik ook maar niemand komt met een microfoon :)
tomson
 tomson - zondag 12 april 2020 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 15:32 schreef Positivo het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5152914/last-night-in-belgium-rellende-jongeren/ Heftige beelden schietende jongeren België is helemaal verloren
Heb je die volksverhuizing van gastarbeiders in India gezien ?
Tienduizenden broke ass stumpers te voet onderweg naar Bangladesh. Dat noem ik pas verlies..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2020 door tomson --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2020 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 15:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Top, dacht doe ook ff mee kan je alleen betalen met Ideal, jammer.
Klopt ,dat is jammer VVout.
Doe ik het woensdag nog een keer voor jou ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2020 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 15:32 schreef Positivo het volgende:
Pffffff, enig idee hoeveel jongeren in Nederland een gun hebben..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2020 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 15:47 schreef tomson het volgende:

[..]

Iedereen wil wat zeggen. Ik ook maar niemand komt met een microfoon :)
Lol..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2020 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 15:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet bij het RIVM te werken om te zien dat dit het echt niet gaat worden, nog elke dag word er “gepiekt” met opnames en doden in Europa, er word al gezegd boek geen zomervakanties, we zijn hier nog lang niet klaar mee..
Klopt maar vasthouden aan de richtlijnen ,dat moeten wij allemaal dus ook de Burgermeester van Eindhoven.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2020 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 15:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klopt maar vasthouden aan de richtlijnen ,dat moeten wij allemaal dus ook de Burgermeester van Eindhoven.
En dus laat je de clubs maar in het ongewisse..
Snap wat je bedoelt hoor, maar het gaat hem niet worden..
VVout
 VVout - zondag 12 april 2020 - 16:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ben benieuwd hoe het na de Pasen allemaal weer is. Mooi weer, Duitsers in Nederland en andersom en het zal in andere landen ook wel spelen.
Positivo
 Positivo - zondag 12 april 2020 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 15:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Pffffff, enig idee hoeveel jongeren in Nederland een gun hebben..
Ik niet en die inteelt gangsters hebben het nog nodig als ze een oud vrouwtje beroven. Net als die boys uit Zuid met het IQ van een pinda, Die Gabberhouse gaat maar eens kijken hoe hij met de politie de democratie kan beschermen. Bedoel het onderduiken van rechters, het OM en advocaten kan je ook niet blijven volhouden.

Oplossing is vrij simpel iedere kogel kost 50.000 euro kijken of die multiculturele door wegkijkende linkse mensen, dan nog iemand afknakken voor een schuld of een respect kwestie van EUR 1000. Stelletje Mongolen zijn het.

Zeker geen kansen gehad van boze witman.
Positivo
 Positivo - zondag 12 april 2020 - 17:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wij kunnen niet langer dicht blijven met of zonder virus simpel.
Indien je salaris doorbetaald wordt door je baas heb je makkelijk praten.
Positivo
 Positivo - zondag 12 april 2020 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 17:03 schreef Positivo het volgende:

[..]

Ik niet en die inteelt gangsters hebben het nog nodig als ze een oud vrouwtje beroven. Net als die boys uit Zuid met het IQ van een pinda, Die Gabberhouse gaat maar eens kijken hoe hij met de politie de democratie kan beschermen. Bedoel het onderduiken van rechters, het OM en advocaten kan je ook niet blijven volhouden.

Oplossing is vrij simpel iedere kogel kost 50.000 euro kijken of die multiculturele door wegkijkende linkse mensen cultuurparels , dan nog iemand afknallen voor een schuld of een respect kwestie van EUR 1000. Stelletje Mongolen zijn het.

Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2020 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 15:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En dus laat je de clubs maar in het ongewisse..
Snap wat je bedoelt hoor, maar het gaat hem niet worden..
Iedereen is in t ongewisse ,een virus maat geen onderscheid.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2020 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 16:45 schreef VVout het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe het na de Pasen allemaal weer is. Mooi weer, Duitsers in Nederland en andersom en het zal in andere landen ook wel spelen.
Even afwachten en nooit de cijfers van dinsdag voor vol aanzien.
In dit geval door t lange weekend de cijfers van woensdag niet voor vol aanzien .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2020 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 17:05 schreef Positivo het volgende:

[..]

Wij kunnen niet langer dicht blijven met of zonder virus simpel.
Indien je salaris doorbetaald wordt door je baas heb je makkelijk praten.
Denemarken gaat ook weer opstarten.
Wij zullen spoedig volgen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2020 - 17:26   quote  deeplink  
quote:

[..]

Oplossing is vrij simpel iedere kogel kost 50.000 euro kijken of die multiculturele door wegkijkende linkse mensen, dan nog iemand afknakken voor een schuld of een respect kwestie van EUR 1000. Stelletje Mongolen zijn het.

Wat bedoel je nou eigenlijk..
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 april 2020 - 17:26   quote  deeplink  
Nou opstarten , bouwmarkten gaan open .......kleine winkels.....................
Dat is bij ons al zo
Scholen vanaf 1 mei, en kappers
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2020 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 17:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Iedereen is in t ongewisse ,een virus maat geen onderscheid.
Precies daarom, waarom nu over doorvoetballen praten dan heeft totaal geen zin als je in h5 ongewisse bent..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2020 - 17:29   quote  deeplink  
Nu al versoepelen is vragen om problemen..
Positivo
 Positivo - zondag 12 april 2020 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 17:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou eigenlijk..
Weleens van de mocro maffia gehoord of gelezen en de huurmoordenaars die voor 10.000 euro een kroongetuige of advocaat afschieten of vergismoorden plegen waarbij vrouwen en kinderen niet ontzien worden?

Lijkt wel of ik onder een steen vandaan kom.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2020 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 17:29 schreef Positivo het volgende:

[..]

Weleens van de mocro maffia gehoord of gelezen en de huurmoordenaars die voor 10.000 euro een kroongetuige of advocaat afschieten of vergismoorden plegen waarbij vrouwen en kinderen niet ontzien worden?

Lijkt wel of ik onder een steen vandaan kom.
Zeker, heb heel die zaak gevolgd..maar dan nog wat wil je daarmee zeggen..
Positivo
 Positivo - zondag 12 april 2020 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 17:29 schreef RenatoBos het volgende:
Nu al versoepelen is vragen om problemen..
Die zijn al niet te overzien voor sommige sectoren , dit stuk is van een professor die vaak bij DWDD aanschoof en die ik op zich niet heb zitten.
Econome Baarsma: ‘Je gaat straks echt niet zes keer per week uit eten’
INTERVIEWAnders dan premier Mark Rutte claimt, gaan de coronamaatregelen wel degelijk ten koste van de economie, stelt econome Barbara Baarsma. ,,Mijn oproep: wees daar transparant over.’’

Ze heeft het premier Mark Rutte horen zeggen op televisie. Dat er ‘geen tegenstelling is’ tussen de economie en de maatregelen die worden genomen tegen corona. ,,Wat we nu doen voor de gezondheid, draagt straks bij aan ons economisch herstel”, aldus de premier.
Maar hoezeer hoogleraar economie en directievoorzitter Rabobank-Amsterdam Barbara Baarsma (50) ook ‘begrijpt’ dat Rutte dit zegt, ze is het er ‘niet mee eens’. ,,Ik wil benadrukken dat ik begrijp dat het politiek manoeuvreren is, maar die tegenstelling is er natuurlijk wel.’’

Rutte stelt: nu weer terug naar normaal schaadt de economie op langere termijn.
,,En dat klopt voor een deel ook. Maar de baten van de gezondheidsmaatregelen voor de belasting op ziekenhuizen en de intensive care hebben wel degelijk economische kosten tot gevolg. Kijk, het kabinet moet alles wegen. De gezondheidsbelangen, de economische belangen en de bredere maatschappelijke belangen. Mijn oproep is vooral: wees expliciet dat je die afweging maakt en transparant hoe je die belangen tegenover elkaar weegt.’’

Het kabinet stelt simpelweg dat de gezondheidszorg op nummer 1, 2 en 3 staat.
,,Ik snap dat dit aanvankelijk gold. Veel was onbekend, maar het speelveld is nu wel duidelijk. En ik wil vooral zeggen: het draagvlak neemt toe als het kabinet laat zien hoe het tot beleid is gekomen. Als jouw baan op de tocht staat, jouw bedrijf omvalt of jouw kind gebrekkig onderwijs krijgt, wil je in ieder geval expliciet horen dat dit is afgewogen tegen gezondheidsbelangen. Dat zegt het kabinet nu alleen impliciet.’’

Tegelijk treft het kabinet regelingen om de economische schade te beperken.
,,Essentieel! En ik denk dat het goede instrumenten hanteert. Al is het absoluut noodzakelijk om de borgstellingsregeling te verbeteren door het mogelijk te maken dat banken BMKB-aanvragen voor krediet niet per bedrijf, maar per branche mogen beoordelen. Dan hoeven bedrijven niet onnodig lang te wachten.”

Toch geeft het kabinet er vooral blijk van het economisch leed te willen verzachten.
,,We lijken te weinig oog te hebben voor de verborgen maatschappelijke kosten van de maatregelen. Denk aan de thuiswerkers die moeten jongleren met werk en de aandacht aan hun kinderen. Dat geeft stress en komt de productiviteit niet ten goede. En er zijn volgens de sectororganisatie PO-raad maar liefst 7000 basisschoolleerlingen die nu gewoon kwijt zijn. Ze zijn uit beeld bij de scholen. Er zijn veel kinderen die geen toegang hebben tot een laptop of wifi. Hun thuissituatie is vaak al niet optimaal, maar die schade halen ze niet meer in, vrees ik. Dat levert ook onherstelbare maatschappelijke schade op.’’

Is de economische schade ook onherstelbaar?
,,Als je nu je huis wilde verbouwen, dan zul je wachten, maar het volgend jaar alsnog doen. Maar er zijn ook bedrijven die geen ‘inhaal-vraag’ gaan krijgen. Denk aan de horeca. Stel, je gaat nu twee keer per week uit eten. Je gaat niet straks als de horeca weer open zes keer per week uit eten om dat in te halen. En je gaat ook niet ineens zes vakanties inhalen. Die bedrijvigheid is gewoon verloren, net als in de logistiek en groothandel. Dat is permanente schade. Die is groot in ons land, omdat de dienstensector groot is.”
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2020 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 17:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies daarom, waarom nu over doorvoetballen praten dan heeft totaal geen zin als je in h5 ongewisse bent..
Hij mag van mij zeggen wat hij wil ,hij moet zich toch
vasthouden aan de richtlijnen van het rivm.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2020 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 17:26 schreef piet de paler het volgende:
Nou opstarten , bouwmarkten gaan open .......kleine winkels.....................
Dat is bij ons al zo
Scholen vanaf 1 mei, en kappers
Oh ok Piet ,dat wist ik niet .thnx
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2020 - 17:38   quote  deeplink  
Geloof er niet in, ik ga zeker de schade inhalen wat vakanties betreft..
@postivo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2020 door RenatoBos --
Positivo
 Positivo - zondag 12 april 2020 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 17:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zeker, heb heel die zaak gevolgd..maar dan nog wat wil je daarmee zeggen..
Wat ik ermee wil zeggen is dat de multiculturele samenleving totaal mislukt is.
Dat de belangrijkste uitdaging straks is om in eigen land weer de baas te worden.

Er is keihard beleid voor nodig en wij kunnen niet verder met moordende , drugs dealende, uitkeringsfraude, salafistische, terroristische groepen in Nederland.

Ik zeg ook dat het niet de minderheid is maar ongeveer 75 procent betreft van de mensen die wij zo liefdevol hebben opgenomen dat zeg ik.

Ja dat is hard maar helaas waar jij kan en mag er anders over denken de feiten spreken voor zich en ik heb er niet alleen over gelezen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2020 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 17:38 schreef RenatoBos het volgende:
Geloof er niet in, ik ga zeker de schade inhalen wat vakanties betreft..
Als dat jou gelukkig maakt straks ,zeker doen Renato !!!
Positivo
 Positivo - zondag 12 april 2020 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 17:40 schreef Positivo het volgende:

[..]

Dat de belangrijkste uitdaging straks is om in eigen land weer de baas te worden.

Er is keihard beleid voor nodig en wij kunnen niet verder met moordende , drugs dealende, uitkeringsfraude, salafistische, terroristische groepen in Nederland.

Ik zeg ook dat het niet de minderheid is maar ongeveer 75 procent betreft van de mensen , die wij zo liefdevol hebben opgenomen dat zeg ik.

Ja dat is hard maar helaas , jij kan en mag er anders over denken. De feiten spreken voor zich en ik heb er niet alleen over gelezen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 12 april 2020 - 18:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

Pinda.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2020 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 17:40 schreef Positivo het volgende:

[..]

Ik zeg ook dat het niet de minderheid is maar ongeveer 75 procent betreft van de mensen die wij zo liefdevol hebben opgenomen dat zeg ik.

Ja dat is hard maar helaas waar jij kan en mag er anders over denken de feiten spreken voor zich en ik heb er niet alleen over gelezen.
O maar kan me hier wel in vinden enkel die 75% is te hoog
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2020 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 17:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als dat jou gelukkig maakt straks ,zeker doen Renato !!!
Zo is het Leon voel me nu echt ongelukkig omdat ik niet kan
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 april 2020 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 15:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Top, dacht doe ook ff mee kan je alleen betalen met Ideal, jammer.
Dat is toch te doen?
VVout
 VVout - zondag 12 april 2020 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 20:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is toch te doen?
Als je in Nederland woont wel. Ik heb visa/master/paypal/btc maar geen ideal, das alleen in Nederland.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2020 - 21:28   quote  deeplink  
Italië wil weer voetballen, maar wél tot kerst zonder publiek

Alle wedstrijden in de Serie A zullen tot aan kerst zonder publiek worden gespeeld. Dat melden Italiaanse media. Uit een uitgelekt decreet zou blijken dat de Italiaanse overheid voetballen met publiek nog te riskant vindt, ook na het einde van dit seizoen. 

Eerder maakte de Italiaanse voetbalbond al bekend dat ze eind mei de competitie wil hervatten. ,,Het is de enige optie”, meldt voorzitter Gabriele Gravina. De spelers worden begin mei alweer op de training verwacht.

Italië wil dus weer voetballen, maar niet zoals we gewend zijn. Alle wedstrijden zullen afgewerkt worden zonder publiek en in een hoog tempo. Corriere dello Sport schrijft dat de Italiaanse clubs vanaf 27 mei twee wedstrijden per week gaan spelen. Het is volgens de Italiaanse voetbalbond de enige mogelijkheid om het seizoen te redden. ,,Het is de enige manier om de economische schade nog enigszins beperkt te houden en eventuele rechtszaken te voorkomen”, zegt Gabriele Gravina, voorzitter van de Italiaanse voetbalbond FIGC, in een interview met de website Virgilio.

Als ze ons dwingen dan zal ik uit respect voor de inwoners van Brescia en de mensen die er niet meer zijn, het team niet opstellen

Massimo Cellino, Voorzitter Brescia

Veiligheidsvoorwaarden

Voorwaarde is wel dat iedereen die wél in het stadion is, van cameraman tot ballenjongen, aan de veiligheidsvoorwaarden voldoet. Iedereen moet dus mondkapjes en handschoenen dragen en minstens anderhalve meter afstand bewaren. Ook tijdens de trainingen, die al op 4 mei hervat gaan worden, zullen de clubs er alles aan doen de veiligheid van de spelers te waarborgen, zo verzekert de voetbalbond. Er zal in kleine groepjes en op afstand van elkaar getraind worden.

Het is de bedoeling dat de wedstrijden in de eigen stadions worden afgewerkt. Mochten die in een zwaar getroffen gebied staan - in Milaan, Bergamo en Brescia is het aantal slachtoffers en besmettingen nog steeds erg hoog - dan kan overwogen worden uit te wijken naar een andere stad.

Om de kans op besmetting met het coronavirus tot een absoluut minimum te beperken, overweegt de Italiaanse voetbalbond ook een ander scenario. Alle teams en de scheidsrechters naar Rome halen, in afgezonderde hotels plaatsen en de wedstrijden daar afwerken. Hoewel het eerste scenario de voorkeur heeft bij bond en clubs is dit plan nog niet van tafel.

De belangrijkste reden om het seizoen af te maken is de financiële malaise waarin de clubs terecht dreigen te komen als er niet gespeeld wordt. Volgens schattingen leiden de Italiaanse clubs nu al een schade van tussen de 75 en de 95 miljoen euro. Ze lopen nu vooral entreegeld en televisierechten mis, daarom staan de meeste clubs achter het voornemen van de voetbalbond. 

Alleen Massimo Cellino, voorzitter van Brescia, is mordicus tegen het uitspelen van het seizoen. ,,Gekkenwerk om weer te gaan spelen”, zegt hij vandaag tegen een lokale krant. ,,Als ze ons dwingen dan zal ik uit respect voor de inwoners van Brescia en de mensen die er niet meer zijn, het team niet opstellen.”

Cellino zegt eventuele strafpunten of zelfs degradatie op de koop toe te nemen.

Massimo Cellino, voorzitter van Brescia, op archiefbeeld met Mario Balotelli. Hij is mordicus tegen het plan om het seizoen uit te spelen. © AP

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2020 door Leon FR1908 --
Positivo
 Positivo - zondag 12 april 2020 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 18:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

O maar kan me hier wel in vinden enkel die 75% is te hoog
Helaas zijn we het hier over eens ;-) 75 procent is te hoog denk ik ook.
Het percentage zal veel mensen doen schrikken vrees ik.
Positivo
 Positivo - maandag 13 april 2020 - 09:08   quote  deeplink  
Wat een heerlijke tijd is het voor politici , de media , complotgekkies en de tv dominees. Met een stalen gezicht vertellen zij dag op dag hoe ernstig het virus wel niet is en hoe belangrijk het is dat mensen binnen blijven. Geweldig voor mensen in een slechte relatie, die nu met drie kinderen erbij genieten van deze wijsheid , terwijl zij elkaar de hersens inslaan. Heel lief voor onze ouderen ,die in hun laatste levensfase dement of eenzaam maanden worden afgesloten van hun kinderen en kleinkinderen en hopen dat zij stikken in hun drilpudding, als dat weer niet is gelukt huilen zij de hele avond van ellende en vragen zij om een euthanasie pil. Politici die al jaren ander denkende partijen uitsluiten en een catastrofaal beleid voeren op het gebied van migratie, klimaat. Europa, pensioenen, en de zorg. Politici die ook wel weten , dat zij helemaal niets kunnen . Kijk naar Krikke in Den-Haag, Halasema in Amsterdam , Bruins de held die na 10 dagen flauw viel , Boris is vanuit de IC weer aan het werk klappende Nederlanders, Hennis die blonde doos, alle ministers van justitie en ga maar even door. Bijna was er een volksopstand van boeren, bouwvakkers, leraressen en verplegend personeel door deze begaande ooh zo begaande politici. DENK er maar niet teveel over na, het enige positieve uit deze crisis is dat die handpop van Erdogan die nu genaaid is, nadat hij dat zelf had gedaan bij een medewerkster met hoofddoekje. Heel makkelijk zoon doekje om hem na afloop aan schoon te vegen. Ooh ja en Jette en Jesse zijn niet elke dag meer op tv wat een rust. De media kierend, gillend, hijgend zonder enige vorm van kritiek , hangen de mooie linkse meisjes bijna in orgastische staat aan de lippen van virologen, politici, experts en hebben zij iedere dag weer hun bodycount. De strijd Jinek NPO daar horen wij niets meer van. BN geen Peter R meer op tv , geen Andreetje die iedere Milf afwerkt in Hilversum , geen jolige Amsterdammers meer in kutspelletjes , nou ja ook daar zitten weer voordelen aan. De tinnef die al is opgenomen kunnen ze uitzenden BZV , rappend BN wie verzint het? Danny de Munck als TOEPAK als je al niet levensmoe was dan nu ,ook als je niet levensmoe bent is het slecht voor je gezondheid. Wel wordt nog steeds de afkomst van bekspugers,gezichthoesters,mishandelaars,bedreigers van supermarkt personeel angstvallig geheim gehouden in de media stel je voor als dat bekend werd. Complotgekkies , hoop dat Jensen als crimineel wordt leeg geplukt na de crisis. Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken. Doorgesjeesde gelovigen die het einde der tijden gillen en hopen dat God ons vernietigd , ook minder streng gelovigen maken zich hier schuldig aan. Deze gelovigen hebben niet begrepen dat God liefde is en zij waarschijnlijk als straf Corona krijgen. Ondertussen wordt de economie om zeep geholpen, mensen hun leven afgenomen een ieder in de horeca of toerisme branche en andere beroepen zien hun toekomst verdwijnen. Singles zitten te rukken op porno en de vrouwen met Tarzans of voor de minder bedeelden komkommers te maturberen om de ernstigste druk van de ketel af te halen. Mensen kunnen tien jaar lang schijten met hun voorraad plee papier en ligt alles wat een mens gelukkig kan maken op zijn reet. Rutte wil nog even door , lekker man , hij gaat zo goed in de peilingen die heeft iedere peiling een hoogte punt aan seks doet Mark niet en het dividend debacle ligt al weer jaren achter onze Haagse Markt , sorry Mark. Zullen we met zijn allen weer even normaal gaan doen en uit de lockdown komen en gewoon gaan leven met al zijn plussen en minnen. Geef mij nu je angst en leef alsof het je laatste dag is. In China zijn ze ook weet gaan leven , zag weer heerlijke gefileerde vledermausen op de plaatselijke dierenmarkt , want dat is volgens hen niet de oorzaak dat wij hier in ademsnood komen. Pasen is de tijd van God ,die zijn enige zoon offert voor ons zodat wij in zonde mogen leven. De tijd van de wederopstanding het eeuwige leven in de hemel. Wie stond uitgerekend op uit de dood onze Boris als dat geen omen is weet ik het ook niet meer. Fijn Pasen kameraden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2020 door Positivo --
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 april 2020 - 09:09   quote  deeplink  
Hoe zouden de kansenparels , en Finnen zich gaan gedragen met de Rammadan, en de iftar maaltijden ?
De kerken hebben ( in het begin ) laten zien hoe het niet moet.
VVout
 VVout - maandag 13 april 2020 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2020 - 09:08 schreef Positivo het volgende:
Wat een heerlijke tijd is het voor politici , de media , complotgekkies en de tv dominees. Met stalen gezicht vertellen zij dag op dag hoe ernstig het virus wel niet is en hoe belangrijk het is dat mensen binnen blijven. Geweldig voor mensen in een slechte relatie, die nu met drie kinderen erbij genieten van deze wijsheid terwijl zij elkaar de hersens inslaan. Heel lief voor onze ouderen die in hun laatste levensfase dement of eenzaam maanden worden afgesloten van hun kinderen en kleinkinderen en hopen dat zij stikken in hun drilpudding, als dat weer niet is gelukt huilen zij de hele dag van ellende en vragen zij om een euthanasie pil.

Politici die al jaren ander denkende partijen uitsluiten en een catastrofaal beleid voeren op het gebied van migratie, klimaat. Europa, pensioenen, en de zorg. Politici die ik ok wel weten dat zij helemaal niets kunnen kijk naar Krikke in Den-Haag, Halasema in Amsterdam , Bruins de held die na 10 dagen flauw viel Boris is vanuit de IC weer aan het werk klappende Nederlanders, Hennis die blonde doos, alle ministers van justitie ga maar even door. Bijna was er een volksopstand van boeren, bouwvakkers, leraressen en verplegend personeel door deze begaande politici.

DENK er maar niet teveel over na het enige positieve uit deze crisis die handpop van Erdogan die nu genaaid is, nadat hij dat zelf had gedaan bij een medewerkster met hoofddoekje makkelijk om hem na afloop aan schoon te vegen. Ooh ja en Jette en Jesse zijn niet elke dag meer op tv wat een rust. De media kierend, gillend, hijgend zonder enige vorm van kritiek , hangen de mooie linkse meisjes bijna in orgastische staat aan de lippen van virologen, politici, experts en hebben zij iedere dag weer hun bodycount.

De strijd Jinek NPO daar horen wij niets meer van. BN geen Peter R meer op tv , geen Andreetje die iedere Milf afwerkt in Hilversum , geen jolige Amsterdammers meer in kut spelletjes nou ja ook daar zitten weer voordelen aan. De tinnef die al is opgenomen kunnen ze uitzenden BZV , rappend BN wie verzint het Danny de Munck als TOEPAK als je al niet levensmoe was dan nu , ook als je niet levensmoe bent is het slecht voor je gezondheid.

Wel wordt nog steeds de afkomst van bekspugers,gezicht hoesters,mishandelaars,bedreigers van supermarkt personeel angstvallig geheim gehouden stel je voor. Complot gekkies hoop dat Jensen als crimineel wordt leeg geplukt na de crisis. Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken. Doorgesjeesde gelovigen die het einde der tijden gillen en hopen dat God ons vernietigd ook minder streng gelovigen maken zich hier schuldig aan, die hebben niet begrepen dat God liefde is en zij waarschijnlijk als straf Corona krijgen.

Ondertussen wordt de economie om zeep geholpen, mensen hun leven afgenomen een ieder in de horeca of toerisme branche en andere beroepen. Zitten singles te rukken op porno en de vrouwen met Tarzans of voor de minder bedeelden komkommers de ernstigste druk van de ketel af te halen. Kunnen mensen tien jaar lang schijten met hun voorraad plee papier en ligt alles wat een mens gelukkig kan maken op zijn reet.

Rutte wil nog even door lekker man hij gaat zo goed in de peilingen die heeft iedere peiling een hoogte punt aan seks doet Mark niet en het dividend debacle ligt al weer jaren achter onze Haagse Markt , sorry Mark. Zullen we met zijn allen weer even normaal gaan doen en uit de lockdown komen en gewoon gaan leven met al zijn plussen en minnen. Geef mij nu je angst en leef alsof het je laatste dag is.

In China zijn ze ook weet gaan leven zag weer heerlijke gefileerde vledermausen op de plaatselijke dierenmarkt , want dat is volgens die spleten niet de oorzaak dat wij hier in ademnood komen.

Pasen is de tijd van God die zijn zoon offert voor zodat wij in zonde mogen leven. De tijd van de wederopstanding het eeuwige leven in de hemel. Wie stond uitgerekend op uit de dood onze Boris als dat geen omen is weet ik het ook niet meer.

Fijn Pasen kameraden.
Ook een vrolijk Pasen hè en laat Jezus niet hangen man.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 april 2020 - 09:31   quote  deeplink  
TL;DR
Positivo
 Positivo - maandag 13 april 2020 - 09:38   quote  deeplink  
Haha nee laat hem niet hangen Vout.
De ramadan ben ook heel benieuwd hoe dat gaat aflopen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 april 2020 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2020 - 09:08 schreef Positivo het volgende:
Wat een heerlijke tijd is het voor politici , de media , complotgekkies en de tv dominees. Met een stalen gezicht vertellen zij dag op dag hoe ernstig het virus wel niet is en hoe belangrijk het is dat mensen binnen blijven. Geweldig voor mensen in een slechte relatie, die nu met drie kinderen erbij genieten van deze wijsheid , terwijl zij elkaar de hersens inslaan. Heel lief voor onze ouderen ,die in hun laatste levensfase dement of eenzaam maanden worden afgesloten van hun kinderen en kleinkinderen en hopen dat zij stikken in hun drilpudding, als dat weer niet is gelukt huilen zij de hele avond van ellende en vragen zij om een euthanasie pil. Politici die al jaren ander denkende partijen uitsluiten en een catastrofaal beleid voeren op het gebied van migratie, klimaat. Europa, pensioenen, en de zorg. Politici die ook wel weten , dat zij helemaal niets kunnen . Kijk naar Krikke in Den-Haag, Halasema in Amsterdam , Bruins de held die na 10 dagen flauw viel , Boris is vanuit de IC weer aan het werk klappende Nederlanders, Hennis die blonde doos, alle ministers van justitie en ga maar even door. Bijna was er een volksopstand van boeren, bouwvakkers, leraressen en verplegend personeel door deze begaande ooh zo begaande politici. DENK er maar niet teveel over na, het enige positieve uit deze crisis is dat die handpop van Erdogan die nu genaaid is, nadat hij dat zelf had gedaan bij een medewerkster met hoofddoekje. Heel makkelijk zoon doekje om hem na afloop aan schoon te vegen. Ooh ja en Jette en Jesse zijn niet elke dag meer op tv wat een rust. De media kierend, gillend, hijgend zonder enige vorm van kritiek , hangen de mooie linkse meisjes bijna in orgastische staat aan de lippen van virologen, politici, experts en hebben zij iedere dag weer hun bodycount. De strijd Jinek NPO daar horen wij niets meer van. BN geen Peter R meer op tv , geen Andreetje die iedere Milf afwerkt in Hilversum , geen jolige Amsterdammers meer in kutspelletjes , nou ja ook daar zitten weer voordelen aan. De tinnef die al is opgenomen kunnen ze uitzenden BZV , rappend BN wie verzint het? Danny de Munck als TOEPAK als je al niet levensmoe was dan nu ,ook als je niet levensmoe bent is het slecht voor je gezondheid. Wel wordt nog steeds de afkomst van bekspugers,gezichthoesters,mishandelaars,bedreigers van supermarkt personeel angstvallig geheim gehouden in de media stel je voor als dat bekend werd. Complotgekkies , hoop dat Jensen als crimineel wordt leeg geplukt na de crisis. Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken. Doorgesjeesde gelovigen die het einde der tijden gillen en hopen dat God ons vernietigd , ook minder streng gelovigen maken zich hier schuldig aan. Deze gelovigen hebben niet begrepen dat God liefde is en zij waarschijnlijk als straf Corona krijgen. Ondertussen wordt de economie om zeep geholpen, mensen hun leven afgenomen een ieder in de horeca of toerisme branche en andere beroepen zien hun toekomst verdwijnen. Singles zitten te rukken op porno en de vrouwen met Tarzans of voor de minder bedeelden komkommers te maturberen om de ernstigste druk van de ketel af te halen. Mensen kunnen tien jaar lang schijten met hun voorraad plee papier en ligt alles wat een mens gelukkig kan maken op zijn reet. Rutte wil nog even door , lekker man , hij gaat zo goed in de peilingen die heeft iedere peiling een hoogte punt aan seks doet Mark niet en het dividend debacle ligt al weer jaren achter onze Haagse Markt , sorry Mark. Zullen we met zijn allen weer even normaal gaan doen en uit de lockdown komen en gewoon gaan leven met al zijn plussen en minnen. Geef mij nu je angst en leef alsof het je laatste dag is. In China zijn ze ook weet gaan leven , zag weer heerlijke gefileerde vledermausen op de plaatselijke dierenmarkt , want dat is volgens hen niet de oorzaak dat wij hier in ademsnood komen. Pasen is de tijd van God ,die zijn enige zoon offert voor ons zodat wij in zonde mogen leven. De tijd van de wederopstanding het eeuwige leven in de hemel. Wie stond uitgerekend op uit de dood onze Boris als dat geen omen is weet ik het ook niet meer. Fijn Pasen kameraden.
Heb jij een kutleven? Verveel je je? Wil je beter gehoord worden?
Bel de luisterlijn.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 april 2020 - 09:44   quote  deeplink  
Maar enjoy deze paasdag.
Positivo
 Positivo - maandag 13 april 2020 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2020 - 09:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb jij een kutleven? Verveel je je? Wil je beter gehoord worden?
Bel de luisterlijn.
Doe ik kan ik dan naar jou vragen?

Jij ook Henk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2020 door Positivo --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 april 2020 - 09:50   quote  deeplink  
Yep, specialiteit is je te helpen het nog meer kut te maken. Haha.
Positivo
 Positivo - maandag 13 april 2020 - 09:51   quote  deeplink  
Hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 april 2020 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2020 - 09:44 schreef Positivo het volgende:

[..]

Doe ik kan ik dan naar jou vragen?

Jij ook Henk
Maar effe serieus, tussen ons.
Wat wil je nou steeds zeggen of bewijzen? Hoe slecht je de machtsbepalers vindt is allang helder. Die plaat versleten.
Je schrijft als diarree en het is niet te lezen.
Je kan het wel, al leen je wel stukken. Hou het korter en haal de herhaling eruit.

Dit was de luisterlijn. Succes.
Positivo
 Positivo - maandag 13 april 2020 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2020 - 09:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Maar effe serieus, tussen ons.
Wat wil je nou steeds zeggen of bewijzen? Hoe slecht je de machtsbepalers vindt is allang helder. Die plaat versleten.
Je schrijft als diarree en het is niet te lezen.
Je kan het wel, al leen je wel stukken. Hou het korter en haal de herhaling eruit.

Dit was de luisterlijn. Succes.
Ik ga ermee aan de slag !
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 april 2020 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2020 - 09:58 schreef Positivo het volgende:

[..]

Ik ga ermee aan de slag !
;)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 april 2020 - 10:25   quote  deeplink  
De toekomst zal uitwijzen of het beleid van Rutte cs. verstandig blijkt. Vooralsnog is de 'intelligente lockdown een koers met cijfermatig effect. Het aantal bezette IC-bedden stabiliseert. Cijfers tellen.
Beroep doen op -deels weliswaar- de zelfverantwoordelijkheid van een samenleving heeft m.i. ht meer beoogde effect dat mensen elkaar aanspreken ipv. een totalitair regime door een overheid. Laatste veroorzaakt weerstand jegens die overheid, met alle reactionaire gevolgen van dien. "We haan gewoon ons huis uit, we laten ons niks opleggen."
Dat.

Onderzoek op vaccins, antistof-toepassing, etc. loopt.
Maar deze overheid moet ook transparantie en visie gaan tonen inzake de maanden na bv. juni: en dam meer specifiek de economische situatie en het mogelijke perspectief voor de burger.

En mensen die de hele zooi aan hun laars lappen, christen, moslim, grefo, tokkie of yup. Doet er niet toe: speel jij met levens dan maken we die van jou heeeel lang ongezellig. Heel lang.
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 april 2020 - 10:46   quote  deeplink  
Ja Henk zo denk ik er ook over.
Ik heb in Afrika lock downs. ( avondklok ) moeten handhaven, dan krijg je echt een enge sfeer.
Wij schoten ook op mensen die niet luisterden.....maar ja dat is afrika.
Ik vind de zgn intel lockdown nog zo gek niet, resultaten zijn hetzelfde als totale lockdown en het doe, minder druk op zorg lijkt gehaald te worden.
Maar ja wat nu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2020 door piet de paler --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

0.0189030