BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 02 mei 2020 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 14:46 schreef CobusIII het volgende:
het enige dat telt is dat wij het reproductie getal (R) van besmetting zover mogelijk onder de 1 moet zien te houden. We zien vanzelf wel welke maatregelen effectief zijn en welke niet. Het lastige is dat je met het aantal ziekenhuisopnames, IC-opnames en het aantal doden feitelijk 3-4 weken in het verleden kijkt. Als je dan een stijging in de getallen ziet ontstaan, je eigenlijk alweer te laat bent (namelijk een verdubbeling in 3 dagen tijd geeft in 4 weken tijd weer een hoop besmettingen). Onze maatschappij kan ook geen R=1,3 aan want dan overstromen de ziekenhuizen en de uitvaartcentra en liggen de lijken in de straat. Dat tolereert de samenleving ook niet. Laten we gewoon rustig versoepelen, na 3 weken weer meten, versoepelen etc...totdat we merken dat we aan de grens komen...grote evenementen zijn dit jaar sowieso uit den boze. Als we te snel gaan versoepelen zitten we in september/oktober weer in een lock-down. Kortom, R moet kleiner blijven dan 1 anders terug naar af.
Zo is het inderdaad. Is dit leuk, nee, iedereen wil uiteraard zo snel mogelijk weer terug naar normaal. Maar helaas gaat dit niet, en moeten we er met zijn ALLEN op deze manier doorheen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 mei 2020 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
het enige dat telt is dat wij het reproductie getal (R) van besmetting zover mogelijk onder de 1 moet zien te houden. We zien vanzelf wel welke maatregelen effectief zijn en welke niet. Het lastige is dat je met het aantal ziekenhuisopnames, IC-opnames en het aantal doden feitelijk 3-4 weken in het verleden kijkt. Als je dan een stijging in de getallen ziet ontstaan, je eigenlijk alweer te laat bent (namelijk een verdubbeling in 3 dagen tijd geeft in 4 weken tijd weer een hoop besmettingen). Onze maatschappij kan ook geen R=1,3 aan want dan overstromen de ziekenhuizen en de uitvaartcentra en liggen de lijken in de straat. Dat tolereert de samenleving ook niet. Laten we gewoon rustig versoepelen, na 3 weken weer meten, versoepelen etc...totdat we merken dat we aan de grens komen...grote evenementen zijn dit jaar sowieso uit den boze. Als we te snel gaan versoepelen zitten we in september/oktober weer in een lock-down. Kortom, R moet kleiner blijven dan 1 anders terug naar af.
Zweden blijft het meest interessante land waarvan ik de statistieken volgt .
We hebben landen met een lockdown ,intelligente lockdown en Zweden geen lockdown.
Het tellen van slachtoffers en besmettingen in al deze landen is misschien niet leuk maar cijfermatig zie ik geen verschil .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 mei 2020 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 14:06 schreef VVout het volgende:

[..]

Een getal is een iets waar je nauwelijks om heen kunt, evaluatie op basis van deze gegevens samen met zijn geologische achtergrond niet onkenbaar. Weet niet of je nog wat van geologie kan herinneren maar dat is een wetenschap op basis van modellen en cijfers die je niet zomaar weg kan schuiven.

Bovendien is door virologen bevestigd dat het virus gedijd in een vrij smal bereik van klimatologisch omstandigheden. Logica doet je beseffen dat dit altijd al zo is als je kijkt wanneer we over het algemeen met virussen te maken hebt.

Dus ja niet alleen de viroloog is professional, hooguit de persoon die zich het lazerus werkt en je mag er al helemaal niet over nadenken wie de distributie in handen krijgt als het lukt een vaccin in handen te krijgen.

Het virus heeft hierna maar één mogelijkheid, lekker muteren en als we te veel in een angstcultuur blijven zitten zijn het hoogtijdagen voor deze bedrijven. De cirkel begint dan gewoon weer van voor af aan.
Eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 mei 2020 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 14:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je kan wel degelijk om die getallen heen als er 40.000 mensen schreeuwend( lees spugend ) over elkaar heen vallend bij een doelpunt bijvoorbeeld. Daar houden die getallen geen reken8ng mee..
Je had het filmpje moeten kijken ,voetballen in stadions vooral met een dak is funest en zal het virus laten oplaaien.
VVout
 VVout - zaterdag 02 mei 2020 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 14:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Angstcultuur? Het gaat om regulatie! Stap voor stap versoepeling. Gecontroleerd.
We zijn bang dat te snel gereguleerd wordt, of bang dat zonder regulatie het weer doorslaat. Hoe dan ook, dit is angst en durf het gewoon te benoemen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 mei 2020 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Volkomen mee eens.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 mei 2020 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 15:29 schreef VVout het volgende:

[..]

We zijn bang dat te snel gereguleerd wordt, of bang dat zonder regulatie het weer doorslaat. Hoe dan ook, dit is angst en durf het gewoon te benoemen.
Vind ik niet, maar goed.
Het is vooral goed te zien wat de versoepeling onderwijssector voor resultaten geeft, 2 weken later.
Andere landen (denemarken, oostenrijk) kunnen vanaf heden daarin indicaties bieden.
Dat is handelen vanuit benul.
van geil
 van geil - zaterdag 02 mei 2020 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 15:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Eens
+1
VVout
 VVout - zaterdag 02 mei 2020 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 16:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vind ik niet, maar goed.
Het is vooral goed te zien wat de versoepeling onderwijssector voor resultaten geeft, 2 weken later.
Andere landen (denemarken, oostenrijk) kunnen vanaf heden daarin indicaties bieden.
Dat is handelen vanuit benul.
Blijven bekijken, maar het is gezegd nu de IC is terug op de oude stand. Zoals je niet vooruit kan kijken kun je wel terug kijken en verwachten dat hier ruimte ontstaat. Die ruimte moet ook eerst ff gegund worden voor een week of twee, want die hebben het zwaar gehad.

Als tegen het eind van Mei en wat stapsgewijze versoepelingen dit zo blijft en het besmettingscoëfficiënt fors terug loopt, kunnen we nu toch beginnen met een gepaste positiviteit naar uit te kijken.

Ik weet ook wel dat mijn ideeën over the top waren, maar dat moet nu maar eens. Laten we durven hopen dat het nu de goede kant op kan en geleerd hebben hoe we snel reageren als er weer zoiets op ons af komt en het nog beter beheersbaar wordt, zonder de samenleving te veel af te sluiten.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 02 mei 2020 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 15:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

We hebben landen met een lockdown ,intelligente lockdown en Zweden geen lockdown.
Het tellen van slachtoffers en besmettingen in al deze landen is misschien niet leuk maar cijfermatig zie ik geen verschil .
maar omstandigheden verschillen per land. Zweden is erg groot en heeft de helft aan inwoners vergeleken met Nederland. Daar waar de density groot is in Zweden (Stockholm) zijn de problemen ook groter...de besmettingen en doden komen daar ook voor het grootste gedeelte vandaan. Het is dus betrekkelijk.
tomson
 tomson - zaterdag 02 mei 2020 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 13:41 schreef piet de paler het volgende:
Ook een oplossing voor het aardappel overschot, om daar Vodka van te maken.
https://www.welingelichtekringen.nl/anp/keuringsdienst-van-waarde-maakt-desinfectiespray-van-aardappelen
VVout
 VVout - zaterdag 02 mei 2020 - 17:18   quote  deeplink  
Zijn we dadelijk allemaal onze tong aan het desinfecteren :)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 02 mei 2020 - 17:22   quote  deeplink  
In Frankrijk wordt ook desinfectiemiddel gemaakt van wijn
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2020 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 15:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je had het filmpje moeten kijken ,voetballen in stadions vooral met een dak is funest en zal het virus laten oplaaien.
Ik zag Maurice de hond, tja als ik iemand saai vind is hij het wel, vandaar dat ik niet heb gekeken..
Maar waarom is een dak dan funest..?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 mei 2020 door RenatoBos --
van geil
 van geil - zaterdag 02 mei 2020 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 17:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zag Maurice de hond, tja als ik iemand saai vind is hij het wel, vandaar dat ik niet heb gekeken..
Maar waarom is een dak dan funest..?
Filmpje kijken.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2020 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 17:37 schreef van geil het volgende:

[..]

Filmpje kijken.
Jammer hoor..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 mei 2020 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 16:50 schreef CobusIII het volgende:

[..]

maar omstandigheden verschillen per land. Zweden is erg groot en heeft de helft aan inwoners vergeleken met Nederland. Daar waar de density groot is in Zweden (Stockholm) zijn de problemen ook groter...de besmettingen en doden komen daar ook voor het grootste gedeelte vandaan. Het is dus betrekkelijk.
Stockholm is een metropool met 1 miljoen inwoners en daar ligt de haard van Zweden .
De bevolkingsdichtheid is daar vele malen groter dan bijvoorbeeld Noord Brabant.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2020 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 15:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zweden heeft veel meer leefruimte al een heel groot verschil, kijk bijvoorbeeld in Nederland, in zeeland relatie& weinig gevallen vergeleken met randstad en Brabant. Stockholm zie je ook veel besmettingen en op het “platte land” daar weinig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 mei 2020 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 17:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jammer hoor..
Nee ik zou echt even de tijd nemen om het te bekijken Renato.
Wat je ook van Maurice de hond vind ,t is een interessant filmpje.
van geil
 van geil - zaterdag 02 mei 2020 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 17:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jammer hoor..
Het is niet in een paar zinnen uit te leggen , veel factoren etc.
Gewoon kijken.
En ik zeg je , het klopt.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2020 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 15:29 schreef VVout het volgende:

[..]

Heeft toch niets te maken met het wel of niet durven benoemen, diegene die hier geen angst voor heeft op wat voor manier ook (of tie hetzelf krijgt of familie of vrienden) mag zich wel na laten kijken. Reguleren is prima maar wel op een goede manier, en dat is niet stadions volproppen he..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2020 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 16:44 schreef VVout het volgende:

[..]

Blijven bekijken, maar het is gezegd nu de IC is terug op de oude stand. Zoals je niet vooruit kan kijken kun je wel terug kijken en verwachten dat hier ruimte ontstaat. Die ruimte moet ook eerst ff gegund worden voor een week of twee, want die hebben het zwaar gehad.

Als tegen het eind van Mei en wat stapsgewijze versoepelingen dit zo blijft en het besmettingscoëfficiënt fors terug loopt, kunnen we nu toch beginnen met een gepaste positiviteit naar uit te kijken.

Ik weet ook wel dat mijn ideeën over the top waren, maar dat moet nu maar eens. Laten we durven hopen dat het nu de goede kant op kan en geleerd hebben hoe we snel reageren als er weer zoiets op ons af komt en het nog beter beheersbaar wordt, zonder de samenleving te veel af te sluiten.
helemaal eens mits verantwoord..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 mei 2020 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2020 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 17:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee ik zou echt even de tijd nemen om het te bekijken Renato.
Wat je ook van Maurice de hond vind ,t is een interessant filmpje.
Okay zal het doen als ik tijd hebt, ben volle bak met terras bezig namelijk..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 mei 2020 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 17:46 schreef van geil het volgende:

[..]

Het is niet in een paar zinnen uit te leggen , veel factoren etc.
Gewoon kijken.
En ik zeg je , het klopt.
Precies dit ,ik heb al helemaal niet het vermogen om dit
eventjes uit te leggen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 mei 2020 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 17:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Okay zal het doen als ik tijd hebt, ben volle bak met terras bezig namelijk..
Doen he !En succes met je terras jongen ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2020 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 17:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Doen he !En succes met je terras jongen ;)
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2020 - 18:57   quote  deeplink  
buq2k68.jpeg
VVout
 VVout - zaterdag 02 mei 2020 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 17:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heeft toch niets te maken met het wel of niet durven benoemen, diegene die hier geen angst voor heeft op wat voor manier ook (of tie hetzelf krijgt of familie of vrienden) mag zich wel na laten kijken. Reguleren is prima maar wel op een goede manier, en dat is niet stadions volproppen he..
Je leest al niet als je volproppen schrijft, daar was geen moment spraken van. En angst heb ik niet nee, moet gewoon een beetje logisch blijven handelen en dan is het hanteerbaar. Was het overigens wel in het begin, maar nu is alles wel wat duidelijker voor me.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 mei 2020 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 mei 2020 - 22:26   quote  deeplink  
Feyenoord zegt zelf al. Of stadion vol of leeg. Er is geen middenweg. Overigen bij Köln geloof ik twee spelers besmet en 1 medewerker
VVout
 VVout - zaterdag 02 mei 2020 - 22:39   quote  deeplink  
Bij de DFB gaan nu alle gevallen naar boven komen omdat ze preventief 2 maal per week gaan testen. Ook spelers en staf die milde verschijnselen hebben en normaal gezien niet worden geregistreerd komen nu naar boven.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 mei 2020 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 22:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Je leest al niet als je volproppen schrijft, daar was geen moment spraken van. En angst heb ik niet nee, moet gewoon een beetje logisch blijven handelen en dan is het hanteerbaar. Was het overigens wel in het begin, maar nu is alles wel wat duidelijker voor me.
Vul die Kuip nou maar gewoon van de zomer, alle omstandigheden zijn gunstig en je mag zelf beslissen wat je doet.

Dat is wat je zei, dat vatte ik op als een volle kuip.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 mei 2020 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 22:39 schreef VVout het volgende:
Bij de DFB gaan nu alle gevallen naar boven komen omdat ze preventief 2 maal per week gaan testen. Ook spelers en staf die milde verschijnselen hebben en normaal gezien niet worden geregistreerd komen nu naar boven.
En word iedereen in Duitsland twee keer per week getest of enkel de voetballers vanaf nu..?
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 mei 2020 - 09:45   quote  deeplink  
Wat denk je zelf
CobusIII
 CobusIII - zondag 03 mei 2020 - 10:01   quote  deeplink  
https://www.bbc.com/future/article/20200323-coronavirus-will-hot-weather-kill-covid-19
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 mei 2020 - 10:02   quote  deeplink  
Nee niet, vandaar m’n vraag, ronduit belachelijk als ze spelers wel testen en de gewone burger niet, zo komt het over alsof het leven van een fussballer mee4 waard is dan die van een hardwerkende burger, walgelijk..
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 mei 2020 - 10:23   quote  deeplink  
Dat vond ik hetzelfde als de stennis die Horeca, en Podium artiesten maken.

Begrip maar het is niet anders
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 mei 2020 - 10:30   quote  deeplink  
Ach, je mag best tegengeluiden laten horen.
Mits acceptabel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 mei 2020 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 10:02 schreef RenatoBos het volgende:
Nee niet, vandaar m’n vraag, ronduit belachelijk als ze spelers wel testen en de gewone burger niet, zo komt het over alsof het leven van een fussballer mee4 waard is dan die van een hardwerkende burger, walgelijk..
Het ligt er aan hoe je het bekijkt ..
Ik hecht er meer waarde aan om Feyenoord te zien spelen dan jou comments te lezen hahahaha ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2020 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 mei 2020 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Goed stuk Cobus
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 mei 2020 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 10:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het ligt er aan hoe je het bekijkt ..
Ik hecht er meer waarde aan om Feyenoord te zien spelen dan jou comments te lezen hahahaha ;)
Okay dus jij vind het belangrijker dat ee; voetballer wel getest word dan je eigen vrouw bijvoorbeeld..?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 mei 2020 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 10:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Okay dus jij vind het belangrijker dat ee; voetballer wel getest word dan je eigen vrouw bijvoorbeeld..?
Even voor de vorm ,het was een grapje maat.
Maar wat heeft mijn vrouw die in de zorg werkt en een hoge bloeddruk heeft en medicatie gebruikt wat omschreven word als dodelijk in combi met corona aan een test 2x in de week?
Een test is geen geneesmiddel of vaccinatie.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 mei 2020 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 11:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar wat heeft mijn vrouw die in de zorg werkt en een hoge bloeddruk heeft en medicatie gebruikt wat omschreven word als dodelijk in combi met corona aan een test 2x in de week?
Dat begreep ik, ik bedoelde ermee aan te geven dat je geen onderscheid moet maken tussen iemand die bv op een vuilniswagen rijd of een voetballer..
Overigens kijk ik liever naar jou dan naar Feyenoord..
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 mei 2020 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 11:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

T gaat om dat iedereen getest wordt zodat we coronaatjes dus niet op jouw moppie kunnen springen
VVout
 VVout - zondag 03 mei 2020 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 08:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En word iedereen in Duitsland twee keer per week getest of enkel de voetballers vanaf nu..?
Voetballers en als je het wil kan je naar de huisarts gaan en je zelf ook testen. Komt allemaal in een groot bestand om een idee te krijgen hoe het er voor staat. Ik zit zelf ook te denken om een test te doen. kost Het kost wel 90 euro zag ik, maar best nieuwsgierig. We zijn namelijk voor een groot deel allemaal ziek geweest tussen januari en maart, met hoge koorts, spierpijn en aan de rats met een flinke snotneus.

Je moet dus wel voor de kosten opkomen, ook de DFB het zit niet in het ziekenfonds.

Ik spreek dus in dit geval over een antistof test, zat fout te denken. Bij gegronde twijfel kan je testen op Corona hier of zo vaak je wilt en er capaciteit is als je zelf betaald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2020 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 mei 2020 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 11:41 schreef VVout het volgende:

[..]

Voetballers en als je het wil kan je naar de huisarts gaan en je zelf ook testen. Komt allemaal in een groot bestand om een idee te krijgen hoe het er voor staat. Ik zit zelf ook te denken om een test te doen. kost Het kost wel 90 euro zag ik, maar best nieuwsgierig. We zijn namelijk voor een groot deel allemaal ziek geweest tussen januari en maart, met hoge koorts, spierpijn en aan de rats met een flinke snotneus.

Je moet dus wel voor de kosten opkomen, ook de DFB het zit niet in het ziekenfonds.
Verstandig..wel apart overigens dat je in België bv maar 20€ betaalt voor een test..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 mei 2020 - 11:53   quote  deeplink  
Hilarisch...je kan maar zin hebben in een big Mac en alleen maar door de drive in mogen, hoe los je dat op als kind..nou zo..d:-)

w7hpln.jpeg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 mei 2020 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 11:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat begreep ik, ik bedoelde ermee aan te geven dat je geen onderscheid moet maken tussen iemand die bv op een vuilniswagen rijd of een voetballer..
Overigens kijk ik liever naar jou dan naar Feyenoord..
Zekers maar zolang er nog niet genoeg testen zijn moet het alleen voor cruciale beroepen zijn.
En idd een vuilnisman is dit moment zelfs belangrijker dan een voetballer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 mei 2020 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 11:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T gaat om dat iedereen getest wordt zodat we coronaatjes dus niet op jouw moppie kunnen springen
Dat zal nog wel even gaan duren helaas .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 mei 2020 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 11:53 schreef RenatoBos het volgende:
Hilarisch...je kan maar zin hebben in een big Mac en alleen maar door de drive in mogen, hoe los je dat op als kind..nou zo..d:-)

[ afbeelding ]
Geweldig hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 mei 2020 - 11:56   quote  deeplink  
Een vuilnisman is altijd belangrijker dan een voetballer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

0.0273249