|
|
Positivo
|
|
|
quote: Het zal het is nu verspreid over heel het land ja. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Het zal het is nu verspreid over heel het land ja de Schilderswijk is de ergste wijk van Nederland. Isis vlaggen alles erop en er aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Subliem deze uitspraak.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:24 schreef Positivo het volgende:[..] Ik knip en plak ja er is toch bewezen dat al die maatregelen het virus niet stoppen of wel? In Spanje , Italië , Frankrijk zitten ze al maanden binnen en volgens jullie help dat mooi resultaat i.p.v 1000 doden per dag 600. Een vaccin klinkt leuk maar het volgende virus zal weer anders zijn en dus onbruikbaar. Lijstjes met vlaggen , statistieken veranderen geluk deze trend is al vanaf het begin te zien en de landen veranderen echt niet Zweden komt niet op plaats 1. Brabant hard getroffen ja te laat maatregelen tel wintersport en carnaval erbij op en je weet waarom. Leuk dat jullie denken dat de maatregel helpen dit is totale onzin. Al in de AH geweest of op een bouwmark? De 1,5 meter regel mijn hoela, mondkapjes het virus kan ook via je neus naar binnen. Vindt het niet erg om als domme knip en plak wetenschapper neergezet te worden, dit is gewoon helder en analytisch denkvermogen. Het virus is de China Griep veroorzaakt door vleermuis etende Chinezen dat naar Europa is gekomen door toeristen en zakenlui en illegale werknemers. Het virus dat hoogbejaarde uitmoord en mensen met onderliggend lijden of zware gezondheidsklachten. Ja jonge mensen kunnen ziek worden 99 procent overlijd en 1 procent gaat dood. Het virus zal uiteindelijk verdwijnen door het weer een vaccin zou werelds zijn al denk ik dat het virus muteert en je niets aan het toen ontwikkelde vaccin bent, dat zeg ik niets meer en niets minder. Hahaha 99 procent overlijd en 1 procent gaat dood .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je kunt t blijven herhalen, maar dat maakt t nog niet zinnig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je was me voor hahaha Maar ik vind sommige dingen niet gek wat hij schrijft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je was me voor hahaha Maar ik vind sommige dingen niet gek wat hij schrijft. Klopt maar het meeste slaat kant nog wal overigens, hoezo zou een virus verdwijnen door het weer@????? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:24 schreef Positivo het volgende:[..] Ik knip en plak ja er is toch bewezen dat al die maatregelen het virus niet stoppen of wel? In Spanje , Italië , Frankrijk zitten ze al maanden binnen en volgens jullie help dat mooi resultaat i.p.v 1000 doden per dag 600. Een vaccin klinkt leuk maar het volgende virus zal weer anders zijn en dus onbruikbaar. Lijstjes met vlaggen , statistieken veranderen geluk deze trend is al vanaf het begin te zien en de landen veranderen echt niet Zweden komt niet op plaats 1. Brabant hard getroffen ja te laat maatregelen tel wintersport en carnaval erbij op en je weet waarom. Leuk dat jullie denken dat de maatregel helpen dit is totale onzin. Al in de AH geweest of op een bouwmark? De 1,5 meter regel mijn hoela, mondkapjes het virus kan ook via je neus naar binnen. Vindt het niet erg om als domme knip en plak wetenschapper neergezet te worden, dit is gewoon helder en analytisch denkvermogen. Het virus is de China Griep veroorzaakt door vleermuis etende Chinezen dat naar Europa is gekomen door toeristen en zakenlui en illegale werknemers. Het virus dat hoogbejaarde uitmoord en mensen met onderliggend lijden of zware gezondheidsklachten. Ja jonge mensen kunnen ziek worden 99 procent overlijd en 1 procent gaat dood. Het virus zal uiteindelijk verdwijnen door het weer een vaccin zou werelds zijn al denk ik dat het virus muteert en je niets aan het toen ontwikkelde vaccin bent, dat zeg ik niets meer en niets minder. Fijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb het nog een keer gelezen Leon en ja het staat vol onzin.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je was me voor hahaha Maar ik vind sommige dingen niet gek wat hij schrijft. Nee joh, dat komt omdat t qua feiten wel klopt, maar de conclusies zijn kut. Een virus kan verdwijnen of muteren. Feit. Maar de mensen minder met elkaar in contact brengen helpt natuurlijk wel. Een virus is een levend organisme dat wanneer ‘het door krijgt’ dat zijn gastheer aldoor uitsterft zal muteren om in leven te kunnen blijven. Daardoor zal het afzwakken. De mens zal een immuniteit opbouwen en dat is dan grotendeels het einde. Maar dit is een periode van jaren. Een vaccin ook. En alles wat eerder is, is dom geluk. En tot die tijd worden mensen ziek en gaan mensen dood. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:24 schreef Positivo het volgende:[..] Ik knip en plak ja er is toch bewezen dat al die maatregelen het virus niet stoppen of wel? In Spanje , Italië , Frankrijk zitten ze al maanden binnen en volgens jullie help dat mooi resultaat i.p.v 1000 doden per dag 600. Een vaccin klinkt leuk maar het volgende virus zal weer anders zijn en dus onbruikbaar. Lijstjes met vlaggen , statistieken veranderen geluk deze trend is al vanaf het begin te zien en de landen veranderen echt niet Zweden komt niet op plaats 1. Brabant hard getroffen ja te laat maatregelen tel wintersport en carnaval erbij op en je weet waarom. Leuk dat jullie denken dat de maatregel helpen dit is totale onzin. Al in de AH geweest of op een bouwmark? De 1,5 meter regel mijn hoela, mondkapjes het virus kan ook via je neus naar binnen. Vindt het niet erg om als domme knip en plak wetenschapper neergezet te worden, dit is gewoon helder en analytisch denkvermogen. Het virus is de China Griep veroorzaakt door vleermuis etende Chinezen dat naar Europa is gekomen door toeristen en zakenlui en illegale werknemers. Het virus dat hoogbejaarde uitmoord en mensen met onderliggend lijden of zware gezondheidsklachten. Ja jonge mensen kunnen ziek worden 99 procent overlijd en 1 procent gaat dood. Het virus zal uiteindelijk verdwijnen door het weer een vaccin zou werelds zijn al denk ik dat het virus muteert en je niets aan het toen ontwikkelde vaccin bent, dat zeg ik niets meer en niets minder. Nee ik ben niet bij de bouwmarkt geweest. En het lijkt wel of ik de enige Nederlander ben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee joh gekkie een virus verdwijnt door het weer.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In Equador lagen de lijken op straat. Prima weertje daar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:24 schreef Positivo het volgende:[..] Ik knip en plak ja er is toch bewezen dat al die maatregelen het virus niet stoppen of wel? In Spanje , Italië , Frankrijk zitten ze al maanden binnen en volgens jullie help dat mooi resultaat i.p.v 1000 doden per dag 600. NEE, MAAR WEL BETER TE BETEUGELEN EN HANTEERBAAR VOOR DE ZORG! Een vaccin klinkt leuk maar het volgende virus zal weer anders zijn en dus onbruikbaar. EN WAT IS JE BOODSCHAP DAN? Lijstjes met vlaggen , statistieken veranderen geluk deze trend is al vanaf het begin te zien en de landen veranderen echt niet Zweden komt niet op plaats 1. LEES GODVERREDOMME EENS ACHTERGRONDEN! ZWEDEN 's PROBLEEM IS ZWAAR AAN HET TOENEMEN. HEB JE NOORWEGEN EN FINLAND GEZIEN? STRENGER, VEEL MINDER DODEN! Brabant hard getroffen ja te laat maatregelen tel wintersport en carnaval erbij op en je weet waarom. TE LAAT? EN WAT WETEN WE WAAROM? Leuk dat jullie denken dat de maatregel helpen dit is totale onzin. Al in de AH geweest of op een bouwmark? De 1,5 meter regel mijn hoela, mondkapjes het virus kan ook via je neus naar binnen. KOM JIJ WEL EENS UIT HUIS? JE WEET ECHT NIX. Vindt het niet erg om als domme knip en plak wetenschapper neergezet te worden, dit is gewoon helder en analytisch denkvermogen. JE BENT NIET DOM MAAR STRONTEIGENWIJS MET OOGKLEPPEN. MAAR DAT IS MEER JOUW PROBLEEM. Het virus is de China Griep veroorzaakt door vleermuis etende Chinezen dat naar Europa is gekomen door toeristen en zakenlui en illegale werknemers. Het virus dat hoogbejaarde uitmoord en mensen met onderliggend lijden of zware gezondheidsklachten. ZOU KUNNEN. MAAR ZEKER WETEN??? Ja jonge mensen kunnen ziek worden 99 procent overlijd en 1 procent gaat dood. DEZE IS SUPERLEUK. KUN JE STANDUP COMEDIAN MEE WORDEN. Het virus zal uiteindelijk verdwijnen door het weer een vaccin zou werelds zijn al denk ik dat het virus muteert en je niets aan het toen ontwikkelde vaccin bent, dat zeg ik niets meer en niets minder. ACH JA. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tsja, jezus hee, dan heb je toch een enorme plaat voor je kop? Maar goed, niet mijn probleem.
Hij wil aandacht, hij wil zn gelijk. Geen andere verklaring. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:53 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tsja, jezus hee, dan heb je toch een enorme plaat voor je kop? Maar goed, niet mijn probleem. Hij wil aandacht, hij wil zn gelijk. Geen andere verklaring. Denk ook zoiets.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:36 schreef RenatoBos het volgende:[..] Klopt maar het meeste slaat kant nog wal overigens, hoezo zou een virus verdwijnen door het weer@????? 2 weken terug las ik ergens nog dat de verspreiding wel 20 meter kan zijn in vochtige dagen. Maar ook dit had ik gelezen ,dat regen het virus doet minderen. Allemaal tegenstrijdigheden. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Vindt de reacties zwaar overdreven iedereen lijkt wel van angst verlamd te zijn.
Vroeger werden kinderen geofferd aan de goden om natuurrampen in te voorkomen we zijn weer hard op weg om in onze oersstaaf te komen.
Geëvolueerde apen meer zijn we niet en we gaan met zijn allen dood de een eerder dan de ander. Ook dit virus hoort daarbij respecteer een ieders mening maar het is niet die van mij.
In Spanje en Italië gaan de bouwmarkten weer open overigens kunnen we kijken wat er dan gebeurd met de statistieken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] 2 weken terug las ik ergens nog dat de verspreiding wel 20 meter kan zijn in vochtige dagen. Maar ook dit had ik gelezen ,dat regen het virus doet minderen. Allemaal tegenstrijdigheden. Zeker als je bedenkt dat het Covid-19 virus goed gedeisd in je slijmvliezen.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:56 schreef Positivo het volgende:Vindt de reacties zwaar overdreven iedereen lijkt wel van angst verlamd te zijn. Vroeger werden kinderen geofferd aan de goden om natuurrampen te voorkomen . We zijn weer hard op weg om in onze oerstaat te komen. Geëvolueerde apen meer zijn we niet en we gaan met zijn allen dood . De een eerder dan de ander. Ook dit virus hoort In het leven los daarvan respecteer ik een ieders mening , maar het is niet die van mij. In Spanje en Italië gaan de bouwmarkten weer open overigens kunnen we kijken wat er dan gebeurd met de statistieken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee joh, dat komt omdat t qua feiten wel klopt, maar de conclusies zijn kut. Een virus kan verdwijnen of muteren. Feit. Maar de mensen minder met elkaar in contact brengen helpt natuurlijk wel. Een virus is een levend organisme dat wanneer ‘het door krijgt’ dat zijn gastheer aldoor uitsterft zal muteren om in leven te kunnen blijven. Daardoor zal het afzwakken. De mens zal een immuniteit opbouwen en dat is dan grotendeels het einde. Maar dit is een periode van jaren. Een vaccin ook. En alles wat eerder is, is dom geluk. En tot die tijd worden mensen ziek en gaan mensen dood. Ook deze dingen heb ik gelezen.,maar ook gisteren van de voorzitter van de Europese Commissie, Ursula von der Leyen dat er aan het einde van dit jaar een vaccin is. Dus ja wie zegt nu de waarheid van de virologen? Ik hou mij vast aan Ursula
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:56 schreef Positivo het volgende:Vindt de reacties zwaar overdreven iedereen lijkt wel van angst verlamd te zijn. Vroeger werden kinderen geofferd aan de goden om natuurrampen in te voorkomen we zijn weer hard op weg om in onze oersstaaf te komen. Geëvolueerde apen meer zijn we niet en we gaan met zijn allen dood de een eerder dan de ander. Ook dit virus hoort daarbij respecteer een ieders mening maar het is niet die van mij. In Spanje en Italië gaan de bouwmarkten weer open overigens kunnen we kijken wat er dan gebeurd met de statistieken. Oersstaaf die is nieuw voor mij.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ook deze dingen heb ik gelezen.,maar ook gisteren van de voorzitter van de Europese Commissie, Ursula von der Leyen dat er aan het einde van dit jaar een vaccin is. Dus ja wie zegt nu de waarheid? Een ding weten we zeker en dat is dat er massaal naar een vaccin word gezocht en daarom denk ik dat ie er eerder zal zijn als normaal, maar eind van he5 jaar zou wel heel snel zijn.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:57 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zeker als je bedenkt dat het Covid-19 virus goed gedeisd in je slijmvliezen.. Ja maar dat lijkt mij iets anders dan de buitenlucht |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Henk is erg begaan slaat ook af en toe de plank mis. Sinds dit jaar heb ik geen werkdag gemist zit ik in het OV. Haal ik mijn lunch in supermarkten krijg ik klanten van allerlei allooi aan mijn bureau. Reis ik weer terug met het OV doe ik mijn boodschappen, Dit de hele week lang momenteel heb ik een ontsteking en nog gaat mijn wekker om 6 uur.
Zit in lege treinen scholen zijn gesloten en bedrijven. Ook zijn er minder mensen op kantoor , omdat de vrouwen geen BSO hebben en de kinderen niet naar school mogen
Aandacht genoeg daar doe ik het niet voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 19:00 schreef RenatoBos het volgende:[..] Een ding weten we zeker en dat is dat er massaal naar een vaccin word gezocht en daarom denk ik dat ie er eerder zal zijn als normaal, maar eind van he5 jaar zou wel heel snel zijn.. Maar moet ik mij nu vasthouden aan jou of de voorzitter van de europese gezondheids commissie maat ?haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 19:04 schreef Positivo het volgende:[..] Henk is erg begaan slaat ook af en toe de plank mis. Sinds dit jaar heb ik geen werkdag gemist zit ik in het OV. Haal ik mijn lunch in supermarkten krijg ik klanten van allerlei allooi aan mijn bureau. Reis ik weer terug met het OV doe ik mijn boodschappen, Dit de hele week lang momenteel heb ik een ontsteking en nog gaat mijn wekker om 6 uur. Zit in lege treinen en minder mensen op kantoor omdat de vrouwen geen BSO hebben en de kinderen niet naar school mogen Aandacht genoeg daar doe ik het niet voor. Fijn bedankt voor de info, wat ben jij goed zeg.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 19:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar moet ik mij nu vasthouden aan jou of de voorzitter van de europese gezondheids commissie maat ?haha Aan mij natuurlijk, hou m’n knie maar stevig vast maat.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 19:04 schreef Positivo het volgende:[..] Henk is erg begaan slaat ook af en toe de plank mis. Sinds dit jaar heb ik geen werkdag gemist zit ik in het OV. Haal ik mijn lunch in supermarkten krijg ik klanten van allerlei allooi aan mijn bureau. Reis ik weer terug met het OV doe ik mijn boodschappen, Dit de hele week lang momenteel heb ik een ontsteking en nog gaat mijn wekker om 6 uur. Zit in lege treinen scholen zijn gesloten en bedrijven. Ook zijn er minder mensen op kantoor , omdat de vrouwen geen BSO hebben en de kinderen niet naar school mogen Aandacht genoeg daar doe ik het niet voor. Wanneer slaap jij dan ooit ? Want je zit midden in de nacht ook nog hele stukken te tikken |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 19:08 schreef tomson het volgende:[..] Wanneer slaap jij dan ooit ? Want je zit midden in de nacht ook nog hele stukken te tikken Ben een vampier slaap überhaupt weinig.
Op 23 Mei worden de meeste beperkingen opgeheven door Rutte . Het is dan het einde van de Ramadan en het Suikerfeest wordt gevierd . De politiek , politie etc wil echt niet afgaan let maar op.
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb nog steeds foxsport eredivisie en internationaal. Is dat snugger of niet zo snugger? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 19:13 schreef Positivo het volgende:[..] Ben een vampier slaap überhaupt weinig. Op 23 Mei worden de meeste beperkingen opgeheven door Rutte . Het is dan het einde van de Ramadan en he Suikerfeest wordt gevierd . De politiek , politie etc wil echt niet afgaan let maar op. Vampier/ vleermuis, jij vuile coronaverspreidert..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 19:14 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik heb nog steeds foxsport eredivisie en internationaal. Is dat snugger of niet zo snugger? Ik zou ja zeggen :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan zou ik het niet doen Leon.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Hahaha die kom ik verwachten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ben het eens dat nu beperkende maatregelen moeten worden gehouden. Ik verschil daar met niemand van in mening. Geen grootschalige evenementen totdat er een sein komt.
Vind wel dat meer winkels open mogen , restaurants op de Azië manier open kunnen de plaatselijke kroeg , scholen etc.
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Straks stop ik ,en dan kan ik volgend jaar dubbel gaan betalen haha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] Mwah, wat kort door de bocht, maar (deels) opvoeding is oorzaak van een hoger percentage malversaties vanuit deze cultuur. Komt bij dat die jochies vooral zich snel gediscrimineerd voelen. Niet altijd terecht, maar toch. Die meiden integreren veel en veel sneller. Overigens zijn er ook zat autochtonen die steviger aangepakt mogen worden. T's zo als het is in grote lijnen en die meiden snappen dat ze aan de bak moeten willen ze niet onder het juk komen van dit rapaille. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vandaag geskyped met de vriendin, in Afrika ( Mali) gaat alles goed. Ze heeft geen koorts, is aleen wat warm als ze mij ziet hahahahah. De verwachting is dat ze in Augustus weer 30 dagen kan komen. Dus Piet is oomzwaar getroffen en zit nu alleen met de hond snik snik |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik ook, verveel me de tering anders thuis. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 19:22 schreef piet de paler het volgende:Vandaag geskyped met de vriendin, in Afrika ( Mali) gaat alles goed. Ze heeft geen koorts, is aleen wat warm als ze mij ziet hahahahah. De verwachting is dat ze in Augustus weer 30 dagen kan komen. Dus Piet is oomzwaar getroffen en zit nu alleen met de hond snik snik Ach je hebt de schapen van je goede buur nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 18:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ook deze dingen heb ik gelezen.,maar ook gisteren van de voorzitter van de Europese Commissie, Ursula von der Leyen dat er aan het einde van dit jaar een vaccin is. Dus ja wie zegt nu de waarheid van de virologen? Ik hou mij vast aan Ursula Ik zie dat als ‘de moed erin houden’. Net als het stapsgewijs elke verlengen van maatregelen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zij al gedekt, of door de ram of door mijn hond |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 19:22 schreef piet de paler het volgende:Vandaag geskyped met de vriendin, in Afrika ( Mali) gaat alles goed. Ze heeft geen koorts, is aleen wat warm als ze mij ziet hahahahah. De verwachting is dat ze in Augustus weer 30 dagen kan komen. Dus Piet is oomzwaar getroffen en zit nu alleen met de hond snik snik Je kan geile meiden-legpuzzels gaan maken? |
|
|
|