BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 april 2020 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 07:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon oogkleppen op. Mensen egoïstisch??? Moet je eens kijken wat iedereen voor elkaar doet momenteel..mensen geven hun familie of vrienden of werk niet vrijwillig op dat is wat gevraagd word om mensen te sparen en de zorg te verlichten..
Dat je nog moeite doet.
Positivo
 Positivo - woensdag 15 april 2020 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 07:59 schreef FR-Henk het volgende:
Mooi man, hier maak je je grondslag, jouw zienswijze, goed duidelijk.
Ik kijk er heel anders naar, ook qua oorzaken, maar daar gaat het niet om.

1 ding.
Hoor ik wel vaker: ik geef niet om status en geld. Vraag ik altijd weer: Waarom dan niet stoppen met werken en gelukkig zijn met een uitkering en onbetaald werk?
Het speelt al een tijdje in mijn hoofd alles verkopen en de wereld doortrekken.
De omstandigheden zijn er nog niet .
Positivo
 Positivo - woensdag 15 april 2020 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 07:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat je nog moeite doet.
Jij werkt thuis misschien accountant? Decenige reden dat kantoren dit doen is de vrees voor een megaclaim. Echt geen liefdadigheid, dat bedoel ik met egoïsme en kapitalisme.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 april 2020 door Positivo --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2020 - 08:09   quote  deeplink  
okay vertel me wat mijn zienswijze is dan..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2020 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 08:05 schreef Positivo het volgende:

[..]

Jij werkt thuis misschien accountant? Decenige reden dat kantoren dit doen is de vrees voor een megaclaim. Echt geen liefdadigheid, dat bedoel ik met egoïsme en kapitalisme.
Whahahahaha..
Positivo
 Positivo - woensdag 15 april 2020 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 08:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Whahahahaha..
Geen 100 man afstand 1,5 meterkan makkelijk bewaard worden.
Omdat het coronavirus zeer besmettelijk is en er nog geen geneesmiddelen bestaan, moeten de werkgevers de maatregelen van de regering strikt naleven. Werkgevers die zich niet aan deze maatregelen houden, riskeren zware sancties. De maatregelen waartoe de Nationale Veiligheidsraad heeft beslist zijn van openbare orde en moeten worden nageleefd door eenieder die zich op Nederlands grondgebied bevindt. De politiediensten en de overheden van bestuurlijke politie hebben als opdracht toe te zien op de naleving van de maatregelen van de regering.

Ja en er zijn ook bedrijven die volledig stil liggen en geen andere keuze hebben sneu genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 april 2020 door Positivo --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 april 2020 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 08:05 schreef Positivo het volgende:

[..]

Goed personeel is je kapitaal.
Positivo
 Positivo - woensdag 15 april 2020 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 09:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Goed personeel is je kapitaal.
Helemaal met je eens maar er moet thuis gewerkt worden omdat dan geen reiskosten hoeven te worden betaald.

Een andere reden is er niet plus de angst dat een werknemer wegens schuld op het werk besmet raakt. Geldt voor verzekeringsmedewerkers, ICT , kantoor ea personeel niet voor iedereen Henk.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 april 2020 - 10:34   quote  deeplink  
Goed werkgeverschap is nu de medewerker de gelegenheid geven thuis in veiligheid te werken. Goed werkgeverschap is je medewerkers de ruimte en de middelen geven om thuis in veiligheid te kunnen werken. Goed werkgeverschap is je medewerkers de gelegenheid geven om contact te houden met elkaar. Goed werkgeverschap is jouw medewerkers de gelegenheid te geven jouw klanten op een uitstekende manier te blijven bedienen, zodat zij ook kunnen blijven draaien in deze tijd. En goed werkgeverschap is ook de keuze geven om thuis dan/wel op kantoor te werken, mits je kan houden aan de door de overheid opgelegde maatregelen.

Ik merk echt dat jouw beeld van de maatschappij echt, laat ik het noemen anders is dan de werkelijkheid waarin ik leef. Er zijn vele bedrijven op dit moment keihard aan het werk om te zorgen dat de primaire sector kan blijven draaien. Dat zijn geen "accountantjes" die thuiswerken omdat het moet van de baas.

Mijn werk is op dit moment voor 90% totaal niet relevant in de huidige tijd waarin we op dit moment leven. Tot het mis gaat. En dan is er grote shit en dat maakt die 90% opeens weer toch heel relevant op dit moment.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 april 2020 - 10:35   quote  deeplink  
En dit is mijn laatste reactie op dit forum, voor weer een hele lange tijd. Later, adios, adieu and bis später. Veel later.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2020 - 10:50   quote  deeplink  
Ik ben ook echt benieuwd wat volgens hem mijn zienswijze is maar daar reageert ie helaas niet op
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2020 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 09:52 schreef Positivo het volgende:

[..]

Helemaal met je eens maar er moet thuis gewerkt worden omdat dan geen reiskosten hoeven te worden betaald.

Een andere reden is er niet plus de angst dat een werknemer wegens schuld op het werk besmet raakt. Geldt voor verzekeringsmedewerkers, ICT , kantoor ea personeel niet voor iedereen Henk.
Kap nou eens joh met die onzin..
ik zit soms thuis en krijg betaald ook de reiskosten
VVout
 VVout - woensdag 15 april 2020 - 10:53   quote  deeplink  
Echt crisis hier man, doe eens ff leuk met elkaar. Fuck of topic.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 15 april 2020 - 11:49   quote  deeplink  
Effe back on topic, wat denken we gaat er zonder publiek en geteste spelers nog gevoetbalt worden juni?
Komt wel geld binnen, alhoewel ik hoorde dat fox wel gewoon betaald
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2020 - 12:57   quote  deeplink  
Nee ik denk van niet
VVout
 VVout - woensdag 15 april 2020 - 13:12   quote  deeplink  
Denk het ook niet, in de F1 zijn ze ook zeer voorzichtig met uitspraken en das niet voor de kuts en Gerrit.

quote:
When will the F1 season start?

Given the constantly evolving situation with the pandemic, at the moment it is not possible to say for certain when racing will be able to resume, but F1 CEO Chase Carey said: “While at present no-one can be certain of exactly when the situation will improve, it will improve and when it does, we will be ready to go racing again. We are all committed to bringing our fans a 2020 Championship Season,” adding: “we and our partners fully expect the season to start at some point this summer.”
Positivo
 Positivo - woensdag 15 april 2020 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 10:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kap nou eens joh met die onzin..
ik zit soms thuis en krijg betaald ook de reiskosten
Jij bent niet representatief voor heel de Nederlandse beroepsbevolking. Er zijn ook werknemers waarop 2 dagen zijn ingehouden en slechts 70% wordt doorbetaald. Er zijn zelfs werknemers die hun leaseauto hebben moeten inleveren. Niet rot bedoeld maar ik kijk even in een breder perspectief.

Vind het belachelijk dat je klanten een hoog tarief berekend en zij geen medewerker te zien krijgen,m omdat die lekker in het lente zonnetje thuis zitten te "werken". Op 40%

Ben er nu ook klaar mee anders emigreer ik naar Denemarken en ga ik daar wel in een Legopak in Legoland rondlopen.

RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2020 - 14:52   quote  deeplink  
Ik krijg ook “slechts” 74% maar meer van m’n salaris..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 15 april 2020 - 15:11   quote  deeplink  
Ik krijg 100 % en nog wat hahahaha.
Nee jongens Piet kan makkelijk praten heb bijna geen onkosten, en geen zorgen ( meer)
tomson
 tomson - woensdag 15 april 2020 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 10:35 schreef Stylzz het volgende:
En dit is mijn laatste reactie op dit forum, voor weer een hele lange tijd. Later, adios, adieu and bis später. Veel later.
Okidoki Stylzz.. latoeee
tomson
 tomson - woensdag 15 april 2020 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 10:53 schreef VVout het volgende:
Echt crisis hier man, doe eens ff leuk met elkaar. Fuck of topic.
Echt bijzonder he
ar
 ar - woensdag 15 april 2020 - 18:53   quote  deeplink  
Haha wat een gezemel hier.
Wij hebben op dit moment voorlopig maar 1 inkomen, de kids thuis uiteraard. Gelukkig gaat dat prima.Ook met school,en houden ze het hoofd koeltjes.
Mannen.. Rationeel denken, je aan de regels houden en uitzingen..tis wat het is.

Maar wat mis ik het voetbal bahbah.
Positivo
 Positivo - woensdag 15 april 2020 - 19:34   quote  deeplink  
Kan binnenkort een slot op. We gaan gewoon weer open Economie staat nu voorop Scandinavië is al begonnen en de tour in Augustus. Mooie vooruitzichten en de doemdenkers zijn nu wel klaar met hun inktzwarte scenario’s .
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2020 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 19:34 schreef Positivo het volgende:
Kan binnenkort een slot op. We gaan gewoon weer open Economie staat nu voorop Scandinavië is al begonnen en de tour in Augustus. Mooie vooruitzichten en de doemdenkers zijn nu wel klaar met hun inktzwarte scenario’s .
Lees jij jezelf wel in voordat je onzin komt spuien, want we zijn hier nog lang niet klaar mee..
Waar heb jij gelezen dat we weer opengaan, is net een persconferentie geweest waaruit duidelijk blijkt dat dit niet het geval is..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2020 - 19:39   quote  deeplink  
Er word momenteel enkel nog maar gekeken hoe en eventuele versoepeling in zou kunnen gaan houden..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 15 april 2020 - 19:44   quote  deeplink  
Belgie heeft kritiek op de lakse houding van Nederland.
Maar als ik de cijfertjes bekijk zie ik niet veel verschillen.
En die versoepelingen om ons heen , zijn niet meer wat wij hier al doen of niet doen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2020 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 19:44 schreef piet de paler het volgende:
Belgie heeft kritiek op de lakse houding van Nederland.
Maar als ik de cijfertjes bekijk zie ik niet veel verschillen.
En die versoepelingen om ons heen , zijn niet meer wat wij hier al doen of niet doen
België hanteert zowat hetzelfde beleid als ons, meen dat daar kinderen niet mogen samenspelen, je mag daar niet meer op bankjes zitten, grenzen zijn er dicht en niet essentiële winkels zijn daar gesloten. Verders hanteren ze dezelfde regels, ik zie er ook weinig verschil in eigenlijk..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 april 2020 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 18:53 schreef ar het volgende:
Haha wat een gezemel hier.
Wij hebben op dit moment voorlopig maar 1 inkomen, de kids thuis uiteraard. Gelukkig gaat dat prima.Ook met school,en houden ze het hoofd koeltjes.
Mannen.. Rationeel denken, je aan de regels houden en uitzingen..tis wat het is.

Maar wat mis ik het voetbal bahbah.
1 inkomen en toch positief .
3 hoeraatjes voor jou Ar!

En de voetbal missen is gewoon raar,het meest leuke stukje waar
je naar uitkijkt is er even niet.
En de tour ook uitgesteld ,al denk ik dat we dat ook een jaartje gaan overslaan.
Verders indd aan de regels houden en klaar.
Positivo
 Positivo - woensdag 15 april 2020 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 19:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Lees jij jezelf wel in voordat je onzin komt spuien, want we zijn hier nog lang niet klaar mee..
Waar heb jij gelezen dat we weer opengaan, is net een persconferentie geweest waaruit duidelijk blijkt dat dit niet het geval is..
Ga niet in details grote lijnen.

Grote evenementen blijven verboden tot Augustus, voor de rest 1,5 meter houden en langzaam aan het werk.
Ik lees en hoor alles. Vanaf September gaat het echt weer verder.

Weet dat mensen mij niet geloven maar de zomer maanden doden het virus al het beleid is hierop afgestemd.

Zie de politici de tijdslijn volgen na de zomer is het voorbij.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2020 - 22:05   quote  deeplink  
2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 april 2020 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2020 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 21:44 schreef Positivo het volgende:

[..]

Ga niet in details grote lijnen.

Grote evenementen blijven verboden tot Augustus, voor de rest 1,5 meter houden en langzaam aan het werk.
Ik lees en hoor alles. Vanaf September gaat het echt weer verder.

Weet dat mensen mij niet geloven maar de zomer maanden doden het virus al het beleid is hierop afgestemd.

Zie de politici de tijdslijn volgen na de zomer is het voorbij.
Maar natuurlijk.....
VVout
 VVout - woensdag 15 april 2020 - 22:21   quote  deeplink  
Pos,

Als het hier zomer wordt is het op het zuidelijk halfrond toch winter en zo blijft het virus heen en weer zwieren tot er iets op gevonden wordt.

Met de huidige mobiliteit en het feit dat je het mee draagt zonder dat er direct symptomen zichtbaar zijn, zullen er nog heel wat restricties in stand te houden zijn en zijn we er nog lang niet.

Wat al helemaal niet te hopen is dat het gaat muteren, zoals ieder verkoudheidsvirus jaarlijks doet.

Ga echt niet doemdenken, maar vind het wat te makkelijk dat we augustus weer lachend op een concert staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 april 2020 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2020 - 22:53   quote  deeplink  
Nee joh de zomer lost alles op hoor, heb ik uit zeer betrouwbare bron..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 april 2020 - 23:11   quote  deeplink  
En die opwarming van de aarde lost ook alles op, veroorzaakt door wetenschappers die er dik geld mee verdienen en stijging zeespiegel is verzonnen door Duitsland. Vluchten die Hollanders vanzelf in hun armen.
Manmanman, de wereld is een en al complot.
VVout
 VVout - woensdag 15 april 2020 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 22:53 schreef RenatoBos het volgende:
Nee joh de zomer lost alles op hoor, heb ik uit zeer betrouwbare bron..
Als jij het zegt, komt het helemaal in orde ;)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2020 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 23:27 schreef VVout het volgende:

[..]

d:-)))
Positivo
 Positivo - donderdag 16 april 2020 - 04:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 23:27 schreef VVout het volgende:

[..]

Nou misschien niet heb Rutte weer gezien met zijn robot verhaal.

Hier de praktijk sinds de crisis werk ik elke dag gelukkig. Om zes uur vertrek ik even een beschrijving van mijn werkdag voor dat ik überhaupt begon.
Met de trein naar werk lekker in een trein die te vies is om in te zitten. Schijnbaar kunnen ook treinen van binnen en buiten niet schoongemaakt worden.

Is niet erg we hebben handen lotion dus komt wel weer goed ga ik vanuit ben immers positivo.

Aangekomen op het station werd ik gelijk aangesproken door een verslaafde die vond het een goed idee om mij een paar blikken bier te laten kopen voor zijn heerlijke dag in het zonnetje. Hetgeen bij mij de reactie ontlokte of hij het lazerus kon krijgen.

Hup de metro in zit net lekker komt er een zwerver met lompen onder de zweren op 2 meter de veilige afstand in mijn coupe zitten. Ach zielig die man denk je vervolgens begint deze toch een partij te rochelen en te hoesten te smerig voor woorden. Leek of ik in een Chinees restaurant zat met Chinezen op de kruiskade.

Nou ja de zon schijnt dus naar kantoor waar een draaideur junk de plek geclaimd heeft languit lag hij zijn roes uit te slapen flesje bier , peuken op de grond klanten moeten over hem heen stappen om naar binnen te kunnen.

Openbare orde handhavers gebeld de boa’s die verwezen mij door naar de politie logisch dacht ik. Politie gebeld heel verontrust vroeg de man mij ademt hij nog? Ik zeg geen idee ga geen slapende junk wakker maken goh kan u even kijken. Ja en dan mond op mond behandeling geven ofzo? Nee wij sturen een wagen langs mijnheer.

Hehe gelukkig vrij snel komt de politie een grote kale stoere politie agent stapt uit loopt naar de zwerver toe en loopt weer terug naar de wagen en rijdt weg schijnbaar ademde de harde werker in kwestie nog en was de situatie onder controle.

Ben er echt helemaal klaar mee vier studenten met een BBQ krijgen een boete en dit uitschot regeert momenteels de straten. Ontzettend asociaal voor de mensen die nog werken en natuurlijk levensgevaarlijk met het volgens Rutte meest gevaarlijke virus ooit.

Ben er echt helemaal klaar mee hier moeten ze GVD kamervragen over stellen. Stelletje huichelaars en wij met Pasen maar binnen zitten op 1,5 meter afstand terwijl iedere koekwaus de tijd van zijn leven heeft op Scheveningen zuipen in het zonnetje en s nachts laveloos en gillend de boel op stelten zetten. Ongehinderd je roes uitslapen in het OV zonder te betalen of gewoon bij je op de stoep lekker man uitkering erbij.

Ga hier echt melding van maken bij een politieke partij naar voorkeur.
Positivo
 Positivo - donderdag 16 april 2020 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 23:11 schreef FR-Henk het volgende:
En die opwarming van de aarde lost ook alles op, veroorzaakt door wetenschappers die er dik geld mee verdienen en stijging zeespiegel is verzonnen door Duitsland. Vluchten die Hollanders vanzelf in hun armen.
Manmanman, de wereld is een en al complot.
Opwarming van de wereld lost zich niet vanzelf op. Toen China stil lag is er 30 procent minder uitstoot geweest.

Wil je de opwarming tegen gaan? Dan moeten er maatregelen komen die er in de toekomst voor zorgen dat er twee tot drie miljard mensen minder zijn op onze mooie planeet.

De keuze is wil je dat moreel gezien?

Ik ben geen complotdenker denk in oplossingen een virus kan niet zelfstandig bestaan.

Ja ik ben ervan overtuigd dat weersomstandigheden het virus doden Henk.

Hoe kan het dat het vorige virus iets van dertien jaar niet meer gesignaleerd is en nu een variant de kop opsteekt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2020 door Positivo --
VVout
 VVout - donderdag 16 april 2020 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2020 - 06:51 schreef Positivo het volgende:

[..]

..

Wil je de opwarming tegen gaan? Dan moeten er maatregelen komen die er in de toekomst voor zorgen dat er twee tot drie miljard mensen minder zijn op onze mooie planeet.
...
Heb ik al een tijdje over nagedacht en je zou globaal gewoon niet meer dan 2 kinderen per gezin moeten hebben. Bij ons allemaal prima haalbaar, sommige willen er zelfs één of geen.

Op deze manier krimpt gewoon de bevolking en zouden we met gezond verstand de balans zonder leed en schade in stand kunnen houden.

Toch zijn er mensen die hier anders mee omgaan, door grote kindersterfte en kennis over de wereld, neuken ze gewoon door of hun leven er vanaf hangt, oer instinkt laat maar zeggen en ook te begrijpen als je niet beter weet.

Dan zijn er nog mensen die blijven hangen in de religie en de schriften van 2 millennium jaar oud, logisch dat er toen stond dat we ons vermenigvuldigen moeten maar dat is niet meer van deze tijd. Zonder respect voor geloof te verliezen zouden deze mensen worden bekeerd.

Het is dus nog zo dat een groot deel niet onze voorkeur deelt en meent het er met 2 kids wel gezien te hebben, want anders zou 2+2 niet vier zijn.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 16 april 2020 - 10:13   quote  deeplink  
Over de medische en zorg in Nederland viel mij het volgende op,
Man man wat een directeuren en advisseurs en wazige deskundigen
Een paar namen vz ouderen zorg, vz intens care ,vz rode kruis, coordinatoren in allerlei gradaties,
Adviseurs , mensen die gek zijn van grafieken en deze ook bestuderen enzv enzv.
Geen wonder dat de zorg zo duur wordt, ze verdienen denkelijk allemaal ver boven modaal.

Dit viel mij gewoon op, en dan die minister die steun wil geven aan de WHO die wil vast een baan bij deze logge organisatie
En dan serious request.......lang zo uitbundiig niet als voor Afrika, en dan geld voor het rode kruis ????????????????????
Voor voedselpakketten ? Ik denk dat dit geld in een fonds moet voor getroffen middenstand en zzpers.
O ja wat denk je dan van het FNV die roept er moet meer bescherming voor personeel komen op Schiphol en in de zorg.....
Nou FNV je stakingskassen puilen uit wat denk je van een gift of een financieele injectie voor kleine bedrijven ?

Zo heheh nu koffie en een pijpje

Life is good

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2020 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 april 2020 - 11:15   quote  deeplink  
Fijn zo.
Next.
tomson
 tomson - donderdag 16 april 2020 - 11:53   quote  deeplink  
https://images.app.goo.gl/kre3VvVo14CsJ5hd8

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2020 door tomson --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 16 april 2020 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2020 - 11:15 schreef FR-Henk het volgende:
Fijn zo.
Next.
Bedankt lekker kort antwoord

;)
CobusIII
 CobusIII - donderdag 16 april 2020 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2020 - 10:13 schreef piet de paler het volgende:
Over de medische en zorg in Nederland viel mij het volgende op,
Man man wat een directeuren en advisseurs en wazige deskundigen
Een paar namen vz ouderen zorg, vz intens care ,vz rode kruis, coordinatoren in allerlei gradaties,
Adviseurs , mensen die gek zijn van grafieken en deze ook bestuderen enzv enzv.
Geen wonder dat de zorg zo duur wordt, ze verdienen denkelijk allemaal ver boven modaal.

Dit viel mij gewoon op, en dan die minister die steun wil geven aan de WHO die wil vast een baan bij deze logge organisatie
En dan serious request.......lang zo uitbundiig niet als voor Afrika, en dan geld voor het rode kruis ????????????????????
Voor voedselpakketten ? Ik denk dat dit geld in een fonds moet voor getroffen middenstand en zzpers.
O ja wat denk je dan van het FNV die roept er moet meer bescherming voor personeel komen op Schiphol en in de zorg.....
Nou FNV je stakingskassen puilen uit wat denk je van een gift of een financieele injectie voor kleine bedrijven ?

Zo heheh nu koffie en een pijpje

Life is good
Wat de zorg duur maakt is dat een heel groot percentage van het geld opgaat in de laatste fase van een mensenleven. Lees de laatste 3-4 maanden. Mensen met een zeer zwakke gezondheid geen perspectief op een kwalitatief goed leven hebben. Waarvan de verwachting is dat zij binnen een jaar komen te sterven. Ik zie het ook om mij heen. Er wordt tot het gaatje door behandeld zonder gunstig uitkomst. Het is en blijft een lastige vraag wanneer je er de stekker uit moet trekken. Daar zal de samenleving antwoord op moeten geven. Maar daar zitten de kosten wel. Daarnaast heb je nog de farmaceutische industrie met de patenten op medicijnen die een leuk centje verdienen.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 16 april 2020 - 12:22   quote  deeplink  
Daarnaast heeft elke industrie/branche de neiging om uit te breiden en zichzelf in stand te houden. Dat geldt ook voor de zorgindustrie. Los van het feit of het ook noodzakelijk is. Daar moet altijd kritisch naar gekeken worden.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 16 april 2020 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 13:12 schreef VVout het volgende:
Denk het ook niet, in de F1 zijn ze ook zeer voorzichtig met uitspraken en das niet voor de kuts en Gerrit.

[..]

JA, en dan is formule 1 nog geen contact sport, zoals voetbal
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 april 2020 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2020 - 12:07 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Bedankt lekker kort antwoord

;)
Life is good.
pat
 pat - donderdag 16 april 2020 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 10:35 schreef Stylzz het volgende:
Laat die idioot tog gaan, blijf lekker je mening geven. Ik lees die graag.
Gewoon niet meer op reageren en niet lezen. Is het niet waard joh

Er zijn er nog zat waar je wel over een mening kan praten, die lezen en begrijpen en ook met construtieve oplossingen komen.
Jij bent daar ook 1 van. Deze gast wil maar 1 ding: onzin roepen en wachten tot iemand reageert. Dan leest die niet en begint met andere onzinigge complotgedachtes. Tis een circel waar wij allemaal uit moeten blijven maat.

Let maar op, hier reageert debieltje ook op maar ik zeg er verder nix meer van of tegen. Werkt goed
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 april 2020 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2020 - 14:25 schreef pat het volgende:

[..]

Laat die idioot tog gaan, blijf lekker je mening geven. Ik lees die graag.
Gewoon niet meer op reageren en niet lezen. Is het niet waard joh

Er zijn er nog zat waar je wel over een mening kan praten, die lezen en begrijpen en ook met construtieve oplossingen komen.
Jij bent daar ook 1 van. Deze gast wil maar 1 ding: onzin roepen en wachten tot iemand reageert. Dan leest die niet en begint met andere onzinigge complotgedachtes. Tis een circel waar wij allemaal uit moeten blijven maat.

Let maar op, hier reageert debieltje ook op maar ik zeg er verder nix meer van of tegen. Werkt goed
Ha, pat, je hebt wel gelijk. Probleem is vaak dat er net genoeg zin tussen de onzin zit waardoor het juist jeukt. En dan heb ik al een heel epistel klaar om het af te fikken maar dan realiseer ik me dat ik ook tegen een boom kan roepen dat het een boom is, maar als de boom blijft vinden dat het een giraf is houdt het op. :)
piet de paler
 piet de paler - donderdag 16 april 2020 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2020 - 12:19 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Wat de zorg duur maakt is dat een heel groot percentage van het geld opgaat in de laatste fase van een mensenleven. Lees de laatste 3-4 maanden. Mensen met een zeer zwakke gezondheid geen perspectief op een kwalitatief goed leven hebben. Waarvan de verwachting is dat zij binnen een jaar komen te sterven. Ik zie het ook om mij heen. Er wordt tot het gaatje door behandeld zonder gunstig uitkomst. Het is en blijft een lastige vraag wanneer je er de stekker uit moet trekken. Daar zal de samenleving antwoord op moeten geven. Maar daar zitten de kosten wel. Daarnaast heb je nog de farmaceutische industrie met de patenten op medicijnen die een leuk centje verdienen.
Ja maar ik vind dat je dat je dan op een enge stoel gaat zitten, dat betekend ook dat zwaar geestelijk of lichamelijk gehandicapten na de geboorte ...............vul maar in.
Deze gaan de gemeenschap ook veel kosten..
Dillema ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

0.0194020