|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2020 - 14:25 schreef pat het volgende:[..] Laat die idioot tog gaan, blijf lekker je mening geven. Ik lees die graag. Gewoon niet meer op reageren en niet lezen. Is het niet waard joh Er zijn er nog zat waar je wel over een mening kan praten, die lezen en begrijpen en ook met construtieve oplossingen komen. Jij bent daar ook 1 van. Deze gast wil maar 1 ding: onzin roepen en wachten tot iemand reageert. Dan leest die niet en begint met andere onzinigge complotgedachtes. Tis een circel waar wij allemaal uit moeten blijven maat. Let maar op, hier reageert debieltje ook op maar ik zeg er verder nix meer van of tegen. Werkt goed Idioot ben jij die verpleger? Ineens expert? Je moet je werk doen en verder naar experts luisteren verplegers zijn voor mij niet veel meer dan tandartsassistenten of iemand die je instopt als je veertig graden koorts hebt.
Dit virus stelt geen ene moer voor en als je een beetje fatsoen in je flikker hebt laat je een 88 jarige demente met zijn familie sterven. Ken mensen met terminale kanker die nu thuis sterven omdat ze anders niemand meer zien.
Voel je maar verheven de medici zullen nooit voor alles een oplossing hebben de dood gaat niet weg.
Je moet morele keuzes maken en niet iedereen proberen te redden met oogkleppen op, dat is de DNA van en zorgverlener maar of het verstandig is?
Verder succes met de zorg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hou van relativeren, jongen jij hebt echt hulp nodig. Het is een voetbal forum en geen wereld verbeter forum. Dat ken ik niet en jij niet dus rustig man |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2020 - 18:23 schreef piet de paler het volgende:Ik hou van relativeren, jongen jij hebt echt hulp nodig. Het is een voetbal forum en geen wereld verbeter forum. Dat ken ik niet en jij niet dus rustig man Ja Piet dan moet je mij niet uit wegzetten als een idioot en debiel en zeggen daar reageert die wel op. Doe het liever niet maar laat mij ook niet zomaar wegzetten als een complete idioot. Terwijl niemand met andere argumenten komt of mij kunnen willen overtuigen dat ik het verkeerd zie. Nee dan ben je een complotdenker zou niet weten wat ik gezegd heb dat het rechtvaardigt. Ben dood moe werken , werken werken en toe aan een week vrij. Zou ook graag in het zonnetje thuis werken maar dat kan niet in mijn werk met als zijn deadlines en adhoc paniek met huilende ondernemers die omvallen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Waar is fer1 toch als je hem nodig hebt. Of bode. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2020 - 15:44 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja maar ik vind dat je dat je dan op een enge stoel gaat zitten, dat betekend ook dat zwaar geestelijk of lichamelijk gehandicapten na de geboorte ...............vul maar in. Deze gaan de gemeenschap ook veel kosten.. Dillema ? Dat is zeker een enge stoel...ik geef alleen aan waar het leeuwendeel van de kosten van de zorg zitten als reactie op jouw post over managers en deskundigen... mijn schoonmoeder is pas geleden overleden na een lijdensweg van 4 maanden ziekenhuis in, ziekenhuis uit...zonder dat er enige kans was op genezing. Ze had pijn en was zwaar in de war. van die 4 maanden heeft ze bij elkaar 2 maanden in het ziekenhuis gelegen inclusief IC. Het was gewoon op. Ik heb geen idee wat het precies kost, maar ga maar uit dat een ziekenauto per rit 600,- kost. 5 dagen op een ziekenafdeling 2700,-. Dagen op de IC nog veel duurder. Ga maar uit van 40.000,-. Dat zijn de kosten., maar het ergste is het lijden. Wat doen wij en mensen zichzelf aan? Ik ga hier niet zeggen dit of dat want ik weet niet hoe ik er in zit als mijn tijd komt. Ik hoop alleen dat ik de kracht en waardigheid heb om het einde te accepteren als het zich aandient.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2020 door CobusIII -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2020 - 18:23 schreef piet de paler het volgende:Ik hou van relativeren, jongen jij hebt echt hulp nodig. Het is een voetbal forum en geen wereld verbeter forum. Dat ken ik niet en jij niet dus rustig man Dank je+1908 |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Ja bode haha maar laat stylezz nou gewoon deze RANDDEBIEL vergeten en gewoon lekker komen babbelen.
On topic: Rutte ziet op dit moment geen mogelijkheid na 28 april te versoepelen. Het gaat nog wel even duren hoor boys |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hou toch op joh je bent R gewoon 1.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De coronacrisis raakt de economie flink en ook Stadion Feijenoord N.V. komt in de problemen. De Kuip moet mogelijk zelfs aankloppen bij de gemeente om de komende maanden te kunnen overleven. Momenteel zijn er geen inkomsten meer, maar de kosten lopen wel gewoon door . Dat schrijft het college van B en W in een brief aan de raad. Stadion Feijenoord maakt momenteel al zoveel mogelijk gebruik van de steunmaatregelen, maar dat lijkt niet voldoende. ''Een verzoek aan de gemeente om te helpen de tijd te overbruggen totdat alles weer in een normaal vaarwater is terechtgekomen, wordt niet uitgesloten. Een dergelijk verzoek zullen we serieus beoordelen en overwegen indien het voortbestaan van Stadion Feijenoord in het geding is'', valt te lezen in de brief, geciteerd door het Algemeen Dagblad.
Feyenoord zelf heeft het ook zwaar en maakt zich grote zorgen over de toekomst. ''Ook voor de club geldt dat vele belangrijke inkomsten zijn weggevallen, nu er niet meer kan worden gevoetbald. De begroting zal hierdoor omlaag moeten, maar hoe hard de club wordt getroffen laat zich niet voorspellen. Veel zal afhangen van wanneer het normale leven en het voetbal weer op gang komen en met name of het komende seizoen 2020-2021 na de zomer gewoon van start kan onder normale omstandigheden.'' |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Meestal in crisis tijd komen wel de investeerders of steun vanuit gemeente. Let wel Gemeenste Rotterdam bezit 1,2 miljard na de verkoop van ENECO |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2020 - 15:25 schreef Stylzz het volgende:[..] Ha, pat, je hebt wel gelijk. Probleem is vaak dat er net genoeg zin tussen de onzin zit waardoor het juist jeukt. En dan heb ik al een heel epistel klaar om het af te fikken maar dan realiseer ik me dat ik ook tegen een boom kan roepen dat het een boom is, maar als de boom blijft vinden dat het een giraf is houdt het op. :) Deze gast gaat nooit veranderen hier, ik durf zelf te zeggen dat dit helemaal geen feyenoorder is. De lul heeft al tig keer gezegd dat ie wegging en meerdere malen komt deze knul, want dat is ie, terug. Het basisprincipe van ons bestaan als supporter van deze prachtige club: GEEN WOORDEN MAAR DADEN. Bij hem is het gelijkhalen en ombuigen als een ander gelijk heeft.
Laat gaan, wij zijn er. Niet lezen en gewoon babbelen hiero maatjuh. Ik hoor lees en begrijp jou wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2020 - 15:25 schreef Stylzz het volgende:[..] Ha, pat, je hebt wel gelijk. Probleem is vaak dat er net genoeg zin tussen de onzin zit waardoor het juist jeukt. En dan heb ik al een heel epistel klaar om het af te fikken maar dan realiseer ik me dat ik ook tegen een boom kan roepen dat het een boom is, maar als de boom blijft vinden dat het een giraf is houdt het op. :) Het niet lezen, negeren is ook een optie. Wel vaker op dit soort fora: kereltjes met kleine piemels kunnen dan net doen alsof ie veel langer is. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Waar blijft die foking blokkeer knop boudiebout |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2020 - 19:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] Het niet lezen, negeren is ook een optie. Wel vaker op dit soort fora: kereltjes met kleine piemels kunnen dan net doen alsof ie veel langer is. Dies nog grappig ook |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb geen last van hem, zijn vele stukken waar ik mn schouders over ophaal. Heel soms komt ie met iets meer nuance, alleen dat complotgeblaat vind ik wel heel erg 1e helft 20e eeuw.
De pretenties zijn ietwat lachwekkend. Ongenuanceerd evolkingsgroepen afbranden is Telegrafgeleuter en huisvrouwengejank. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2020 - 19:05 schreef pat het volgende:[..] Deze gast gaat nooit veranderen hier, ik durf zelf te zeggen dat dit helemaal geen feyenoorder is. De lul heeft al tig keer gezegd dat ie wegging en meerdere malen komt deze knul, want dat is ie, terug. Het basisprincipe van ons bestaan als supporter van deze prachtige club: GEEN WOORDEN MAAR DADEN. Bij hem is het gelijkhalen en ombuigen als een ander gelijk heeft. Laat gaan, wij zijn er. Niet lezen en gewoon babbelen hiero maatjuh. Ik hoor lees en begrijp jou wel. Kijk je komt weer met die gast zegt dat ie weggaat die lul die mongool. Jij voelt je nu in je kruis gepakt omdat je weet dat ik gelijk heb. Dat het je mening niet is , dat is jammer voor jou. Geen woorden geen daden. Ik stel nu een daad ik blijf. Heb een andere zienswijze jammer als je er niet tegen kunt. Ik heb besloten voor niemand weg te gaan. Als ik over de schreef ga met scheldpartijen omdat ik zo nodig door moest gaan. So be it. Vindt dat ik nu normaal discussieer en andere als een lap een stuur op mij reageren. In het normale leven heb je ook geen Trump knop, Baudet knop vervelende schoonmoeder knop deal with it. Henk is een stuk realistischer die heeft een hele andere levensvisie dan ik maar reageert fel Iran heeft zijn mening dat is input. Bij sommige dingen doe ik mijn voordeel bij andere niet. Normale manier van discussie 10 mensen , 10 verschillende meningen. In het verleden nam ik het te persoonlijk nu niet meer.
Kijk als kinderen niet bij hun grootouders mogen komen waarom mogen ze nu wel naar school? Die 1,5 meter ga je daar niet handhaven wat te doen zes peuters in een groep op het plein een boete geven?
Ik signaleer dingen voor mijn eigen mening is er iemand die anders denkt en mij overtuigd stel ik deze bij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Hoop dat we snel weer het leven gaan oppakken
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2020 - 19:49 schreef Positivo het volgende:[..] Kijk je komt weer met die gast zegt dat ie weggaat die lul die mongool. Jij voelt je nu in je kruis gepakt omdat je weet dat ik gelijk heb. Dat het je mening niet is , dat is jammer voor jou. Geen woorden geen daden. Ik stel nu een daad ik blijf. Heb een andere zienswijze jammer als je er niet tegen kunt. Ik heb besloten voor niemand weg te gaan. Als ik over de schreef ga met scheldpartijen omdat ik zo nodig door moest gaan. So be it. Vindt dat ik nu normaal discussieer en andere als een lap een stuur op mij reageren. In het normale leven heb je ook geen Trump knop, Baudet knop vervelende schoonmoeder knop deal with it. Henk is een stuk realistischer die heeft een hele andere levensvisie dan ik maar reageert fel Iran heeft zijn mening dat is input. Bij sommige dingen doe ik mijn voordeel bij andere niet. Normale manier van discussie 10 mensen , 10 verschillende meningen. In het verleden nam ik het te persoonlijk nu niet meer. Kijk als kinderen niet bij hun grootouders mogen komen waarom mogen ze nu wel naar school? Die 1,5 meter ga je daar niet handhaven wat te doen zes peuters in een groep op het plein een boete geven? Ik signaleer dingen voor mijn eigen mening is er iemand die anders denkt en mij overtuigd stel ik deze bij. Mag ik je een tip geven, ga bij de IKEA langs.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Wat bedoel je daarmee? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar zijn de stoelen in de aanbieding, krijg je van mij het touw.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Jij bent moderator wat wil je nu bereiken man? Ik sta geestelijk en qua normen en waarden zo ver boven je dat ik je beschouw. Je hoopt op een scheldpartij maar dat krijg je van mij niet meer. Heb allang besloten dat elk woord aan jou verspild is. Heb ook je verleden ff nagetrokken zoals 2012 in het Twente café zegt je dat nog iets Renato?
Man jij bent echt nog nepper dan nep fijne avond moderator en veel sterkte in de toekomst ik zal voor je bidden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2020 - 20:06 schreef Positivo het volgende:[..] Jij bent moderator wat wil je nu bereiken man? Ik sta geestelijk en qua normen en waarden zo ver boven je dat ik je beschouw. Je hoopt op een scheldpartij maar dat krijg je van mij niet meer. Heb allang besloten dat elk woord aan jou verspild is. Heb ook je verleden ff nagetrokken zoals 2012 in het Twente café zegt je dat nog iets Renato? Man jij bent echt nog nepper dan nep fijne avond moderator en veel sterkte in de toekomst ik zal voor je bidden. Geweldig dit..d:-)))) vol tegenstrijdigheden wederom..d:-))))) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tomaten pureren , morgen groentesoep . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Wat jij wil jouw dag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Houd je er ook aan..je zegt iets en binnen een minuut besluit je weer anders, slappe hap heet dat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Waarom is jouw bedrijf eigenlijk gesloten ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is nog open alleen heel weinig werk, wij verschepen auto’s en auto-onderdelen naar UK, dat ligt nu nagenoeg stil.. Normaal hebben wij twee afvaarten per dag nu nog twee of drie per week en die gaan maar halfvol weg.. Kun jij nog werken maat? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2020 - 20:37 schreef RenatoBos het volgende:[..] Is nog open alleen heel weinig werk, wij verschepen auto’s en auto-onderdelen naar UK, dat ligt nu nagenoeg stil.. Normaal hebben wij twee afvaarten per dag nu nog twee of drie per week en die gaan maar halfvol weg.. Kun jij nog werken maat? Yep , ik behoor gelukkig tot de goede kant wat dat betreft. Echter vind ik persoonlijk de gezondheid van medewerkers , familie , vrienden etc veel belangrijker . Maar ik vind het verschrikkelijk dat daarbuiten veel mensen financieel hard geraakt worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2020 - 21:19 schreef van geil het volgende:[..] Yep , ik behoor gelukkig tot de goede kant wat dat betreft. Echter vind ik persoonlijk de gezondheid van medewerkers , familie , vrienden etc veel belangrijker . Maar ik vind het verschrikkelijk dat daarbuiten veel mensen financieel hard geraakt worden. Fijn man, en eens hoop dat het weer allemaal terug bij het oude komt maar vrees dat velen echt in de ellende terecht zijn gekomen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T rotte is dat de oplossingen allemaal van toeval en geluk aan elkaar vast gaan hangen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2020 - 21:37 schreef RenatoBos het volgende:[..] Fijn man, en eens hoop dat het weer allemaal terug bij het oude komt maar vrees dat velen echt in de ellende terecht zijn gekomen.. Pff ben er ook bang voor. Mijn vrouw en ik zijn druk aan het werk, maar er zijn er heel erg veel die het heel moeilijk hebben of gaan krijgen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Er zijn geen oplossingen Heineken mag straks gewoon zonder ingrijpen een gigantisch aantal mensen op straat zetten dit geldt voor alle hard getroffen beursbedrijven. Ook al hebben ze een vermogen van tig miljard en is de aandeelhouder multi miljardair.
Restaurant die nu 100 procent omzet missen en 1 maling 4000 euro ontvangen ,een compensatie voor de lonen en zonder privé inkomsten zitten moeten straks open gaan in de nieuwe 1,5 meter maatschappij. Een restaurant, café etc waar vroeger 150 man binnen zaten kan nu hooguit de helft binnen laten ten dode opgeschreven.
Evenementen en grote sportwedstrijden zonder publiek ach vul maar in.
Conclusie het moet allemaal open anders krijgen wij een depressie, die zijn weerga niet kent.
Het wordt een keuze op leven en dood , maar dit is waarschijnlijk een complot theorie uit de Telegraaf. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Wetenschappers en economen pleiten voor geboortebeperking en een rem op bevolkingsgroei. Volgens mij praten sommige hier al een jaar over op het forum.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het probleem hiervan is geen thema in Europa, de meeste willen niet meer als 1 of 2 kinderen dit houdt het aantal van twee ouders in stand of het krimpt deels in.
Zelfs de Katholieke kerk laat al stilzwijgend rubbers toe, waar gaat het dan toch mis?
In extreme geloofsgemeenschappen aller aard, waar de vrouw voor 2 dingen deugd, kramen en de keuken. Ook in landen met hoge kindersterfte en een ander sociaal niveau, maar daar kan ik wat van begrijpen. Moeten we wel zorgen dat daar genoeg mensen blijven sterven natuurlijk, of zullen we ze bewegen en ondersteunen in de gezondheidszorg, welvaart en onderricht. Zeg het maar, onverbiddelijke keuzes die je moet maken als je bovenstaand waar wil maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2020 - 02:59 schreef Positivo het volgende:Wetenschappers en economen pleiten voor geboortebeperking en een rem op bevolkingsgroei. Volgens mij praten sommige hier al een jaar over op het forum. En die wetenschappers en economen geloof je dan wel? Kijk geboortebeperking is een issue, net als hier meer dan een eeuw geleden: veel kinderen die ouders helpen een beetje inkomen te vergaren. Zijn ook mensen die de meest schadelijke stoffen hebben bedacht. En dat los je op met geboortebeperking? Werk je bij de Telegraf? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vindt iemand op het forum lijken op dokter Klavam van Kooten en de Bie. Mogen jullie raden wie hahahaahah |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2020 - 09:12 schreef FR-Henk het volgende:[..] En die wetenschappers en economen geloof je dan wel? Kijk geboortebeperking is een issue, net als hier meer dan een eeuw geleden: veel kinderen die ouders helpen een beetje inkomen te vergaren. Zijn ook mensen die de meest schadelijke stoffen hebben bedacht. En dat los je op met geboortebeperking? Werk je bij de Telegraaf? Daar heb jij 100% gelijk in Henk.
Je kan er ook voor kiezen welvaart te brengen dan zullen de geboorten ook afnemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Citaat Midas Dekkers: Als een hond 9 jongen krijgt en hij kan er maar 3 voeden Gaan er 6 dood, en je behoud 3 sterke hondjes Ga je ze allemaal bij voeren met net genoeg voer krijg je 9 zwakke honden
Maar dit zijn DIEREN |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
That's life, and it's good here. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Kan ook niet anders he, ze weten het simpelweg gewoon niet. Gelukkig doen ze iets en als ze op hun bek gaan zijn ze er niet bang voor in tegenstelling tot america. Dat gaat snel fout en in brazilie ook. Wat ze wel weten is dat je bij elkaar uit de buurt moet blijven. Dat staat als een paal boven water.
Tis verdomd jammer dat vele eronderdoor gaan nu. Ik blijf gewoon thuis en wacht af, ook ik heb het niet breed maar goed... Ik moet wel zeggen dat ik creatiever wordt met mijn bestedingen, wellicht toch een lichtpuntje maar oh oh wat mis ik me cluppie zeg. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2020 - 09:12 schreef FR-Henk het volgende:[..] En die wetenschappers en economen geloof je dan wel? Kijk geboortebeperking is een issue, net als hier meer dan een eeuw geleden: veel kinderen die ouders helpen een beetje inkomen te vergaren. Zijn ook mensen die de meest schadelijke stoffen hebben bedacht. En dat los je op met geboortebeperking? Werk je bij de Telegraf? Wetenschappers en economen in 1 zin is nooit geloofwaardig tog henk? :) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
piet de paler