|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo lastig is het allemaal dus niet.
1. Je mag het huis in principe liever niet verlaten, maar als je iets nodig hebt, dan mag het wel. 2. Maskers zijn nutteloos, maar misschien moeten we ze dragen, wie weet redt het je. 3. De winkels zijn gesloten, behalve degenen die open zijn. 4. Ga niet naar het ziekenhuis, tenzij je moet gaan, behalve voor een afspraak bij de cardioloog want zij maken nu geen nieuwe afspraken; hetzelfde geldt voor andere artsen, je moet er alleen heengaan in geval van nood maar op voorwaarde dat je niet ziek bent (?!?) 5. Dit virus is dodelijk, maar niet heel eng, behalve dat het misschien een wereldwijde ramp wordt. 6. Handschoenen zullen niet helpen, maar ze kunnen toch helpen. 7. Iedereen moet thuis blijven, maar het is ook belangrijk om naar buiten te gaan 8. Het eten in de supermarkt zal niet ontbreken maar er ontbreekt veel als je aan het einde van de dag gaat, maar het wordt afgeraden om 's morgens gaan. 9. Het virus heeft geen effect op kinderen behalve op degenen op wie het wel effect heeft... 10. Dieren zijn niet besmetbaar, maar er is toch een kat die in februari positief werd getest in België, toen we nog niemand testten, behalve deze kat dan??! 11. Je zult veel symptomen hebben als je ziek bent, maar je kunt ook ziek worden zonder symptomen, of symptomen hebben zonder ziek te zijn of besmettelijk te zijn zonder symptomen. Of iets in die aard. 12. Het is beter om frisse lucht te halen, maar je zult er worden op aangekeken als je om frisse lucht gaat, en ga vooral niet naar de parken gaan of toch wel, wel alleen dan.. 13. Je kunt niet naar ouderen gaan, maar je moet voor hen zorgen en boodschappen en medicijnen brengen. 14. Je kunt niet naar buiten als je ziek bent, maar je kunt naar de apotheek gaan. Voor verzorgers, zelfs met verhoogde temperatuur, kan je gaan werken, kom op, maar met niet meer dan 38 graden... 37,9 is niet erg, tenzij je geen verzorger bent dan is het erg en blijf je thuis. 15. Je kunt bereide gerechten bestellen en laten leveren, die kunnen misschien wel gemaakt zijn door mensen die geen maskers of handschoenen droegen maar dat is niet erg. Je moet je boodschappen die je zelf doet wel 3 uur buiten laten staan en iedere verpakking ontsmetten. 16. Elk artikel of verontrustend interview begint met de woorden " Ik wil geen paniek zaaien, maar...". 17. Je kunt je moeder of oma niet zien, maar je kunt wel een taxi nemen en een oudere taxichauffeur ontmoeten. 18. Je kunt wandelen met een vriend maar niet met je familie als ze niet onder hetzelfde dak woont 19. We vertellen je dat wandelen met de juiste "sociale distance" niet gevaarlijk is dus waarom kunnen we niet wandelen met andere vrienden of familie (één tegelijk) als je buiten op de juiste afstand blijft? 20. Het virus blijft twee uur actief op verschillende oppervlakken, toch, vier, nee, zes, nee, nee, we hebben geen uren gezegd, misschien dagen? Maar het heeft een natte omgeving nodig. Nee, eigenlijk niet noodzakelijkerwijs. 21. Het virus blijft in de lucht of nee, of ja, misschien, vooral in een gesloten kamer, binnen een uur kan een zieke er tien besmetten, dus als het al onze kinderen al besmet heeft op school voordat ze sloten? 22. We tellen het aantal doden, maar we weten niet hoeveel mensen besmet zijn, want tot nu toe hebben we alleen degenen getest die "bijna dood" waren om te weten of ze daarom zouden sterven... 23. We hebben geen behandeling behalve dat er misschien een is, die blijkbaar niet gevaarlijk is tenzij je er te veel neemt (wat het geval is met alle medicijnen, toch? - lk heb eigenlijk geen idee. 24. We moeten opgesloten blijven tot het virus verdwijnt, maar het zal alleen verdwijnen als we collectieve immuniteit bereiken, dus op voorwaarde dat het circuleert en daarom moeten we niet meer opgesloten blijven maar tot die tijd moeten we beter thuis blijven! Vandaar het zekere voor het onzekere. 25. En als je het gehad hebt ben je immuun alleen weten we dat niet zeker, maar zeker genoeg om geen advies te kunnen geven VOILA ik hoop dat iedereen het nu snapt en weet wat hij of zij kan mdoen:face_with_rolling_eyes: (Dit bericht is niet van mij, het is van iemand anders, ik ken die persoon niet dus ik zou het ook zelf kunnen zijn.. of misschien was jij het wel, als jij niet toevallig iemand bent die mij zou kunnen zijn :thinking_face:) [Dus delen mag, of kopiëren en plakken, of niet, gecensureerd of toch gewoon zo, kijk maar. Zolang je maar niet weet wat je doet.) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Haha Dokter Clavan die alles nazegt wat de verslaggever zegt. Mis die twee Koot en de Bie hadden altijd een frisse keeek op de week met Dirk wethouder uit Juinen Frank al die types
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2020 - 17:02 schreef Positivo het volgende:[..] Haha Dokter Clavan die alles nazegt wat de verslaggever zegt. Mis die twee Koot en de Bie hadden altijd een frisse keeek op de week met Dirk wethouder uit Juinen Frank al die types Lol..d:-)))))) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik voelde mij altijd een beetje Dirk, met zn pilsje in zijn hand haahahaah |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dan is deze helemaal jij piet
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, toen keek ik villa achterwerk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Goed voor je opvoeding. Je bent er niet slechter uit gekomen denk ik :D |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, ik was toen al langzaam wat aan het puberen, maar begrijp nu waar ze het idee vandaan hadden, vanaf de 5e minuut.
https://youtu.be/xXJK_tJz-PE |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2020 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] 1 inkomen en toch positief . 3 hoeraatjes voor jou Ar! En de voetbal missen is gewoon raar,het meest leuke stukje waar je naar uitkijkt is er even niet. En de tour ook uitgesteld ,al denk ik dat we dat ook een jaartje gaan overslaan. Verders indd aan de regels houden en klaar. Die tour vind ik dan een geschenk uit de hemel. De greppel in met die gasten.. :)) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Prima, en die kruiswissel in de Thialf gaat natuurLijk ook niet op 1 1/2 meter afstand :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kruiswissel.... Klinkt als transgenderspel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gelakte laarsjes syndroom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2020 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vanavond weer omkleden mannen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Goed idee in deze bare tijd.
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beter aan de autisten onder ons doorgeven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
op mijn leeftijd heb je wel een fles nodig... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bij sommige wijfen ook. Sterke drank. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oja jij bent anti wielrennert hahaha Ik ook met dis amateurs op de weg maar de profs zijn wel top hoor! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat jij eerst geestelijk helder in je hoofd moet worden. Ik kan niet volgen wat jij nu wil? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2020 - 20:06 schreef piet de paler het volgende:Ik denk dat jij eerst geestelijk helder in je hoofd moet worden. Ik kan niet volgen wat jij nu wil? Ik wil niets vindt het asociaal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2020 - 20:06 schreef piet de paler het volgende:Ik denk dat jij eerst geestelijk helder in je hoofd moet worden. Ik kan niet volgen wat jij nu wil? Probeer een imam te overtuigen dat Allah niet bestaat. Is vrijwel hetzelfde ,leven en laten leven. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2020 - 20:06 schreef piet de paler het volgende:Ik denk dat jij eerst geestelijk helder in je hoofd moet worden. Ik kan niet volgen wat jij nu wil? Haha wij beide dikke ptss en nog proberen. De kids luisteren niet piet. Lekker laten rusten, probeer soms me neef ook te vertellen hoe of wat maar ze geloven er nix van, Lekker tog. Ze vergooien zelf hun leven en tijd joh. Ze kunnen ook gewoon sorry zeggen maar ik denk niet dat dat er inzit, hebbie ekte mannen voor nodig met ballen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2020 door pat -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2020 door Fart -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Hoppppppppaaaaaaaaaaaaa meer zegk nie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2020 - 21:42 schreef Positivo het volgende:De wereld is groot genoeg waarom willen ze hier zijn en niet in hun geboorteland. Behalve dat ze naar hun vakantiehuisje kunnen wat ze verdiend hebben met uitkeringen, drugs of geld wegsluizen? Nederland is niets onze vrouwen varkens en wij ongelovigen. Ben nog redelijk ook de uitkering mogen ze houden in Syrië, Marokko, Turkije. Iedereen die ze graag wil houden neem ze in huis ga bij ze wonen in de wijk en succes ermee. Van mij mogen katholieken anders best blijven hoor. Als ze enig aanpassingsvermogen hebben. Grefo's, hervormden moeten teruggestuurd worden naar waar ze vandaan komen. De Noordzee.
Ik lig hier blauw. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik zit Lion king te kijken, maar na de 4de aflevering snap ik de heisa nog steeds niet |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ow tiger king heet het.. Ook een kat |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Net als appelsap en dure alcohol is een kat een tijgert fart :) :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Da bin toch hornets? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ja ook!
Maar ff serieus... Dat Haagse matje is wel geil van die kerel in die serie |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: HAha het zal ik kijk geen series |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Wtf zit ik hier te doen, nu niet op mij gaan he als je govverde govverde touw tering tyfus een kat een tyger noemt dan hebbie een chromosoon te veel op. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als er een willekerig ander land mij meer geld wil geven dan ik nu verdien en ik er niets meer voor hoef te doen dan daar naar toe te gaan en mij aan te melden?.. Sta ik norgen bepakt en gezakt klaar. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
https://www.ad.nl/show/historisch-benefiet-lady-gaga-en-100-collega-s-levert-bijna-130-miljoen-dollar-aan-donaties-op~aaa013fe/ Dat is 1,30 dollar per persoon koop je nog geen hamburger voor en voor 130 miljoen heb je een halve Messi of Neymar.
Serious request 300.000 koop je geen huis voor in de Randstad. Al die hopeloze kutartiesten echt helemaal niemand zit op ze te wachten , aandachtsgeile mensen. Na de crisis salaris plafonds invoeren . Al verdienen zij helaas meer met reclame. Dat geld kunnen wij weer dokken 4 Gilette mesjes voor 32 euro kostprijs 2 euro.
Ben benieuwd wat Drol Riesvink te melden heeft in zijn Corona documentaire. Al mijn hoop op de toekomst is gevestigd op Dries in zijn gele tanga en zijn een of twee criminele zoons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jullie ook zo’n zin in dinsdag?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2020 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2020 - 22:57 schreef Fart het volgende:Als er een willekerig ander land mij meer geld wil geven dan ik nu verdien en ik er niets meer voor hoef te doen dan daar naar toe te gaan en mij aan te melden?.. Sta ik norgen bepakt en gezakt klaar. Ha ja, da's de hypocriete kant. Wat nou als dit land economisch zwaar door de hoeven zakt? En Brabanders massaal naar Zweden verhuizen? Moet je niet aan denken. Heb liever dat ze naar Texas gaan. Goeiemorgen allen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2020 - 07:33 schreef Positivo het volgende:https://www.ad.nl/show/historisch-benefiet-lady-gaga-en-100-collega-s-levert-bijna-130-miljoen-dollar-aan-donaties-op~aaa013fe/Dat is 1,30 dollar per persoon koop je nog geen hamburger voor en voor 130 miljoen heb je een halve Messi of Neymar. Serious request 300.000 koop je geen huis voor in de Randstad. Al die hopeloze kutartiesten echt helemaal niemand zit op ze te wachten , aandachtsgeile mensen. Na de crisis salaris plafonds invoeren . Al verdienen zij helaas meer met reclame. Dat geld kunnen wij weer dokken 4 Gilette mesjes voor 32 euro kostprijs 2 euro. Ben benieuwd wat Drol Riesvink te melden heeft in zijn Corona documentaire. Al mijn hoop op de toekomst is gevestigd op Dries in zijn gele tanga en zijn een of twee criminele zoons. Dank u wel dokter Klavan. |
|
|
|