|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 11:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zekers maar zolang er nog niet genoeg testen zijn moet het alleen voor cruciale beroepen zijn. En idd een vuilnisman is dit moment zelfs belangrijker dan een voetballer. Het is gewoon hopen dat er rap een vaccin komt.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ja daar heb je gelijk in Henk! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 11:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] Verstandig..wel apart overigens dat je in België bv maar 20€ betaalt voor een test.. De coronatest zelf is trouwens gratis na raadpleging van huisarts en prive kost die 156 euro bij een lab en dan wordt ie gewoon uitgevoerd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 11:59 schreef VVout het volgende:[..] De coronatest zelf is trouwens gratis na raadpleging van huisarts en prive kost die 156 euro bij een lab en dan wordt ie gewoon uitgevoerd. Maar waar zitten die prijsverschillen dan in nogal een verschil toch |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 12:00 schreef RenatoBos het volgende:[..] Maar waar zitten die prijsverschillen dan in nogal een verschil toch In Belgie moet je voor alles bij betalen en in Duitsland wordt het volledig vergoed door het ziekenfonds. Als je de dokter bezoekt in Belgie ook het ziekenhuis moet je altijd je portemonnee trekken, daar krijg je alleen met je kaart niets gedaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is zeker te hopen ,maar wel een goed vaccin . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Sterker, laat die spelers maar eens weken dat werk doen. Worden ze beter mens van. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Handig voor de mensen in de risico groep, voor de rest een antistof en werkzaam behandelingsplan voor als het dan toch wat zwaarder inslaat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 12:03 schreef VVout het volgende:[..] In Belgie moet je voor alles bij betalen en in Duitsland wordt het volledig vergoed door het ziekenfonds. Als je de dokter bezoekt in Belgie ook het ziekenhuis moet je altijd je portemonnee trekken, daar krijg je alleen met je kaart niets gedaan. In Spanje is alles gratis . Daar gingen gisteren alle deuren weer open en konden de mensen massaal van het alles of niets beleid genieten. Ik wil niet te snel oordelen over Spanje maar ik hoop wel dat zij begrijpen dat t noodfonds maar eenmalig is . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spanje heeft dan wel een tijdklok: sporters in de ochtend, ouderen en kinderen middag. Parenclubs snachts. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 08:37 schreef RenatoBos het volgende:[..] Vul die Kuip nou maar gewoon van de zomer, alle omstandigheden zijn gunstig en je mag zelf beslissen wat je doet. Dat is wat je zei, dat vatte ik op als een volle kuip. quote:Op zaterdag 02 mei 2020 - 13:55 schreef VVout het volgende:[..] Of niet, er zijn factoren die het allemaal mogelijk maken. - Behoor je tot de risicogroep of denk je dat, dan hoef je niet te gaan. - Het aantal resistente burgers groeit gestaag, veel weten het zelf geen eens. - Het klimaat in deze tijd van het jaar gaat de verspreiding tegen. - Geef om te beginnen seizoenkaarthouders de keus en vergeef zitplaatsen en monitor de handel. - Het getal x zakt gestaag en als hier in een maand tijd ook op de ic een bevestiging van is samen met nog eens de evaluatie er van moet je over de angst heen. Het klinkt wel bizar misschien, maar je moet er echt een keer doorheen. En nogmaals, dit nu echt serieus te overwegen is een 2e. Het gaat me om het idee, wanneer gaan we hier wel over nadenken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 12:47 schreef VVout het volgende:[..] [..] En nogmaals, dit nu echt serieus te overwegen is een 2e. Het gaat me om het idee, wanneer gaan we hier wel over nadenken. Ik snap je volledig hoor en ik denk ook dat er al serieus naar gekeken word, enkel we moeten nu niet te snel gaan want voor je het weet zijn we weer terug bij af en dat moeten we niet willen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 12:15 schreef FR-Henk het volgende:Spanje heeft dan wel een tijdklok: sporters in de ochtend, ouderen en kinderen middag. Parenclubs snachts. Als jou vrouw op haar zij gaat liggen en jij propt m er vanachter in ,dan kom je al snel aan de verplichte anderhalve meter Henk.
Is overigens een tip voor iedereen. Neem voor de zekerheid wel een rolmaat mee t bed in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon on top met mond richting voeten, kan er niets gebeuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel Voetbal moeten ze echt zo lang mogelijk afschaffen En alle andere sporten en evenementen enzo ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan ik me prima in vinden.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is ook lekker hoor ,kan je mooi met een nat vingertje ondertussen met het sterretje spelen . Maar niet stiekem aan het vingertje ruiken ,en direct je handen wassen VVout. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pas op voor poep aan je kin. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 14:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is ook lekker hoor ,kan je mooi met een nat vingertje ondertussen met het sterretje spelen . Maar niet stiekem aan het vingertje ruiken ,en direct je handen wassen VVout. Ghéhé :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tijd dat er weer gevoetbalt wordt met of zonder publiek. Of een avondvullend programma met Huilebalken Sjaak Swartsch en de voorzitter eigenaar van FC huilie huilie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is echt zo onbelangrijk nu |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 13:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als jou vrouw op haar zij gaat liggen en jij propt m er vanachter in ,dan kom je al snel aan de verplichte anderhalve meter Henk. Is overigens een tip voor iedereen. Neem voor de zekerheid wel een rolmaat mee t bed in. Hahahaha! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens hoor.. Mooi verhaal van die Belgische speler van Köln, geef hem groot gelijk.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahahaha is het enne uiterste naar het andere uiterste . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Complete onzin wat ie staat te vertellen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou dat de economie een opdonder krijgt niet haha Maar mijn oude buurmeisje ,ondertussen een goede 50tiger is KO assistente in het Erasmus MC ,haar man is hoofd van het trauma team daar ,zij denken er nogal luchtig over allemaal . Aan de andere kant is onze Roel hoofdverpleegkundige op een Oncologie en die denkt er dan weer minder luchtig over . Het is allemaal zo verschillend ,mensen zijn zo verschillend . Vraag mij dan af of iedereen niet een beetje moet schipperen? De middenweg zoeken zeg maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 19:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou dat de economie een opdonder krijgt niet haha Maar mijn oude buurmeisje ,ondertussen een goede 50tiger is KO assistente in het Erasmus MC ,haar man is hoofd van het trauma team daar ,zij denken er nogal luchtig over allemaal . Aan de andere kant is onze Roel hoofdverpleegkundige op een Oncologie en die denkt er dan weer minder luchtig over . Het is allemaal zo verschillend ,mensen zijn zo verschillend . Vraag mij dan af of iedereen niet een beetje moet schipperen? De middenweg zoeken zeg maar. Uiteraard de economie gaat dit nog lang merken Mensen zijn inderdaad verschillend, gelukkig maar, maar we zien allemaal wat er gebeurd momenteel in de wereld en das niet goed hè maat, gelukkig gaat het in Europa de goede kant op maar we zijn R nog niet, alles rustig aan doen en vooral met z’n allen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 19:14 schreef RenatoBos het volgende:[..] Uiteraard de economie gaat dit nog lang merken Mensen zijn inderdaad verschillend, gelukkig maar, maar we zien allemaal wat er gebeurd momenteel in de wereld en das niet goed hè maat, gelukkig gaat het in Europa de goede kant op maar we zijn R nog niet, alles rustig aan doen en vooral met z’n allen.. Ik ben het met jou eens . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Inderdaad, alles stap voor stap, anders is al het voorgaande misschien voor niets geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Griepje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2020 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe nou heb ik al een bril nodig maar die niet te lezen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
hey mannen ik heb e.a. eens op me in laten werken en kom eigenlijk tot een conclusie die ik nog niet voorbij heb zien komen, niet hier op het forum maar ook niet daar bij de voetbalclubbies en de knjb. aangezien dit topic hier staat relateer ik het ff terug naar het voetbal want:
er vallen volgend jaar veel clubs om, dit omdat er dan de grote financiele problemen duidelijk worden in de gemiste inkomsten door dit griepje. allemaal ontzetten kut natuurlijk en de knjb gaat dan ook financiele steun vragen aan de overheid maaaaaaaarrrrrrrrrrrrr
als de knjb nou de lasten, waardoor diverse begrotingen in de ere en eerste divisies worden gemaakt, eens gaat verlagen. natuurlijk zijn we als club verplicht ons te houden aan de regels die de knjb opstelt. naar aanleiding van die regels moeten wij ervoor zorgen dat er personeel is om die regels uit te voeren. ik kan me voorstellen dat de knjb een regel heeft over camera toezicht, hoeveel stewards er nodig zijn op X aantal mensen etc etc etc. als ze knjb deze regels in zwaarte nou gewoon halveert totdat de crisis over is om het jaar/seizoen erna weer terug te gaan naar het huidige???
is dit een oplossing die ergens op slaat? https://www.knvb.nl/competities/competitiezaken/licentiezaken/betaald-voetbal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2020 door pat -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De moeder van mijn buurman zit sinds 15 maart achter het glas en is de deur nog niet uit geweest en elke dag schijnt de zon zowat. Hoop dan echt voor alle soortgelijke getroffene dat het voorbij is. Ook nu laat het me niet los, zie dagelijks z’n zwaaiende groet zonder vrijheid. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar als je 1,50 mtr afstand houd van deze mensen kan je toch naar buiten, |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Grote evenementen kunnen mogelijk pas weer over meer dan een jaar worden gehouden. Dat staat in een brief van het kabinet, waarin de gisteren gepresenteerde versoepeling van de coronamaatregelen wordt toegelicht. Aldus de NOS.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Met beaufort 7 op de neus, wat zegt me dan 1,5 meter? Vind ik het zelfde met een verfrissende vaarwind en 100 mensen op het buitendek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 mei 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Trek lekker alles scheef in Europa.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wacht effe maat.. Italië en Spanje moeten ook nog maar zien wat er gaat gebeuren. En Engeland/ Duitsland waren financieel toch al lichtjaren buiten bereik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een trein die vanmorgen van Weesp naar Amsterdam zou rijden, is niet vertrokken omdat er te veel mensen in zaten. Volgens spoorbeheerder ProRail konden de passagiers geen anderhalve meter afstand van elkaar houden.
Omdat niemand uit wilde stappen, werd de treinrit geschrapt. Nadat de politie was gebeld, stapten de reizigers alsnog uit. De trein reed leeg door naar Amsterdam, meldt NH Nieuws.
Volgens de NS hebben de uitgestapte passagiers verdeeld over andere treinen hun reis vervolgd. Daarbij deden zich geen nieuwe incidenten voor. (Bron: NOS)
Tsjonge, wat zijn we weer een net volk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2020 - 18:59 schreef FR-Henk het volgende:Een trein die vanmorgen van Weesp naar Amsterdam zou rijden, is niet vertrokken omdat er te veel mensen in zaten. Volgens spoorbeheerder ProRail konden de passagiers geen anderhalve meter afstand van elkaar houden. Omdat niemand uit wilde stappen, werd de treinrit geschrapt. Nadat de politie was gebeld, stapten de reizigers alsnog uit. De trein reed leeg door naar Amsterdam, meldt NH Nieuws. Volgens de NS hebben de uitgestapte passagiers verdeeld over andere treinen hun reis vervolgd. Daarbij deden zich geen nieuwe incidenten voor. (Bron: NOS) Tsjonge, wat zijn we weer een net volk. Snap al niet waarom de ns een trein zo vol propt, dan krijg je gezeik natuurlijk.. |
|
|
|